Gå til innhold

Han ble kjempesinna fordi han var far i seks timer uten å vite det


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, _Pixiedust_ skrev:

Enig, men dette er KG hvor det finnes tusen surmaga kvinnfolk som alltid skylder på mannen, mens de selv er et delikat persilleblad uten skyld som alltid skal bli tatt hensyn til. 

Jeg blir mer matt av alle som forsvarer at mannen skal gå å gnage på dette sinnet i evig tid og dyrke sin sårethet framfor å fokusere på barnets spedbarnstid, som han vil gå glipp av om han bare går rundt og er sint og lei. Jeg forsvarer ikke barnemor her, men tiden kan ikke skrus tilbake. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære TS, kan få vite hvordan det gikk videre?

Anonymkode: 0f38d...004

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Maleficenta skrev:

Jeg blir mer matt av alle som forsvarer at mannen skal gå å gnage på dette sinnet i evig tid og dyrke sin sårethet framfor å fokusere på barnets spedbarnstid, som han vil gå glipp av om han bare går rundt og er sint og lei. Jeg forsvarer ikke barnemor her, men tiden kan ikke skrus tilbake. 

Nei det er jo ikke vits å gå med sinne til evig tid, men her har mor et ansvar for å ordne opp ved å i det minste legge seg langflat og si unnskyld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.8.2019 den 13.08, _Pixiedust_ skrev:

Nei det er jo ikke vits å gå med sinne til evig tid, men her har mor et ansvar for å ordne opp ved å i det minste legge seg langflat og si unnskyld. 

Det er jeg selvsagt enig i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...