Gjest pop up bruker Skrevet 21. august 2020 #19161 Skrevet 21. august 2020 (endret) På 20.8.2020 den 12.19, Gasellen skrev: "Æ har betaaalt fullpris for dæmmm" Hun prøver vel heller å generere trafikk til butikken veninna jobber i, og gjør det som en "tjeneste" og ikke jobb. Har hun ikke fått betalt for oppdrage kan hun heller ikke taes for det. Det er ikke sikkert at hun ikke kan tas for det, se her (min utheving i teksten) Er det reklame hvis jeg legger ut noe om næringsvirksomheten til et familiemedlem eller en venn, når de ikke betaler eller gir meg en fordel for å dele dette? Er det ikke reklame, så er det ikke reklame. Men hvis den du kjenner som driver konseptet inviterer deg med på ting eller gir deg produkter fordi du har mange følgere i sosiale medier, kan det være snakk om reklame som må merkes. Det samme vil gjelde dersom du er en del av en bekjentskapskrets som i høy grad baserer sin virksomhet på å få omtale og markedsføring i sosiale medier. Da vil omtalen fra venner med stort nedslagsfelt i sosiale medier kunne være en del av markedsføringsstrategien til konseptet, og du bør merke det du legger ut om det som reklame. Du må selv vurdere om det er reklame eller ikke. Men vi anbefaler deg å merke dersom du er i tvil – slik at du unngår å bryte loven. Det skader uansett ikke å gjøre følgerne dine oppmerksom på eventuelle bindinger du har til den eller det du eksponerer. https://www.forbrukertilsynet.no/sos-reklame-some Nå må hun jo selv vurdere dette, men det er ikke slik at det kun skal merkes om det er en fordel inne i bildet. En annen presisering er også at det ikke kun handler om betaling, men en fordel, og en fordel kan være så mangt. https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/veiledning-reklame-some#chapter-2-1 Endret 21. august 2020 av pop up bruker
Gjest pop up bruker Skrevet 21. august 2020 #19162 Skrevet 21. august 2020 18 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Hun sier hun ikke fortjener kritikk rundt valpen..... voks for svarte opp! Det er kjæledyr nr 4 (!!!!) som hun sender vekk!! Dyrevelferd meg i ræva. Syns det er helt merkelig at hun sammenligner det med å få pass sånn inni mellom. Her er det jo snakk om flere uker , hvis ikke måneder og når han er så ung. Kjenner ikke, og ikke hørt om noen som har gjort lignende. Ei heller noen som har omplasser fire dyr... Hvis hun hadde holdt seg hjemme med valpen hadde hun sikkert skrevet boka ferdig for lengst 😛
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 21. august 2020 #19163 Skrevet 21. august 2020 (endret) pop up bruker skrev (På 21.8.2020 den 16.31): Syns det er helt merkelig at hun sammenligner det med å få pass sånn inni mellom. Her er det jo snakk om flere uker , hvis ikke måneder og når han er så ung. Kjenner ikke, og ikke hørt om noen som har gjort lignende. Ei heller noen som har omplasser fire dyr... Hvis hun hadde holdt seg hjemme med valpen hadde hun sikkert skrevet boka ferdig for lengst 😛 . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Soeuh Skrevet 21. august 2020 #19164 Skrevet 21. august 2020 Har oppdaget en ny løgn. På den nyeste videobloggen (minutt 13.25) sier hun "det vi alltid e veldig opptatt av når vi sminke mæ, e den dærrane løftet, som det er mange som har spurt meg" har du tatt brynsløft?", "nei, vi bare har begynt å sminke brynan mine oppover, og prøver å dekke microbladinga mi". Gå på snapstory, der hun har lagt ut video av seg selv "sminkeløs" med skriften "no makeup face", så ser dere at bryna LIKE MYE oppover uten sminke. 27
Gjest Jeeeeeeea Skrevet 21. august 2020 #19165 Skrevet 21. august 2020 20 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Hun sier hun ikke fortjener kritikk rundt valpen..... voks for svarte opp! Det er kjæledyr nr 4 (!!!!) som hun sender vekk!! Dyrevelferd meg i ræva. Det er faktisk kjæledyr nr. 5 hun sender vekk... To hunder fra før (Rigmor og Charlie), to katter og nå denne nye hunden som jeg har glemt hva heter.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 21. august 2020 #19166 Skrevet 21. august 2020 (endret) Jeeeeeeea skrev (På 21.8.2020 den 18.11): Det er faktisk kjæledyr nr. 5 hun sender vekk... To hunder fra før (Rigmor og Charlie), to katter og nå denne nye hunden som jeg har glemt hva heter. Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Djungelvrål Skrevet 21. august 2020 #19167 Skrevet 21. august 2020 3 timer siden, Soeuh skrev: Har oppdaget en ny løgn. På den nyeste videobloggen (minutt 13.25) sier hun "det vi alltid e veldig opptatt av når vi sminke mæ, e den dærrane løftet, som det er mange som har spurt meg" har du tatt brynsløft?", "nei, vi bare har begynt å sminke brynan mine oppover, og prøver å dekke microbladinga mi". Gå på snapstory, der hun har lagt ut video av seg selv "sminkeløs" med skriften "no makeup face", så ser dere at bryna LIKE MYE oppover uten sminke. Botox i panna, hun har brukt det siden hun var 18. 9
hulillerunde Skrevet 21. august 2020 #19168 Skrevet 21. august 2020 12 minutter siden, Apocalypte skrev: Botox i panna, hun har brukt det siden hun var 18. Lurer på hvordan langtidseffekten av botox er. Det er dokumentert at man over tid vil få mindre kontroll over musklene som er lammet av botox, samt at de blir svakere. Tenker at SE, som startet med botox når hun var 18, er i risiko for nettopp dette, og tenker at hun kan ende opp ( i værste fall) å bli seende ut som en som har hatt stort slag... 14
Consita Skrevet 21. august 2020 #19169 Skrevet 21. august 2020 Jeg føler at hun har mistet all kontakt med alle menneskelige verdier... 17
Zenhouse Skrevet 21. august 2020 #19170 Skrevet 21. august 2020 Det virker som valpen ble brukt som IG-fyll. Man setter ikke en hund vekk i flere uker fordi man trenger fred og ro til å jobbe. Det er jo «åpenbart» som SE sjøl ville sagt. Forkastelig oppførsel. 27
non_stop Skrevet 22. august 2020 #19171 Skrevet 22. august 2020 Jeg er overrasket over at hun ikke la seg ned og skrevet foran kamera på besøk på grisefarmen. Hun pleier jo å bruke den der "jeg kler meg gjerne naken for dyrevelferd" for alt det er verdt. 21
DianaV Skrevet 22. august 2020 #19172 Skrevet 22. august 2020 2 timer siden, non_stop skrev: Jeg er overrasket over at hun ikke la seg ned og skrevet foran kamera på besøk på grisefarmen. Hun pleier jo å bruke den der "jeg kler meg gjerne naken for dyrevelferd" for alt det er verdt. Hun hadde kledd seg naken for lampeskjermer at this point. 28
hulillerunde Skrevet 22. august 2020 #19173 Skrevet 22. august 2020 Hun sier at hun er avhengig av nesespray. Vel, det er vel ikke rart etter 3 (?) neseoperasjoner! Er vel ikke merkelig at hun har fysiske plager etter å ha utsatt seg selv for dette så mange ganger 20
Gjest Heartgirl Skrevet 22. august 2020 #19174 Skrevet 22. august 2020 7 minutter siden, hulillerunde skrev: Hun sier at hun er avhengig av nesespray. Vel, det er vel ikke rart etter 3 (?) neseoperasjoner! Er vel ikke merkelig at hun har fysiske plager etter å ha utsatt seg selv for dette så mange ganger Nesesprayavhengighet er skumle saker. Jeg leste bloggen til en blogger som fortalte at hun hadde fått høyt blodtrykk av å bruke nesespray. Ikke rart hun har fysiske plager når hun har operert nesen. Det kan hun takke seg selv for.
Justlooking Skrevet 22. august 2020 #19175 Skrevet 22. august 2020 41 minutter siden, hulillerunde skrev: Hun sier at hun er avhengig av nesespray. Vel, det er vel ikke rart etter 3 (?) neseoperasjoner! Er vel ikke merkelig at hun har fysiske plager etter å ha utsatt seg selv for dette så mange ganger Var det ikke fire ganger noen kom frem til at hun hadde operert nesen? 😊 4
hulillerunde Skrevet 22. august 2020 #19176 Skrevet 22. august 2020 18 minutter siden, Justlooking skrev: Var det ikke fire ganger noen kom frem til at hun hadde operert nesen? 😊 Det kan veldig godt stemme 3
J.. Skrevet 23. august 2020 #19177 Skrevet 23. august 2020 11 timer siden, Justlooking skrev: Var det ikke fire ganger noen kom frem til at hun hadde operert nesen? 😊 Den er operert 4 ganger,ja. 6
DianaV Skrevet 23. august 2020 #19178 Skrevet 23. august 2020 13 timer siden, hulillerunde skrev: Hun sier at hun er avhengig av nesespray. Vel, det er vel ikke rart etter 3 (?) neseoperasjoner! Er vel ikke merkelig at hun har fysiske plager etter å ha utsatt seg selv for dette så mange ganger Ble sikkert avhengig etter hun fikk vite hun var allergisk mot gress i 2015..... https://sophieelise.blogg.no/1430239732_pollenallergi__hjelp.html 6
Missy1 Skrevet 23. august 2020 #19179 Skrevet 23. august 2020 Sophie Elise liker ikke gå med sokker har jeg hørt... men disse sokkene fra egen kolleksjon er visst «eneste sokkene hun elsker» (ref. Snapstory). Er sokkene onesize? For de sokkene hun har på seg er jo altfor store. Hvis man misliker å gå med sokker i utgangspunktet kan det umulig være behagelig å gå med for store sokker? 46
Charliexoxo Skrevet 23. august 2020 #19180 Skrevet 23. august 2020 På 22.8.2020 den 14.14, non_stop skrev: Jeg er overrasket over at hun ikke la seg ned og skrevet foran kamera på besøk på grisefarmen. Hun pleier jo å bruke den der "jeg kler meg gjerne naken for dyrevelferd" for alt det er verdt. Skulle gjerne likt å sett noen gi henne en gris som kjæledyr i gave så mye som hun plaprer om de, om den hadde blitt satt igjen i Harstad tilslutt også. 21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå