Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Hvis det å få sine nakenbilder er det som opptar man mest i hverdagen så har man ikke mye å bekymre seg for. Kudos til Instagram som faktisk fjerner det.

Hvorfor skal man få kropp trykket opp i trynet og ikke minst hvorfor skal tenåringer og de som er sårbare måtte få det i fleisen med en gang de logger seg på?  Og for å si det sånn jeg har ikke behov for å få nakne menn heller i fleisen. Hvis nakenhet er så vakkert og empowering som hun skriver så kan hun gå på en nudist strand.

 

Man skal respektere at ikke alle har behov for å se andres nakne kropper, men for all del jeg har all respekt for nudister og de som trives i Evas eller Adams drakt. Jeg trives selv best uten klær, men har aldri hatt et behov for å vise meg frem til gud og hvermann bare for å få bekreftelse fra alle at jeg ser bra ut.

 

Det er jo det dette handler om at hun vil vise seg frem for å få mase likes og kommentarer på at hun ser så flott ut. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørsmålet er jo også, som noen andre her var inne på, om bildene virkelig ble sensurert av IG, eller om hun slettet dem selv. For om IG stod bak, så skulle vel bildet bli sensurert ganske raskt når hun la det ut igjen? For jeg vil da tro at hvis noen rapporterte det første bildet, så ville de rapportert det nye også.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
4 timer siden, Hulderen skrev:

Spørsmålet er jo også, som noen andre her var inne på, om bildene virkelig ble sensurert av IG, eller om hun slettet dem selv. For om IG stod bak, så skulle vel bildet bli sensurert ganske raskt når hun la det ut igjen? For jeg vil da tro at hvis noen rapporterte det første bildet, så ville de rapportert det nye også.

Bildet må ha blitt fjernet av SE selv for å samle troppene eller få fokus vekk fra noe annet (umerket reklame, ulovlig tatovering eller noe annet shady). Innlegget er fortsatt på IG. Det ligger bilder på IG som har mer nakenhet enn det der som ikke er fjernet. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (På 14.7.2020 den 14.50):

Så kjipt at IG sletter nakenbildene hennes ☹

 

 

lol.

20200714_144929.png

Jeg kommer aldri til å forstå at noen ønsker å kle seg naken foran kamera og legge ut bildene offentlig.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 15
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Jeg kommer aldri til å forstå at noen ønsker å kle seg naken foran kamera og legge ut bildene offentlig. Jeg tenker at kropp er privat, og at ingen trenger å vite hvordan jeg ser ut uten klær. Jeg lurer på om hun kommer til å få panikk, når hun blir eldre, pga all utleveringen 


 

 

Jeg tenker litt det samme. Lurer på om hun vil angre senere. Hun har jo vinglet voldsomt frem og tilbake ift hva hun vil og hvordan hun vil fremstå. Ikke mange år siden hun snakket om at hun ikke ønsket å bli 30 år og være kjent for puppene sine. Hun ønsket å ikke lenger spille på sex. 

Kun to år etter spiller hun på sex som aldri før, og nakenbilder har blitt en viktig utrykksform for henne. For hennes skyld håper jeg ikke hun får en ny periode hvor hun ønsker å ta avstand fra seksualiseringen igjen. Da kan det bli vanskeligere å bli tatt alvorlig. 

Hun bruker som argument at hun må da få vise kroppen sin hun også - selv om den er operert. Vi er mange som ikke er dummere enn at vi ser og forstår at hun får økende behov for å vise kropp FORDI hun har operert (og begynner å bli fornøyd med resultatet) - til trampeklapp fra fansen og C-kjendis-Norge. "Du er så hot", "Du er så rå", "Du er så fri", "Bare fint å vise kropp", osv, osv. 

Jo mindre hun etterhvert ligner på sitt opprinnelige selv, jo mer behov får hun for å kle av seg for likes og kommentarer om hvor deilig hun er. 

Innerst inne ønsker hun nok bare anerkjennelse. Men, hun ønsker nok egentlig anerkjennelse for å være belest, intellektuell og artistisk - men hun faller tilbake på å spille på sex og ha en "fuck alle som bryr seg" - holdning. 

Kommer aldri til å forstå at hennes nærmeste støtter det hun holder på med istedet for å prøve å hjelpe henne å ikke være så "all over the place" for å få høre hvor sexy hun er. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (På 15.7.2020 den 12.30):

Jeg tenker litt det samme. Lurer på om hun vil angre senere. Hun har jo vinglet voldsomt frem og tilbake ift hva hun vil og hvordan hun vil fremstå. Ikke mange år siden hun snakket om at hun ikke ønsket å bli 30 år og være kjent for puppene sine. Hun ønsket å ikke lenger spille på sex. 

Kun to år etter spiller hun på sex som aldri før, og nakenbilder har blitt en viktig utrykksform for henne. For hennes skyld håper jeg ikke hun får en ny periode hvor hun ønsker å ta avstand fra seksualiseringen igjen. Da kan det bli vanskeligere å bli tatt alvorlig. 

Hun bruker som argument at hun må da få vise kroppen sin hun også - selv om den er operert. Vi er mange som ikke er dummere enn at vi ser og forstår at hun får økende behov for å vise kropp FORDI hun har operert (og begynner å bli fornøyd med resultatet) - til trampeklapp fra fansen og C-kjendis-Norge. "Du er så hot", "Du er så rå", "Du er så fri", "Bare fint å vise kropp", osv, osv. 

Jo mindre hun etterhvert ligner på sitt opprinnelige selv, jo mer behov får hun for å kle av seg for likes og kommentarer om hvor deilig hun er. 

Innerst inne ønsker hun nok bare anerkjennelse. Men, hun ønsker nok egentlig anerkjennelse for å være belest, intellektuell og artistisk - men hun faller tilbake på å spille på sex og ha en "fuck alle som bryr seg" - holdning. 

Kommer aldri til å forstå at hennes nærmeste støtter det hun holder på med istedet for å prøve å hjelpe henne å ikke være så "all over the place" for å få høre hvor sexy hun er. 

Helt enig. Godt innlegg 👏

Jeg lurer på hvor dette behovet for å kle seg naken offentlig kommer ifra?

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, DianaV skrev:

Tenker det kan ha noe å gjøre med hva dette skjøre lille snowflaket legger I ordet mobbing. Hva vet vel jeg, og hva vet vel egentlig hun? 

Har det kommet ut av Kasper var mobberen? I såfall er det jo veldig rart at hun selv ønsker å bli sammen med en person som har mobbet henne. Det henger ikke helt på greip.

 


 

Endret av Uatskillelig
  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke ideen av det hun prøver på er så dum, altså å kunne være operert, spille på sex og samtidig være belest og smart, men jeg synes hun feiler. Hun fremstår er kynisk og manipulativ på en side, og dum på den andre siden. Hun har motsagt seg selv så mange ganger, og hele ideen har bare raknet. Det er ikke lenger noen troverdighet igjen. 

Jeg har full tro på at man kan være operert, ha fokus på sex og samtidig være smart og engasjert i politikk, men i søket hennes av å være akkurat det, har Sophie Elise kun bidratt til at flere folk tror det motsatte. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, MiominMio skrev:

Hvis det å få sine nakenbilder er det som opptar man mest i hverdagen så har man ikke mye å bekymre seg for. Kudos til Instagram som faktisk fjerner det.

Hvorfor skal man få kropp trykket opp i trynet og ikke minst hvorfor skal tenåringer og de som er sårbare måtte få det i fleisen med en gang de logger seg på?  Og for å si det sånn jeg har ikke behov for å få nakne menn heller i fleisen. Hvis nakenhet er så vakkert og empowering som hun skriver så kan hun gå på en nudist strand.

 

Man skal respektere at ikke alle har behov for å se andres nakne kropper, men for all del jeg har all respekt for nudister og de som trives i Evas eller Adams drakt. Jeg trives selv best uten klær, men har aldri hatt et behov for å vise meg frem til gud og hvermann bare for å få bekreftelse fra alle at jeg ser bra ut.

 

Det er jo det dette handler om at hun vil vise seg frem for å få mase likes og kommentarer på at hun ser så flott ut. 

Hun kan like godt ta den helt ut og bli nakenmodell. Sånn hun holder på, er det kun noen få, ørsmå plagg, vinkler og poseringer som skiller henne fra de som lever av å fotograferes naken. Tror hun virkelig at det blir smakfull kunst bare hun dekker over brystene med henda? 

Det provoserer meg faktisk grenseløst at hun får holde på som hun gjør, uten at noe får konsekvenser for henne. Dårlig merking av reklame, løgner og bedrag, brudd på koronarestriksjoner, promotering av kosmetiske operasjoner ++++, lista begynner å bli lang! Når hun må stå til rette for noe, sender hun pappa, eller legger seg i fosterstilling og inntar offerrollen. Nå skal kjæresten pushes frem i sosiale medier, garantert i hennes regi.

 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nakenbildet på IG sletta igjen. 🤣 På pur F så rapporterte jeg det, i håp om å gjøre hun mer sur. Men vet ikke om det er hun selv eller IG som har sletta. 🤔

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaprikorn
6 minutter siden, Poltergeist skrev:

Nå er det nakenbildet på IG sletta igjen. 🤣 På pur F så rapporterte jeg det, i håp om å gjøre hun mer sur. Men vet ikke om det er hun selv eller IG som har sletta. 🤔

Lmao jeg rapporterte også, bare pga maset om at andre allerede hadde rapportert 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Poltergeist skrev:

Nå er det nakenbildet på IG sletta igjen. 🤣 På pur F så rapporterte jeg det, i håp om å gjøre hun mer sur. Men vet ikke om det er hun selv eller IG som har sletta. 🤔

 

4 minutter siden, kaprikorn skrev:

Lmao jeg rapporterte også, bare pga maset om at andre allerede hadde rapportert 😂

Må dessverre skuffe dere begge to. Bildet er der forsatt.

https://www.instagram.com/sophieelise/?hl=nb

 

20200715_175830.jpg

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Iselin Guttormsen sin podcast G punktet( forrige uke) var Sophie Elise gjest og snakket om hvor mye hun liker å vise seg naken

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Poltergeist skrev:

Vises ikke her, tho. 🤔

Screenshot_20200715-180021_Instagram.jpg

Det er fordi IG har skjult det for deg etter som du har rapportert det.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest kaprikorn
6 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Må dessverre skuffe dere begge to. Bildet er der forsatt.

Forhåpentligvis ikke mye lengre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de siste bildene hennes på insta bryter klart med reglene. Kan jo se hele puppen. Har hun lagt ut de i håp om at de blir sletta?

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Missy1 skrev:

Men de siste bildene hennes på insta bryter klart med reglene. Kan jo se hele puppen. Har hun lagt ut de i håp om at de blir sletta?

 

Nei! Hun har lagt de ut fordi det er vakkert, kunsterisk og empowering. Hun er en strong independent woman!!! At folk ikke kan skjønne det?! 

🙄

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2020 den 22.18, Lin11 skrev:

Hvis dette kan dokumenteres og ikke er rykter, så bør noen ta tak i dette.

Tror en del sitter på bilder som kan dokumentere. Jeg gjør ikke det, men håper de som har bilde sender inn. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...