Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Heartgirl said:

Hersketeknikk fra deg også. 

Det er da vel ikke hersketeknikk å påpeke at du endrer hva du sier når du blir tatt for løgn. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Citha skrev:

Det er da vel ikke hersketeknikk å påpeke at du endrer hva du sier når du blir tatt for løgn. 

Og ikke minst sitere seg selv for å ikke bli sitert av andre tråden her🤦‍♀️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Isild skrev:

Dette blir min siste kommentar til dette, men som @MaleficentAurora nevner så virker det som denne "kampen" er veldig viktig for deg. Du hevder å VITE noe andre ikke gjør vedr diagnoser og influencerens psykiske helse. I debattfora (Her) så disktueres man det influenceren selv forteller om psykisk helse ja. 

Så når noen sier at de VET at hun aldri har løyet om sine diagnoser, så må du være så snill å forklare det med Bipolar lidelse iallefall. Enten så løy hun om at hun hadde det, eller så løy hun om at hun ble frisk av det. Dette vet du tydeligvis. Det er helt sikkert ok for henne at du forteller hvordan dette henger sammen -  i og med at dere kjenner hverandre personlig og du kommer inn i et debattfora for å forsvare henne med nebb og klør. 

Det er ikke mulig å bli frisk av Bipolar lidelse. Det er jo et mirakel i tilfelle. Men hvis hun fortsatt har lidelsen så forklarer jo det endel iallefall (og nei, det var ikke spydig ment! Noen av de flotteste menneskene i livet mitt har bipolar lidelse, men de kan bli ukritiske, euforiske, impulsive, sløse, og de kan nå noen svært dype daler som de sliter ekstremt med å komme seg opp av - da fungerer de som regel ikke i hele tatt. Felles for de er medisiner for å stabiliseres) Friske har ingen av de hørt om at de kan bli. 

Har jeg sagt at man kan blir frisk av bipolar? Det har jeg aldri sagt. Man kan ha gode perioder, men mange som har fått diagnosen bipolar kan si at de er friske når de har gode perioder, fordi de ikke er klar over sin egen situasjon. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Heartgirl said:

Har jeg sagt at man kan blir frisk av bipolar? Det har jeg aldri sagt. Man kan ha gode perioder, men mange som har fått diagnosen bipolar kan si at de er friske når de har gode perioder, fordi de ikke er klar over sin egen situasjon. 

Du sier at SE ikke lyver. Hun har sakt at hun er tidligere bipolar. Dette går ikke an, og er derfor per definisjon løgn. 

https://sophieelise.blogg.no/1433373122_hilsen_tidligere_bipo.html

Edit; link

 

Endret av Citha
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Citha skrev:

Det er da vel ikke hersketeknikk å påpeke at du endrer hva du sier når du blir tatt for løgn. 

Unnskyld meg! Nå er du temmelig frekk og ufin som sier at jeg lyver!

Hvis dette er slik man blir møtt på dette forumet så takk for meg. Da skal jeg aldri mer sette min fot på tråden om SE! Da viser det at dere ikke aksepterer å lese at andre kan ha andre meninger enn dere selv! 

Du kjenner ikke meg personlig, og når du stempler meg som løgner fordi jeg sier at jeg vet med 100% sikkerhet at SE ikke lyver om sine psykiske diagnoser fordi jeg kjenner henne og familien, og har kjent dem i mange år. 

Du tåler ikke å lese sannheten. Da går du til personangrep! 

Fysj så stygt gjort! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Citha skrev:

Du sier at SE ikke lyver. Hun har sakt at hun er tidligere bipolar. Dette går ikke an, og er derfor per definisjon løgn. 

Enten så er man det eller ikke.. Når det er en diagnose man ikke kan bli frisk fra så er det svært uheldig å komme med tidligere bipolare som du nevner. Da er det jo rent løgn fra selveste frøken SE som vedkommende dessverre kjempet for. Må være kjipt å kjempe for en person så  til stadighet blir tatt i sine løgner i all offentlighet av sine influencere kollegere🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Citha skrev:

Du sier at SE ikke lyver. Hun har sakt at hun er tidligere bipolar. Dette går ikke an, og er derfor per definisjon løgn. 

https://sophieelise.blogg.no/1433373122_hilsen_tidligere_bipo.html

Edit; link

 

Jeg forholder meg kun til SE som en jeg kjenner personlig. 

Kan du respektere mitt synspunkt!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Heartgirl said:

Unnskyld meg! Nå er du temmelig frekk og ufin som sier at jeg lyver!

Hvis dette er slik man blir møtt på dette forumet så takk for meg. Da skal jeg aldri mer sette min fot på tråden om SE! Da viser det at dere ikke aksepterer å lese at andre kan ha andre meninger enn dere selv! 

Du kjenner ikke meg personlig, og når du stempler meg som løgner fordi jeg sier at jeg vet med 100% sikkerhet at SE ikke lyver om sine psykiske diagnoser fordi jeg kjenner henne og familien, og har kjent dem i mange år. 

Du tåler ikke å lese sannheten. Da går du til personangrep! 

Fysj så stygt gjort! 

Nei, jeg har bare påpekt at det du skriver ikke stemmer. Kall det hva du vil, men ikke beskyld meg for å være verken frekk, ufin, drive med personangrep eller noe slikt. 

Du kan godt ha andre meninger enn meg, men vennligst diskuter dem på en grei måte. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Heartgirl skrev:

Unnskyld meg! Nå er du temmelig frekk og ufin som sier at jeg lyver!

Hvis dette er slik man blir møtt på dette forumet så takk for meg. Da skal jeg aldri mer sette min fot på tråden om SE! Da viser det at dere ikke aksepterer å lese at andre kan ha andre meninger enn dere selv! 

Du kjenner ikke meg personlig, og når du stempler meg som løgner fordi jeg sier at jeg vet med 100% sikkerhet at SE ikke lyver om sine psykiske diagnoser fordi jeg kjenner henne og familien, og har kjent dem i mange år. 

Du tåler ikke å lese sannheten. Da går du til personangrep! 

Fysj så stygt gjort! 

At du lyver viser du jo klart å tydelig på når du endre på alle svarene dine. Og samtlige sitere deg selv. Ingen har begått personangrep mot deg. Det er du som anser det fordi ingen tror på deg.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MaleficentAurora skrev:

Enten så er man det eller ikke.. Når det er en diagnose man ikke kan bli frisk fra så er det svært uheldig å komme med tidligere bipolare som du nevner. Da er det jo rent løgn fra selveste frøken SE som vedkommende dessverre kjempet for. Må være kjipt å kjempe for en person så  til stadighet blir tatt i sine løgner i all offentlighet av sine influencere kollegere🙈

Jeg har ikke sagt noe om dette med å bli frisk fra bipolar! Les hva jeg skriver! 

Jeg skrev at mange som får diagnosen bipolar sier de er friske når de har gode perioder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Heartgirl skrev:

Jeg forholder meg kun til SE som en jeg kjenner personlig. 

Kan du respektere mitt synspunkt!

 

Som du ikke kjenner personlig,  men liker å tror at du gjør det🤦‍♀️🚣‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Citha skrev:

Nei, jeg har bare påpekt at det du skriver ikke stemmer. Kall det hva du vil, men ikke beskyld meg for å være verken frekk, ufin, drive med personangrep eller noe slikt. 

Du kan godt ha andre meninger enn meg, men vennligst diskuter dem på en grei måte. 

Det er det samme som å beskylde folk du ikke kjenner for å lyve. 

Jo du er frekk når du kommer med slike beskyldninger. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Heartgirl skrev:

Jeg har ikke sagt noe om dette med å bli frisk fra bipolar! Les hva jeg skriver! 

Jeg skrev at mange som får diagnosen bipolar sier de er friske når de har gode perioder.

Var ikke deg jeg snakket om heller. Så bare rull ordene dine tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Heartgirl said:

Det er det samme som å beskylde folk du ikke kjenner for å lyve. 

Jo du er frekk når du kommer med slike beskyldninger. 

Nei. Og nei.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MaleficentAurora skrev:

Som du ikke kjenner personlig,  men liker å tror at du gjør det🤦‍♀️🚣‍♀️

Jeg kjenner SE personlig!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Citha skrev:

Du sier at SE ikke lyver. Hun har sakt at hun er tidligere bipolar. Dette går ikke an, og er derfor per definisjon løgn. 

https://sophieelise.blogg.no/1433373122_hilsen_tidligere_bipo.html

Edit; link

 

Takk for linken! Der sier hun at det er en psykiater som har gitt henne diagnosen, og at det er en annen psykolog tydeligvis som sier at hun ikke er bipolar lenger. Kan det være at den nye psykologen kan ha sagt at daværende sykdomsutbrudd var over. 

For jeg skal ikke ta fra henne at hun bare uttrykker seg ekstremt dårlig. Frisk kan man ikke bli, men en med lidelsen kan være stabil i lang tid. 

Det hun skriver der er utrolig dårlig påvirkning til f.eks unge lesere som har fått den diagnosen, for så å lese at bare de styrer tankene sine selv så blir det bra hilsen tidligere bipolar

Det er nettopp tankekjør og vanskeligheter med å regulere følelser som er endel av symptombildet - og jeg håper unge (og alle) med lidelsen får hjelp til dette - nettopp fordi det er for vanskelig selv. 

Farlig påvirkning - right there! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett. Siden Heartgirl forholder seg til en Sophie Elise hun tydeligvis kjenner 100% kjempegodt IRL, og vi andre forholder oss til SE AS og hennes kanaler på some, så er denne diskusjonen totalt ubrukelig.

Endret av Citha
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Var ikke deg jeg snakket om heller. Så bare rull ordene dine tilbake.

Beklager. Da misforstod jeg deg. 

Du trenger ikke svare meg frekt selv om jeg misforstod deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Citha skrev:

Men uansett. Siden Heartgirl tydeligvis forholder seg til en Sophie Elise hun tydeligvis kjenner 100% kjempegodt IRL, og vi andre forholder oss til SE AS og hennes kanaler på some, så er denne diskusjonen totalt ubrukelig.

Det er jo det dere ikke gjør. Tråden handler om Sophie Elise som person. Ikke om hennes A/S!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...