Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Heartgirl skrev:

Ja, jeg kjenner henne personlig ja! 

Ha-ha

Da ville du ikke gått den veien som du har gjort i tråden her😉🤪

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Heartgirl skrev:

Jeg kjenner SE personlig, og jeg vet med 100% sikkerhet at hun ikke lyver om sine psykiske diagnoser! 

Så det er trolling når jeg skriver mine synspunkter om hvordan jeg oppfatter din og andres løgner, konspirasjonsteorier og ryktespredning om SE som person. Det er typisk hersketeknikk! 

 

Nei, hersketeknikk er når man kommer inn i en debatt-tråd og sier at alle andre enn man selv har feil, viser man til dokumentasjon så avfeies den fordi den er "fra før".

Debatt er fint - selv om man er uenige, det er da man kan lære noe nytt - tenke nye tanker. MEN! man må kunne argumentere/dokumentere ellers blir det bare synsing, mening og brukerdebatt. Det å kalle andre løgnere, konspiratoriske og ryktespredere skaper ikke et godt klima. 

 

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Isild skrev:

Nei, hersketeknikk er når man kommer inn i en debatt-tråd og sier at alle andre enn man selv har feil, viser man til dokumentasjon så avfeies den fordi den er "fra før".

Debatt er fint - selv om man er uenige, det er da man kan lære noe nytt - tenke nye tanker. MEN! man må kunne argumentere/dokumentere ellers blir det bare synsing, mening og brukerdebatt. Det å kalle andre løgnere, konspiratoriske og ryktespredere skaper ikke et godt klima. 

 

Du er helt nydelig i kveld med motargumenter dine😍 Derfor får du en et påske💛 fra meg😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Du er helt nydelig i kveld med motargumenter dine😍 Derfor får du en et påske💛 fra meg😊

God påske til deg også :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Isild skrev:

Nei, hersketeknikk er når man kommer inn i en debatt-tråd og sier at alle andre enn man selv har feil, viser man til dokumentasjon så avfeies den fordi den er "fra før".

Debatt er fint - selv om man er uenige, det er da man kan lære noe nytt - tenke nye tanker. MEN! man må kunne argumentere/dokumentere ellers blir det bare synsing, mening og brukerdebatt. Det å kalle andre løgnere, konspiratoriske og ryktespredere skaper ikke et godt klima. 

 

 

Hersketeknikk i følge dere når dere angriper folk som ikke har samme meninger som dere, og beskylder dem for å trolle! Dere tåler ikke at noen tør å si fra at SE ikke lyver om sine psykiske diagnoser. 

Jeg kjenner SE personlig, og har kjent henne og familien i mange år. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Ha-ha

Da ville du ikke gått den veien som du har gjort i tråden her😉🤪

Jo, det vil jeg. Jeg vil si fra at jeg misliker og tar avstand fra deres stygge konspirasjonsteorer, ryktespredning og beskyldninger når dere sitter og beskylder SE for å lyve om sine psykiske diagnoser noe hun ikke gjør. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Heartgirl skrev:

Hersketeknikk i følge dere når dere angriper folk som ikke har samme meninger som dere, og beskylder dem for å trolle! Dere tåler ikke at noen tør å si fra at SE ikke lyver om sine psykiske diagnoser. 

Jeg kjenner SE personlig, og har kjent henne og familien i mange år. 

Det er vel sannhet med modifikasjoner og en god dose med strødd salt over🤭

Om du taler fra sannhetens rene kildevann så er det jo merkverdig at du ikke har dokumentert noe som helst av dine påstander.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Heartgirl skrev:

Jo, det vil jeg. Jeg vil si fra at jeg misliker og tar avstand fra deres stygge konspirasjonsteorer, ryktespredning og beskyldninger når dere sitter og beskylder SE for å lyve om sine psykiske diagnoser noe hun ikke gjør. 

Noe hun faktisk gjør ja. Denne kampen må være rimelig viktig for deg når du svartmaler alt av utsagner som SE selv har komment med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Heartgirl said:

Jeg vet med 100% sikkerhet at de som har psykiske lidelser aldri vil finne på å lyve om sine diagnsoer, og jeg kjenner SE personlig, og vet at hun ikke lyver! 

Det at jeg skriver min mening er ikke trolling. Du driver med hersketeknikk når du skriver det, for du og flere andre går rett til angrep mot meg når jeg prøver å si min mening. 

 

Jamen hva faen da. Jeg har selv lyvd på meg en psykisk lidelse, av forskjellige årsaker. Finnes liksom ikke jeg da? Eller lyver jeg om at jeg har lyvd? Hvordan i all verden kan du uttale deg så bastant om at du vet med 100% sikkerhet (???) at ingen vil finne på å lyve om slikt, når det er svært utbredt?

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MaleficentAurora skrev:

Noe hun faktisk gjør ja. Denne kampen må være rimelig viktig for deg når du svartmaler alt av utsagner som SE selv har komment med.

Ja, den kampen er viktig for meg ja. Den kommer alltid til å være viktig når jeg opplever at noen jeg kjenner blir beskyldt for å lyve om å lyve om sine psykiske diagnoser. 

Hele tråden om SE handler om SE som privatperson, og ikke om SE som bedrift. Hadde tråden handlet om SE som bedrift kunne navnet være SE A/S. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Citha skrev:

Jamen hva faen da. Jeg har selv lyvd på meg en psykisk lidelse, av forskjellige årsaker. Finnes liksom ikke jeg da? Eller lyver jeg om at jeg har lyvd? Hvordan i all verden kan du uttale deg så bastant om at du vet med 100% sikkerhet (???) at ingen vil finne på å lyve om slikt, når det er svært utbredt?

Hahahaha,  fantastisk👏😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Heartgirl skrev:

Ja, den kampen er viktig for meg ja. Den kommer alltid til å være viktig når jeg opplever at noen jeg kjenner blir beskyldt for å lyve om å lyve om sine psykiske diagnoser. 

Hele tråden om SE handler om SE som privatperson, og ikke om SE som bedrift. Hadde tråden handlet om SE som bedrift kunne navnet være SE A/S. 

Du kjenner ikke henne privat i det hele tatt. For du har ikke komment med som tilsier at du gjør det. 1.april var for en uke siden🤭

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Citha skrev:

Jamen hva faen da. Jeg har selv lyvd på meg en psykisk lidelse, av forskjellige årsaker. Finnes liksom ikke jeg da? Eller lyver jeg om at jeg har lyvd? Hvordan i all verden kan du uttale deg så bastant om at du vet med 100% sikkerhet (???) at ingen vil finne på å lyve om slikt, når det er svært utbredt?

Nei. Jeg vet med 100% sikkerhet gjennom min jobb med ungdommene jeg jobber med at ingen av dem lyver om sine psykiske diagnoser. 

Om du har gjort det så er det du om det. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, MaleficentAurora skrev:

Du kjenner ikke henne privat i det hele tatt. For du har ikke komment med som tilsier at du gjør det. 1.april var for en uke siden🤭

Det gjør jeg ja! Har kjent SE og familien i mange år. 

Endret av Heartgirl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Heartgirl said:

Nei. Jeg vet med 100% sikkerhet gjennom min jobb med ungdommene jeg jobber med at ingen av dem lyver om sine psykiske diagnoser. 

Om du har gjort det så er det du om det. 

 

Ro videre du. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Heartgirl skrev:

Det gjør jeg ja! 

Nei det gjør du nok ikke!

At du "kjenner" henne gjennom som en av hennes fans tror jeg heller mer på😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Heartgirl skrev:

Hersketeknikk fra deg også. 

🚣‍♀️🚣‍♀️🚣‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir min siste kommentar til dette, men som @MaleficentAurora nevner så virker det som denne "kampen" er veldig viktig for deg. Du hevder å VITE noe andre ikke gjør vedr diagnoser og influencerens psykiske helse. I debattfora (Her) så disktueres man det influenceren selv forteller om psykisk helse ja. 

Så når noen sier at de VET at hun aldri har løyet om sine diagnoser, så må du være så snill å forklare det med Bipolar lidelse iallefall. Enten så løy hun om at hun hadde det, eller så løy hun om at hun ble frisk av det. Dette vet du tydeligvis. Det er helt sikkert ok for henne at du forteller hvordan dette henger sammen -  i og med at dere kjenner hverandre personlig og du kommer inn i et debattfora for å forsvare henne med nebb og klør. 

Det er ikke mulig å bli frisk av Bipolar lidelse. Det er jo et mirakel i tilfelle. Men hvis hun fortsatt har lidelsen så forklarer jo det endel iallefall (og nei, det var ikke spydig ment! Noen av de flotteste menneskene i livet mitt har bipolar lidelse, men de kan bli ukritiske, euforiske, impulsive, sløse, og de kan nå noen svært dype daler som de sliter ekstremt med å komme seg opp av - da fungerer de som regel ikke i hele tatt. Felles for de er medisiner for å stabiliseres) Friske har ingen av de hørt om at de kan bli. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...