Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sophie Elise er gjest hos Harald Eia og Nils Brænna på podden Sånn er du. Finnes på bla Acast. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg
22 timer siden, Birdo skrev:

Hun er vel like veganer som hun er opptatt av miljø og dyrevern🤪

Bedre at hun sier hun spiser mest plantebasert kosthold. Veganer stempelet hennes irriterer meg. Et spill for fasaden som alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i psykiatrien, adferdsregistrerer daglig  og gjør observasjoner. Jeg mener med min kommentar her ikke at SE tilhører psykiatrien eller noe i den dur- det får andre gjøre opp en mening om- men av mine erfaringer er det interessant å observere henne, spesielt med den statige utviklingen/endringen hun gjør. 
Som nevnt tidligere her videoene på YT. Hun har noe hun vil kommunisere, men en ser at hvert 4.-5.sekund endrer hun vinkel og følger med på seg selv. Dette legges ikke skjul på. 

endring i personlighet over år er normalt, en vokser og utvikler seg. Men blir tydelig når dette med å se så mye på seg selv og vri/vende seg i de ulike positurene- «Selvdigging» som flere påpeker, at denne væremåten faller henne sannsynlig veldig unaturlig. Oppleves som hun eksperimenterer med dette, at hun skal «lære» seg å være den versjonen av seg selv.  Personlig (ikke faglig) tenker jeg at dette gjør henne til det fenomenet hun er for mange- det er vanskelig å faktisk vite hvem hun egentlig er. 

hvor sunt det er å ha en jobb som omhandler seg selv og ditt AS, samtidig ha slitt med selvtillit og motstridende kommunikasjon rundt dette, faller hun utenfor normalen. De fleste av oss som ser henne i sosiale medier skjønner ikke dette med å stadig filme seg selv, lage en konto med eget fokus på bok interessen men likevel poste lettkledde bilder på den (bekreftelse bekreftelse). Selvtillit som endrer seg for time til time, men til stadighet digge seg selv foran kamera. Mennesker og baktanker kjenner vi fleste oss igjen i. Vi ser oss selv i andre- derfor blir hun ofte gjennomskuet fordi vi tenker: «hadde jeg gjort dette hadde det måtte vært pga ...». En ser et tydelig mønster. Men selv i enhver storm hun har stått i og tilskuere har tenkt «kanskje nå kommer hun til å åpne øynene» så tar vi feil. En person så inni sin egen boble og med sterkt støtteapparat som støtter opp hennes filosofi, er nok til at boblen aldri slår sprekker. Tror vi som venter på eventuell endring på vente en god stund. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kajsas", catringfirma i Bærum sponser SE med godsaker i påsken. Det ble takk og farvel herfra. Det har jeg informert firmaet om, og selvsagt sluttet å følge på IG. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Ja brukte 1 år på å spare opp til å pusse opp soverommet. Excuse me, men hun kjøpte huset i Juni 2018. De pusset opp hele huset den sommeren. Det var for et par måneder eller uker siden at hun sa at hun vurderte å endre på soverommet for en forandring. Vips på kort tid så var det ferdig. Hun har ikke brukt 1 år på å planlegge full oppussing. 
Men så er det reklame da, og hun er aldri ærlig når det kommer til reklame. Usmakelig at en millionær som kan føre over et par hundre tusen til brukskonto uten å måtte tenke seg om, reklamerer for å ha "spart i 1 år ved hjelp av en app", hvor hun attpå til slenger på årets største løgn "Kun takket være appen dreams klarte jeg å spare til dette". Nei kjære deg, alt du trenger å gjøre er å ringe pappa-manager og be han om å overføre dine penger over fra sparekonto til brukskonto, du trenger ingen spare-app.  🙄

Jenta er stappe full av løgner. Og heldigvis så står det klart å tydelig i panna på henne, før de som har følgt henne over lengre tid klare å se det med en gang.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Ja brukte 1 år på å spare opp til å pusse opp soverommet. Excuse me, men hun kjøpte huset i Juni 2018. De pusset opp hele huset den sommeren. Det var for et par måneder eller uker siden at hun sa at hun vurderte å endre på soverommet for en forandring. Vips på kort tid så var det ferdig. Hun har ikke brukt 1 år på å planlegge full oppussing. 
Men så er det reklame da, og hun er aldri ærlig når det kommer til reklame. Usmakelig at en millionær som kan føre over et par hundre tusen til brukskonto uten å måtte tenke seg om, reklamerer for å ha "spart i 1 år ved hjelp av en app", hvor hun attpå til slenger på årets største løgn "Kun takket være appen dreams klarte jeg å spare til dette". Nei kjære deg, alt du trenger å gjøre er å ringe pappa-manager og be han om å overføre dine penger over fra sparekonto til brukskonto, du trenger ingen spare-app.  🙄

Alt dette "late som" de liker/bruker produkter og tjenester som influencerne holder på med blir mer og mer tåpelig. Annonsørene kan like gjerne leie inn skuespillere. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Isild skrev:

Alt dette "late som" de liker/bruker produkter og tjenester som influencerne holder på med blir mer og mer tåpelig. Annonsørene kan like gjerne leie inn skuespillere. 

Skjønner ikke poenget med å "late som" når alle vet at SE og flere av influencere går til hudpleie å legger igjen en fin dose med penger i kassen når de er ferdig. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Isild skrev (På 10.4.2020 den 17.54):

Alt dette "late som" de liker/bruker produkter og tjenester som influencerne holder på med blir mer og mer tåpelig. Annonsørene kan like gjerne leie inn skuespillere. 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, filifjonka skrev:

"Kajsas", catringfirma i Bærum sponser SE med godsaker i påsken. Det ble takk og farvel herfra. Det har jeg informert firmaet om, og selvsagt sluttet å følge på IG. 

nei! Søren også - de er mine favoritter. Hvorfor i all verden vil de reklamere hos SE -det er da virkelig ikke leserne hennes som er målgruppen til Kajsas. nå ble jeg skikkelig skuffet. :grine:

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, filifjonka skrev:

"Kajsas", catringfirma i Bærum sponser SE med godsaker i påsken. Det ble takk og farvel herfra. Det har jeg informert firmaet om, og selvsagt sluttet å følge på IG. 

Umerket reklame var det også 😡 tror dessverre det er fjerna fra instastory igjen nå. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Ja brukte 1 år på å spare opp til å pusse opp soverommet. Excuse me, men hun kjøpte huset i Juni 2018. De pusset opp hele huset den sommeren. Det var for et par måneder eller uker siden at hun sa at hun vurderte å endre på soverommet for en forandring. Vips på kort tid så var det ferdig. Hun har ikke brukt 1 år på å planlegge full oppussing. 
Men så er det reklame da, og hun er aldri ærlig når det kommer til reklame. Usmakelig at en millionær som kan føre over et par hundre tusen til brukskonto uten å måtte tenke seg om, reklamerer for å ha "spart i 1 år ved hjelp av en app", hvor hun attpå til slenger på årets største løgn "Kun takket være appen dreams klarte jeg å spare til dette". Nei kjære deg, alt du trenger å gjøre er å ringe pappa-manager og be han om å overføre dine penger over fra sparekonto til brukskonto, du trenger ingen spare-app.  🙄

Så innmari tilfeldig at også daglig leder i carolinebergeriksen.no har brukt den fantastiske appen Dreams til å snart komme i mål med å spare penger for å rive ned og bygge ny garasje. Samtidig kjenner jeg ikke en kjeft som bruker appen for å spare til noe som helst. Det gjøres i nettbanken ved lønning.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor følger så veldig mange mennesker Sophie Elise? Hun fremstår jo som et totalt uinteressant menneske!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, pøbelsara skrev:

nei! Søren også - de er mine favoritter. Hvorfor i all verden vil de reklamere hos SE -det er da virkelig ikke leserne hennes som er målgruppen til Kajsas. nå ble jeg skikkelig skuffet. :grine:

Veldig synd. Har hørt så mye postivt om den catering bedriften. At de nå går i reklame avtale med SE er deres største tabbe.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, poli10 skrev:

Hvorfor følger så veldig mange mennesker Sophie Elise? Hun fremstår jo som et totalt uinteressant menneske!

Innpå jodel så ble det nevnt at folk nå følger henne pga huden Scott, før å følge med på hvordan huden blir behandlet å ikke minst hvor lenge det blir og ta før hun kvitter seg med den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Innpå jodel så ble det nevnt at folk nå følger henne pga huden Scott, før å følge med på hvordan huden blir behandlet å ikke minst hvor lenge det blir og ta før hun kvitter seg med den.

Det er vel neppe pga denne hunden (som jeg antar hun nettopp har skaffet seg) at hun er blitt millionær med tusenvis av følgere.

Jeg kan ikke fatte og begripe hva som er spennende med å lese bloggene til og følge kontoene til jenter som ikke gjør spesielt annet enn å sminke og operere seg. Det er jo ikke som om hun har noe talent utover å skaffe seg penger. Det er vel dessverre Kardashian-syndromet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, poli10 skrev:

Det er vel neppe pga denne hunden (som jeg antar hun nettopp har skaffet seg) at hun er blitt millionær med tusenvis av følgere.

Jeg kan ikke fatte og begripe hva som er spennende med å lese bloggene til og følge kontoene til jenter som ikke gjør spesielt annet enn å sminke og operere seg. Det er jo ikke som om hun har noe talent utover å skaffe seg penger. Det er vel dessverre Kardashian-syndromet.

Jeg snakker om nå og ikke hva som har blitt gjort for at hun har millioner på kontoen og en kropp av platsikk. Jeg følgte bloggen hennes av og på for å se hvor mye løgner hun kom med som ble avbekreftet og dokumentert nøye. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Jeg snakker om nå og ikke hva som har blitt gjort for at hun har millioner på kontoen og en kropp av platsikk. Jeg følgte bloggen hennes av og på for å se hvor mye løgner hun kom med som ble avbekreftet og dokumentert nøye. 

Merkelig ting å bruke tiden og energien sin på må jeg si. I tillegg bidro du ironisk nok med reklamekroner til henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, poli10 skrev:

Merkelig ting å bruke tiden og energien sin på må jeg si. I tillegg bidro du ironisk nok med reklamekroner til henne.

Nei det gjorde jeg ikke.. Det er forskjell på og framheve en blogger for å skape flere lesere , enn å linke til dokumentasjon som blant annet var bloggen, dessverre. Så der tar du ganske så feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...