Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Gorilla skrev:

Er det ikke ulovlig å reklamere for plastiske inngrep?

 

 

Det var veldig dårlig forklart over her. Hun la ut bilde av seg selv med det fæle hundefilteret og skrev "hvilke kirurger utfører denne operasjonen".. Ikke for det, hun hadde sikkert gjort det om det hadde gått an🤪

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle gjerne visst hvilken frisør som har kommet til SE å farget ettervekst+satt på løshåret hennes igjen,å også hvem som har støpt de nye neglene hennes..

Begge deler vanker bot på 50K for den som gjorde jobben,samt 20K pr jobb for SE selv..

Neglene ser helt grusomme ut,ser ut som tykke legoklosser..

Ser veldig amatørmessig utført ut,men likevel ulovlig så lenge det er en betalt tjeneste..

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, J.. skrev:

Skulle gjerne visst hvilken frisør som har kommet til SE å farget ettervekst+satt på løshåret hennes igjen,å også hvem som har støpt de nye neglene hennes..

Begge deler vanker bot på 50K for den som gjorde jobben,samt 20K pr jobb for SE selv..

Neglene ser helt grusomme ut,ser ut som tykke legoklosser..

Ser veldig amatørmessig utført ut,men likevel ulovlig så lenge det er en betalt tjeneste..

Jeg kan forstå at det er fristende å ty til svart arbeid når du er permittert og regningene hoper seg opp. Helt klart. Samtidig er det tusenvis av frisører som følger reglene og sitter på saksa. Av hensyn til alle dem, regelverket og smittevern bør de holde seg for god til å ta slike oppdrag. Og influensere bør også la være å spørre om frisører og andre vil bryte regler og ta risiko for smitte for at de skal se fine ut på Instagram! 

Endret av pop up bruker
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, pop up bruker skrev:

Jeg kan forstå at det er fristende å ty til svart arbeid når du er permittert og regningene hoper seg opp.

 

 

 

Og influensere bør også la være å spørre om frisører og andre vil bryte regler og ta risiko for smitte for at de skal se fine ut på Instagram! 

Enig.

Men første del her.. Hva hjelper svart arbeid,når man kan risikere bot på 50.000 kroner?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal hun med frisør og neglepleier egentlig når hun likevel benytter 23 filtere før hun poster noe?   

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, J.. skrev:

Enig.

Men første del her.. Hva hjelper svart arbeid,når man kan risikere bot på 50.000 kroner?

Gamling på at man ikke blir tatt antar jeg? Så lenge ingen, utover partene selv, vet hvem det er, ingen ser det, og du stoler på at den som leier deg inn ikke sier det videre, er det ikke store muligheter for å bli tatt rett og slett? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Apocalypte skrev:

Hva skal hun med frisør og neglepleier egentlig når hun likevel benytter 23 filtere før hun poster noe?   

Hun har tidligere brukt parykk samtidig som hun reklamerte for noen hårtabletter, så sånn sett burde det absolutt ikke være noe problem 🙈

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.4.2020 den 21.19, J.. skrev:

Skulle gjerne visst hvilken frisør som har kommet til SE å farget ettervekst+satt på løshåret hennes igjen,å også hvem som har støpt de nye neglene hennes..

Begge deler vanker bot på 50K for den som gjorde jobben,samt 20K pr jobb for SE selv..

Neglene ser helt grusomme ut,ser ut som tykke legoklosser..

Ser veldig amatørmessig utført ut,men likevel ulovlig så lenge det er en betalt tjeneste..

Leste akkurat en artikkel i VG om en frisør som fikk en saftig bot for å bryte forbudet mot å drive virksomhet. 

Og SE selv er sååå fornøyd med å ha fått på seg håret igjen. Vrikker og vrir seg og lar de nye neglene gli gjennom det ny-påsatte håret. Dette er viktig for henne for enhver pris tydeligvis. Tragisk å bruke sin påvirkerplattform til å formidle dette i disse tider. 

Etter at hun sluttet å blogge, så fremstår hun bare mer og mer platt og selvopptatt. Da hun blogget var det iallefall litt tekst fra henne innimellom også - nå er det bare "vrikking" og å gjøre seg deilig. 

 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Isild skrev:

Leste akkurat en artikkel i VG om en frisør som fikk en saftig bot for å bryte forbudet mot å drive virksomhet. 

Og SE selv er sååå fornøyd med å ha fått på seg håret igjen. Vrikker og vrir seg og lar de nye neglene gli gjennom det ny-påsatte håret. Dette er viktig for henne for enhver pris tydeligvis. Tragisk å bruke sin påvirkerplattform til å formidle dette i disse tider. 

Etter at hun sluttet å blogge, så fremstår hun bare mer og mer platt og selvopptatt. Da hun blogget var det iallefall litt tekst fra henne innimellom også - nå er det bare "vrikking" og å gjøre seg deilig. 

 

Nettopp..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere sitter og leter etter noe å ta hun på.. For et stusselig liv! 😅

Det var venninnen hennes, som ikke er frisør, som hjalp hun med håret. Jeg har klippet barna mine i denne perioden, jeg er ikke frisør, men skal jeg få 50 000 i bot også? Ro dere ned tre hakk! 
 

Jeg er ikke veldig imponert over alt hun gjør jeg heller, men jeg mener fortsatt at hun er en mye bedre person enn alle som utelukkende er opptatt av å finne dritt på andre og prater andre ned.. Det er blant de verste i samfunnet vårt! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Bajshue skrev:

Dere sitter og leter etter noe å ta hun på.. For et stusselig liv! 😅

Det var venninnen hennes, som ikke er frisør, som hjalp hun med håret. Jeg har klippet barna mine i denne perioden, jeg er ikke frisør, men skal jeg få 50 000 i bot også? Ro dere ned tre hakk! 
 

Jeg er ikke veldig imponert over alt hun gjør jeg heller, men jeg mener fortsatt at hun er en mye bedre person enn alle som utelukkende er opptatt av å finne dritt på andre og prater andre ned.. Det er blant de verste i samfunnet vårt! 

Kledelig nicknavn du har valgt deg. 

Livet til alle som er kritiske til Norges største påvirker er stusselig? Samfunnets værste? 

Ok. Takk for konstruktivt innspill. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Bajshue skrev:

Dere sitter og leter etter noe å ta hun på.. For et stusselig liv! 😅

Det var venninnen hennes, som ikke er frisør, som hjalp hun med håret. Jeg har klippet barna mine i denne perioden, jeg er ikke frisør, men skal jeg få 50 000 i bot også? Ro dere ned tre hakk! 
 

Jeg er ikke veldig imponert over alt hun gjør jeg heller, men jeg mener fortsatt at hun er en mye bedre person enn alle som utelukkende er opptatt av å finne dritt på andre og prater andre ned.. Det er blant de verste i samfunnet vårt! 

Ok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Bajshue skrev:

Dere sitter og leter etter noe å ta hun på.. For et stusselig liv! 😅

Det var venninnen hennes, som ikke er frisør, som hjalp hun med håret. klippet barna mine i denne perioden, jeg er ikke frisør, men skal jeg få 50 000 i bot også? Ro dere ned tre hakk! 
 

Jeg er ikke veldig imponert over alt hun gjør jeg heller, men jeg mener fortsatt at hun er en mye bedre person enn alle som utelukkende er opptatt av å finne dritt på andre og prater andre ned.. Det er blant de verste i samfunnet vårt! 

Hjalp henne med håret.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sykt å ha betalt så mye for det resultatet der. Er ikke noe for disse operasjonene egentlig, men syns feks Ariel Søyland sin ser helt sykt mye bedre ut i forhold. Den ser mer naturlig ut, myye rundere og finere i fasongen og passer bedre til kroppen hennes! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, IssaKnife skrev:

Sykt å ha betalt så mye for det resultatet der. Er ikke noe for disse operasjonene egentlig, men syns feks Ariel Søyland sin ser helt sykt mye bedre ut i forhold. Den ser mer naturlig ut, myye rundere og finere i fasongen og passer bedre til kroppen hennes! 

Den er operert på samme Tyrkia klinikk,så vi får se hvordan den ser ut som 1 år eller 2.

Magen hennes ser man ihvertfall tydelig at er operert..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, J.. skrev:

Den er operert på samme Tyrkia klinikk,så vi får se hvordan den ser ut som 1 år eller 2.

Magen hennes ser man ihvertfall tydelig at er operert..

Er vel ikke 1-2 år siden SE opererte sin heller så yea idk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror helt ærlig at SE ikke en gang selv vet hvor mye hun har brukt på kropp og utseendet sitt. Men sykt mye har gått. Før den summet som hun hat bortkastet kunne hun har spart opp til og bygge sitt eget hus og tatt utdanning etc. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, IssaKnife skrev:

Er vel ikke 1-2 år siden SE opererte sin heller så yea idk

Mente at SE (første op.) og Ariel har operert på samme klinikk.

Med engang så ikke den så ille ut heller,bortsett fra størrelsen.

Gi det litt tid,så..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bildet viser bare at uansett hvor mye penger man svir av på å forandre kroppen gjennom operasjoner og implantater vil tyngdekraften utligne det man ønsket å oppnå i utgangspunktet. Å forme kroppen gjennom trening koster ikke mer enn svette og tålmodighet, og resultatet varer akkurat så lenge som man legger inn tid for å vedlikeholde. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Dette bildet viser bare at uansett hvor mye penger man svir av på å forandre kroppen gjennom operasjoner og implantater vil tyngdekraften utligne det man ønsket å oppnå i utgangspunktet. Å forme kroppen gjennom trening koster ikke mer enn svette og tålmodighet, og resultatet varer akkurat så lenge som man legger inn tid for å vedlikeholde. 

Det blir som eventyret om haren og skilpadden, det. God trening, alle sammen👌

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...