Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, Jane Eyre skrev:

Reklame for egen kolleksjon uten å merke innlegget.

 

F

Screenshot_20200413-234116_Instagram.jpg

Hun gjorde det samme med to bikinier her om dagen, jeg meldte inn til ft - men har ingen tro på de hva angår SE lenger.. Slutter ikke å melde inn for det, men. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Birdo skrev:

Hun gjorde det samme med to bikinier her om dagen, jeg meldte inn til ft - men har ingen tro på de hva angår SE lenger.. Slutter ikke å melde inn for det, men. 

De gjør alltid det. Ikke bare SE, men hele bransjen holder på slik. Ikke noe konsekvenser uansett, så kan på en måte forstå at de fortsetter: hvorfor ikke fortsette når det uansett ikke gir noen konsekvenser? Sånn utover etikk så klart. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer på svaret hennes på story i dag, der hun blir spurt om sine tanker rundt egen lønn kontra sykepleiere/jordmødres lønn. Fremstår som lite ydmyk og sympatisk, burde sagt det som det er - at hun er særdeles heldig som kan gjøre det hun gjør, for den inntekten hun får. Ikke rote seg inn i noe vissvass om at «folk i de yrkene har jo ikke valgt yrkene på grunn av lønna» og at lønna ikke er så dårlig for de yrkene. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2020 den 17.43, Heartgirl skrev:

Jeg skrev at jeg ikke skulle skrive mer på tråden her, og jeg lovte meg selv at jeg ikke kommer til å kommentere denne tråden om SE noen sinne.

Vil bare takke deg @Malika for det du skriver ❤️ 

Mobbing vet jeg godt hva er, for bestevenninnen min ble mobbet fysisk og psykisk på ungdomsskolen :(  Jeg fikk flash back til hvordan jeg var vitne til mobbingen av henne. Selv stod jeg støtt ved venninnen min sin side, og jeg sa fra til mobberne at det de gjorde var galt. Jeg ble selv stemplet for å mobbe mobberne. I deres hode var det jeg som mobbet dem.  

Det var aldri min intensjon å være ufin i mine kommentarer mot noen her inne i går kveld. Hvis jeg var det ber jeg om unnskyldning. Jeg godtar ikke at noen som ikke kjenner meg kaller meg for "løgner", være et "nettroll" når jeg ikke har noen intensjon om å være ufin. 

Igjen takk @Malika ❤️ 

 

 

 

Fikk aldri noe svar... Hva jobber du som, hva er utdannelsen din? Du virker snill 

Endret av Marioposa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2020 den 20.47, Heartgirl skrev:

Siste svar fra meg i tråden går til deg. 

I min jobb med ungdommene jeg jobber med har vi alltid en hovedregel. Det er at når ungdommene forteller oss at de sliter med en psykisk diagnose skal vi alltid tro 100% på dem. Den minste tegn til at de føler at de blir mistenkeliggjort i forhold til sine psykiske diagnoser kan det føre til at de mister fullstendig tilliten til oss som fagpersoner. 

Vi tar ikke ordet selvdiagnostisering i vår munn i jobben min. Det ordet ville jeg aldri ha brukt om noen. I mine øyne som fagperson ville det være det samme å si til en at vedkommende lyver om sine diagnoser. 

 

Du skriver du jobber med ungdommer som sliter med psykisk diagnose.. Er dere som jobber sammen et team med psykologer, psykiater, leger etc? Er du psykiater? Ønsker bare å vite for å forstå bedre hva du mener. 

Endret av Marioposa
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Marioposa skrev:

Du skriver du jobber med ungdommer som sliter med psykisk diagnose.. Er dere som jobber sammen et team med psykologer, psykiater, leger etc? Er du psykiater? Ønsker bare å vite for å forstå bedre hva du mener. 

Det blir for langt å ro,til at du får noe svar på.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Missy1 skrev:

Åh tenk så mye klaging det blir 😖

He-he, ja.. Gud det kommer til å bli litt av et sirkus. Hadde vært gøy å se henne og Erlend Elias som duo på det programmet. Det hadde virkelig gjort det intressant å underholdende. For Erlend Elias har en ganske så bestemt mening når det kommer til smak å behag av interiør. Men så skal han delta sammen med broren sin.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slår meg når jeg ser på den casten der at de eneste kjendisene vi tydeligvis har i Norge (iflg TV2)  er bloggere og realitydeltagere, sånn pleier det å være på "farmen kjendis" også. Veldig interressant kjendis-TV for de som er eldre enn 30 og som aldri har hørt om noen av de som er med. 

Endret av Isild
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Isild skrev:

Det slår meg når jeg ser på den casten der at de eneste kjendisene vi tydeligvis har i Norge (iflg TV2 er bloggere og realitydeltagere, sånn pleier det å være på "farmen kjendis" også. Veldig interressant kjendis-TV for de som er eldre enn 30 og som aldri har hørt om noen av de som er med. 

Kjendisverden i Norge er som bacon i lapskausen.. Svært få og lite.. Hadde Norge hatt samme stadie som Amerika så ville det ha blitt noe annet og mer interessant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MaleficentAurora skrev:

Kjendisverden i Norge er som bacon i lapskausen.. Svært få og lite.. Hadde Norge hatt samme stadie som Amerika så ville det ha blitt noe annet og mer interessant.

Helt sant! Vi produserer og "resirkulerer" influencere og realitydeltagere for å ha noen å ha med på "kjendis-TV". Fryktelig stusselig. 

Også Per og Bahare da, de glitrer jo på toppen av kransekaka ! 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Isild skrev:

Helt sant! Vi produserer og "resirkulerer" influencere og realitydeltagere for å ha noen å ha med på "kjendis-TV". Fryktelig stusselig. 

Også Per og Bahare da, de glitrer jo på toppen av kransekaka ! 

Var det ikke de to som skulle trekke seg fra rampelyset etter de var med på SVD? 

Likte at du brukte ordet resirkulerer. For der traff du spikeren 100% på hodet av sannheten at jeg fikk meg en god latter😅 

Vanlige folk burde heller taes med i slike programmer enn kjendiser. For da ville det blitt mer ekte å vinneren av pengene mer verdig.

Endret av MaleficentAurora
Rettelse på skrivefeil
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer litt på en ting ang. alkoholloven. Jeg veit det ikke er lov til å publisere bilder eller reklameinnlegg på blogg eller i some  med synlig alkohol, eller ting som ser ut som alkohol. Men hvordan er det med alkohol i videoer på Youtube som har annonser i seg? Ref de to videoene SE og Joakim Kleven spilte inn nå nylig. Er dette egentlig lov? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Body love er teksten. Hun viser bilder av en kropp med arr og rumpeimplantat som har falt litt ned. 

Synes teksten er villedende da hun fikk disse arrene nettopp fordi hun ikke elsket kroppen sin. Det er under 1 år siden hun tok sin siste operasjon. 

Screenshot_20200416-173047_Instagram.jpg

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jane Eyre skrev:

Body love er teksten. Hun viser bilder av en kropp med arr og rumpeimplantat som har falt litt ned. 

Synes teksten er villedende da hun fikk disse arrene nettopp fordi hun ikke elsket kroppen sin. Det er under 1 år siden hun tok sin siste operasjon. 

Screenshot_20200416-173047_Instagram.jpg

Hun elsker arrene sine?  Ok. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Apocalypte skrev:

Hun elsker arrene sine?  Ok. 

Flott hvis hun faktisk elsker arrene sine og kroppen sin. Jeg hyller body love. Men Sophie Elise er den siste jeg tenker som har et sunt forhold til egen kropp og elsker kroppen sin for det den er.

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jane Eyre skrev:

Flott hvis hun faktisk elsker arrene sine og kroppen sin. Jeg hyller body love. Men Sophie Elise er den siste jeg tenker som har et sunt forhold til egen kropp og elsker kroppen sin for det den er.

Hun har jo brukt millioner på den, så bra om hun er fornøyd.  

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jane Eyre skrev:

Flott hvis hun faktisk elsker arrene sine og kroppen sin. Jeg hyller body love. Men Sophie Elise er den siste jeg tenker som har et sunt forhold til egen kropp og elsker kroppen sin for det den er.

Vel,hun hadde ikke hatt disse arrene hvis hun ikke hadde brukt millioner på å designe sin nye kropp..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ser kjent ut,syns dere ikke?

Sikkert fordi SE sin bikini-kolleksjon som slipper denne mnd ser klin lik ut..

20200416_191002.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...