Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke om SE har gjort noe nytt med nesen sin nå, jeg syns hun ser forskjellig ut hele tiden for å være ærlig. Men jeg syns ikke det ser ut som det er så mye nese igjen da. Håper alt står bra til med sirkulasjon, slimhinner og pust. 

Vi er nok mange som husker Michael Jackson før og etter det tok av med operasjoner. Hvis jeg tror rett, så opererte han nesen første gangen før utgivelsen av Thriller-albumet i 1982, da var han 24 år. På linken vedlagt er bilde av han fra han var 44 (og ex antall operasjoner senere)  Et bilde mange husker med litt sjokk tror jeg. Så langt kan det altså gå. https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/yv1WO2/michael-jacksons-ansikt-under-lupen

Det er litt viktig å tenke på hvordan de opererte kroppsdelene reagerer på å eldes over 20, 40 og 60 år og. Vil de fungere helt til man blir "gammel"? 

Dette er ikke en tråd om MJ, men jeg syns det er helt relevant å sammenligne kjente personer som har operert seg så mye. TV2 hevdet at det å være med inn på operasjonsstuen var "til skrekk og advarsel". Nei, bildet av MJ er... 

Hvil i fred Michael ❤️ 

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, Hjarte skrev:

Legene i "Kirurgiske katastrofer" kaller en slik nese "botched", og i følge det programmet så er det ikke uvanlig at en "botched" nese kan synke mer og mer sammen. :( 

Leser hun tråden her har hun nytt tips om sitt neste tv program. 

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, Hulderen skrev:

Jeg syns det ser ut som m kinnene er veldig innsunkne. Noe lignende som hos gamle folk som har glemt å sette inn gebisset.

Hun har tegnet en tykk strek over det brynet som er mest synlig, hvorfor det?  Ny trend?

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Isild skrev:

Jeg aner ikke om SE har gjort noe nytt med nesen sin nå, jeg syns hun ser forskjellig ut hele tiden for å være ærlig. Men jeg syns ikke det ser ut som det er så mye nese igjen da. Håper alt står bra til med sirkulasjon, slimhinner og pust. 

Vi er nok mange som husker Michael Jackson før og etter det tok av med operasjoner. Hvis jeg tror rett, så opererte han nesen første gangen før utgivelsen av Thriller-albumet i 1982, da var han 24 år. På linken vedlagt er bilde av han fra han var 44 (og ex antall operasjoner senere)  Et bilde mange husker med litt sjokk tror jeg. Så langt kan det altså gå. https://www.vg.no/rampelys/musikk/i/yv1WO2/michael-jacksons-ansikt-under-lupen

Det er litt viktig å tenke på hvordan de opererte kroppsdelene reagerer på å eldes over 20, 40 og 60 år og. Vil de fungere helt til man blir "gammel"? 

Dette er ikke en tråd om MJ, men jeg syns det er helt relevant å sammenligne kjente personer som har operert seg så mye. TV2 hevdet at det å være med inn på operasjonsstuen var "til skrekk og advarsel". Nei, bildet av MJ er... 

Hvil i fred Michael ❤️ 

Grunnet til at hun ser forskjellig ut på hvert bilde er Facetune eller andre apper hvor man lett kan endre utseende i. 

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, Apocalypte skrev:

Grunnet til at hun ser forskjellig ut på hvert bilde er Facetune eller andre apper hvor man lett kan endre utseende i. 

Ah, så klart. Jeg glemmer at det redigeres, fjernes og legges til i div apper - i tillegg til kirurgi. 

• Liker 9
Skrevet

Mener å huske at MJs nese falt såpass sammen at det ble hull over nesevingene. Kom til å tenke på det da jeg gikk inn på lenken du la ved @Isildog MJs nese ser ut til å ha blitt tapet over med medisinsk, hudfarget tape på bildet i artikkelen. Han hadde et fantastisk flott, naturlig utseende ansikt med en litt smalere nese enn medfødt på Thriller-albumet, og skulle ha stoppet der.

Det er mulig SE kan ha brukt et filter på bildet, for ansiktet fremstår uvanlig langt, smalt og dratt ut. Likevel er leppene tykke. Det kommer vel flere bilder fra den kanten fremover, så vi får se. Men å kikke på bilder fra før hun tok av med ansiktsmodelleringen er som å se to personer som ikke er i slekt. Jeg lurer litt på hva hun vil si til eventuelle fremtidige barn som leter etter likherstrekk i familien og spør hvorfor SE ikke ligner på verken foreldre, barn eller seg selv.

• Liker 19
Skrevet
12 minutter siden, Isild skrev:

Ah, så klart. Jeg glemmer at det redigeres, fjernes og legges til i div apper - i tillegg til kirurgi. 

Ingen råååsabloggere legger noensinne ut bilder på Insta eller andre SoMe uten å endre på noe. Aldri

• Liker 9
Skrevet
7 minutter siden, Revenge o'Cavatina skrev:

Mener å huske at MJs nese falt såpass sammen at det ble hull over nesevingene. Kom til å tenke på det da jeg gikk inn på lenken du la ved @Isildog MJs nese ser ut til å ha blitt tapet over med medisinsk, hudfarget tape på bildet i artikkelen. Han hadde et fantastisk flott, naturlig utseende ansikt med en litt smalere nese enn medfødt på Thriller-albumet, og skulle ha stoppet der.

Det er mulig SE kan ha brukt et filter på bildet, for ansiktet fremstår uvanlig langt, smalt og dratt ut. Likevel er leppene tykke. Det kommer vel flere bilder fra den kanten fremover, så vi får se. Men å kikke på bilder fra før hun tok av med ansiktsmodelleringen er som å se to personer som ikke er i slekt. Jeg lurer litt på hva hun vil si til eventuelle fremtidige barn som leter etter likherstrekk i familien og spør hvorfor SE ikke ligner på verken foreldre, barn eller seg selv.

Han var perfekt etter første operasjon og spesielt rundt We Are The World tiden, jeg syns han er en av de kjekkeste menn jeg noen gang har sett slik han var da.   Spesielt når han smilte.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Trist å se at nesen ser ut til å kollapse :( Hun får i det minste mer sympati for den nye hunden sin om hun går for den rasen hun har tenkt å ha.

Endret av Leviora
  • Liker 11
Gjest Cammomillo
Skrevet

Hvorfor er ikke Joakim med i den nye sesongen? Han var jo den beste ❤️ Var mye hinting fra SE om å kvittet seg med dårlige venner og drama..

Hun virker ikke som en spesielt god venn selv akkurat.

Skrevet
2 timer siden, Isild skrev:

Her skal man holde tunga rimelig rett i munn for å henge med i svingene 🤪

• Liker 11
Skrevet
2 timer siden, Apocalypte skrev:

Han var perfekt etter første operasjon og spesielt rundt We Are The World tiden, jeg syns han er en av de kjekkeste menn jeg noen gang har sett slik han var da.   Spesielt når han smilte.

Han og Janet opererte nesene sine ganske like, men Janets ser ut til å holde seg rimelig bra. Michael må ha hatt ytterligere operasjoner eller opplevd bivirkninger av sine inngrep. 

• Liker 7
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett.

Måne, admin.

Skrevet

Jeg postet dette i CBE-tråden men det er like aktuelt her:

Jeg er så glad for at tradisjonelle medier endelig har begynt å repetere det som har blitt sagt på Rampelyset Kvinneguiden i flere år:

"Vi bør samtidig slutte å omtale dem ved fornavn og heller konsekvent diskutere forretningskonseptet. Det ville kanskje skjerpe pressens evne til å forstå hvor effektivt strategiske tårer, strategisk lav selvtillit og strategisk sårbarhet fungerer, både som salgsfremmende tiltak og som barriere mot hard, kritisk journalistikk."

"Det er bare så synd at pressen i hovedsak nøyer seg med å rapportere fra frontlinjen fremfor å grave frem detaljene i elendigheten. Hvis de da ikke sitter stille på sidelinjen fordi deres egen økonomi er nært tilknyttet den businessen Gjelsvik slåss mot."

https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/BRB5R0/naar-kvinner-staar-bak-makten-blir-journalistene-mildere-stemt-anki-gerhardsen

Det har lenge blitt påpekt at Egmont eier både Kvinneguiden, som reguleres langt strengere enn norsk lov, samt bloggerplattformen blogg.no og TV2/Bloggerne. Egmont tjener altså store penger på å fronte kjøpe- og kroppspress. 

"Hvorfor kaller vi det personangrep og mobbing når noen får kritikk for måten de driver business på? Vi kan ikke la profesjonelle bedriftseiere slippe unna med hva som helst fordi de er unge, søte jenter."

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/dOBAPB/hvorfor-blir-et-samfunnsproblem-degradert-til-en-jentegreie

• Liker 33
Gjest Justsaying
Skrevet

Svensk dame døde etter operasjon i Istanbul nå nylig, skjønner ikke at noen våger. 

Skrevet

For ikke så lenge siden så var hun såå nøye med å si at når hun sa at klærne var Limited edition, så betydde det at det aldri kom inn igjen. Det teiteste hun visste om var når bedrifter sier at det er limited edition også kommer det plutselig inn igjen. Gjett hvem som nå står å skryter av at pysjen hennes har kommet inn igjen, i et veldig begrenset opplag?😅

• Liker 34
Skrevet

Oi se der ja... kolleksjonen hennes som ALDRI ville komme inn på lager igjen, har fått varer inn på lager igjen 👏🏼👏🏼

«løp og kjøp... når denne er utsolgt kommer den aldri på lager igjen.... ikke før om noen mnd da, når jeg har lurt mange unge jenter til å impulsshoppe overpriset Kina-tøy»

I ekte Sophie Elise stil, juge for å tjene penger. 

• Liker 37
Skrevet
13 timer siden, Justsaying skrev:

Svensk dame døde etter operasjon i Istanbul nå nylig, skjønner ikke at noen våger. 

Hvilken klinikk var det??? 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Marioposa skrev:

Hvilken klinikk var det??? 

Skönhet by Ersa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...