Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, LittleBabyNothing skrev:

Mange menn liker den innsatsen kvinner som SE gjør for å endre på utseende. De bryr seg ikke om det ser fint eller attraktivt ut. Så lenge det er enn desperat innsats. Det er psyken.

Dette stemmer overhodet ikke på alle menn. De fleste liker naturlige kvinner,minst mulig sminke og el natural. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Ice_83 skrev:

Dette stemmer overhodet ikke på alle menn. De fleste liker naturlige kvinner,minst mulig sminke og el natural. 

Det håper jeg også

 

...men dessverre er det ikke slik jeg har opplevd det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, LittleBabyNothing skrev:

Det håper jeg også

 

...men dessverre er det ikke slik jeg har opplevd det.

Mennene med slike preferanser og verdier er bare å greie å bli kvitt raskest mulig uansett.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Isild skrev:

Fly tur-retur New York for å ta en sprøyte? Det er miljøforkjemperen sin det. 

Enig.

Nesen må nok snart opereres igjen også.

Man skal ikke bruke briller/solbriller på 6-9 mnd etter en nosejob.

Hva har hun på nesen på alle snap/instastoryer?

Store,tunge sponset solbriller..

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.2.2020 den 10.36, Isild skrev:

Var vel noe hun begynte med etter den reportasjen i DailyMail som @J.. sier. 

Syns å huske at hun også har nevnt at hun vil satse mer på et internasjonalt publikum, for de støtter og heier mer visstnok. (eventuellt bare skriver "you`re so hot" i kommentarfeltet uten å hele tiden nevne operasjonene som har ført til "hotnessen" slik vi gjør her i lille gørre Norge) 

Litt komisk å lese hva som står i artikkelen i DailyMail nå etter vi har sett etter-bildene etter "reduksjonen" i LA forøvrig: 

'I’m tired of having an a** which doesn’t look natural. https://www.dailymail.co.uk/femail/article-7588771/Norwegian-singer-24-admits-tired-having-backside-doesnt-look-natural.html

Den ser veldig mye mer naturlig ut nå , så det er jo bra :ironi:

 

Ja stemmer det, husker det var noe utenlandske skriverier, som var alt annet en smigrende. Hun ble latterliggjort men tenkte vel heller, endelig "I made it!" Snakk om å lage lemons out of lemonades 😂 Noen som vet hva slags boost hun fikk i antall følgere av dette oppslaget?

Flott hun har sine internasjonale fans da, så ikke janteloven holder henne tilbake stakkars. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Apocalypte skrev:

Menn liker overopererte kvinner som bare ser ut som en skygge av det opprinnelige seg?   Ok.   Litt rart med tanke på at de jo ikke aner hvordan avkommet kommer til å se ut. Men men.

Enda tristere for eventuelle barn som aldri vil få mors "perfekte" nese, hake eller kinnbein. Iallfall ikke på en naturlig måte.

De vil ligne mer på før bildene, en det utseendet moren nå elsker og vedlikeholder.

Endret av Castor Troy
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Castor Troy skrev:

Ja stemmer det, husker det var noe utenlandske skriverier, som var alt annet en smigrende. Hun ble latterliggjort men tenkte vel heller, endelig "I made it!" Snakk om å lage lemons out of lemonades 😂 Noen som vet hva slags boost hun fikk i antall følgere av dette oppslaget?

Flott hun har sine internasjonale fans da, så ikke janteloven holder henne tilbake stakkars. 

Husker sjelden hvor jeg har lest ting, men husker at jeg leste at artikkelen i DailyMail ga henne 20 000 flere følgere - noe rundt der. "Norwegian singer" ble hun presentert som, og reportasjen ellers var vel vinklet som "another plastic surgery girl gone too far".

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Isild skrev:

Husker sjelden hvor jeg har lest ting, men husker at jeg leste at artikkelen i DailyMail ga henne 20 000 flere følgere - noe rundt der. "Norwegian singer" ble hun presentert som, og reportasjen ellers var vel vinklet som "another plastic surgery girl gone too far".

 

Det er feil. 

Økte med ca 11K følgere.

Men lett å se at en god del av følgerne hennes er kjøpt og betalt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, J.. skrev:

Det er feil. 

Økte med ca 11K følgere.

Men lett å se at en god del av følgerne hennes er kjøpt og betalt.

Ingen tvil om. Hun har så få engelske kommentarer på bildene sine at de fleste følger henne nok pga galskapet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MaleficentAurora skrev:

Ingen tvil om. Hun har så få engelske kommentarer på bildene sine at de fleste følger henne nok pga galskapet.

Lite likes/kommentarer å hente fra ghost-kontoer,så det er jo ikke så rart.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, J.. skrev:

Det er feil. 

Økte med ca 11K følgere.

Men lett å se at en god del av følgerne hennes er kjøpt og betalt.

Takk for korrigering! Pussig at hun syns det er stas uansett. Hun som ikke vil være kjent som "rumpeblogger" eller "plastic surgery girl" har blitt nettopp det -og jeg tror følgerskaren økte pga det. At det er noen i utlandet som får veldig lyst til å kjøpe "Glød"  eller lese bøkene hennes av at hun går rundt i huset og snakker dårlig Engelsk og gjør seg til så det nesten er litt flaut å se på etterhvert kan jeg aldri tenke meg. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Isild skrev:

Takk for korrigering! Pussig at hun syns det er stas uansett. Hun som ikke vil være kjent som "rumpeblogger" eller "plastic surgery girl" har blitt nettopp det -og jeg tror følgerskaren økte pga det. At det er noen i utlandet som får veldig lyst til å kjøpe "Glød"  eller lese bøkene hennes av at hun går rundt i huset og snakker dårlig Engelsk og gjør seg til så det nesten er litt flaut å se på etterhvert kan jeg aldri tenke meg. 

Enig i det.

Nettopp derfor jeg tidligere i tråden sa "hun ble latterliggjort av DM".

For det er jo nettopp det hun ble,selv om hun selv ser det som en positiv greie.

DM sier jo indirekte "se på dette norske nautet som fikk seg ny rumpe til billig penge,klikk her for å se fler bilder av makkverket."

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MaleficentAurora skrev:

Her er artikkelen ffa Dailymail for de som ikke har fått det med seg eller vil lese saken nærmere.

https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/femail/article-7588771/amp/Norwegian-singer-24-admits-tired-having-backside-doesnt-look-natural.html

Definitivt en "freak of the week" historie fra avisens side. Det refereres også til programmet "botched" i artikkelen. Kommentarene nederst på siden er også utelukkende negativt. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Castor Troy skrev:

Enda tristere for eventuelle barn som aldri vil få mors "perfekte" nese, hake eller kinnbein. Iallfall ikke på en naturlig måte.

De vil ligne mer på før bildene, en det utseendet moren nå elsker og vedlikeholder.

Leppene, øynene, nesa og  haka definerer sånn 90% av ansiktet, når alt dette er gjort om på får man selvsagt et helt annen ansikt.  Lurer på hvordan det da må være å få en unge som evnt. blir kliss lik det opprinnelige utseende til mor.  Blir det sånn "ok, det var SÅNN jeg så ut ja!"  Og vil ungen bli oppfordret til å operere seg kliss lik fordi det i utgangspunktet jo var trekk hun var så misfornøyd med at  hun la seg under kniven 6-7 ganger for å endre?  

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje DailyMail burde laget en oppfølgende artikkel "Norwegian singers behind back to normal after surgery", også ha med en ny bildeserie fra noen av de rumpe/hofte-bildene hun har lagt ut etter LA. 

#reduksjon #backtonormal 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Apocalypte skrev:

Leppene, øynene, nesa og  haka definerer sånn 90% av ansiktet, når alt dette er gjort om på får man selvsagt et helt annen ansikt.  Lurer på hvordan det da må være å få en unge som evnt. blir kliss lik det opprinnelige utseende til mor.  Blir det sånn "ok, det var SÅNN jeg så ut ja!"  Og vil ungen bli oppfordret til å operere seg kliss lik fordi det i utgangspunktet jo var trekk hun var så misfornøyd med at  hun la seg under kniven 6-7 ganger for å endre?  

Et barn vil mest sannsynlig ligne moren før alle operasjonene. En datter vil sikkert se opp til moren sin, som de synes er verdens vakreste. Barnet har kanskje litt større nese og annerledes trekk en moren, og vil garantert føle på dette i barne eller ungdomsårene.

Moren vil selvfølgelig si datteren er verdens vakreste og at hun ikke må endre på noe. Det blir bare dobbeltmoralsk og falsk siden moren ikke klarte å leve med det samme utseendet selv. Om hun skulle finne på å si "dette kan fikses jenta mi, bli med til legen til mamma", er det jo bare trist og tragisk det også. Man graver sin egen grav ved å endre på utseendet på den måten, hvis man senere skulle få barn som ikke vil ligne på dette opererte utseendet i det hele tatt. Det er et problem som garantert vil oppstå. 

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...