Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, Gul_gul skrev:

Kan bare svare for meg selv, men jeg føler liksom jeg har sett 'forløpet' før: 

1) Hun tar en operasjon og får lagt inn implantater, som de fleste mener alt for store i forhold til kroppen hennes. 2) Hun viser resultatet frem typ 100000 gange og forteller at hun elsker det. 3) Hun begynner etter hvert å nevne at hun kanskje har tatt veldig store implantater, men påstår fortsatt hun elsker resultatet. 4) Hun erkjenner at implantatene er for store, og begynner å snakke om en ny operasjon for å bytte dem ut. 

Tror det blir samme sak med hofteimplantatene. :vetikke:

Overrasker meg ikke hvis det oppstår noen "komplikasjoner" hun bare "må" fikse på for hun har så "vondt". 

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er IG kontoen gjort privat igjen, eller er det bare meg? Hun har virkelig gitt meg mang en god latter i det siste og jeg har ikke unnlatt å la henne få vite det. Narsissister er jorden gift. 

• Liker 9
Skrevet

Ja, den er privat nå. Kanskje hun leser kvinneguiden!🙃

• Liker 3
Skrevet

Når jeg møter en person så er det de personlige egenskapene/ personligheten personen innehar jeg bedømmer.
Utseende betyr null da det ikke er utseende man skal omgås med/jobbe med/ være sosial med osv.

Hva skjedde med at man er god nok som man er?
Hva skjer med å vise ekte engasjement for saker/meninger/ holdninger?

SE var god nok som hun var.
Hun hadde ikke trengt å endre på noe.
(Eneste kanskje kjeveoperasjon hvis den var helsemessig begrunnet.)

Hun har blitt voksen- og jeg tror den voksne versjonen av den jenta som starta på et jenterom i nord-norge hadde vært nydelig som voksen kvinne i dag uten alle operasjonene.

Er sikker på at SE har mange andre gode egenskaper, men de kommer ikke frem.
Det er ikke en personlig blogg lengre som det var i starten, det er en millionbedrift.
En bedrift som tjener penger på halvnakne bilder av en operert kropp.
En bedrift som håver inn penger på meninger som snur etter hvilken vei vinden blåser.

Det er ikke et ekte engasjement- det er en bedrift som bruker strategier for å tjene mest mulig, enklest mulig.

Skulle ønske hun kunne legge fra seg kroppsfokuset og jobbe opp mot en viktig sak i stedet for.
Hun er profilert og hadde hun hatt et ekte engasjement for noe, så tror jeg det kunne blitt bra.
Hun er så mye mer enn bare kroppen sin- hadde hun bare satset.

• Liker 10
Skrevet
4 timer siden, J.. skrev:

Skjønner ikke hvorfor dere tror hun er misfornøyd.

Poseringen med bena i kryss gjør hun nok fordi det får midjen til å se mindre ut,mens hoftene ser større ut.

Samlet ben gjør at bena ser slankere/mindre ut.

Står man normalt med bena litt fra hverandre,blir ikke hoftene SÅ påfallende.

(se bilder)

20200221_084409.png

20200221_084357.png

Dersom hun nå står vanlig og tar bilde forfra, får de nye hoftene henne til å se veldig kraftig ut. Det er nok årsak til at hun krysser bena på bilder, eller står på skrått. 

• Liker 12
Gjest CecilieX
Skrevet

Jeg kjenner at jeg umiddelbart blir skikkelig forbanna når jeg ser hennes «respons» på kritikken rundt EF-samarbeidet. Og så blir jeg usikker på om hun bare er så navlebeskuende eller om det er ren kynisme. 

Å dra «stakkars meg kortet», og langt på vei antyde at kritikken kan føre til selvmord er så hinsides barnslig at jeg knapt tror det jeg leser. Å unndra seg kritikk på denne måten er egentlig bare stusselig. Skjønner hun ikke selv hvordan hun fremstår?

Skrevet
37 minutter siden, filifjonka skrev:

Er IG kontoen gjort privat igjen, eller er det bare meg? Hun har virkelig gitt meg mang en god latter i det siste og jeg har ikke unnlatt å la henne få vite det. Narsissister er jorden gift. 

Jeg følger henne ikke, men kunne se alt på insta i går. Nå i morges var den plutselig privat. 

• Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, Elfy said:

Når jeg møter en person så er det de personlige egenskapene/ personligheten personen innehar jeg bedømmer.
Utseende betyr null da det ikke er utseende man skal omgås med/jobbe med/ være sosial med osv.

Hva skjedde med at man er god nok som man er?
Hva skjer med å vise ekte engasjement for saker/meninger/ holdninger?

SE var god nok som hun var.
Hun hadde ikke trengt å endre på noe.
(Eneste kanskje kjeveoperasjon hvis den var helsemessig begrunnet.)

Hun har blitt voksen- og jeg tror den voksne versjonen av den jenta som starta på et jenterom i nord-norge hadde vært nydelig som voksen kvinne i dag uten alle operasjonene.

Er sikker på at SE har mange andre gode egenskaper, men de kommer ikke frem.
Det er ikke en personlig blogg lengre som det var i starten, det er en millionbedrift.
En bedrift som tjener penger på halvnakne bilder av en operert kropp.
En bedrift som håver inn penger på meninger som snur etter hvilken vei vinden blåser.

Det er ikke et ekte engasjement- det er en bedrift som bruker strategier for å tjene mest mulig, enklest mulig.

Skulle ønske hun kunne legge fra seg kroppsfokuset og jobbe opp mot en viktig sak i stedet for.
Hun er profilert og hadde hun hatt et ekte engasjement for noe, så tror jeg det kunne blitt bra.
Hun er så mye mer enn bare kroppen sin- hadde hun bare satset.

Hun har ekte engasjement for noe, seg selv. 

• Liker 16
Skrevet
37 minutter siden, CecilieX skrev:

Jeg kjenner at jeg umiddelbart blir skikkelig forbanna når jeg ser hennes «respons» på kritikken rundt EF-samarbeidet. Og så blir jeg usikker på om hun bare er så navlebeskuende eller om det er ren kynisme. 

Å dra «stakkars meg kortet», og langt på vei antyde at kritikken kan føre til selvmord er så hinsides barnslig at jeg knapt tror det jeg leser. Å unndra seg kritikk på denne måten er egentlig bare stusselig. Skjønner hun ikke selv hvordan hun fremstår?

Måten hun responderer på kritikken er rett og slett skremmende, og jeg syns ikke mediene bør la henne stå uimotsagt når hun kommer med såpass alvorlige og ukorrekte påstander. Jeg klarer heller ikke å se hvorvidt dette er hennes oppriktige mening om kritikken eller hvorvidt det er en kynisk PR-strategi. Sistnevnte er i så fall mest alvorlig, men påstandene hennes bør uansett korrigeres. Jeg ble svært overrasket over hvordan hun reagerte på kritikken, jeg forventet en offer-rolle, men jeg trodde ikke hun gikk så langt. Hun avfeier konstruktiv kritikk om EF reklamen som et slag i ansiktet, jeg forstår ikke hvordan hun som en seriøs aktør i bransjen si noe sånt. Det viser helt tydelig at hun alt for ofte har fått lov til å innta offerrollen for å slippe å imøtegå kritikk. Tenk hvis SAS hadde sagt det samme når de fikk kritikk for den siste reklamekampanjen sin? Det er jo mildt sagt latterlig å reagere på den måten. Men det som er mest skremmende med responsen hennes er at hun drar paralleller til det Caroline Flack har vært gjennom. Det er respektløst, usmakelig, og hun fremstår som totalt empatiløs. De to sakene er ikke sammenlignbare på et eneste område, og de norske mediene kan på ingen måte sidestilles med de britiske, det er to forskjellige verdener. Jeg syns det er veldig uheldig hvis VG lar henne stå uimotsagt her. 

• Liker 44
Skrevet

Jeg tror rett og slett hun er overrasket og fornærmet over at medieyndlingen har fått berettiget kritikk i det siste. Hun har kunnet ture frem som hun har villet i alle år og media har løftet henne opp og vært mikrofonstativ. Nå er tydeligvis den epoken over og det synes hun nok er forbausende og urettferdig. I stedet for å imøtegå eller forstå denne kritikken går hun som vanlig rett i offerrollen.

• Liker 33
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
1 time siden, CecilieX skrev:

Veldig enig!

Samtidig tror jeg dette er en del av hennes psyke og personlighet. Helt fra hun som 15-åring startet opp tilværelsen i rampelyset har hun kunnet manipulere omgivelsene ved å spille på "stakkars, lille meg"-strategien, og på den måten kvelt all berettiget kritikk. Anki Gerhardsens artikkel treffer virkelig spot on når det gjelder SE sine mediestrategier.

Hun framstår nå som en sutrende, liten jente som noen har vært slemme mot, i stedet for å oppføre seg som en bedriftsleder i en profesjonell rolle burde gjøre når bedriften får kritikk. Det skulle tatt seg ut om Stordalen, Kjos, Reitan m.fl la seg i fosterstilling med tårer i øynene når de får kritikk (uten sammenlikning for øvrig!).

Gjest Plannergirl
Skrevet

Og der var første samarbeidsavtale borte pga dårlig drevet bedrift. Venter spent på neste. 

Skrevet
1 time siden, Zakaria skrev:

Måten hun responderer på kritikken er rett og slett skremmende, og jeg syns ikke mediene bør la henne stå uimotsagt når hun kommer med såpass alvorlige og ukorrekte påstander. Jeg klarer heller ikke å se hvorvidt dette er hennes oppriktige mening om kritikken eller hvorvidt det er en kynisk PR-strategi. Sistnevnte er i så fall mest alvorlig, men påstandene hennes bør uansett korrigeres. Jeg ble svært overrasket over hvordan hun reagerte på kritikken, jeg forventet en offer-rolle, men jeg trodde ikke hun gikk så langt. Hun avfeier konstruktiv kritikk om EF reklamen som et slag i ansiktet, jeg forstår ikke hvordan hun som en seriøs aktør i bransjen si noe sånt. Det viser helt tydelig at hun alt for ofte har fått lov til å innta offerrollen for å slippe å imøtegå kritikk. Tenk hvis SAS hadde sagt det samme når de fikk kritikk for den siste reklamekampanjen sin? Det er jo mildt sagt latterlig å reagere på den måten. Men det som er mest skremmende med responsen hennes er at hun drar paralleller til det Caroline Flack har vært gjennom. Det er respektløst, usmakelig, og hun fremstår som totalt empatiløs. De to sakene er ikke sammenlignbare på et eneste område, og de norske mediene kan på ingen måte sidestilles med de britiske, det er to forskjellige verdener. Jeg syns det er veldig uheldig hvis VG lar henne stå uimotsagt her. 

1 time siden, Era Vulgaris skrev:

Veldig enig!

Samtidig tror jeg dette er en del av hennes psyke og personlighet. Helt fra hun som 15-åring startet opp tilværelsen i rampelyset har hun kunnet manipulere omgivelsene ved å spille på "stakkars, lille meg"-strategien, og på den måten kvelt all berettiget kritikk. Anki Gerhardsens artikkel treffer virkelig spot on når det gjelder SE sine mediestrategier.

Hun framstår nå som en sutrende, liten jente som noen har vært slemme mot, i stedet for å oppføre seg som en bedriftsleder i en profesjonell rolle burde gjøre når bedriften får kritikk. Det skulle tatt seg ut om Stordalen, Kjos, Reitan m.fl la seg i fosterstilling med tårer i øynene når de får kritikk (uten sammenlikning for øvrig!).

Amen og takk🙌👏

• Liker 9
Skrevet
12 minutter siden, Plannergirl skrev:

Og der var første samarbeidsavtale borte pga dårlig drevet bedrift. Venter spent på neste. 

Åååh?

Hvilke  da?

Det er som SE har til tider hukommelse som en gullfisk. For nå har hun lagt ut på snapstory at hun elsker bøker. Og hun som har forbi for papir. Hvor kommer logikken inn da? Er det en forbi man kan skru av på eller?

• Liker 11
Skrevet
3 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Åååh?

Hvilke  da?

Det er som SE har til tider hukommelse som en gullfisk. For nå har hun lagt ut på snapstory at hun elsker bøker. Og hun som har forbi for papir. Hvor kommer logikken inn da? Er det en forbi man kan skru av på eller?

Hun har skrevet på bloggen at hun har fobi mot pocket bøker-papir. Stivt papir i innbundet bøker går visstnok bra. (Fobi og fobi... 🤦‍♀️)

• Liker 13
Skrevet
Akkurat nå, Poltergeist skrev:

Hun har skrevet på bloggen at hun har fobi mot pocket bøker-papir. Stivt papir i innbundet bøker går visstnok bra. (Fobi og fobi... 🤦‍♀️)

Det gir da ingen mening i det hele tatt. Hva er liksom forskjellen fra pocket  bøker-papir til innbundet bøker?

• Liker 8
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
14 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Synes hun oppfører seg ganske barnslig når det kommer til kritikk.
Hun skryter av at hun har bygget opp en bedrift helt selv, hvor stort hun har gjort det. Men så fort hun får kritikk så oppfører hun seg som en sutrete fjortis som misbruker mobbe-kortet.  Hun er langt ifra så voksen, moden og reflektert som hun selv påstår. 

Hun har ikke selvinnsikt overhode. Morsomt å se hvor mye Isabel Raad har vokst iforhold, mens SE nekter å innrømme noen feil i det hele tatt. 

• Liker 28
Skrevet (endret)
17 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Synes hun oppfører seg ganske barnslig når det kommer til kritikk.
Hun skryter av at hun har bygget opp en bedrift helt selv, hvor stort hun har gjort det. Men så fort hun får kritikk så oppfører hun seg som en sutrete fjortis som misbruker mobbe-kortet.  Hun er langt ifra så voksen, moden og reflektert som hun selv påstår. 

Hun er 25 år, lever av å selge og eier et AS og burde være voksen nok til å forstå hva profesjonalitet i arbeidslivet er. Offermentaliteten bør hun helst ha lagt fra seg. Takler hun ikke kritikk mot hvordan hun drifter firmaet sitt, bør hun ta seg en pause fra SoMe en god stund fremover.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...