Bajshue Skrevet 20. februar 2020 #16561 Skrevet 20. februar 2020 On 1/29/2020 at 5:43 PM, Crossfitter said: Hvorfor er ingenting om hofteoperasjonen nevnt i episoden hvor man får se rumpeoperasjonen? Man hører aldri kirurgen og/eller Sophie Elise snakke eller diskutere rundt at hoftene skal opereres... og man ser eller hører ikke noe om det i etterkant heller. Men hun kom da hjem med både hofter og rumpe? Eller er den hofteoperasjonen gjort et annet sted? Er det en grunn til at hun ikke vil være åpen om hofteoperasjon, men kun rumpeoperasjon?? Blir for dumt.. og jeg kan ikke fatte at en seriøs kirurg har gjort det inngrepet der på henne.. Kan det være hoftene blir rundere når hun legger inn silikoninnlegg ment for rumpa? Aner ikke jeg, bare en tanke...
J.. Skrevet 20. februar 2020 #16562 Skrevet 20. februar 2020 15 minutter siden, Bajshue skrev: Kan det være hoftene blir rundere når hun legger inn silikoninnlegg ment for rumpa? Aner ikke jeg, bare en tanke... Nei,det er egne innleggsproteser. Forklart her,av kirurgen som opererte henne - https://www.drryanstanton.com/hip-augmentation/ 17
Puseluse Skrevet 20. februar 2020 #16563 Skrevet 20. februar 2020 Er det mulig å få sett det med faren til Sophie Elise på nett? fikk ikke sett det på TV og har søkt på NRK.no på dagsrevyen der. Tenker ikke på debatten, men det andre innslaget han var med på 😃 3
Gjest Lirah Skrevet 20. februar 2020 #16564 Skrevet 20. februar 2020 3 minutter siden, J.. skrev: Nei,det er egne innleggsproteser. Forklart her,av kirurgen som opererte henne - https://www.drryanstanton.com/hip-augmentation/ Det er bare så utrolig trist, tenk at unge kvinner tror de må gå gjennom en slik operasjon for å bli attraktive. Tenk at noen i det hele tatt vurderer å gjøre slikt med kroppen sin.....
Sandin Skrevet 20. februar 2020 #16565 Skrevet 20. februar 2020 Det er jo helt åpenbart at SE har redusert rumpa, men på ingen måte fjernet den. Derfor blir jeg litt matt av Dagbladet som sier at hun har reversert rumpeoperasjonen. Hun har korrigert den! https://www.dagbladet.no/kjendis/reagerer-pa-dette---i-grenseland/72160212 19
Oida Skrevet 20. februar 2020 #16566 Skrevet 20. februar 2020 7 minutter siden, Puseluse skrev: Er det mulig å få sett det med faren til Sophie Elise på nett? fikk ikke sett det på TV og har søkt på NRK.no på dagsrevyen der. Tenker ikke på debatten, men det andre innslaget han var med på 😃 Dagsnytt 18 mener jeg det var. Du finner det på nrk.no 4
J.. Skrevet 20. februar 2020 #16567 Skrevet 20. februar 2020 6 minutter siden, Lirah skrev: Det er bare så utrolig trist, tenk at unge kvinner tror de må gå gjennom en slik operasjon for å bli attraktive. Tenk at noen i det hele tatt vurderer å gjøre slikt med kroppen sin..... I 10 av 10 slike tilfeller burde man oppsøke psykolog,ikke kirurg. 16
J.. Skrevet 20. februar 2020 #16568 Skrevet 20. februar 2020 11 minutter siden, Puseluse skrev: Er det mulig å få sett det med faren til Sophie Elise på nett? fikk ikke sett det på TV og har søkt på NRK.no på dagsrevyen der. Tenker ikke på debatten, men det andre innslaget han var med på 😃 https://tv.nrk.no/serie/dagsnytt-atten-tv/202002/NNFA56021320/avspiller 4
Gjest Lirah Skrevet 20. februar 2020 #16569 Skrevet 20. februar 2020 6 minutter siden, J.. skrev: I 10 av 10 slike tilfeller burde man oppsøke psykolog,ikke kirurg. Ja. Samtidig syns jeg folk må få gjøre som de vil, men i ekstremt mange tilfeller så er virkelig ikke denne kirurgien nødvendig... Skulle ønske det var høy aldersgrense på plastisk kirurgi. F.eks 25 år. Blir trist av å tenke på at en 18 åring legger seg under kniven, får ting sprøyta i leppene og tar botox og fillers....
J.. Skrevet 20. februar 2020 #16570 Skrevet 20. februar 2020 4 minutter siden, Lirah skrev: Ja. Samtidig syns jeg folk må få gjøre som de vil, men i ekstremt mange tilfeller så er virkelig ikke denne kirurgien nødvendig... Skulle ønske det var høy aldersgrense på plastisk kirurgi. F.eks 25 år. Blir trist av å tenke på at en 18 åring legger seg under kniven, får ting sprøyta i leppene og tar botox og fillers.... Enig. 1
J.. Skrevet 20. februar 2020 #16571 Skrevet 20. februar 2020 https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/Jo4RoR/man-skulle-jo-tro-det-var-en-parodi 30
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 20. februar 2020 Populært innlegg #16572 Skrevet 20. februar 2020 (endret) ENDELIG får vi seriøs debatt om dette. Bravo, VG og Trine Saugestad Hatlen! Hun stiller de rette spørsmålene. Hva i all verden ønsker EF å oppnå her? Hvem i markedsavdelingen til EF trodde at rumpa til SE dandert på stranden er det som skal til for at mor og far skal åpne lommeboken og sende de håpefulle på språkreise? Endret 20. februar 2020 av pøbelsara 53
Donpedro Skrevet 20. februar 2020 #16573 Skrevet 20. februar 2020 Jeg reagerer også på alkoholfokuset hun har. Ikke er det lov, og ikke er det lurt for å få meg til å åpne lommeboken for ferie til tenåringen min. 17
Boletta Skrevet 20. februar 2020 #16574 Skrevet 20. februar 2020 9 timer siden, Eveliina skrev: Jeg har kritisert EF språkreiser her, for deres valg av reklamekanal. Men vil også legge til at jeg finner dette særdeles uprofesjonelt gjennomført av Sophie Elise AS. Her har reklameselgeren tatt på seg oppdrag for er produkt som har kundegruppe helt ned til 10 år. 10 åringer. Med denne oppdragsbeskrivelsen: – Vi forstår problemstillingen knyttet til annonsering, slik referert til av Monica Viken. Det er derfor viktig å presisere at i samarbeidsavtalene inngått med EF, skal influenserne promotere studiehverdag, lokasjon, livet på tur, utflukter, relevant studieinformasjon og gjerne refleksjoner fra studieoppholdet. https://www.nrk.no/kultur/ef-norge-far-kritikk-for-lettkledd-reklame-1.14898665 Dette oppdraget er altså av reklamebedriften Sophie Elise AS løst ved bilder som fokuserer på naken kropp, naken rumpe og seksualiserte positurer. Og lite annet. Mynter på barn fra 10 til 17 år. https://www.ef.no/lt/ Det er vanskelig å se at EF språkreiser har fått hva de har betalt for. Veldig spent på om dette får et etterspill mellom partene. Problemet er jo at Sophie Elise Isachsen ikke ser på kanalene sine som reklamebedrift. Det kom tydelig frem da manageren (faren) deltok i debatten og andre steder i etterkant av Vixen. Det er tydelig at bedriften ikke ser på seg selv som en bedrift. 21
Potetgull Skrevet 20. februar 2020 #16575 Skrevet 20. februar 2020 Jeg fatter ikke hvordan hun kan være fornøyd med resultatet denne gangen heller... 19
nurcos Skrevet 20. februar 2020 #16576 Skrevet 20. februar 2020 1 minutt siden, Potetgull said: Jeg fatter ikke hvordan hun kan være fornøyd med resultatet denne gangen heller... Åh herremin. Pratet ikke hun om at hun skulle ha mindre implantater i rumpa? Den her ser jo større ut enn sist, jeg kan ikke fatte og begripe at noen kirurg ville latt henne gjøre det her. Det ser jo ut som om hun har på seg bleie. 20
J.. Skrevet 20. februar 2020 #16577 Skrevet 20. februar 2020 2 minutter siden, Potetgull skrev: Jeg fatter ikke hvordan hun kan være fornøyd med resultatet denne gangen heller... Det tenkte jeg å. Er faktisk akkurat sånn eldre damer ser ut når de har på bleie.. 22
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 20. februar 2020 #16578 Skrevet 20. februar 2020 (endret) 3 timer siden, Boletta skrev: Problemet er jo at Sophie Elise Isachsen ikke ser på kanalene sine som reklamebedrift. Det kom tydelig frem da manageren (faren) deltok i debatten og andre steder i etterkant av Vixen. Det er tydelig at bedriften ikke ser på seg selv som en bedrift. De ser på bedriften som en bedrift når annonsører faktureres og de tjener penger uten å få kritikk. SE har vist det gang på gang når det gjelder å ta imot priser som suksessfull forretningskvinne. Isachsen tjener ikke penger hvis de får kritikk og derfor drar de personangrep kortet så fort de blir kritisert. Hersketeknikk og offerrolle i skjønn harmoni. Denne berettigede kritikken bedriften får nå ødelegger for varemerket SE, som er direkte knyttet til S-E Isachsen. Endret 21. februar 2020 av lillesnøfnugg
Gjest Plannergirl Skrevet 20. februar 2020 #16579 Skrevet 20. februar 2020 15 minutter siden, nurcos skrev: Åh herremin. Pratet ikke hun om at hun skulle ha mindre implantater i rumpa? Den her ser jo større ut enn sist, jeg kan ikke fatte og begripe at noen kirurg ville latt henne gjøre det her. Det ser jo ut som om hun har på seg bleie. Tror selve rumpeimplantatene er mindre (ser sånn ut fra siden), men pga de nye hoftene ser den større ut bakfra/ forfra.
nurcos Skrevet 20. februar 2020 #16580 Skrevet 20. februar 2020 5 minutter siden, Plannergirl said: Tror selve rumpeimplantatene er mindre (ser sånn ut fra siden), men pga de nye hoftene ser den større ut bakfra/ forfra. De hofteimplantatene er jo helt krise de også. Sitter alt for langt nede på kroppen hennes, og den ene siden er vesentlig større enn den andre. Kan ikke tenke meg hun er mye fornøyd selv heller. Får litt vondt av jenta, hun har det jo tydeligvis ikke bra med seg selv. 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå