Missy1 Skrevet 27. februar 2020 #16761 Skrevet 27. februar 2020 5 timer siden, Marioposa skrev: Så ufattelig trist... 😓 https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/Jo4AA4/svensk-kvinne-doede-etter-kosmetisk-kirurgi-i-tyrkia Dette er så ufattelig trist. Død som følge av totalt unødvendig operasjon, i forsøk på å spare penger. 😢 Jeg ville aldri latt meg operere på comfortzone iallfall. Ser ut som de fleste ender opp med mrsa etter å ha operert der og at de ikke tar ansvar og bedrer rutinene sine, men bare skylder på pasientene, er virkelig forkastelig. De gir faen i at dette er uskyldige menneskeliv, så lenge de får penger i kassa 🤮 Hvor lang tid før SE får denne nyheten til å handle om seg selv? 21
Gjest Finlay Skrevet 27. februar 2020 #16762 Skrevet 27. februar 2020 8 timer siden, Della skrev: Skönhet by Ersa Skönhet By Esra er en svensk skjønnhetssalong, og ikke navnet på klinikken. Esra samarbeider med en klinikk i Istanbul, der inngrepet fant sted.
Della Skrevet 27. februar 2020 #16763 Skrevet 27. februar 2020 47 minutter siden, Finlay skrev: Skönhet By Esra er en svensk skjønnhetssalong, og ikke navnet på klinikken. Esra samarbeider med en klinikk i Istanbul, der inngrepet fant sted. Ja det har du rett i. Det er klinikken som har formidlet pasienter til kirurgen i Istanbul. 1
Della Skrevet 27. februar 2020 #16764 Skrevet 27. februar 2020 6 timer siden, Marioposa skrev: Så ufattelig trist... 😓 https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/Jo4AA4/svensk-kvinne-doede-etter-kosmetisk-kirurgi-i-tyrkia Hun hadde 12 barn visstnok, gjør det enda mer tragisk 😞 3
Djungelvrål Skrevet 27. februar 2020 #16765 Skrevet 27. februar 2020 1 time siden, Missy1 skrev: Dette er så ufattelig trist. Død som følge av totalt unødvendig operasjon, i forsøk på å spare penger. 😢 Jeg ville aldri latt meg operere på comfortzone iallfall. Ser ut som de fleste ender opp med mrsa etter å ha operert der og at de ikke tar ansvar og bedrer rutinene sine, men bare skylder på pasientene, er virkelig forkastelig. De gir faen i at dette er uskyldige menneskeliv, så lenge de får penger i kassa 🤮 Hvor lang tid før SE får denne nyheten til å handle om seg selv? Tenke seg hvor mye drama SE hadde laget hvis HUN hadde fått en infeksjon!! Å hjelpes!! 6
Birdo Skrevet 28. februar 2020 #16766 Skrevet 28. februar 2020 Jeg blir faktisk trist av å se kommentarene på de nye bildene på insta. Hele utseende hennes, helt ned til hårfestet, er operert til det ugjenkjennelige og hun får såå mye skryt om hvor vakker hun er og folk hyller henne.. 15
Zenhouse Skrevet 28. februar 2020 #16767 Skrevet 28. februar 2020 5 timer siden, Birdo skrev: Jeg blir faktisk trist av å se kommentarene på de nye bildene på insta. Hele utseende hennes, helt ned til hårfestet, er operert til det ugjenkjennelige og hun får såå mye skryt om hvor vakker hun er og folk hyller henne.. Og når jeg ser nærmere på noen av de som hyller henne og ser at de er 02’ere eller 06’ere blir jeg enda tristere.. (Altså ungdom fra 14-18 år...) 20
Gjest Finlay Skrevet 28. februar 2020 #16768 Skrevet 28. februar 2020 (endret) Det er bare trist. En i utgangspunktet frisk og sunn ung kvinne, men som har økonomi og vilje til å forandre absolutt hele seg. Til å operere seg til den hun vil være. For øyeblikket vil hun være Marilyn Monroe (dog uten et snev av Ms utstråling - den kan nemlig ikke kjøpes.) Og fansen hyller henne, fordi hun er så vakker, og fordi hun ligner sånn på Marilyn, og SE takker med hjerter, og har kanskje glemt selv også, at hun egentlig slett ikke ligner. Endret 28. februar 2020 av Finlay
Sandin Skrevet 28. februar 2020 #16769 Skrevet 28. februar 2020 (endret) Reklamerer for Kerastase, men var det ikke hun som bare vasket håret med ett eller annet jalla, sponsa greier som kun bloggere bruker omtrent? Endret 28. februar 2020 av Sandin 10
Djungelvrål Skrevet 28. februar 2020 #16770 Skrevet 28. februar 2020 3 minutter siden, Sandin skrev: Reklamerer for Kerastase, men var det ikke hun som bare vasket håret med ett eller annet jalla, sponsa greier som kun bloggere bruker omtrent? Hvilken rolle spiller det, hun bruker parykk. 9
Zenhouse Skrevet 28. februar 2020 #16771 Skrevet 28. februar 2020 Trodde hun kun vasket håret hos frisøren jeg. Det har hun skrevet. 12
korallrev Skrevet 28. februar 2020 #16772 Skrevet 28. februar 2020 (endret) 3 av 3 merker som hun tipser om i dag er testet på dyr. Kerastase, Maybelline og Hugo Boss. https://www.dyrevern.no/dyretesting/testet-pa-dyr Endret 28. februar 2020 av korallrev 27
Gjest pop up bruker Skrevet 28. februar 2020 #16773 Skrevet 28. februar 2020 3 minutter siden, korallrev skrev: 3 av 3 merker som hun tipser om i dag er testet på dyr. Kerastase, Maybelline og Hugo Boss. https://www.dyrevern.no/dyretesting/testet-pa-dyr Ja, hun bryr seg ikke særlig om det. Skrev det til og med i et blogginnlegg...
Gjest pop up bruker Skrevet 28. februar 2020 #16774 Skrevet 28. februar 2020 Etter hun la ned bloggen syns jeg ikke det er noe annet enn reklame. Nesten alle innlegg på instastory er reklame for ett eller annet.
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 28. februar 2020 #16775 Skrevet 28. februar 2020 3 minutter siden, pop up bruker skrev: Etter hun la ned bloggen syns jeg ikke det er noe annet enn reklame. Nesten alle innlegg på instastory er reklame for ett eller annet. Det er fordi IG er den kanalen hun tjener penger på.
Celaeno Skrevet 28. februar 2020 #16776 Skrevet 28. februar 2020 Den rumpa hennes ser fortsatt like unaturlig ut nå, som før.. 🙄 om ikke mer.. (Fra dagens Instastory på yoga) 23
Gjest eelisabethh Skrevet 28. februar 2020 #16777 Skrevet 28. februar 2020 Etter hun la ned bloggen syntes jeg at alle tingene hun «stod opp for» før bare har blitt kastet rett ut av vinduet. Tenker spesielt på dyrevelferd og miljøbevisstheten. Hun kan gjerne si at hun har vært uten kjøtt i åtte år og gråte av Hollywood-kjediser som taler om menneskeskapte klimaforandringer, men det er ikke mye imponerende eller troverdighet bak det når hun bruker hudprodukter fra merker som tester på dyr - eller fremmer overforbruk og reiser med fly i hytt og pine.
Justlooking Skrevet 28. februar 2020 #16778 Skrevet 28. februar 2020 29 minutter siden, eelisabethh skrev: Etter hun la ned bloggen syntes jeg at alle tingene hun «stod opp for» før bare har blitt kastet rett ut av vinduet. Tenker spesielt på dyrevelferd og miljøbevisstheten. Hun kan gjerne si at hun har vært uten kjøtt i åtte år og gråte av Hollywood-kjediser som taler om menneskeskapte klimaforandringer, men det er ikke mye imponerende eller troverdighet bak det når hun bruker hudprodukter fra merker som tester på dyr - eller fremmer overforbruk og reiser med fly i hytt og pine. Hun har vel aldri vært troverdig. Hun har alltid sagt det hun scorer poeng (og ikke minst penger) på - det som har vært i tiden og som er politisk korrekt. Hun har vist utallige ganger at når det kommer til egen livsførsel bryr hun seg ikke om verken klima eller dyrevelferd. 25
Amuletten Skrevet 28. februar 2020 #16779 Skrevet 28. februar 2020 Kunstnaren som lagde bileta av SE har lagt dei ut på ny der hen skriv i teksten at hen har snakka med SE AS via mail der dei avviser at det bedrifta deler og legg ut i sosiale media har negativ påvirkning på jenter... 🙄 Lenke til innlegget på instagram : https://www.instagram.com/p/B9HOtMkpDCU/?igshid=1st9lsl1o4mzj 18
Pust Skrevet 28. februar 2020 #16780 Skrevet 28. februar 2020 6 minutter siden, Amuletten skrev: Kunstnaren som lagde bileta av SE har lagt dei ut på ny der hen skriv i teksten at hen har snakka med SE AS via mail der dei avviser at det bedrifta deler og legg ut i sosiale media har negativ påvirkning på jenter... 🙄 Lenke til innlegget på instagram : https://www.instagram.com/p/B9HOtMkpDCU/?igshid=1st9lsl1o4mzj SE AS er ganske pussige, både frontfiguren og managementet. Man kan undre seg over om det er villet ignoranse, eller om det er genuint. 15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå