Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke heller dette voldsomme fokuset på disse folka. Det er jo helt tydelig at de ikke ønsker å advare - de vil operere og de vil ha oppmerksomhet.

jeg tenker forøvrig at en ting er at man kan dø på operasjonsbordet. Men man kan utvikle infeksjoner, blir skadet og få utseendet ødelagt i så stor grad at ingen kan fikse det igjen.

SE ser ut som akkurat det hun er. EN ung kvinne som er operert til det nesten ugjenkjennelige. Det er usigelig trist at hun ønsker det - at hun ikke er fornøyd, og at måten hun velger å takle misnøyen på, er å utsette en fullstendig frisk kropp for inngrep etter inngrep etter inngrep. 

• Liker 24
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, pøbelsara skrev:

Jeg skjønner ikke heller dette voldsomme fokuset på disse folka. Det er jo helt tydelig at de ikke ønsker å advare - de vil operere og de vil ha oppmerksomhet.

jeg tenker forøvrig at en ting er at man kan dø på operasjonsbordet. Men man kan utvikle infeksjoner, blir skadet og få utseendet ødelagt i så stor grad at ingen kan fikse det igjen.

SE ser ut som akkurat det hun er. EN ung kvinne som er operert til det nesten ugjenkjennelige. Det er usigelig trist at hun ønsker det - at hun ikke er fornøyd, og at måten hun velger å takle misnøyen på, er å utsette en fullstendig frisk kropp for inngrep etter inngrep etter inngrep. 

Det er veldig trist! En frisk og vakker ung jente som utsetter kroppen sin for utrolige påkjenninger og risikofyllte operasjoner for å bli "pen". Jeg håper ikke hun får store problemer med årene med noen av implantatene eller nesen osv. 

Jeg håper hun er ferdig nå, men jeg tviler. 

• Liker 7
Gjest silikon123
Skrevet
11 timer siden, Isild skrev:

Det er veldig trist! En frisk og vakker ung jente som utsetter kroppen sin for utrolige påkjenninger og risikofyllte operasjoner for å bli "pen". Jeg håper ikke hun får store problemer med årene med noen av implantatene eller nesen osv. 

Enig. Hun burde jo få hjelp. Det er tydelig at dette er en sykdom, og noe hun virkelig sliter med psykisk. 

Skrevet
11 timer siden, Isild skrev:

Hun blir nok aldri ferdig, selv om hun skulle bli fornøyd vil hun jo med tiden bli eldre og og rynkene vil melde seg.. Da er det virkelig i gang. 

• Liker 13
Skrevet

Hvis SE er så glad i bøker og samtidig så miljøbevisst... har hun ikke hørt om BIBLIOTEK???

• Liker 17
Skrevet
20 minutter siden, silikon123 skrev:

Enig. Hun burde jo få hjelp. Det er tydelig at dette er en sykdom, og noe hun virkelig sliter med psykisk. 

Jeg tenker også at det har gått så langt at hun burde fått (tatt imot) hjelp så hun kunne slutte med dette. Det er ganske vanvittig å se faren "være med på det" også. Det er kanskje tross alt bedre at han er manager for henne enn noen andre, men hadde det vært min datter hadde jeg virkelig ikke villet tjene penger på at datteren min ødela seg sånn. For hvis man skal være brutalt ærlig, så virker det som det er utelukkende utseendet til Sofie SE AS ønsker å fronte. Han sa vel i et intervju at det med operasjoner er en bitteliten prosentdel av hvem hun er som person. Det kan godt være, men kroppen hennes er en svært STOR prosentdel av hva bedriften bruker i reklame for å fremme varer i "butikken". 

• Liker 26
Skrevet
2 hours ago, Missy1 said:

Hvis SE er så glad i bøker og samtidig så miljøbevisst... har hun ikke hørt om BIBLIOTEK???

Eller digitale bøker.. Det er både billigere og mer miljøvennlig. Men noe sier meg at hun ikke leser bøker fordi hun faktisk har en så stor interesse for det som hun sier, men fordi hun prøver å fremstå som smartere enn hun egentlig er, hva er vel vitsen med å lese bøker om man ikke kan ta skrytebilder av bokhylla etterpå?

• Liker 25
Gjest Plannergirl
Skrevet

Er denne bok instagrammen en måte å herme etter han gutten som ble mobbet for sin bok Instagram og deretter fikk sånn 250 000 følgere og hyllester fra forfattere? Virker merkelig at hun skal starte en akkurat nå etter dette har skjedd. 

Skrevet
4 timer siden, Plannergirl skrev:

Er denne bok instagrammen en måte å herme etter han gutten som ble mobbet for sin bok Instagram og deretter fikk sånn 250 000 følgere og hyllester fra forfattere? Virker merkelig at hun skal starte en akkurat nå etter dette har skjedd. 

Jupp.. Det tror jeg. For den ble opprettet for noen dager siden. Selvsagt er det ingen bombe at hun må herme etter/kopiere andre. 

• Liker 11
Gjest Plannergirl
Skrevet
57 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Jupp.. Det tror jeg. For den ble opprettet for noen dager siden. Selvsagt er det ingen bombe at hun må herme etter/kopiere andre. 

Nei, å kopiere er vel det hun lever av 🤷🏼‍♀️. Synes bare det var litt lavmål denne gangen. 

Skrevet
3 minutter siden, Plannergirl skrev:

Nei, å kopiere er vel det hun lever av 🤷🏼‍♀️. Synes bare det var litt lavmål denne gangen. 

Litt? Det er veeeldig. Hun lagde den kontoen basert av den gutten. Men brydde hun seg om hvorfor han plutselig fikk så høy følger tall? Nei. Hun har ikke lest artikklen om at han ble mobbet for å like bøker. Mens hun har gått ut å sagt at hun har FOBI mot papirbøker. Den jentungen er null komme null av vett å fornuftigehet.

• Liker 14
Gjest Plannergirl
Skrevet
8 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

Litt? Det er veeeldig. Hun lagde den kontoen basert av den gutten. Men brydde hun seg om hvorfor han plutselig fikk så høy følger tall? Nei. Hun har ikke lest artikklen om at han ble mobbet for å like bøker. Mens hun har gått ut å sagt at hun har FOBI mot papirbøker. Den jentungen er null komme null av vett å fornuftigehet.

Jeg er enig med deg. Jeg tenker hun prøver å få kontakt med forfattere for å utvide nettverket sitt. Håper hun ikke får noe særlig følgere og at hele greia flopper. 

Skrevet
Akkurat nå, Plannergirl skrev:

Jeg er enig med deg. Jeg tenker hun prøver å få kontakt med forfattere for å utvide nettverket sitt. Håper hun ikke får noe særlig følgere og at hele greia flopper. 

Enn så lenge så er det 3,229 følgere. Tror ikke den kontoen blir noe suksess når sannheten kommer fram.

• Liker 2
Skrevet

Da jeg sjekket Instagram virket ikke folk overveldende begeistret for dette, noe som overrasket meg positivt. 

Fra Sophie Elise sin IG

Screenshot_20200301-182113_Instagram.jpg

• Liker 5
Skrevet
22 minutter siden, DianaV skrev:

Da jeg sjekket Instagram virket ikke folk overveldende begeistret for dette, noe som overrasket meg positivt. 

Fra Sophie Elise sin IG

Finnes jo allerede hundrevis av slike kontoer,så de som liker slikt følger de nok allerede,å trenger ikke hennes tips..

• Liker 3
Skrevet

Blir så klein hver gang hun har så oppstilte stories. For eksempel da hun var i New York og skulle gå over veien, og en annen filmet henne, så virker det SÅ unaturlig. Samme med når hun sitter og feks skal spise et måltid, eller bare se seg i speilet. Du kan liksom merke at de sier "start kameraet nå, nå prøver jeg å se naturlig ut". 

• Liker 20
Skrevet

Er hun sponset av det yoga studio? Syns snappene hennes derfra virkelig minner om reklame, men ingen merking. Jeg tviler på at hun selv betaler for timene sine der og samtidig reklamerer gratis for de

• Liker 12
Skrevet
12 minutter siden, Missy1 skrev:

Er hun sponset av det yoga studio? Syns snappene hennes derfra virkelig minner om reklame, men ingen merking. Jeg tviler på at hun selv betaler for timene sine der og samtidig reklamerer gratis for de

Vent å se,dukker snart opp ett "ordentlig" innlegg på IG-feeden..

• Liker 7
Skrevet

Nå som hun ikke lengre er blogger så prøver hun alt for hardt på og være "amerikansk".. Hva er egentlig poenget med det? Ser jo bare latterlig ut.

• Liker 9
Gjest Lirah
Skrevet
3 timer siden, DianaV skrev:

Fra Sophie Elise sin IG

Ble faktisk ikke overraska. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...