Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, lillesnøfnugg skrev:

Legg til :» Jeg ønsker at jeg skal tjene på operasjoner og lettkledde bilder uten at noen skal bry seg med det». At hun mener at verden trenger slike dårlige forbilder sier sitt om den kynismen hun fronter.

Haha enig.

Oppriktig flaut å lese,å tenke at dette har hun selv skrevet i fullt alvor..

• Liker 12
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
2 minutter siden, Rubella skrev:

Faren til SE virker jo litt... enkel?

Han verner om inntektskilden sin.

Skrevet
Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

Så gøy at pappa har fått tydelig munnkurv. Og TV2 dama har null gode svar på spørsmålene hun får. Han programlederen graver og dytter på for harde livet, men får bare svada og uekte svar i retur. Merker han dytter hardere når de unnviker, ingen kjære mor der gitt. Love it! 🤣

Både pappa og tv2 representanten driter seg loddrett ut og kommer svært dårlig utav dette, 🙃

Var oppriktig gøy når de prøvde å ro seg av gårde med tomprat,å Fredrik knep de.

"Da kaster vi ikke bort mer tid på det,takk! VIDERE!"

Ansiktsuttrykkene på Pappa SE da.. 🤣

• Liker 36
Skrevet

Opplevde at pappa Isaksen forsvarte både datteren og inntekten sin, det var et merksnodig skue. Hvorfor stille til debatt når man ikke vil diskutere og argumentere? Er det så vanskelig å innrømme at man påvirker - uansett årsak til operasjonene? Tv2-representanten fremstod uprofesjonell og hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg tenkt at hun også forsvarte inntekten sin...

• Liker 42
Skrevet

Papsen gjorde en slett jobb i debatten, det var tidvis vondt å se på 

• Liker 32
Skrevet
5 minutter siden, J.. skrev:

Må ikke glemme det!

Men å stille opp ansikt til ansikt for å ytre samme meninger,det tørr hun ikke.

Stakkars.

Hun er definisjonen på feighet. 

• Liker 29
Skrevet
7 minutter siden, J.. skrev:

Mens pappa driter seg ut på NRK,prater SE selv svada på Insta (tryggest å prate uten "motstand"..)

Hun viser igjen å igjen at hun ikke forstår problemet..

20200204_221355.png

Her snakker en som er sentrum i tilværelsen, og ikke ser mottakerne sine, og ansvaret hun har for dem. Småjentene som følger henne skal se og bekrefte henne, faktisk, og hun skal kunne drite i dem mens hun blir forstått.

Klart og tydelig, i det minste.

• Liker 23
Skrevet (endret)
20 minutter siden, Kollontaj skrev:

Opplevde at pappa Isaksen forsvarte både datteren og inntekten sin, det var et merksnodig skue. Hvorfor stille til debatt når man ikke vil diskutere og argumentere? Er det så vanskelig å innrømme at man påvirker - uansett årsak til operasjonene? Tv2-representanten fremstod uprofesjonell og hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg tenkt at hun også forsvarte inntekten sin...

Jeg synes han virket forbanna der han stod, og hadde han hatt mulighet så hadde han vel gått løs på KG. Hvorfor i all verden velger SE å sende faren sin til debatten? Han bidro med zero nada bortsett fra å la seg krenke på vegne av sin plastikkdatter.

Endret av Paradisio1
  • Liker 25
Skrevet (endret)

Jeg så dette bildet på internett nettopp og føler meg utsatt for kroppspress. Jeg går sporenstreks til sengs og tar med meg tre cola light og og to favner med iskrem. Det er ikke min feil. Det er media og internett og jødene sin feil. (Jødene skal alltid være med hvis noen ble forvirret)

03rohit-khandelwal5.jpg

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 4
Skrevet

Lurer på hvilket annen milionbedrift som lar et familiemedlem ta støyten for seg. Aldri sett kona eller mannen til Statoil-sjefen stå å forsvare noe i en tv-debatt. 

• Liker 27
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
J.. skrev (På 4.2.2020 den 22.21):

Var oppriktig gøy når de prøvde å ro seg av gårde med tomprat,å Fredrik knep de.

"Da kaster vi ikke bort mer tid på det,takk! VIDERE!"

Ansiktsuttrykkene på Pappa SE da.. 🤣

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

Digger fyren for det! Sykt bra å bare bryt inn og stopp dem og vær så rett frem. Love it! 😂

Hahaha samme her!

• Liker 6
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
J.. skrev (På 4.2.2020 den 22.31):

Hahaha samme her!

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Samme da han spurte pappa SE om inntekt. Det at han bare kuttet rett av, "Det er greit det" sa han og snudde seg vekk, og han står der med et sint ansikt i bakgrunnen. Elsker det. for en rå fyr! Ikke noe kjære mor på den scenen. 🤣

🤣🤣👏

Dette var godt å se.

Debatten i fjor var det jo såvidt futt i han.

I kveld var han virkelig "on fire"!

• Liker 20
Skrevet

Du vet at du er en elendig manager når du «ikke vet» hvor mye SE tjener i året.

😑😑

• Liker 44
Skrevet
1 minutt siden, J.. skrev:

🤣🤣👏

Dette var godt å se.

Debatten i fjor var det jo såvidt futt i han.

I kveld var han virkelig "on fire"!

Han er vel drittlei at folk svarer på noe helt annet enn det han spør om. Som SE-far;

Fredrik: Hvor mye tjener SE?

SE-far: Ja 🙂

• Liker 37
Skrevet
1 minutt siden, Paradisio1 skrev:

Han er vel drittlei at folk svarer på noe helt annet enn det han spør om. Som SE-far;

Fredrik: Hvor mye tjener SE?

SE-far: Ja 🙂

😂😂😂😂

• Liker 6
Skrevet

Jeg ble så flau av pappa SE at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg 😳🙈

Og han er manageren hennes?? 😬 Skulle fått et kurs hos Kris Jenner 😅

• Liker 28
Skrevet
Akkurat nå, Rosewood skrev:

Jeg ble så flau av pappa SE at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg 😳🙈

Og han er manageren hennes?? 😬 Skulle fått et kurs hos Kris Jenner 😅

Sjæl🙈 Han drev å flakket med blikket hele tiden, det var snakk om minutter før hele han bare eksploderte av sinne🙈🙈

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...