J.. Skrevet 4. februar 2020 #15981 Skrevet 4. februar 2020 2 minutter siden, Justlooking skrev: Det var en såkalt fagperson eller et eller annet rart, som var med i debatten forrige gang. En ung dame. Mener å huske at hun pyntet på, på noe vis. Unnskyldte Sofie på en måte, og det var skuffende. Ønsker også at det kunne kommet noen med tyngde som viser til statistikk eller objektivitet, som skjønner og formidler hvor farlig det Sofie driver med er for unge jenter. Som hun sa i serien sin, at hun sikkert kom til å operere seg hundre ganger til. Aner ikke hvem som kommer i kveld men faren vil selvsagt forsvare datteren som både pappa og ikke minst manager i selskapet hennes. Var det ikke hun fra Press (GullBarbie) som var der som faglig tyngde sist? Hun gjorde det jo egentlig dårligst.. 4
Gjest pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #15982 Skrevet 4. februar 2020 (endret) 4 minutter siden, Justlooking skrev: Det var en såkalt fagperson eller et eller annet rart, som var med i debatten forrige gang. En ung dame. Mener å huske at hun pyntet på, på noe vis. Unnskyldte Sofie på en måte, og det var skuffende. Ønsker også at det kunne kommet noen med tyngde som viser til statistikk eller objektivitet, som skjønner og formidler hvor farlig det Sofie driver med er for unge jenter. Som hun sa i serien sin, at hun sikkert kom til å operere seg hundre ganger til. Aner ikke hvem som kommer i kveld men faren vil selvsagt forsvare datteren som både pappa og ikke minst manager i selskapet hennes. Det var en politisk kommentator i Aftenposten som hadde null peil på hva hun snakket om, og det var bare sykt flaut. Har aldri lest at hun har uttalt seg om emnet før, og hun manglet åpenbart innsikt i hva hun snakket om. Husker ikke navnet hennes, men husker at jeg tenkte at jeg syns det var synd en som ikke kan noe om dette stiler i en slik debatt, ettersom det var første gang en debatt om dette når opp til NRK. Endret 4. februar 2020 av pop up bruker
Gjest pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #15983 Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, J.. skrev: Var det ikke hun fra Press (GullBarbie) som var der som faglig tyngde sist? Hun gjorde det jo egentlig dårligst.. Jeg syns hun fra Press gjorde det utrolig bra jeg. Var veldig fornøyd med henne husker jeg. Hun var ungdommens stemme, var hard i krava og la ikke noe i mellom.
J.. Skrevet 4. februar 2020 #15984 Skrevet 4. februar 2020 7 minutter siden, pop up bruker skrev: Det var en politisk kommentator i Aftenposten som hadde null peil på hva hun snakket om, og det var bare sykt flaut. Har aldri lest at hun har uttalt seg om emnet før, og hun manglet åpenbart innsikt i hva hun snakket om. Husker ikke navnet hennes, men husker at jeg tenkte at jeg syns det var synd en som ikke kan noe om dette stiler i en slik debatt, ettersom det var første gang en debatt om dette når opp til NRK. Stemmer det! 2
J.. Skrevet 4. februar 2020 #15985 Skrevet 4. februar 2020 5 minutter siden, pop up bruker skrev: Jeg syns hun fra Press gjorde det utrolig bra jeg. Var veldig fornøyd med henne husker jeg. Hun var ungdommens stemme, var hard i krava og la ikke noe i mellom. Syns hun var ganske veik jeg. Men hver vår oppfattning om det. Blir interessant ikveld. 7
Gjest pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #15986 Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, J.. skrev: Syns hun var ganske veik jeg. Men hver vår oppfattning om det. Blir interessant ikveld. Jeg håper det blir en god debatt, men jeg har mine tvil. Jeg frykter at det blir en debatt hvor det ropes mobbing, og hvor TV2 hevder de driver med folkeopplysning.
J.. Skrevet 4. februar 2020 #15987 Skrevet 4. februar 2020 Akkurat nå, pop up bruker skrev: Jeg håper det blir en god debatt, men jeg har mine tvil. Jeg frykter at det blir en debatt hvor det ropes mobbing, og hvor TV2 hevder de driver med folkeopplysning. Kunne ikke vært mer enig,desverre. Debatten ifjor var helt krise. 5
Gjest Plannergirl Skrevet 4. februar 2020 #15988 Skrevet 4. februar 2020 Pappa manager snubler. Dette blir vanskelig å se på 🙈
Louiah Skrevet 4. februar 2020 #15989 Skrevet 4. februar 2020 Faren til Sophie Elise som ikke klarer å svare ja eller nei når det påpekes at hun kommer tilbake fra LA etter uttak av rumpeimplantater med større rumpe😂 31
Gjest Plannergirl Skrevet 4. februar 2020 #15990 Skrevet 4. februar 2020 3 minutter siden, Louiah skrev: Faren til Sophie Elise som ikke klarer å svare ja eller nei når det påpekes at hun kommer tilbake fra LA etter uttak av rumpeimplantater med større rumpe😂 Det er puteflaut å se han på debatten nå. 🙈
Sh999 Skrevet 4. februar 2020 #15991 Skrevet 4. februar 2020 2 minutter siden, Louiah skrev: Faren til Sophie Elise som ikke klarer å svare ja eller nei når det påpekes at hun kommer tilbake fra LA etter uttak av rumpeimplantater med større rumpe😂 Huff, han har ingenting der å gjøre 😅😅 9
Castor Troy Skrevet 4. februar 2020 #15992 Skrevet 4. februar 2020 Pappa slash manager til SE har virkelig ikke lyst til å være der han er nå. Ubehagelig å se på. Han fremstår irritert og svarer ikke på noen av spørsmålene. 33
Populært innlegg Aricia Skrevet 4. februar 2020 Populært innlegg #15993 Skrevet 4. februar 2020 Men altså, han nekter å svare på ting som angår operasjonen på TV "fordi det er personlig". Nei, det sluttet jo å være det fra det øyeblikk hun tematiserte operasjonen på riksdekkende TV. Tipper datter er mer reflektert enn far/manager her. 56
Castor Troy Skrevet 4. februar 2020 #15994 Skrevet 4. februar 2020 1 minutt siden, Aricia skrev: Men altså, han nekter å svare på ting som angår operasjonen på TV "fordi det er personlig". Nei, det sluttet jo å være det fra det øyeblikk hun tematiserte operasjonen på riksdekkende TV. Tipper datter er mer reflektert enn far/manager her. SE var fornuftig som valgte å bli hjemme idag 3
hufsaaaaa Skrevet 4. februar 2020 #15995 Skrevet 4. februar 2020 Får ikke til å følge med på Debatten, men har far sagt noe om hvorfor "årets business(kvinne)" ikke stiller opp?
Gjest Plannergirl Skrevet 4. februar 2020 #15996 Skrevet 4. februar 2020 Akkurat nå, hufsaaaaa skrev: Får ikke til å følge med på Debatten, men har far sagt noe om hvorfor "årets business(kvinne)" ikke stiller opp? Fordi de mener at kroppsdebatten er viktig og hvis hun møter opp blir det bare persondebatt 🙄
Gjest pop up bruker Skrevet 4. februar 2020 #15997 Skrevet 4. februar 2020 Akkurat nå, hufsaaaaa skrev: Får ikke til å følge med på Debatten, men har far sagt noe om hvorfor "årets business(kvinne)" ikke stiller opp? Han fikk spørsmålet men husker ikke hva han svarte. Jeg starta en tråd her:
Louiah Skrevet 4. februar 2020 #15998 Skrevet 4. februar 2020 (endret) 2 minutter siden, hufsaaaaa skrev: Får ikke til å følge med på Debatten, men har far sagt noe om hvorfor "årets business(kvinne)" ikke stiller opp? Ja, fordi det blir en heiagjeng enten for KG eller SE og at han håper ved at han er med at debatten kan tas på et annet nivå, hvorpå KG svarer at det er media som legger det frem som en bloggkrig. Endret 4. februar 2020 av Louiah 5
loffen Skrevet 4. februar 2020 #15999 Skrevet 4. februar 2020 Å hjelpes så flaut å se på faren hennes. 23
Louiah Skrevet 4. februar 2020 #16000 Skrevet 4. februar 2020 Isabel Raad viser virkelig en holdningsendring nå, og jeg blir stolt av henne. 37
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå