Gjest lillesnøfnugg Skrevet 2. februar 2020 #15881 Skrevet 2. februar 2020 1 time siden, nurcos skrev: Jeg ble mobbet gjennom hele oppveksten min. Fra første klasse til tiende klasse. Da hadde jeg endelig muligheten til å flytte vekk. Nå, nesten 20 år etter, tør jeg fremdeles ikke besøke familie som bor i området i fare for å støte på de som mobbet meg. Jeg er ufør, sliter med å bli kjent med andre mennesker og har dager hvor jeg så vidt tør å gå utenfor døren. Mobbingen jeg opplevde i barndommen har ødelagt hele livet mitt. Og at du og andre kaller kritikken mot SE som mobbing føles som et slag i tryne for meg. Slutt å utvanne et så viktig ord. Trist å høre om din historie, og jeg mener virkelig ikke at hun mobbes. Nettopp på grunn av slike historier som din, så vi er enige selv om innlegget mitt kanskje oppleves som uklart.
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 2. februar 2020 #15882 Skrevet 2. februar 2020 1 time siden, Apocalypte skrev: Nå testet de bare 4 stykker da, det finnes sikkert 20-30 forskjellige selvbrunere i salg i Norge. Tar ikke testen seriøst. Enig "tv2 hjelper deg" har blitt et reklame innslag for bloggere som er i tv2 stallen.
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 2. februar 2020 #15883 Skrevet 2. februar 2020 (endret) 4 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Bedre med dobbeltmoral enn ingen moral 🤪 Apropos manipulering, hvor ofte ser man SE så basic som dette? Uten hard sminke og løshår? Verken før eller siden denne opptreden. Endret 2. februar 2020 av lillesnøfnugg
EmVeeJee Skrevet 2. februar 2020 #15884 Skrevet 2. februar 2020 12 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Apropos manipulering, hvor ofte ser man SE så basic som dette? Uten hard sminke og løshår? Verken før eller siden denne opptreden. Jepp..jeg trodde faktisk hun hadde tatt til seg kritikken den gangen. Men neida 8
Missy1 Skrevet 2. februar 2020 #15885 Skrevet 2. februar 2020 20 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Apropos manipulering, hvor ofte ser man SE så basic som dette? Uten hard sminke og løshår? Verken før eller siden denne opptreden. Hun holdt vel denne fasaden en ukes tid etter debatten. Så var hun tilbake på operasjonsbordet 🙄 19
Gjest MadameDeRosa Skrevet 2. februar 2020 #15886 Skrevet 2. februar 2020 2 timer siden, nurcos skrev: Jeg ble mobbet gjennom hele oppveksten min. Fra første klasse til tiende klasse. Da hadde jeg endelig muligheten til å flytte vekk. Nå, nesten 20 år etter, tør jeg fremdeles ikke besøke familie som bor i området i fare for å støte på de som mobbet meg. Jeg er ufør, sliter med å bli kjent med andre mennesker og har dager hvor jeg så vidt tør å gå utenfor døren. Mobbingen jeg opplevde i barndommen har ødelagt hele livet mitt. Og at du og andre kaller kritikken mot SE som mobbing føles som et slag i tryne for meg. Slutt å utvanne et så viktig ord. Det finnes flere grader med mobbing. Det Kristin gjør i den talen er IKKE greit.
Hjarte Skrevet 2. februar 2020 #15887 Skrevet 2. februar 2020 Som Ole Wold i videoen under, så er det nok en del folk som ikke har fulgt noe særlig med etter debatten på NRK, og derfor trodde at Kristin prøvde å piske en død hest under talen sin. 1
Gjest Bloggleseren Skrevet 2. februar 2020 #15888 Skrevet 2. februar 2020 13 minutter siden, Hjarte said: Som Ole Wold i videoen under, så er det nok en del folk som ikke har fulgt noe særlig med etter debatten på NRK, og derfor trodde at Kristin prøvde å piske en død hest under talen sin. Så både Ole Wold og Marna har snudd 180 grader fra å gi Kristin full støtte til å mene at Kristin trakasserte SE? Interessant. Og prisen for dvaskeste ryggrad går til... OW bruker til og med uttrykket til SE i Dagbladet: "Kristin sparker den ballen fint opp selv." Har det gått ut et notat med talking points, eller?
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 2. februar 2020 #15889 Skrevet 2. februar 2020 Akkurat nå, Bloggleseren skrev: Så både Ole Wold og Marna har snudd 180 grader fra å gi Kristin full støtte til å mene at Kristin trakasserte SE? Interessant. Og prisen for dvaskeste ryggrad går til... OW bruker til og med uttrykket til SE i Dagbladet: "Kristin sparker den ballen fint opp selv." Har det gått ut et notat med talking points, eller? Det er jammen meg så patetisk men også skremmende at de snur kappa etter vinden.
#Sunrise Skrevet 2. februar 2020 #15890 Skrevet 2. februar 2020 Kristin gjør jo ikke saken om kroppspress noe bedre 😳 Sophie Elise sier jo stadig vekk at operasjoner ikke hjelper, å at hun ikke føler seg mer komfortabel etter operasjoner.. hun setter jo et veldig positivt fokus på at oprasjon er ikke løsningen. Jeg blir mer obs på kroppspress av Kristin en av Sophie Elise 2
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 2. februar 2020 #15891 Skrevet 2. februar 2020 (endret) Siterer : " Er influenser-bransjen og deres publikum så ømfintlige for kritikk, at de slenger ut mobbekortet eller avskriver kritikken som personangrep, så fort de er uenige eller synes kritikken er ubehagelig? Hvordan kan en aktør som Sophie Elise i det ene øyeblikket vinne en pris for årets business – som jo anerkjenner og understreker det faktum at influensere i aller høyeste grad driver business – og i neste øyeblikk slippe alt ansvar så snart businessen blir kritisert?" Jeg synes det er påfallende hvordan så mange influensere trer inn og ut av forbilde-rollen slik det passer dem. At de gladelig tar imot applaus og skryt når det passer seg, men gir fra seg ansvaret når det frister – med standard replikker som: «Det er jo bare å slutte og følge meg», «det er ingen som tvinger deg til å lese det jeg skriver», eller: «Nå orker jeg ikke flere stygge kommentarer. Jeg mottar faktisk drapstrusler» – som en indirekte avvisning mot ytterligere reaksjoner." Videre sier Sofie: «I det virkelige liv ville det vært som å henge opp en lapp i butikkvinduet med beskjeden: «Vi er dessverre stengt, kom tilbake senere». Nydelig Sofie Frøysaa https://www.vg.no/spesial/c/stories/9vVwy9?utm_source=vgfront&utm_content=row-4 Endret 2. februar 2020 av lillesnøfnugg
LittleBabyNothing Skrevet 2. februar 2020 #15892 Skrevet 2. februar 2020 26 minutter siden, #Sunrise skrev: Kristin gjør jo ikke saken om kroppspress noe bedre 😳 Sophie Elise sier jo stadig vekk at operasjoner ikke hjelper, å at hun ikke føler seg mer komfortabel etter operasjoner.. hun setter jo et veldig positivt fokus på at oprasjon er ikke løsningen. Jeg blir mer obs på kroppspress av Kristin en av Sophie Elise SE virker å være patologisk løgner 18
Gjest Bloggleseren Skrevet 2. februar 2020 #15893 Skrevet 2. februar 2020 8 minutter siden, lillesnøfnugg said: Siterer : " Er influenser-bransjen og deres publikum så ømfintlige for kritikk, at de slenger ut mobbekortet eller avskriver kritikken som personangrep, så fort de er uenige eller synes kritikken er ubehagelig? Hvordan kan en aktør som Sophie Elise i det ene øyeblikket vinne en pris for årets business – som jo anerkjenner og understreker det faktum at influensere i aller høyeste grad driver business – og i neste øyeblikk slippe alt ansvar så snart businessen blir kritisert?" Jeg synes det er påfallende hvordan så mange influensere trer inn og ut av forbilde-rollen slik det passer dem. At de gladelig tar imot applaus og skryt når det passer seg, men gir fra seg ansvaret når det frister – med standard replikker som: «Det er jo bare å slutte og følge meg», «det er ingen som tvinger deg til å lese det jeg skriver», eller: «Nå orker jeg ikke flere stygge kommentarer. Jeg mottar faktisk drapstrusler» – som en indirekte avvisning mot ytterligere reaksjoner." Videre sier Frøydis."I det virkelige liv ville det vært som å henge opp en lapp i butikkvinduet med beskjeden: «Vi er dessverre stengt, kom tilbake senere». Nydelig Frøydis https://www.vg.no/spesial/c/stories/9vVwy9?utm_source=vgfront&utm_content=row-4 👏👏👏 Herlig - takk for link. Quote "Det er som om influensere og kommentarfelt får operere i en svart/ hvitt-verden. Enten må du heie uhemmet, eller så er du mot vedkommende – og da kan du være så god å forlate den aktuelle bloggen eller Instagram-kontoen."
Gjest justloseit Skrevet 2. februar 2020 #15894 Skrevet 2. februar 2020 11 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Siterer : " Er influenser-bransjen og deres publikum så ømfintlige for kritikk, at de slenger ut mobbekortet eller avskriver kritikken som personangrep, så fort de er uenige eller synes kritikken er ubehagelig? Hvordan kan en aktør som Sophie Elise i det ene øyeblikket vinne en pris for årets business – som jo anerkjenner og understreker det faktum at influensere i aller høyeste grad driver business – og i neste øyeblikk slippe alt ansvar så snart businessen blir kritisert?" Jeg synes det er påfallende hvordan så mange influensere trer inn og ut av forbilde-rollen slik det passer dem. At de gladelig tar imot applaus og skryt når det passer seg, men gir fra seg ansvaret når det frister – med standard replikker som: «Det er jo bare å slutte og følge meg», «det er ingen som tvinger deg til å lese det jeg skriver», eller: «Nå orker jeg ikke flere stygge kommentarer. Jeg mottar faktisk drapstrusler» – som en indirekte avvisning mot ytterligere reaksjoner." Videre sier Frøydis."I det virkelige liv ville det vært som å henge opp en lapp i butikkvinduet med beskjeden: «Vi er dessverre stengt, kom tilbake senere». Nydelig Frøydis https://www.vg.no/spesial/c/stories/9vVwy9?utm_source=vgfront&utm_content=row-4 En meget god artikkel, som alle som anvender ordet "mobbing" for å stilne debatten burde lese.
pøbelsara Skrevet 2. februar 2020 #15895 Skrevet 2. februar 2020 Eneste gangen jeg har sett en glad SE i SEs verden, var jo før operasjonen. Det er synd på henne som har et så sykt forhold til kroppen sin. Men det er SKIKKLIG ille av henne å kjøre på med dette i full offentlighet - og utnyttt sin egen og andres usikkerhet til å dra inn millioner- og skikkelig ille av TV2 å kjøre på med operasjonen(e) hennes som underholdning. Og folkens - det er ikke mobbing å si at det hun driver med ikke er greit. Hvis kristin hadde sagt at SE var dum , stygg eller noen annet som handlet om hvordan hun ER - hadde det vært mobbing. KG snakker om hva SE gjør på jobb. AT Se lever av å blottlegge privatlivet og poste tusenvis av seskualiserte bilder av seg selv, fritar henne ikke for å skulle stå til ansvar for hva hun gjør i embets medfør. Jeg mener at alle som kjøper at hun ikke kan kritiseres fordi hun lever av å skrive om seg selv, er en stor del av problemet. Det er er psyk verden. Hvem i all verden sitter og studerer hårfestet bak øret - og skriver om det? Hvem sitter og studerer hofter, rumpe, pupper, nese og lepper og gjør det til hovedsysselen sin? Som vedkommende tjener millioner på? Mediene er overhodet ikke interessert i vanlige jenter som engasjerer seg for miljø - palmeolje - veganisme eller dyrevern. De ville ikke vært interessert i SEs (liksom-)engasjement for dette heller, om hun ikke hadde vært så spekulativt eksebisjonistisk i sin fremferd ellers. 47
LittleBabyNothing Skrevet 2. februar 2020 #15896 Skrevet 2. februar 2020 22 minutter siden, pøbelsara skrev: Eneste gangen jeg har sett en glad SE i SEs verden, var jo før operasjonen. Det er synd på henne som har et så sykt forhold til kroppen sin. Men det er SKIKKLIG ille av henne å kjøre på med dette i full offentlighet - og utnyttt sin egen og andres usikkerhet til å dra inn millioner- og skikkelig ille av TV2 å kjøre på med operasjonen(e) hennes som underholdning. Og folkens - det er ikke mobbing å si at det hun driver med ikke er greit. Hvis kristin hadde sagt at SE var dum , stygg eller noen annet som handlet om hvordan hun ER - hadde det vært mobbing. KG snakker om hva SE gjør på jobb. AT Se lever av å blottlegge privatlivet og poste tusenvis av seskualiserte bilder av seg selv, fritar henne ikke for å skulle stå til ansvar for hva hun gjør i embets medfør. Jeg mener at alle som kjøper at hun ikke kan kritiseres fordi hun lever av å skrive om seg selv, er en stor del av problemet. Det er er psyk verden. Hvem i all verden sitter og studerer hårfestet bak øret - og skriver om det? Hvem sitter og studerer hofter, rumpe, pupper, nese og lepper og gjør det til hovedsysselen sin? Som vedkommende tjener millioner på? Mediene er overhodet ikke interessert i vanlige jenter som engasjerer seg for miljø - palmeolje - veganisme eller dyrevern. De ville ikke vært interessert i SEs (liksom-)engasjement for dette heller, om hun ikke hadde vært så spekulativt eksebisjonistisk i sin fremferd ellers. SEs verdier penger > helse 10
J.. Skrevet 2. februar 2020 #15897 Skrevet 2. februar 2020 26 minutter siden, #Sunrise skrev: Kristin gjør jo ikke saken om kroppspress noe bedre 😳 At det var? Hun sier/viser aldri hvor mye/lite hun spiser,prater aldri om klesstørrelser å legger ikke ut bilder av seg selv i undertøy/bikini. Utdyp gjerne hvordan hun er verre enn SE. 29
Justlooking Skrevet 2. februar 2020 #15898 Skrevet 2. februar 2020 34 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Siterer : " Er influenser-bransjen og deres publikum så ømfintlige for kritikk, at de slenger ut mobbekortet eller avskriver kritikken som personangrep, så fort de er uenige eller synes kritikken er ubehagelig? Hvordan kan en aktør som Sophie Elise i det ene øyeblikket vinne en pris for årets business – som jo anerkjenner og understreker det faktum at influensere i aller høyeste grad driver business – og i neste øyeblikk slippe alt ansvar så snart businessen blir kritisert?" Jeg synes det er påfallende hvordan så mange influensere trer inn og ut av forbilde-rollen slik det passer dem. At de gladelig tar imot applaus og skryt når det passer seg, men gir fra seg ansvaret når det frister – med standard replikker som: «Det er jo bare å slutte og følge meg», «det er ingen som tvinger deg til å lese det jeg skriver», eller: «Nå orker jeg ikke flere stygge kommentarer. Jeg mottar faktisk drapstrusler» – som en indirekte avvisning mot ytterligere reaksjoner." Videre sier Frøydis."I det virkelige liv ville det vært som å henge opp en lapp i butikkvinduet med beskjeden: «Vi er dessverre stengt, kom tilbake senere». Nydelig Frøydis https://www.vg.no/spesial/c/stories/9vVwy9?utm_source=vgfront&utm_content=row-4 Endelig en artikkel som forklarer det hele på en måte de fleste bør forstå - om de vil da 😊 15
Populært innlegg frukrines Skrevet 2. februar 2020 Populært innlegg #15900 Skrevet 2. februar 2020 6 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Bedre med dobbeltmoral enn ingen moral Dette er et godt eksempel på hvor utspekulert og kynisk Sophie Elise AS driftes, med Sofie Steen Isachsen i front. Her stilte hun altså opp til debatt helt nedstrippet - løshår og løsvipper var fjernet, mens klær og sminke var kraftig nedtonet. Hun la seg flat, og debatten stoppet der, før hun siden har turet frem som aldri før hva operasjoner angår. Jeg husker også en tydelig oppgitt Kristin i forkant av debatten, da Sofie selv fikk bestemme hvem som kunne stille til debatt og ikke. Aldri har jeg sett en mer tafatt Fredrik Solvang heller - selv her ble Sofie tatt i med silkehansker. Ikke rart en frustrert Kristin følte at det måtte enda sterkere midler til. 52
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå