Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
27 minutter siden, DianaV skrev:

Hun sender faen meg pappaen sin avgårde til debatten! OMFG 

Dette blir bare for dumt

https://www.nettavisen.no/livsstil/kristin-gjelsvik-moter-faren-til-sophie-elise-isachsen-i-debatten/3423919126.html

Hvordan er det ansvarlig at dette barnet (voksen kvinne 25 år....) bor for seg selv,tjener millioner og "får lov" til å la seg operere til det ugjenkjennelige,når hun tydeligvis ikke er i stand til å ta valg på egne vegne/stå opp for seg selv/være en normal voksen..

Som forventet (har sagt det både i denne og Kristin-tråden) visste jeg hun kom til å sende pappa i krigen for henne,fordi hun selv feilet så det brølte på forrige Debatt..

Endret av J..
  • Liker 25
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
På 2.2.2020 den 23.08, J.. skrev:

👏

20200202_230717.png

Hvordan skal en far kunne forsvare dette på riksdekkende TV?  NRK og debatten i kveld.

Skrevet
Akkurat nå, lillesnøfnugg skrev:

Hvordan skal en far kunne forsvare dette på riksdekkende TV?  NRK og debatten i kveld.

Jeg håper faktisk (på grunnlag av SE's nedtonede image under forrige debatt...) at de swiper gjennom Instagram'en hennes på storskjerm i studie,mens de diskuterer.

• Liker 22
Skrevet
1 time siden, DianaV skrev:

Hun sender faen meg pappaen sin avgårde til debatten! OMFG 

Dette blir bare for dumt

https://www.nettavisen.no/livsstil/kristin-gjelsvik-moter-faren-til-sophie-elise-isachsen-i-debatten/3423919126.html 

Er ikke overrasket ....

Hun er 25 år og har drevet i bransjen i 10 år (?) og tjent store penger. Hun vant pris for årets business for noen dager siden. Hun er ikke så vant til offentlig kritikk og forrige gang la hun seg paddeflat for å roe gemyttene. Det funket da men ville ikke funket for 2. gang.

• Liker 3
Skrevet

Er det mulig!!! Stiller hun virkelig ikke selv!? Hadde SE vokst like mye som Raad har gjort! Det skjer vell neppe. Kjenner jeg blir flau på SE sine vegne og ærlig talt lurer jeg på hvordan noen kan se opp til denne dama. Hvordan hun har hanskes med dette nå i ettertid er helt latterlig. Men regner med hun snart påtar seg en heftig offerrolle og later som hun er ydmyk og gråter en skvett for å få flere følgere/vinne tilbake følgere, for så å fortsette i samme bane. 

Gjest Plannergirl
Skrevet

Hadde jeg vært Sofie i dag hadde jeg vært så flau. Reklamen for debatten på Fredrik Solvangs Instagram hvor han sier «Kristin Gjeldsvik, Isabel Raad og faren til Sophie Elise kommer» sier vel egentlig alt. Hun er 25 år gammel og tjener inn flere millioner i året, har egen TV-serie og vært i flere andre programmer, kaller seg businesswoman og vant pris for årets bedrift. ...Men må ha pappa til å svare på kritikk offentlig da 🙄. Blir for dumt, skal han liksom stå på TV og forsvare den seksualiserte og provoserende fremstillingen av datteren sin? Skal han forsvare reklame for lymfedrenasje, sunnybears og rumpeoperasjonen som sendes på et program med målgruppen unge jenter? 

Gjest justloseit
Skrevet

Synes synd på debattantene som må stå og forsøke å diskutere med faren til det selvutnevnte "offeret" i denne saken. Det ligger ikke an til å bli en særlig saklig diskusjon, i alle fall ikke fra hans side. Hva kan en far gjøre offentlig, annet enn å støtte datteren sin i alt hun foretar seg? Dårlig utgangspunkt for saklig debatt.

Skrevet
8 minutter siden, Plannergirl skrev:

Hadde jeg vært Sofie i dag hadde jeg vært så flau. Reklamen for debatten på Fredrik Solvangs Instagram hvor han sier «Kristin Gjeldsvik, Isabel Raad og faren til Sophie Elise kommer» sier vel egentlig alt. Hun er 25 år gammel og tjener inn flere millioner i året, har egen TV-serie og vært i flere andre programmer, kaller seg businesswoman og vant pris for årets bedrift. ...Men må ha pappa til å svare på kritikk offentlig da 🙄. Blir for dumt, skal han liksom stå på TV og forsvare den seksualiserte og provoserende fremstillingen av datteren sin? Skal han forsvare reklame for lymfedrenasje, sunnybears og rumpeoperasjonen som sendes på et program med målgruppen unge jenter? 

Litt sånn som at hun er sanger men aldri har sunget live, har sterke meninger som hun ytrer på blogg, podkast og SOME, men det er kun en enveiskommunikasjon der hun ikke får tilsvar. Syns det begynner å grense til patetisk.

• Liker 20
Skrevet

SE har i hvert fall mye hun kunne lært av sin influencer kollega Isabel Raad :) 

• Liker 27
Gjest Plannergirl
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Breakeven skrev:

Litt sånn som at hun er sanger men aldri har sunget live, har sterke meninger som hun ytrer på blogg, podkast og SOME, men det er kun en enveiskommunikasjon der hun ikke får tilsvar. Syns det begynner å grense til patetisk.

Det er patetisk og har vært det lenge. Men jeg synes fortsatt at det er problematisk at pappa manager (som jeg kaller han) skal være den som står i stormen, spesielt når temaet omhandler en seksualisert fremstilling av hans datter. Hvordan kan en far forsvare slikt?

Når det er sagt så er jo faren også en del av SE AS, så han bør jo ta kritikken til seg han også. SE sier jo ofte at når man snakker til bedriften er det hovedsakelig faren man snakker om 🤷🏼‍♀️

Endret av Plannergirl
La til litt.
Gjest Plannergirl
Skrevet (endret)

dobbelpost

Endret av Plannergirl
Gjest justloseit
Skrevet
1 minutt siden, Plannergirl skrev:

Det er patetisk og har vært det lenge. Men jeg synes fortsatt at det er problematisk at pappa manager (som jeg kaller han) skal være den som står i stormen, spesielt når temaet omhandler en seksualisert fremstilling av hans datter. Hvordan kan en far forsvare slikt?

Han kommer til å representere følelsessiden i debatten. Kanskje dra inn litt misforstått kvinnefrigjøring, offermentalitet, bringe skam og skyld på fornuftsiden. Det finnes ingen saklige argumenter for hans side i debatten. Det blir logos vs patos. 

Gjest Plannergirl
Skrevet
Akkurat nå, justloseit skrev:

Han kommer til å representere følelsessiden i debatten. Kanskje dra inn litt misforstått kvinnefrigjøring, offermentalitet, bringe skam og skyld på fornuftsiden. Det finnes ingen saklige argumenter for hans side i debatten. Det blir logos vs patos. 

Det blir spennende å se hva som skjer. Jeg håper det blir et større bilde enn i fjor. Men denne pappa/ manager rollen forstår jeg lite av og det blir helt feil at det er han som står i denne debatten bare fordi Sofie selv ikke klarer å ta til seg kritikk. 

Gjest pop up bruker
Skrevet

Jeg syns det er veldig bra at det blir tatt opp i debatten, og tror Solvang sin kritiske vinkling på dette er bra. Samtidig syns kunne jeg ønske NRK hadde dratt inn noen med litt mer tyngde. 

Det ble skrevet en god artikkel i VG i går, Ingeborg Senneseth har uttalt seg mener jeg, vi har fagpersoner innen medieetikk osv. Nå er det to bloggere og en person som er far og "ett eller annet" i firmaet som møter. Jeg syns det blir vell tynt. 

Gjest Plannergirl
Skrevet
11 minutter siden, pop up bruker skrev:

Jeg syns det er veldig bra at det blir tatt opp i debatten, og tror Solvang sin kritiske vinkling på dette er bra. Samtidig syns kunne jeg ønske NRK hadde dratt inn noen med litt mer tyngde. 

Det ble skrevet en god artikkel i VG i går, Ingeborg Senneseth har uttalt seg mener jeg, vi har fagpersoner innen medieetikk osv. Nå er det to bloggere og en person som er far og "ett eller annet" i firmaet som møter. Jeg syns det blir vell tynt. 

En dommer fra vixen og en representant for tv2 kommer også. Ellers står det at panelet kan forandre seg. 

Skrevet
7 minutter siden, pop up bruker skrev:

Det var en såkalt fagperson eller et eller annet rart, som var med i debatten forrige gang. En ung dame. Mener å huske at hun pyntet på, på noe vis. Unnskyldte Sofie på en måte, og det var skuffende. Ønsker også at det kunne kommet noen med tyngde som viser til statistikk eller objektivitet, som skjønner og formidler hvor farlig det Sofie driver med er for unge jenter. Som hun sa i serien sin, at hun sikkert kom til å operere seg hundre ganger til. Aner ikke hvem som kommer i kveld men faren vil selvsagt forsvare datteren som både pappa og ikke minst manager i selskapet hennes.

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...