pøbelsara Skrevet 3. februar 2020 #15941 Skrevet 3. februar 2020 32 minutter siden, Tulla25j skrev: «Siden alle visste dette, var det unaturlig å stoppe filmingen» «det et ikke noe moralpreken eller politisk korrekthet, men heller ikke provoserende. Det er en nøytral og morsom fremstilling, så jeg håper folk setter pris på det som det er. Og det er jo underholdning!» Sophie Elise, panelet 31.1 Psykt. Det er en risikofylt, fullstendig unødvendig operasjon. TV2 burde skamme seg for å sende sånt. 30
J.. Skrevet 3. februar 2020 #15942 Skrevet 3. februar 2020 34 minutter siden, Tulla25j skrev: «Siden alle visste dette, var det unaturlig å stoppe filmingen» «det et ikke noe moralpreken eller politisk korrekthet, men heller ikke provoserende. Det er en nøytral og morsom fremstilling, så jeg håper folk setter pris på det som det er. Og det er jo underholdning!» Sophie Elise, panelet 31.1 Håper oppriktig på ny Debatt i morgen! Kristin er allerede oppringt for deltagelse. 16
Gjest Justsaying Skrevet 3. februar 2020 #15943 Skrevet 3. februar 2020 Tror jeg tør vedde på at Sophie Isaksen ikke stiller til ny debatt
J.. Skrevet 3. februar 2020 #15944 Skrevet 3. februar 2020 9 minutter siden, Justsaying skrev: Tror jeg tør vedde på at Sophie Isaksen ikke stiller til ny debatt Evt sender inn pappaen da,han tar jo alle andre kamper for henne så. 19
Pust Skrevet 4. februar 2020 #15945 Skrevet 4. februar 2020 Jeg har ikke ord for hvor kvalmt det er med en far som soler seg i rampelyset og forsvarer at barnet hans ødelegger seg. 36
Silva Pluvialis Skrevet 4. februar 2020 #15946 Skrevet 4. februar 2020 4 timer siden, J.. skrev: Håper oppriktig på ny Debatt i morgen! Kristin er allerede oppringt for deltagelse. Hvor står det at det blir debatt imorgen?💕
Gjest Plannergirl Skrevet 4. februar 2020 #15947 Skrevet 4. februar 2020 49 minutter siden, Gorilla skrev: Hvor står det at det blir debatt imorgen?💕 Fredrik solvang på Instagram.
Silva Pluvialis Skrevet 4. februar 2020 #15948 Skrevet 4. februar 2020 2 minutter siden, Plannergirl skrev: Fredrik solvang på Instagram. Spennende! 6
hobbykokken Skrevet 4. februar 2020 #15949 Skrevet 4. februar 2020 Er sesong 3 ferdig? Siden episode 12 het takk for meg
MaleficentAurora Skrevet 4. februar 2020 #15950 Skrevet 4. februar 2020 5 minutter siden, hobbykokken skrev: Er sesong 3 ferdig? Siden episode 12 het takk for meg Ja.
Aricia Skrevet 4. februar 2020 #15951 Skrevet 4. februar 2020 5 timer siden, Plannergirl skrev: Fredrik solvang på Instagram. Det ble annonsert på P2s nyhetsmorgen også nå i morges, med en reportasje som oppsummerte saken med utgangspunkt i Kristin Gjelsviks tale. 5
MaleficentAurora Skrevet 4. februar 2020 #15952 Skrevet 4. februar 2020 2 minutter siden, Aricia skrev: Det ble annonsert på P2s nyhetsmorgen også nå i morges, med en reportasje som oppsummerte saken med utgangspunkt i Kristin Gjelsviks tale. Oi.. Det har jeg ikke fått med meg.. Skal så absolutt se på det i kveld. Eller etter jeg har sett Lomma på Silje der KG er med. 2
Isild Skrevet 4. februar 2020 #15953 Skrevet 4. februar 2020 Tror det når jeg ser det at SE møter opp til ny debatt. Hva skulle hun evt svart på spørsmål om hvorfor hun går imot sin egen uttalelse om at hun ikke syns man skal dokumentere en reise med plastisk kirurgi!? "Det jeg viser i fra operasjonsrommet i serien min er jo bare "underholdning" ? 14
EmVeeJee Skrevet 4. februar 2020 #15954 Skrevet 4. februar 2020 Det blir jo litt som en bilulykke, man må bare se. Jeg er på episode 9 og har i månedvis hørt av SE selv hvor god figur hun synes hun hadde gjort selv i serien. Vel. Jeg tror faktisk aldri jeg har sett en så sur og selvsentrert figur i hele mitt liv. Kanskje det tar seg opp? 20
MaleficentAurora Skrevet 4. februar 2020 #15955 Skrevet 4. februar 2020 Akkurat nå, EmVeeJee skrev: Det blir jo litt som en bilulykke, man må bare se. Jeg er på episode 9 og har i månedvis hørt av SE selv hvor god figur hun synes hun hadde gjort selv i serien. Vel. Jeg tror faktisk aldri jeg har sett en så sur og selvsentrert figur i hele mitt liv. Kanskje det tar seg opp? Nope.. Det blir verre 9
Gjest justloseit Skrevet 4. februar 2020 #15956 Skrevet 4. februar 2020 Bemerker meg at TV2 velger en avfeiende holdning. Titulert «kjendisdramaet». Ingen anerkjennelse av deres egen rolle i det som kritiseres. Dette er uansvarlig og umodent av et mediehus, dog dessverre ikke overraskende. https://www.tv2.no/underholdning/11186855/ Nok en god artikkel på forsiden av VG i dag dog. VG imponerer meg. https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/dOBAPB/hvorfor-blir-et-samfunnsproblem-degradert-til-en-jentegreie
MaleficentAurora Skrevet 4. februar 2020 #15957 Skrevet 4. februar 2020 9 minutter siden, justloseit skrev: Bemerker meg at TV2 velger en avfeiende holdning. Titulert «kjendisdramaet». Ingen anerkjennelse av deres egen rolle i det som kritiseres. Dette er uansvarlig og umodent av et mediehus, dog dessverre ikke overraskende. https://www.tv2.no/underholdning/11186855/ Nok en god artikkel på forsiden av VG i dag dog. VG imponerer meg. https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/dOBAPB/hvorfor-blir-et-samfunnsproblem-degradert-til-en-jentegreie Det er like skuffende at TV2 ikke tar sin del av ansvaret som at SE har gått under jorden for null kommentar til saken. 12
Gjest justloseit Skrevet 4. februar 2020 #15958 Skrevet 4. februar 2020 8 minutter siden, Uglesjel skrev: Det er like skuffende at TV2 ikke tar sin del av ansvaret som at SE har gått under jorden for null kommentar til saken. Integritet er en undervurdert kvalitet, dessverre. Men det betaler vel kanskje ikke så godt, i en verden der dollar har høyere kurs enn (selv)respekt.
Zenhouse Skrevet 4. februar 2020 #15959 Skrevet 4. februar 2020 Ny artikkel i VG idag https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/dOBAPB/hvorfor-blir-et-samfunnsproblem-degradert-til-en-jentegreie 10
Justlooking Skrevet 4. februar 2020 #15960 Skrevet 4. februar 2020 8 timer siden, Aricia skrev: Det ble annonsert på P2s nyhetsmorgen også nå i morges, med en reportasje som oppsummerte saken med utgangspunkt i Kristin Gjelsviks tale. Sa de hvem som kommer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå