Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så trist å se at hun har så stort behov for oppmerksomhet, at hun føler at hun må vise seg fram ved en hver anledning. 

A1CF1E1C-09A3-411F-A196-D517F1D56A08.png

08D14C8C-E56E-4173-A3CD-9A95374CBEDA.png

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Apekatten skrev:

Det er så trist å se at hun har så stort behov for oppmerksomhet, at hun føler at hun må vise seg fram ved en hver anledning. 

Hu er en parodi.

• Liker 22
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
2 minutter siden, Apekatten skrev:

For en syk verden..

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
8 timer siden, Uglesjel skrev:

"Det er så rart hvordan man kan sitte på et hotellrom med den man elsker mest å føle seg så trygg, for å så føle at veggene raser rundt deg og at verden er truende. Som om ingenting er privat lengre og man ikke sitter alene, men blottlagt."

avsnitt fra "offer" innlegget hennes. Man kan trygt si at hun er blitt ekspert på sette pekefingeren på seg selv med løgner helt ytters på tuppen av fingeren. For det hun sier stemmer ikke med virkeligheten. Det er ingen andre en hun selv som blottlegger seg for verden. Hun vil at folk skal vite alt om henne slik at hun kan finne på nye "unnskyldninger" for neste operasjoner som står for tur. At hun får kritikk for så si alt hun gjør å sier er ikke rart. Det finnes ikke ett eneste sak om henne der hun ikke har servert en løgn eller to. At folk har mer tillit til media sine skriveri om henne er ikke så rart. Og jeg er møkka lei av denne forbanna "buuhuu, stakkars lille meg" holdingen hun tar seg til hele tiden. 

Hun er så full av BS. Bare å lese om henne på bloggomtoppbloggere , der oppsummeres alle løgnene. https://bloggomtoppbloggere.com/2019/03/22/sophie-elise-vs-verden/

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet
20 minutter siden, Apekatten skrev:

Altså, hva feiler det dama egentlig? I det ene øyeblikket kommer hun med et tåredryppende blogginnlegg om at hun er redd for hva avisen skal skrive om henne kan komme til å ødelegge bursdagen hennes og i det andre innlegget publiserer hun det her?! 
Den bloggen hennes burde få 18 årsgrense om ikke det aller beste er at hele dritten blir lagt ned.

• Liker 42
Skrevet

Er det sånn å forstå at i mellomtiden fra Sofie var på debatten og gråt om hvor naturlig hun skulle være, aldri mer snakke om operasjoner, være et bedre forbilde for alle de unge menneskene som følger henne i sosiale medier, og til nå, så har hun faktisk rukket å operere seg fem ganger? (2x nese, 1x silikon ut, 1x silikon inn, 1x ut med gammel rumpe inn med nye hofter.)

Hadde jeg vært Kristin G hadde jeg faktisk følt at dette var en skikkelig slap in the face. Det trengs en ny debatt!

• Liker 46
Skrevet
6 minutter siden, Kelso skrev:

Er det sånn å forstå at i mellomtiden fra Sofie var på debatten og gråt om hvor naturlig hun skulle være, aldri mer snakke om operasjoner, være et bedre forbilde for alle de unge menneskene som følger henne i sosiale medier, og til nå, så har hun faktisk rukket å operere seg fem ganger? (2x nese, 1x silikon ut, 1x silikon inn, 1x ut med gammel rumpe inn med nye hofter.)

Hadde jeg vært Kristin G hadde jeg faktisk følt at dette var en skikkelig slap in the face. Det trengs en ny debatt!

Nei.

Siden mars har hun tatt nesen x2,rumpe/hofter+nye pupper.

Tok ut silikon i januar,la inn igjen i sommer..

Debatten var i mars.

Men fortsatt 4 operasjoner på 11 mnd.

• Liker 17
Skrevet
4 minutter siden, Kelso skrev:

SE har ingen forpliktelser overfor Kristin Gjeldsvik til å la være å operere seg. Det er vel heller lovnadene om endring som har blitt adressert på bloggen/avisene som skaper dårlig stemning, og som leserens mener hun må stå til ansvar for. Hun kan ikke kalle seg miljøbevisst/engasjert bare fordi hun har plasket i fontene med rebellion extinction under Arendalsuka, når hun flyr langt mer enn gjennomsnittet, oppfordrer til kjøp og kast-mentalitet, går god for «hårolje» som bare er silikon og mikroplast, og lever av å oppfordre alle andre til å ikke være miljøbevisste. 

Hun er en patologisk lystløgner og det begynner å bli pinlig vanskelig for henne å holde det skjult nå.

• Liker 22
Skrevet

I en artikkel står det at det er 5 år siden hun opererte rumpa i Tyrkia. Det er vel ikke så mange år siden?? 

• Liker 14
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Zokutine skrev:

I en artikkel står det at det er 5 år siden hun opererte rumpa i Tyrkia. Det er vel ikke så mange år siden?? 

Hun opererte rumpa i 2016, altså 3/4 år siden. 

Endret av AntiBullshit
  • Liker 11
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Zokutine skrev:

https://sophieelise.blogg.no/1449258609_til_alle_med_liten_ru.html

Dette blogginnlegget er fra desember 2015, der hun skriver et innlegg om den lille rumpa si. Ifølge min matte så er det 4 år siden, og da var hun 21.

"Denne er for dere med liten rumpe. Vi får kanskje vondt når vi sitter, vi er kanskje ikke Kim Kardashian, og vi er kanskje ikke den 11 år gamle gutter ønsker at vi skal være.

Men vi trenger ikke dra ned jakken samtidig som vi løper likevel. Og jeg kan være bad-ass selv om jeg har zero-ass."

Endret av DianaV
  • Liker 19
Skrevet
19 minutter siden, J.. skrev:

Nei.

Siden mars har hun tatt nesen x2,rumpe/hofter+nye pupper.

Tok ut silikon i januar,la inn igjen i sommer..

Debatten var i mars.

Men fortsatt 4 operasjoner på 11 mnd.

Ikke glem alle fillersene hun også har tatt. Ansiktet forandrer seg fra måned til måned.

• Liker 17
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
40 minutter siden, DianaV skrev:

https://sophieelise.blogg.no/1449258609_til_alle_med_liten_ru.html

Dette blogginnlegget er fra desember 2015, der hun skriver et innlegg om den lille rumpa si. Ifølge min matte så er det 4 år siden, og da var hun 21.

"Denne er for dere med liten rumpe. Vi får kanskje vondt når vi sitter, vi er kanskje ikke Kim Kardashian, og vi er kanskje ikke den 11 år gamle gutter ønsker at vi skal være.

Men vi trenger ikke dra ned jakken samtidig som vi løper likevel. Og jeg kan være bad-ass selv om jeg har zero-ass."

Herregud, den rumpa var det da aldeles ikke noe 'galt' med. :( 

Det er bare jug at hun var 19 år. 

Dette innlegget er fra https://sophieelise.blogg.no/1456580175_dag_1__istanbul.html da hun var i Istanbul, på hotellet til klinikken der, det er fra februar 2016. Da var hun helt riktig 21. 

• Liker 20
Skrevet (endret)
1 time siden, loffen skrev:

Herregud, den rumpa var det da aldeles ikke noe 'galt' med. :( 

Det er bare jug at hun var 19 år. 

Dette innlegget er fra https://sophieelise.blogg.no/1456580175_dag_1__istanbul.html da hun var i Istanbul, på hotellet til klinikken der, det er fra februar 2016. Da var hun helt riktig 21. 

Korrekt. Og på dette innlegget ble det også diskutert hvorvidt hun allerede var operert mtp. hvite bandasjer under buksene og at rommet som ble avbildet er sykehushotellet. Men neida, det var bare venninnen som ble operert, ikke SE selv. Nå hevder hun altså at rumpa ble operert to år tidligere.

Registrerer også at flere etterfølgende innlegg fra Istanbul og flyturen hjem liggende på flygulvet er slettet. Også innlegg fra instagram. Mange innlegg fra den gang debatten om operert rumpe stormet mens SE blånektet og skyldte på trening. Selv om hun altså påstår at rumpa ble operert to år tidligere enn det som er faktum.

Jeg håper virkelig denne kroppsdebatten blir tatt nå. Det er på høy tid. Hun har lovet at bloggen skal legges ned, nå har hun en god grunn til det. Og så bør hun bli sitt ansvar bevisst og slutte med kroppsfiksering på sine andre SoMe-kanaler. Hun er straks 25 og har ingen unnskyldning for ikke å ta ansvar for seg selv og hvordan hun påvirker unge, sårbare personer.

Selvfølgelig er blogginnlegget om nedleggelse av blogg ikke å finne på bloggen, så lenke til varsling om nedleggelse av blogg:

Https://seher.no/kjendis/varsler-blogg-nedleggelse/71678601

Endret av Revenge o'Cavatina
lenke + skrivefeil
  • Liker 29
Skrevet

Jeg har hele tiden tenkt at det må være veldig vanskelig for SE og de tett rundt henne at hun tydeligvis har det så vondt med seg selv... Men etter å ha lest det siste innlegget...Hat er aldri akseptabelt, men forstår at mange er skuffet. Og jeg får en vond smak av det siste innlegget, for meg virker det som ren manipulering, der ansvaret legges utover, har allerede bestilt time hos psykolog osv. Hva med alle de unge menneskene som sliter hver dag fordi de føler de ikke er gode nok? SE må begynne å ta litt ansvar for unge og sårbare mennesker! Og svarer til faren hennes?🙀 Han burde også virkelig begynne å ta ansvar for hva han er med på! Og heia Kristin som tør å tale dem midt i mot! Det er jammen på tide at flere tar bladet fra munnen og slutter å beskytte SE. Nok er nok! 

• Liker 40
Gjest Guided Missy
Skrevet

Hun burde prøve seg på et vanlig liv; studier, vanlig jobb og alt som hører til, langt unna medias søkelys. Men det er kanskje for mye penger i influencer-bransjen? Håper hun legger av litt, for hun er jo helt ufattelig uinteressant, hvor lenge kan man livnære seg på det her, egentlig?

(Jeg er gammel og uten peil på det her. Skjønnet ikke at hun og andre influencere har holdt så lenge.)

Skrevet
1 hour ago, Revenge o'Cavatina said:

Registrerer også at flere etterfølgende innlegg fra Istanbul og flyturen hjem liggende på flygulvet er slettet.

Hvordan forklarte hun det? 

Skrevet
3 minutter siden, Gul_gul skrev:

Hvordan forklarte hun det? 

At hun lå sidelengs på flygulvet mellom seteradene? Det husker jeg ikke, bortsett fra at det var en eller annen bortforklaring type "haha".

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...