Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest Plannergirl
Skrevet
2 minutter siden, Paradisio1 skrev:

Nærmere 95% av kommentarene, jeg så omtrent ingen positive tilbakemeldinger i det kommentarfeltet og godt er det. Makan til hyklersk dame.

Ja, ser det er omtrent dobbelt så mange kommentarer nå som da jeg leste 🙌🏻

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, J.. skrev:

20191216_001206.png

20191216_001220.png

Hvordan kan jeg finne denne jodelen igjen? Har du flere screenshoots?

• Liker 6
Skrevet
53 minutter siden, AntiBullshit skrev:

Det eneste pappa kommenterer er hvor «lavmælt» datter har vært om inngrepene, og at inngrepet er nødvendig. Men faktum er at hun selv har lagt opp til samtlige inngrep, og daglig spammer hun alle sine some-kanaler med bilder og videoer hvor kropp ene og alene er hovedfokus. Til og med et blogginnlegg som skulle handle om Hawaii og språkreise bestod utelukkende av bilder av egen ræv. Bildene og videoene hennes er jo faen ikke mye «lavmælt»

Jeg stusser også litt på at han går til indirekte angrep på Kristin Gjelsvik som har såret hans lille plastikkdatter.

• Liker 29
Skrevet (endret)
58 minutter siden, AntiBullshit skrev:

Det eneste pappa kommenterer er hvor «lavmælt» datter har vært om inngrepene, og at inngrepet er nødvendig. Men faktum er at hun selv har lagt opp til samtlige inngrep, og daglig spammer hun alle sine some-kanaler med bilder og videoer hvor kropp ene og alene er hovedfokus. Til og med et blogginnlegg som skulle handle om Hawaii og språkreise bestod utelukkende av bilder av egen ræv. Bildene og videoene hennes er jo faen ikke mye «lavmælt»

Jeg fatter ikke hvordan annonsører og folk man liksom skal ta seriøst a la Stordalen fortsatt samarbeider med dama når hun aldri leverer verken profesjonelle annonser eller gjør jobben sin i det hele tatt.

Endret av Paradisio1
  • Liker 14
Skrevet
48 minutter siden, DianaV skrev:

Jeg er stolt over å si at faren min aldri hadde forsvart meg hvis jeg holdt på som SE. Da hadde jeg fint måttet svare for meg selv og mine egne dumme valg i avisen. Det han gjør er patetisk og mannen fremstår både frekk og dum. Akkurat som datteren, go figure.. 

Signerer denne.

• Liker 13
Skrevet
47 minutter siden, Skrottefar skrev:

Eple og stammen vettu 😜

😂

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Paradisio1 skrev:

Ligger på kanalen enda.

Flere screens av hva?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, J.. skrev:

Ligger på kanalen enda.

Flere screens av hva?

Hva som stod i Jodelen, finner den ikke 😕 

• Liker 1
Skrevet

Det skal bli gøy for henne den dagen rumpetrenden snur, og de opererte bleierumpene blir like utdatert som hockeysveis.

• Liker 23
Skrevet
3 minutter siden, Paradisio1 skrev:

Hva som stod i Jodelen, finner den ikke 😕 

Det som står på screen'en jeg allerede postet,er det som står.

Ellers er det bare kommentarer ala "er det sant?".

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Paradisio1 skrev:

Søk på #exposed på Jodel og se om den dukker opp. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, J.. skrev:

Det som står på screen'en jeg allerede postet,er det som står.

Ellers er det bare kommentarer ala "er det sant?".

Kommentarene :)

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Pust skrev:

Søk på #exposed på Jodel og se om den dukker opp. 

Mulig jeg er grønn på jodel, jeg har prøvd å skrive #exposed, kommer bare inn på ymse fra flere uker tilbake 😕 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Paradisio1 skrev:

Kommentarene :)

Jeg gidder ikke å screenshotte 37 kommentarer som igrunn sier det samme igjen å igjen.

Den ligger ett scroll ned på bloggergossipkanalen på jodel,veldig lett å finne.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Paradisio1 skrev:

Mulig jeg er grønn på jodel, jeg har prøvd å skrive #exposed, kommer bare inn på ymse fra flere uker tilbake 😕 

Det funket ikke. Men om du trykker «mest kommentert» på «bloggergossip» (Oslo) kommer den opp. 

• Liker 3
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
1 time siden, Skrottefar skrev:

Pappa må jo selvfølgelig forsvare inntektskilden sin, men han er nok så inhabil det kan gå an å være til at det har noe å si uansett hva han måtte komme med, men hadde faktisk vært pluss i boka om også han kunne vært mer kritisk til sin datters holdninger og hvordan hun fremstiller sitt gjøren og laden

Så sant, hvor mange prosenter får han av inntektene hennes egentlig? 

Skrevet
24 minutter siden, Paradisio1 skrev:

Nærmere 95% av kommentarene, jeg så omtrent ingen positive tilbakemeldinger i det kommentarfeltet og godt er det. Makan til hyklersk dame.

Jeg syntes det var direkte vondt å lese mye av kommentarfeltet. Noe var så grovt at det aldri burde se dagens lys. Helt vanvittig hva folk får seg til å skrive. 

Det er ordentlig trist at SE opererer seg så mye og at hun har det så vondt med seg selv. Jeg ønsker henne alt godt, og håper hun får det bedre med seg selv snart :hjerte:

Samtidig er jeg selvfølgelig enig i at det er bekymringsfullt å fronte et slikt fokus. Man har alltid ansvar for det man publiserer. Og SE bør være oppmerksom på hva hun legger ut, samt være sin rolle bevisst - og være klar over hvor stor påvirkningskraft hun har. 

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, Pust skrev:

Det funket ikke. Men om du trykker «mest kommentert» på «bloggergossip» (Oslo) kommer den opp. 

Jeg fant den, takk! ❤️

• Liker 2
Skrevet (endret)
10 minutter siden, Gorilla skrev:

Jeg syntes det var direkte vondt å lese mye av kommentarfeltet. Noe var så grovt at det aldri burde se dagens lys. Helt vanvittig hva folk får seg til å skrive. 

Det er ordentlig trist at SE opererer seg så mye og at hun har det så vondt med seg selv. Jeg ønsker henne alt godt, og håper hun får det bedre med seg selv snart :hjerte:

Samtidig er jeg selvfølgelig enig i at det er bekymringsfullt å fronte et slikt fokus. Man har alltid ansvar for det man publiserer. Og SE bør være oppmerksom på hva hun legger ut, samt være sin rolle bevisst - og være klar over hvor stor påvirkningskraft hun har. 

Jeg tror grunnen til at det kommentarfeltet nærmer seg ondskapen selv er fordi folk har sett seg lei av å bli lurt og manipulert av henne, så terskelen for å bli forbanna eller i det hele tatt provosert er veldig liten, og jaggu var det på tide.

Endret av Paradisio1
  • Liker 32
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
1 minutt siden, Gorilla skrev:

Man kan vel si ifra på en ikke ufin måte, folk kan spare seg for trakkasering. Det hjelper ikke på fokuset overhodet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...