Justlooking Skrevet 15. desember 2019 #15021 Skrevet 15. desember 2019 De bildene av hoftene er det verste jeg har sett. Hun har skrevet på bloggen at hun ble skuffet over de hoftene hun kjøpte i Istanbul samtidig med rumpa. At de nesten ikke ble noe større i det hele tatt. Nå ser det derimot abnormt ut, som noe som er manipulert. Har alltid hatt stor sans for kjæresten men skjønner ikke at han ikke setter foten ned for galskapen.. 25
Salmonella Skrevet 15. desember 2019 #15022 Skrevet 15. desember 2019 (endret) Dette er ikke ondsinnet ment..men..kan det være en ny viral greie å poste bilde av et helt annet reisemål enn hvor man er for så å skrive; Hadet bra Lofoten *bilde av Cape town* 😁 Endret 15. desember 2019 av Salmonella Skriveleif 13
Gjest Venomoth Skrevet 15. desember 2019 #15023 Skrevet 15. desember 2019 Jeg er ærlig talt sjokkert. Hadde ikke forventa det der. Stakkars jente....
MaleficentAurora Skrevet 15. desember 2019 #15024 Skrevet 15. desember 2019 1 time siden, Salmonella skrev: Dette er ikke ondsinnet ment..men..kan det være en ny viral greie å poste bilde av et helt annet reisemål enn hvor man er for så å skrive; Hadet bra Lofoten *bilde av Cape town* 😁 Hehehehe, meget godt poeng😂 Verste er jo at hun tar ikke den type kritikk til seg. Flere har sagt fra til henne i kommentarfelt, men nada går inn i hodet hennes. Hjalp heller ikke på at "bloggpolitiet" Mads Hansen tok screen og la det ut på sin insta for se om hun skjønte poenget hans bedre😅🤦♀️ 5
Gjest Plannergirl Skrevet 15. desember 2019 #15026 Skrevet 15. desember 2019 Da er offerinnlegget ute på bloggen i alle fall 🤦🏼♀️ Ser heldigvis ut til at kommentarfeltet er 90% negativ til hennes offerrolle.
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 15. desember 2019 #15027 Skrevet 15. desember 2019 Helt sykt at så mange av følgerne hennes er så unge.
Gjest Venomoth Skrevet 15. desember 2019 #15028 Skrevet 15. desember 2019 Nå er det jo ikke bare hennes kroppssfokus som er usunt, men hele samfunnets. Det sier seg selv at folk er altfor fokuserte på kropp når hun har så mange følgere som hun har. Skulle ønske kropp bare var kropp (i mine øyne er det dog det).
Blomster456 Skrevet 15. desember 2019 #15029 Skrevet 15. desember 2019 Jeg ble helt målløs nå. Det ser jo overhode ikke normalt ut?! Det er helt sinnsykt. Håper hun sletter Instagram og bloggen for godt. Tenk de stakkars jentene som blir påvirket av det her og er vitne til operasjonene som hun er åpen om?! 16
DianaV Skrevet 15. desember 2019 #15030 Skrevet 15. desember 2019 Voksen dame som får pappa til å forsvare henne i media! Herregud jeg har ikke ord! Godt pappa forsvarer lille stakkarslige jenta si som "bare skriver om livet sitt på bloggen sin" https://www.dagbladet.no/kjendis/rumpebraket---dobbeltmoralsk/71923598 PATETISK! 40
K91 Skrevet 15. desember 2019 #15031 Skrevet 15. desember 2019 Flaut svar fra pappa var det også.. Snakk om å fraskrive seg skyld og rettferdiggjøre ekstremt dårlige valg. Han virker ikke noe bedre enn SE selv. 34
Skrottefar Skrevet 15. desember 2019 #15032 Skrevet 15. desember 2019 3 minutter siden, DianaV skrev: Voksen dame som får pappa til å forsvare henne i media! Herregud jeg har ikke ord! Godt pappa forsvarer lille stakkarslige jenta si som "bare skriver om livet sitt på bloggen sin" https://www.dagbladet.no/kjendis/rumpebraket---dobbeltmoralsk/71923598 PATETISK! Pappa må jo selvfølgelig forsvare inntektskilden sin, men han er nok så inhabil det kan gå an å være til at det har noe å si uansett hva han måtte komme med, men hadde faktisk vært pluss i boka om også han kunne vært mer kritisk til sin datters holdninger og hvordan hun fremstiller sitt gjøren og laden 34
Gjest Plannergirl Skrevet 15. desember 2019 #15034 Skrevet 15. desember 2019 De er ikke så flinke til å ta imot kritikk i Sophie Elise AS 🙄 verken Sofie eller manager. Han må da se hva hele Norges befolkning ser og mener? Datteren hans fronter et helt sykt kroppsbilde og unormalt tankemønster når det kommer til komplekser og operasjoner. Hun påstår å være ærlig, men utelater mye sannhet slik at hun fremstår hyklersk og det må han da forstå?
AntiBullshit Skrevet 15. desember 2019 #15035 Skrevet 15. desember 2019 Akkurat nå, Plannergirl skrev: De er ikke så flinke til å ta imot kritikk i Sophie Elise AS 🙄 verken Sofie eller manager. Han må da se hva hele Norges befolkning ser og mener? Datteren hans fronter et helt sykt kroppsbilde og unormalt tankemønster når det kommer til komplekser og operasjoner. Hun påstår å være ærlig, men utelater mye sannhet slik at hun fremstår hyklersk og det må han da forstå? Det eneste pappa kommenterer er hvor «lavmælt» datter har vært om inngrepene, og at inngrepet er nødvendig. Men faktum er at hun selv har lagt opp til samtlige inngrep, og daglig spammer hun alle sine some-kanaler med bilder og videoer hvor kropp ene og alene er hovedfokus. Til og med et blogginnlegg som skulle handle om Hawaii og språkreise bestod utelukkende av bilder av egen ræv. Bildene og videoene hennes er jo faen ikke mye «lavmælt» 39
Xxxxhei Skrevet 15. desember 2019 #15036 Skrevet 15. desember 2019 Tror få fedre hadde kritisert sin egen datter i Norges største avis... For de fleste er jo forholdet mellom far og datter viktigst. Og skjønner ikke hvordan foreldre og venner kunne stoppet henne fra å operere seg. Da måtte de umyndiggjort henne, som ikke hadde skjedd, eller kidnappet henne og stengt henne i et kott. 6
Populært innlegg DianaV Skrevet 15. desember 2019 Populært innlegg #15037 Skrevet 15. desember 2019 2 minutter siden, Xxxxhei skrev: Tror få fedre hadde kritisert sin egen datter i Norges største avis... For de fleste er jo forholdet mellom far og datter viktigst. Og skjønner ikke hvordan foreldre og venner kunne stoppet henne fra å operere seg. Da måtte de umyndiggjort henne, som ikke hadde skjedd, eller kidnappet henne og stengt henne i et kott. Jeg er stolt over å si at faren min aldri hadde forsvart meg hvis jeg holdt på som SE. Da hadde jeg fint måttet svare for meg selv og mine egne dumme valg i avisen. Det han gjør er patetisk og mannen fremstår både frekk og dum. Akkurat som datteren, go figure.. 53
Skrottefar Skrevet 15. desember 2019 #15038 Skrevet 15. desember 2019 1 minutt siden, DianaV skrev: Det han gjør er patetisk og mannen fremstår både frekk og dum. Akkurat som datteren, go figure.. Eple og stammen vettu 😜 18
Paradisio1 Skrevet 16. desember 2019 #15039 Skrevet 16. desember 2019 2 timer siden, Plannergirl skrev: Da er offerinnlegget ute på bloggen i alle fall 🤦🏼♀️ Ser heldigvis ut til at kommentarfeltet er 90% negativ til hennes offerrolle. Nærmere 95% av kommentarene, jeg så omtrent ingen positive tilbakemeldinger i det kommentarfeltet og godt er det. Makan til hyklersk dame. 27
Paradisio1 Skrevet 16. desember 2019 #15040 Skrevet 16. desember 2019 1 time siden, DianaV skrev: Voksen dame som får pappa til å forsvare henne i media! Herregud jeg har ikke ord! Godt pappa forsvarer lille stakkarslige jenta si som "bare skriver om livet sitt på bloggen sin" https://www.dagbladet.no/kjendis/rumpebraket---dobbeltmoralsk/71923598 PATETISK! Samme dama som ikke tør å ta kollektiv transport men som må overnatte på hotell fordi hun ikke kan kjøre på ett par uker. 🤦♀️ 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå