Gjest Gul_gul Skrevet 15. desember 2019 #15001 Skrevet 15. desember 2019 2 minutter siden, Oline12 said: Har ikke lest tråden her, så det kan hende det er tatt opp, men hva heter det syndromet hvor du har et forvrengt selvbilde? Du tror du ser helt annerledes ut og mange med dette syndromet/denne sykdommen opererer seg selv masse, slik som SE gjør. Jeg mener at hun har mange gode venner og familie rundt seg, de burde ha tatt tak i denne problematikken for lenge siden. Jeg skal ikke kommentere på utseende hennes, men det er tydelig at hun er svært syk. Body dysmorphic disorder (eng), dysmorfofobi (norsk). Wikipedia.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 15. desember 2019 #15002 Skrevet 15. desember 2019 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Trude4 Skrevet 15. desember 2019 #15003 Skrevet 15. desember 2019 En nydelig og flink jente som dessverre har ødelagt seg selv og er i stand til å ødelegge andre med det fokuset hun fronter. Dette er ikke bra og eg gråter for hvordan verden er blitt og hvordan barn og unge risikerer å bli påvirket
Missy1 Skrevet 15. desember 2019 #15004 Skrevet 15. desember 2019 Video nr2 på snap story står hun og beføler det ene brystet sitt. Skjønner ikke helt greia, hva er hensikten? 16
J.. Skrevet 15. desember 2019 #15005 Skrevet 15. desember 2019 1 minutt siden, Missy1 skrev: Video nr2 på snap story står hun og beføler det ene brystet sitt. Skjønner ikke helt greia, hva er hensikten? "DeT eR sÅ sExY" 19
Flisespikker Skrevet 15. desember 2019 #15006 Skrevet 15. desember 2019 (endret) Håper egentlig at noen av de andre store influenserne kan "ta henne" litt. Når hu gang på gang på gang lyver og fronter dette her, bør det frem i lyset. Sist Kristin Gjelsvik tok henne, og det ble debatt på NRK, gled hun så galant i gjennom. På tide at noen tar et oppgjør med henne og måten hun er på. Heldigvis er det å dra til f.eks Istanbul og ta en BBL en såpass stor greie, at de færreste av følgerne hennes ikke en gang vurderer det, men hun er jo best på å få ungdom til å føle seg verst, jfr Årets Gullbarbie. Hvis hun er en av de nominerte håper jeg ALLE stemmer Endret 15. desember 2019 av Flisespikker 30
Missy1 Skrevet 15. desember 2019 #15007 Skrevet 15. desember 2019 1 minutt siden, Flisespikker skrev: Håper egentlig at noen av de andre store influenserne kan "ta henne" litt. Når hu gang på gang på gang lyver og fronter dette her, bør det frem i lyset. Sist Kristin Gjelsvik tok henne, ig det ble debatt på NRK, gled hun så galant i gjennom. På tide at noen tar et oppgjør med henne og måten hun er på. Den debatten kunne godt hatt en oppfølger nå. Buhu, stakkars meg... slutta å operere meg. Skal se naturlig ut... ja det ser vi Sofie!! 23
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 15. desember 2019 #15008 Skrevet 15. desember 2019 At hun er i stallen til UI, gjør at jeg tenker mitt.
Gjest this_is_she Skrevet 15. desember 2019 #15009 Skrevet 15. desember 2019 Stakkars kroppen hennes, den må være utslitt og forvirret
Gjest trinet Skrevet 15. desember 2019 #15010 Skrevet 15. desember 2019 13 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: At hun er i stallen til UI, gjør at jeg tenker mitt. Hvem er ul?
Apekatten Skrevet 15. desember 2019 #15011 Skrevet 15. desember 2019 Jeg begynte nesten å tro på henne da hun skrev at hun skulle fjerne silikonen i brystene, at hun ville se mer naturlig ut. Jeg trodde hun hadde blitt litt voksen og begynt og tatt til fornuft, men nei. Dette har gått altfor langt, og de hoftene tar kaka. Helt utrolig. 30
Flisespikker Skrevet 15. desember 2019 #15012 Skrevet 15. desember 2019 Akkurat nå, trinet skrev: Hvem er ul? United Influencers 6
Rev. Revenge Skrevet 15. desember 2019 #15013 Skrevet 15. desember 2019 Hva er det hun som influencer selger når hun opererer seg i bauger og kanter, bortsett fra annonseplass og lesere/følgere? 24 år og voksen, med en adferd som tilsier 14 i trassalderen, med en voksen samboer som tilsynelatende syns det er ok med en personlighet som forfekter at kroppsendring er greit flere ganger i året. Og når hun blir konfrontert med det, er det offerprofil, tårer og lite refleksjon å spore. Hun har penger nok til å endre seg til det ugjenkjennelige, men hun vil ha ris og skryt for det også. Virkelig et livsfarlig forbilde. 31
AntiBullshit Skrevet 15. desember 2019 #15014 Skrevet 15. desember 2019 1 minutt siden, Apekatten skrev: Jeg begynte nesten å tro på henne da hun skrev at hun skulle fjerne silikonen i brystene, at hun ville se mer naturlig ut. Jeg trodde hun hadde blitt litt voksen og begynt og tatt til fornuft, men nei. Dette har gått altfor langt, og de hoftene tar kaka. Helt utrolig. Og når hun forklarte rumpeoperasjon nr 2 med at hun ikke ønsker kjemperæv som 50åring mtp det estetiske så opplevde jeg det som at hun hadde tatt til fornuft. Helt til hun går til anskaffelse av hofter som ser ut til å være flere størrelser for store. Hvordan tror hun at de hoftene kommer til å se ut når hun er 50? Hun har jo ikke lært noen ting. 44
Gjest pop up bruker Skrevet 15. desember 2019 #15015 Skrevet 15. desember 2019 3 minutter siden, Apekatten skrev: Jeg begynte nesten å tro på henne da hun skrev at hun skulle fjerne silikonen i brystene, at hun ville se mer naturlig ut. Jeg trodde hun hadde blitt litt voksen og begynt og tatt til fornuft, men nei. Dette har gått altfor langt, og de hoftene tar kaka. Helt utrolig. Det gjorde jeg også. Og Media. Var masse saker om det da hun fjernet silikonen. Kort tid etter var brystene tilbake. Nye innlegg, bare ikke fult så store. Nå har hun gått verden rundt med rumpa si. Klaget, sagt at den medførte plager, var farlig og gud vet hva. Tilbake i Norge er rumpa like stor, og hoftene dobbelt så store. At media ikke EVNER å stille noen kritiske spørsmål her er så sykt provoserende. Femte statsmakt du liksom.
DianaV Skrevet 15. desember 2019 #15016 Skrevet 15. desember 2019 2 minutter siden, AntiBullshit skrev: Og når hun forklarte rumpeoperasjon nr 2 med at hun ikke ønsker kjemperæv som 50åring mtp det estetiske så opplevde jeg det som at hun hadde tatt til fornuft. Helt til hun går til anskaffelse av hofter som ser ut til å være flere størrelser for store. Hvordan tror hun at de hoftene kommer til å se ut når hun er 50? Hun har jo ikke lært noen ting. Hun kommer til å slite den dagen tyngdekraften innhenter henne... For den dagen kommer. 20
Megplussto Skrevet 15. desember 2019 #15017 Skrevet 15. desember 2019 Jeg synes oppriktig synd på henne. Hun må slite forferdelig med eget utseende, og det er nok ikke lett å ha det så forferdelig med seg selv at man føler at ALT må opereres. At de rundt henne ikke klarer å stoppe henne er bare tragisk. Hun burde kommet seg ut av rampelyset, fått seg en jobb der fokuset var på noe annet enn henne selv og overfladiske ting. Og ikke minst gått i seriøs terapi. 33
Gjest pop up bruker Skrevet 15. desember 2019 #15018 Skrevet 15. desember 2019 3 minutter siden, Megplussto skrev: Jeg synes oppriktig synd på henne. Hun må slite forferdelig med eget utseende, og det er nok ikke lett å ha det så forferdelig med seg selv at man føler at ALT må opereres. At de rundt henne ikke klarer å stoppe henne er bare tragisk. Hun burde kommet seg ut av rampelyset, fått seg en jobb der fokuset var på noe annet enn henne selv og overfladiske ting. Og ikke minst gått i seriøs terapi. Jeg syns også synd på henne. Virkelig. Og jeg syns det er utrolig trist å følge med på, og ikke mist se at de rundt henne ikke griper inn. Det å gjennomgå en operasjon innebærer en risiko, og hun tar denne risikoen veldig mange ganger. At de som er glade i henne, og er henne nære, lar henne gamble slik med livet og helsen er helt uforståelig. Jeg hadde aldri latt min kjæreste operere seg så mange ganger. Jeg elsker han, vil at vi skal bli gamle sammen. Da ville jeg aldri tillatt at han utsatte seg for slik risiko. Samtidig er hun et forbilde for veldig mange. Mange følger henne, også de som ikke har henne som forbilde. Hva gjør det med alle de når hun normaliserer operasjoner på denne måten? Hun er som det er skrevet over her et farlig forbilde. Det er mye hun kan kritiseres for, alt fra liksom engasjement for klima og dyr, til påståtte diagnoser, men dette er kanskje det mest kritiske, og det mest farlige hun driver med - både for seg selv, og for andre.
Rev. Revenge Skrevet 15. desember 2019 #15019 Skrevet 15. desember 2019 Det begynner å fremstå som at alt er planlagt og kalkulert. SE opererer seg fordi hun kan og har midlene til det, ikke fordi hun har så veldig dårlig selvbilde. Det er dog viktig å spille på dårlig selvbilde, for å ha et kort å dra de gangene hun blir stilt til veggs. Da hun fjernet silikonen og gikk sterkt ut i media og ble hyllet for å ha "kommet på bedre tanker" var nye implantater allerede planlagt. Da hun opererte nesen sist, var det for å "korrigere en tidligere dårlig utført operasjon", der det nye resultatet ser enda verre ut. Når hun nå har flagget å ta ut plagsomme, livsfarlige implantater i baken for å sette inn nye, kom det jammen noen nye hofter på kjøpet også. Det er da ikke impulsshopping på implantater og operasjoner hun driver med, men nøye kalkulerte ønsker som oppfylles i samråd med kirurg. Og dokumenteringen pågår midt i fleisen for publikum flest. Og si fra er det eneste man kan gjøre, for hvis 24-åringen ikke erkjenner å ha et problem og vil motta hjelp, er det ingen som kan gjøre noe. Vi skal ikke sitte her og ansvarliggjøre SEs familie og nære, for vi vet ingenting om hva de eventuelt har forsøkt. Den ansvarlige her er fullt og helt SE selv, og her i landet finnes det ikke tvangshjelp med mindre det er fare for hennes eller andres liv og helse. Tydeligvis er det ingen fag-/helsepersonell som mener at hun verken trenger hjelp eller lefler faretruende med helsen sin, og all den tid SE har penger nok til å rekonstruere seg selv har vi bare sitte og se på. Eller ta fullstendig avstand, også overfor mikrofonstativene hennes. 46
Sol Rampelyset Skrevet 15. desember 2019 #15020 Skrevet 15. desember 2019 Tråden er ryddet for personangrep. Sol, admin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå