Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Hun er sikkert en hyggelig jente med gode kvaliteter, men når hun sier at hun skal være delvis veganer, delvis pescetarianer, og så går hun og kjøper DEN vesken. Det er forsåhvidt bra at hun prøver å fokusere på å være veganer og ta bedre valg mtp dyrevelferd og miljø, men jeg tenker jo som så at det blir litt dobbeltmoralsk? Å være veganer vil jo tilsi at man har en livsstil hvor man avstår fra biprodukter av dyr, direkte dyreprodukter, etc. Vet ikke helt hvor skinnvesken hennes passer inn her....JA, hun sier hun skal være pescetarianer også, men ærlig talt.....

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dyrevenn my ass! Kjøper ny skinnveske og bruker sminke som er testet på dyr  (så hun brukte en Chanel øyenskygge på Bloggerne ) Synes det blir så dobbel moralsk. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, scrabble skrev:

Lurer på hvordan disse bloggerne skal klare seg, om stjerna faller en dag... 

Da får de gjøre som alle oss andre; sette seg på skolebenken og få seg utdanning og jobb. En slik plan virker imidlertid vel optimistisk for de fleste av toppbloggerne, som ikke engang klarer å lære seg Åndsverkloven (som består av én linje).

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Jerry Lee skrev:

På de siste bildene er hun fabelaktig vakker! 😀

Jeg syns hun ser ufattelig kunstig ut med sine overdrevne fillers, restylane, strutte-silikon, over-opererte nese og overdrevne bruk av vippe- og hårextensions. Jenta er så vidt over tjue år og har like mye mimikk som en barbiedukke, jeg syns det er skremmende. Hun ødelegger en kropp som i utgangspunktet var både flott og frisk. Det er bare trist.

Å normalisere og glorifisere slike gjennomopererte, kunstige utseender som Sophie Elise, Kim Kardashian osv er trist for alle, og spesielt for unge jenter og jentebarn som skal vokse opp med disse forventningene. Her har vi som samfunnsengasjerte mennesker et ansvar for hvilke verdier vi påfører lettpåvirkelige barn og unge.

Endret av Ultiva
  • Liker 30
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun så utrolig smashing ut igår! Hun passet skikkelig bra det korte håret og den stilen. :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ultiva skrev:

Jeg syns hun ser ufattelig kunstig ut med sine overdrevne fillers, restylane, strutte-silikon, over-opererte nese og overdrevne bruk av vippe- og hårextensions. Jenta er vel ikke engang tjue år og har like mye mimikk som en barbiedukke, jeg syns det er skremmende. Hun ødelegger en kropp som i utgangspunktet var både flott og frisk. Det er bare trist.

Å normalisere og glorifisere slike gjennomopererte, kunstige utseender som Sophie Elise, Kim Kardashian osv er trist for alle, og spesielt for unge jenter og jentebarn som skal vokse opp med disse forventningene. Her har vi som samfunnsengasjerte mennesker et ansvar for hvilke verdier vi påfører lettpåvirkelige barn og unge.

Hun er 21 år.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ikke noe særlig om verken antrekket eller fargelinsene til Sophie Elise i går på vixen. Jeg syns ikke det så bra ut i det hele tatt! CRAZY EYES så det ut som hun hadde. Men håret var fint :)
Liker også Sophie Elise :) men ikke gårsdagens antrekk/linser..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Hun er 21 år.

Ja, hun er en voksen kvinne. Eller mener du å stakkarsliggjøre henne som om hun er en liten jente som ikke har ansvar for seg selv og egne handlinger?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De siste gangene jeg har sett SE med makeup som er gjort av en profesjonell, så er det rene Halloween makeupen. Hun eldes minst 10 år

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, jabx skrev:

Ja, hun er en voksen kvinne. Eller mener du å stakkarsliggjøre henne som om hun er en liten jente som ikke har ansvar for seg selv og egne handlinger?

Nei, jeg svarte bare på kommentaren til Ultiva som mente hun ikke var 20 år en gang. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Sophie Elise, og har fulgt bloggen siden hun var typ 14-15 år og blogget fra jenterommet i Harstad. Har stor respekt for at hun tør å skrive det hun mener og stå for det, selv når det stormer som verst. Rå ung dame! At hun har valgt å fikse på utseende, er hennes valg. Og hun er ærlig om det. Men om dere så henne på nyhetene i går i forbindelse med Vixen, så råder hun ikke akkurat folk til å gjøre det samme. Nei - heia Sophie Elise! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Den Wednesday, January 13, 2016 at 15.10, Hege899 skrev:

 

Siteringsfeil

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...