Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun skrev på bloggen 29.12 (altså 2 dager før nyttårsaften) at hun var veldig trist, og at hun skulle vært i Vegas (skulle vel dit med Robin?) men at det ikke ble noe av. Jeg skal ikke spekulere, men selv om hun sier idag at de har slått opp kan det ha skjedd for en stund siden.

Edit: Hun nevnte også i et innlegg på dagen på nyttårsaften at de som gjettet at det handlet om kjærligheten hadde rett.

Endret av SoftKitty
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette. Minner om at udokumenterte påstander vil bli slettet for spekulasjoner iht våre retningslinjer.

Yvonne (mod)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, snoopy_93 skrev:

Kan se sånn ut. Både Robin og SE har twitret, SE skrev 3. jan "Tidsmaskin takk" og Robin skrev noe "Jeg ville gitt deg hele verden om jeg kunne" 1. januar. + det som står i linken til Nettavisen lengre opp. Jeg tviler på at SE vil være sammen med en som utøver vold mot andre. 

I og med at volden hendte i sommer og hun fortsatte å være sammen med ham da så tror jeg ikke det var volden som gjorde utslaget for henne. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Plaskebrus skrev:

Personlig syntes jeg hun begraver sitt eget intelekt med å se ut som en dukke. Si gjerne at jeg har et lite åpent sinn, men seriøst; hun ser like intelektuell ut som en giraff, og jeg sliter med å ikke sette henne i samme bås som alle de andre dumme dukkene på TV. 

Sier ikke det mest om deg da? At du sliter med å prosessere mennesker som ikke oppfyller dine fordommer.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman
12 minutter siden, Puny skrev:

Sier ikke det mest om deg da? At du sliter med å prosessere mennesker som ikke oppfyller dine fordommer.

Riktig.

Denne saken er spesiell fordi jeg vet veldig lite om denne dama og jeg kan leve et fint liv uten å prosessere henne. Jeg mente egentlig at hun ser dum ut  og at det å velge å se så dum ut selv er en lite intelektuell handling IMO. Det gir meg et dårllig intrykk av en person jeg ellers gir langt faen i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Klaveret
1 time siden, Plaskebrus skrev:

Riktig.

Denne saken er spesiell fordi jeg vet veldig lite om denne dama og jeg kan leve et fint liv uten å prosessere henne. Jeg mente egentlig at hun ser dum ut  og at det å velge å se så dum ut selv er en lite intelektuell handling IMO. Det gir meg et dårllig intrykk av en person jeg ellers gir langt faen i.

Veldig bra kommentar :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hennes siste innlegg på bloggen, skriver hun at det er slutt. At ingen kan ta fra henne minnene og at de trenger å vokse på hver sin kant. Det er visst ingen dramatisk grunn til at det er slutt. Hun skriver også noe om at de kan bli sammen igjen en gang i fremtiden, dersom de er mer klare for det (noe i den duren). Hun håper også at ingen vil spekulere i bruddet og syns det er leit at det er lett for folk å ta hennes side fordi hun har et talerør som når ut til flere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robin har gjort instaen sin privat. Obvious at han vil melke kua for alt den er verdt. Jeg vil heller dø av nysgjerrighet enn å gi han min "følger". 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Sobril skrev:

Endelig en artikkel som sier akkurat det jeg også tenker! Nå venter jeg bare på nye overskrifter der folk angriper menneskene bak artikkelen og hvordan de angriper en ung jente. Misunnelsekortet dukker vel snart også opp.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 10. januar 2016 at 14.56, Navnesen skrev:

I hennes siste innlegg på bloggen, skriver hun at det er slutt. At ingen kan ta fra henne minnene og at de trenger å vokse på hver sin kant. Det er visst ingen dramatisk grunn til at det er slutt. Hun skriver også noe om at de kan bli sammen igjen en gang i fremtiden, dersom de er mer klare for det (noe i den duren). Hun håper også at ingen vil spekulere i bruddet og syns det er leit at det er lett for folk å ta hennes side fordi hun har et talerør som når ut til flere. 

:baby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.12.2015 at 12.47, medeus skrev:

Enig med deg, de fleste forandrer seg ganske mye i løpet av tenårene, men _ingen_ endrer seg (naturlig) på den måten som SE har gjort. Hun har skulpturert seg om til et helt annet menneske, noe hun jo sier selv også. Det er ingen ting igjen av den gamle SE bortsett fra fargen på iris.

Det trådstarter påpeker er at vi ikke ønsker slike forbilder for unge jenter.

Unge jenter vil alltid velge sine forbilder selv. 
Og det er som regel de som skiller seg mest fra de konservative voksne. Da jeg var ung var det Spice Girls og magetopper (som de voksne ikke gikk med)
Voksnes forsøk på å velge forbilder for unge jenter vil aldri funke. Se på Koreas popstjerner, de er enda mer opererte enn Sophie Elise, og forbilder for en del alternative jenter i Norge. 

Selv om dere fjerner Sophie, vil det alltid være jenter andre steder i verden som vil ta over som anti-voksen-forbildet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har frøken dyregod kjøpt seg nok en skinnveske til litt over 20000. Med argumentasjon om at den kan gå i arv.

 

Hvor mange skinnvesker trenger hun for at eventuelle fremtidige barn skal ha noe å arve? Og hvem vet hvilken veskesmak et evt barn har?

 

Synes det er vildsomt spesielt at hun på bloggen sier at de unge leserne neppe kan være så glad i kjæledyret sitt dersom de spiser kjøtt (siden alle dyr er like mye verdt), mens en veske av geiteskinn er helt innafor. Det er tross alt kvalitet.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, BeverTramp skrev:

Så har frøken dyregod kjøpt seg nok en skinnveske til litt over 20000. Med argumentasjon om at den kan gå i arv.

 

Hvor mange skinnvesker trenger hun for at eventuelle fremtidige barn skal ha noe å arve? Og hvem vet hvilken veskesmak et evt barn har?

 

Synes det er vildsomt spesielt at hun på bloggen sier at de unge leserne neppe kan være så glad i kjæledyret sitt dersom de spiser kjøtt (siden alle dyr er like mye verdt), mens en veske av geiteskinn er helt innafor. Det er tross alt kvalitet.

Veldig enig med deg. Irriterer meg også veldig over disse tåpelige argumentene som hun bruker. Har et par dyre vesker selv, men de er da mine, jeg har ikke kjøpt de for at mine ufødte barn (som jeg kanskje aldri får) skal ha noe å arve. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...