Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Sofie Elise sine låter blir ikke spilt på radio fordi hun ikke får "lov" å lykkes.

http://sophieelise.blogg.no/1516993647_ting__vre_glad_for.html

En alternativ forklaring kan være at låtene bare er innmari dårlige...

Blir matt. Hun er ingen artist. Verken gløder eller ånder for musikk. Jeg mener her må folk sette foten ned. Aldri gi platekontrakter til noen som ikke kan synge. Det er et hån mot skikkelige artister som øver året rundt.

• Liker 27
Skrevet
11 minutter siden, Xstrella skrev:

Blir matt. Hun er ingen artist. Verken gløder eller ånder for musikk. Jeg mener her må folk sette foten ned. Aldri gi platekontrakter til noen som ikke kan synge. Det er et hån mot skikkelige artister som øver året rundt.

Word. SE er ingen artist. Har ikke en gang fremført låtene sine live, noe jeg hadde likt å hørt. Uten autone

• Liker 18
Skrevet
2 minutter siden, Christy89 skrev:

Word. SE er ingen artist. Har ikke en gang fremført låtene sine live, noe jeg hadde likt å hørt. Uten autone

Her (link til VG) synger hun live hvert fall. Det er ikke krisedårlig, men ikke spesielt minneverdig heller.

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, Llise skrev:

Her (link til VG) synger hun live hvert fall. Det er ikke krisedårlig, men ikke spesielt minneverdig heller.

Har sett det, men er vel noe år gammelt. Tenkte mer på å synge foran et publikum i nyere tid. Synes ikke stemmen hennes er all that. Ganske kjedelig synes jeg.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Christy89 skrev:

Har sett det, men er vel noe år gammelt. Tenkte mer på å synge foran et publikum i nyere tid. Synes ikke stemmen hennes er all that. Ganske kjedelig synes jeg.

Ja, regnet med de fleste hadde sett det før siden det er noen år siden. Men det er den eneste gangen hun har sunget live, som jeg vet om hvert fall. Skal man være artist bør man jo nesten opptre, eller?

• Liker 5
Skrevet

Lionheart ble vel spilt på noen radiokanaler? Hun er virkelig ikke rett person til å si at folk motkjemper at hun skal lykkes. Er vel ingen som er så overeksponert både på TV og aviser som henne.. Jeg tenker hun heller får ufortjent mange tilbud med tanke på hvor dårlig forbilde hun egentlig er for de 12 år gamle fansene.

• Liker 16
Skrevet
1 time siden, Llise skrev:

Ja, regnet med de fleste hadde sett det før siden det er noen år siden. Men det er den eneste gangen hun har sunget live, som jeg vet om hvert fall. Skal man være artist bør man jo nesten opptre, eller?

Husker hun sa hun var syk og stemmen var ikke helt på topp, rart hun ikke sang live en gang til? For å vise hvordan stemmen er på topp. De fleste artister opptrer når de gir ut ny musikk 

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, Christy89 skrev:

kjedelig stemme og ingen personlighet...det er liksom bare flatt

• Liker 7
Skrevet

"Etterhvert møtte vi Marte litt spontant, og gikk oppover Grunerløkka til en bar som tilfeldigvis hadde karaoke akkurat den kvelden. Jeg var så nærme på å synge, men heldigvis tok fornuften overhånd.

øh... så hun som er "artist" tenker at det er best å la være å synge? Greit at hun sikkert hadde noen drinker innabords, og greit at det var karaoke, men allikevel! Blir så matt av denne jenta! 

• Liker 11
Skrevet (endret)
59 minutter siden, hulillerunde skrev:

"Etterhvert møtte vi Marte litt spontant, og gikk oppover Grunerløkka til en bar som tilfeldigvis hadde karaoke akkurat den kvelden. Jeg var så nærme på å synge, men heldigvis tok fornuften overhånd.

øh... så hun som er "artist" tenker at det er best å la være å synge? Greit at hun sikkert hadde noen drinker innabords, og greit at det var karaoke, men allikevel! Blir så matt av denne jenta! 

Ville ikke bli filmet. (Hvor er filmteamet hennes?) 🙄

PS Har hun sluttet å merke annonsene? Er vixen-seieren halt i land allerede slik at det ikke er nødvendig å følge markedsføringsloven lengre?

Endret av orfeus
Skrevet
3 timer siden, orfeus skrev:

Ville ikke bli filmet. (Hvor er filmteamet hennes?) 🙄

PS Har hun sluttet å merke annonsene? Er vixen-seieren halt i land allerede slik at det ikke er nødvendig å følge markedsføringsloven lengre?

Du kan så si...Hun er ikke god på å følge lovverket, som hun selv mener forandrer seg hele tiden (hun har tidligere uttalt dette på en kommentar på fb), og som hun opplever som urettferdig. 

Skrevet
På 26.1.2018 den 23.06, Sahara_ skrev:

For meg er ikke SE et godt forbilde ihht selvbilde, men ihht business og det å skape noe fascinerer hun meg, og jeg hadde derfor gledet meg til denne serien da det er kjekt med innblikk i den type livvstil mtp hvordan det ble skapt. 

Men må innrømme jeg ble veldig skuffa over de 2 episodene jeg har sett. Det er tomt innhold og scener om tampong, avføring og promp som bli dratt ut i det uendelige, for de har liksom bare ikke noe annet å fylle det opp med. At de 3 skal bo sammen er utrolig staget kun i håp om litt drama som kan gi serien noe, og so far bare funker det ikke for min del.

Jeg hadde håpt mye mer å se businessdelen, håndtering av kjendisdelen (alt fra sosiale medier av hyllest og shaming) og relasjoner med familien

Får vel se det når hun reiser hjem til Harstad etter operasjonen...

• Liker 1
Skrevet

Ser at hun på instastory omtaler Fetisha som «Norges Jordyn», regner med hun mener Kylies BFF Jordyn Woods. :rolleyes: 

Sku tro om Kylie respekterer en fan som opererer seg for å bli mest mulig lik henne, eller om hun syns det er litt patetisk..

• Liker 14
Skrevet
1 minutt siden, LadyBlaBla skrev:

Ser at hun på instastory omtaler Fetisha som «Norges Jordyn», regner med hun mener Kylies BFF Jordyn Woods. :rolleyes: 

Sku tro om Kylie respekterer en fan som opererer seg for å bli mest mulig lik henne, eller om hun syns det er litt patetisk..

Vel,Kylie selv ser jo ikke ut som selv lenger heller så..

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, J.. skrev:

Vel,Kylie selv ser jo ikke ut som selv lenger heller så..

Nei, men hun prøver hvertfall ikke å bli en kopi av noen andre..

Skrevet (endret)
1 time siden, LadyBlaBla skrev:

Nei, men hun prøver hvertfall ikke å bli en kopi av noen andre..

Synes hun er en kopi av Kim, men helt tåpelig SE sammenligner bestissen sin ved bestissen til Kylie :P blir flau hvor mye hun kopierer Kylie. Hele serien er bare en stor kopi av Kylies serie

Endret av Snuppah00
  • Liker 19
Skrevet

Eneste grunnen til at SE kaller henne for det er vel for å fremstille/sammenligne seg selv med Kylie.. 

• Liker 10
Skrevet
11 minutter siden, Tarese skrev:

Eneste grunnen til at SE kaller henne for det er vel for å fremstille/sammenligne seg selv med Kylie.. 

Det var det første jeg tenkte. Og det er ikke ironi hun driver med, hun mener det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...