Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
23 minutter siden, J.. skrev:

Dun som blir ribbet av levende fugler er ikke bedre enn pels flåddd av torturerte dyr.

Det er enkelt å greit en jakke man ikke kjøper,pelskant eller ei.

Jeg vet det. :( Jeg skrev ikke så utfyllende, for jeg var opptatt jobb samtidig. Jeg var dessuten usikker på om det var dun i jakka hennes eller ikke (har ikke lest innlegget), derfor jeg spurte om det var ekte dun i disse jakkene. Kunne jo hende de produserte jakker uten dun og at SE hadde en sånn. Kunne håpe ihvertfall. Men selvfølgelig er ikke dun noe bedre. Det er like jævlig. Jeg ville ALDRI så mye som tatt i en jakke med dun, langt mindre brukt det. Men det er SE vi snakker om her og det er bedre at hun bruker en jakke uten pels enn en med BÅDE dun og pels. Selv om "dyreforkjemperen" burde valgt en uten dun. Men det får hun kanskje ikke penger for å bruke... Hun driter jo i dyrene så lenge hun kan le hele veien til banken. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, J.. said:

Dun som blir ribbet av levende fugler er ikke bedre enn pels flåddd av torturerte dyr.

Nei, jeg tror nesten norske mink har det betydelig bedre enn gjess fra dun-farmer i Kina osv. Men det er mange som overhode ikke er klar over hvilke forhold dun produseres under. 

• Liker 6
Skrevet (endret)

1 minutt siden, Anna ~ skrev:

Nei, jeg tror nesten norske mink har det betydelig bedre enn gjess fra dun-farmer i Kina osv. Men det er mange som overhode ikke er klar over hvilke forhold dun produseres 

Cruelty free er det ikke uansett hvordan man vrir på det.

Endret av J..
  • Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, J.. said:

Cruelty free er det ikke uansett hvordan man vrir på det.

Huh? Jeg forsøker ikke vri på noe. 

Skrevet
1 minutt siden, Anna ~ skrev:

Huh? Jeg forsøker ikke vri på noe. 

Jeg mente at uansett hvor "bra" dyrene blir behandlet,er det ikke greit/bra eller ok å støtte opp under noe som går imot "hjertesaken" sin.

Det er knapt noen dager siden hun gikk i protest ang ulv.

Men parajumpers,lagd av coyote,vaskebjørn og gjess bruker hun uten å heve ett bryn.

Men det klarer hun kansje ikke heller.. 💉

• Liker 12
Skrevet (endret)

Hun er så dobbelmoralsk at jeg spyr!! Hun vet godt at dyr lider, men så lenge hun får se bra ut, så er det ikke så viktig! :rolleyes: dyrevenn my ass. 

Endret av LeilaS
  • Liker 15
Skrevet
3 minutter siden, J.. said:

Jeg mente at uansett hvor "bra" dyrene blir behandlet,er det ikke greit/bra eller ok å støtte opp under noe som går imot "hjertesaken" sin.

Ok. Jeg ville bare tilføye at det er et generelt problem at mange ikke aner hvordan dun produseres. Mange tror det er helt uskyldig à la ull.  

Skrevet (endret)
8 minutter siden, LeilaS skrev:

Hun er så dobbelmoralsk at jeg spyr!! Hun vet godt at dyr lider, men så lenge hun får se bra ut så, så er det ikke så viktig! :rolleyes: dyrevenn my ass. 

Såååå enig! Jeg blir gal av den dobbeltmoralen hennes! Hun driter i at sminken hun bruker tester på dyr også, hun får jo penger for å bruke og markedsføre den. Samme med all den dritten hun sprøyter i trynet, tester på dyr det også. Men så lenge hun forblir rynke og linjefri betyr ikke dyrene noe. :rolleyes: Tenk om hun kunne kutte ut fillers fordi det tester på dyr og sagt nei til avtaler med kosmetikkmerker som tester på dyr og kun brukt dyrevennlig kosmetikk. Da hadde jeg faktisk fått litt respekt for henne. Men det kommer ikke til å skje, for det eneste som står i hodet hennes er penger.

Endret av Salka
Leif
  • Liker 9
Skrevet (endret)

Hahha What, hun kjøper en jakke og tar av pelsen og da er det greit? Hun har da for pokker, kjøpt og støttet bedriften. Hva er forskjellen at pelsen henger på jakken eller ligger i skapet? Et dyr har blitt drept for den jakken, og man har støttet det ved å kjøpe jakken.

Endret av jentefranorge
  • Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, jentefranorge skrev:

Hahha What, hun kjøper en jakke og tar av pelsen og da er det greit? Hun har da for pokker, kjøpt og støttet bedriften. Hva er forskjellen at pelsen henger på jakken eller ligger i skapet? Et dyr har blitt drept for den jakken, og man har støttet det ved å kjøpe jakken.

Som noen nevnte tidligere i tråden så er det Sofie Elise det er snakk om. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, elisaday skrev:

Som noen nevnte tidligere i tråden så er det Sofie Elise det er snakk om. 

Jeg digger at du konsekvent skriver Sofie og ikke Sophie 😂✌🏻Irriterer nok SE grønn 💚

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Jeg digger at du konsekvent skriver Sofie og ikke Sophie 😂✌🏻Irriterer nok SE grønn 💚

Det er jo det hun heter.... 😉

• Liker 5
Skrevet
17 minutter siden, jentefranorge said:

Det er ingen som vet hvilken jakke hun har kjøpt. De finnes både med og uten pels. 

Skrevet
12 minutter siden, Anna ~ said:

Det er ingen som vet hvilken jakke hun har kjøpt. De finnes både med og uten pels. 

Men man bør ikke støtte en bedrift som støtter pelsindustrien til den grad. Mens om nevnt over her, det er faktisk sophie Elise vi snakker om. Dronningen av dobbelmoral

• Liker 7
Skrevet
20 minutter siden, elisaday skrev:

Det er jo det hun heter.... 😉

Ja jeg vet, men hun har sikkert skiftet til Sophie for å få mer "edge" 😂

• Liker 9
Skrevet
4 minutter siden, Anonym2467 skrev:

No doubt 😂😆😉

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Haha, garantert! :hoho: 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...