Cami9 Skrevet 30. mars #49401 Skrevet 30. mars Dagen story - mener hun virkelig at vi er så dumme at vi tror trynet hennes er stramt pga gua sha? Det er faktisk skikkelig lættis 18 4
Palmemor Skrevet 30. mars #49402 Skrevet 30. mars Cami9 skrev (1 time siden): Dagen story - mener hun virkelig at vi er så dumme at vi tror trynet hennes er stramt pga gua sha? Det er faktisk skikkelig lættis Selvsagt. Hun selger det jo så må jo promotere… 3
Charminia Skrevet 30. mars #49403 Skrevet 30. mars Cami9 skrev (2 timer siden): Dagen story - mener hun virkelig at vi er så dumme at vi tror trynet hennes er stramt pga gua sha? Det er faktisk skikkelig lættis Tenkte det samme.. Vi vet alle grunnen til at du er stram i maska SE!!!! 12
Frisk Frosk Skrevet 30. mars #49404 Skrevet 30. mars Palmemor skrev (1 time siden): Selvsagt. Hun selger det jo så må jo promotere… Ekstremt villedende reklame i så fall, og ulovlig... 11
Palmemor Skrevet 30. mars #49405 Skrevet 30. mars Frisk Frosk skrev (5 minutter siden): Ekstremt villedende reklame i så fall, og ulovlig... Ja det er jeg helt enig med deg i 5
icv Skrevet 30. mars #49406 Skrevet 30. mars Tur nummer to hvor hun later som hun er på romantisk tur når det egentlig er en venn? Man blir jo ikke sjokkert hva folk får seg til å gjøre på Snapchat lenger, men det er jo skikkelig pinlig? 😅 Men likevel skal man snakke for 100 gang om hvor lite man trenger en mann og trives godt alene. Make it make sense. 9 2
tvertimot Skrevet 30. mars #49407 Skrevet 30. mars Sinccis skrev (På 28.3.2026 den 21.28): Fordi hun er så utrolig liten og lav og har så utrolig bittesmå føtter at det er umulig å finne riktig størrelse i voksensko 🥺 Insinuerer du her at hun er Askepott?
Era Vulgaris Skrevet 31. mars #49408 Skrevet 31. mars tvertimot skrev (22 timer siden): Insinuerer du her at hun er Askepott? Daskepott passer vel bedre. I’ll get my coat… 10 4
Chlypa Skrevet 31. mars #49409 Skrevet 31. mars Hun har større sko for å slippe såre føtter. Velkjent triks for stillettdamer. Prinsesse Kate gjør det også 1
Margit777 Skrevet 31. mars #49410 Skrevet 31. mars Solstråle1 skrev (På 22.3.2026 den 12.09): Hver må finne sin måte å leve på, men jeg savner rom for spontanitet og lek. Hva skjer om baby våkner før 7.30 eller ikke vil legge seg kl 19 - hvordan takler dronningen av selvsentrert det… Den planene er bare tull. Det skjønner vel alle som har hatt baby. Ellers så har hun ikke ungen i det hele tatt. 1 5
Margit777 Skrevet 31. mars #49411 Skrevet 31. mars Cami9 skrev (På 30.3.2026 den 19.55): Dagen story - mener hun virkelig at vi er så dumme at vi tror trynet hennes er stramt pga gua sha? Det er faktisk skikkelig lættis Da holder jeg meg unna gua sha ihvertfall 😄😄 3
Margit777 Skrevet 31. mars #49412 Skrevet 31. mars Sinccis skrev (På 28.3.2026 den 21.28): Fordi hun er så utrolig liten og lav og har så utrolig bittesmå føtter at det er umulig å finne riktig størrelse i voksensko 🥺 Det er ikke alltid lett og finne voksne pen sko i str 35 og 36, er lav selv 😑. Bare 39 og 40 igjen mulig 38. 2
velociraptor Skrevet 31. mars #49413 Skrevet 31. mars Margit777 skrev (22 minutter siden): Det er ikke alltid lett og finne voksne pen sko i str 35 og 36, er lav selv 😑. Bare 39 og 40 igjen mulig 38. Tull, det er superenkelt, bare å dra på shopping i Frankrike og Italia der «alle» er små og nette, og SE reiser da da både mye og gjerne, og hvor mange skopar trenger man egentlig per år? 4 11
ForumMaria Skrevet 7. april #49414 Skrevet 7. april Noen som følger assistenten hennes? Jeg er innom og ser av og til.. hjelpe meg. Det er jo copy paste Sophie, bare at assistenten ikke er i den posisjonen at hun kan snappe på den måten SE gjør. Ingen bryr seg. Enn å være så nedverdiget at hun jobber med å hente pakker osv for en annen person. Og at hun går rundt og filmer hvor stolt hun er av Glød osv i butikkene, akkurat slik som SE selv gjør, og slik som de andre store gjør. Noe så flaut!!! 9 3
J.. Skrevet 7. april #49415 Skrevet 7. april ForumMaria skrev (1 time siden): Noen som følger assistenten hennes? Jeg er innom og ser av og til.. hjelpe meg. Ingen bryr seg. Feil å si "ingen bryr seg",i samme innlegg der man sier man sjekker innom henne å spør om andre gjør det samme.. Da er man åpenbart nysgjerrig på henne.. 8 1
kittykaat Skrevet 7. april #49416 Skrevet 7. april ForumMaria skrev (2 timer siden): Noen som følger assistenten hennes? Jeg er innom og ser av og til.. hjelpe meg. Det er jo copy paste Sophie, bare at assistenten ikke er i den posisjonen at hun kan snappe på den måten SE gjør. Ingen bryr seg. Enn å være så nedverdiget at hun jobber med å hente pakker osv for en annen person. Og at hun går rundt og filmer hvor stolt hun er av Glød osv i butikkene, akkurat slik som SE selv gjør, og slik som de andre store gjør. Noe så flaut!!! Hvorfor er hun stolt av Glöd? Det har absolutt ingenting med henne å gjøre 😅😅 8 1
ForumMaria Skrevet 7. april #49417 Skrevet 7. april J.. skrev (2 timer siden): Feil å si "ingen bryr seg",i samme innlegg der man sier man sjekker innom henne å spør om andre gjør det samme.. Da er man åpenbart nysgjerrig på henne.. Er som å se på en trafikkulykke da. Det gjør deg ingenting godt, men man må bare 5 1
Kittykat123 Skrevet 10. april #49418 Skrevet 10. april ForumMaria skrev (På 7.4.2026 den 18.41): Og at hun går rundt og filmer hvor stolt hun er av Glød osv i butikkene, akkurat slik som SE selv gjør, og slik som de andre store gjør. Noe så flaut!!! Nja dette syntes jeg ikke er SÅ rart 😅 Jeg også var stolt av arbeidsplassen min at jeg kunne ta bilde av butikken. Men skjønner jo at relasjonen her er annerledes sådan. 2
mao1 Skrevet 10. april #49419 Skrevet 10. april Når det går litt trått med inntektene i sosiale media, så du må kaste ut noe provoserende som vil generere klikk og debatt 😂😂🎾 8
mao1 Skrevet 10. april #49420 Skrevet 10. april … og når du er så desperat etter å få deg kjæreste at du lager kontaktannonse på Snapchat 🫠 8 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå