Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er vel neppe sant at hun og V ligger på hver sine rom mens han camper hos henne? Er han blitt støttekontakt for henne, forresten?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får så vondt i meg av å se henne med barnet. Det er så tydelig at han bare er et acessoir for henne. Hun er død i blikket, håndterer ham stivt og unaturlig, hun forstår ikke engang hva han sier! Stakkars, stakkars liten 😢

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Lorieen skrev (45 minutter siden):

Jeg får så vondt i meg av å se henne med barnet. Det er så tydelig at han bare er et acessoir for henne. Hun er død i blikket, håndterer ham stivt og unaturlig, hun forstår ikke engang hva han sier! Stakkars, stakkars liten 😢

Ja, var skikkelig vondt å se på 😢 La oss håpe det er bedre i virkeligheten enn den lille snutten viser … 

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Godt det er en voksen der som kan veilede henne "der kjole kan man si da" sier hun i bakgrunnen. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
LastSummer skrev (På 14.1.2026 den 10.34):

Dette er noe av det tristeste jeg har sett, snappene fra i går. Søte lille barnet som prøver å si at mammaen har på kjole, og hun forstår ingenting 🤯 Da jeg hadde småbarn var jeg den eneste som forstod absolutt alt barna mine sa, fordi jeg kjente mine barn og var rundt dem hele tiden. Da forstår man det søte rare språket dems, til og med når de sier noe nytt. Her er det en tredjeperson som må være tolk mellom mor og barn 😭

Når han snakker så ser hun på ham slik en ungdom ville gjort. En som blir ukomfortabel når et ukjent barn tar kontakt, fordi man ikke vet hva man skal si eller gjøre (naturlig om man ikke er vandt med barn), men bare blir flau, fniser og himler nesten med øynene.

Hun holder armene som om hun viser at hun ikke vil ha fysisk kontakt, og når han ber om å få bli løftet opp, så gir hun bare en kald klem. Litt som man vil gjøre når man ikke vil ødelegge antrekk eller sminke.

Så ubehagelig å se på. 

Jeg tenkte også det. Lille gutt ungen prøvde å mye å få kontakt og bli løftet, men hun var bare kald og likegyldig tilbake. Hun forsto ikke hva han sa, til slutt måtte barnevakten faktisk si hva han sa. Så trist. Itilegg så hadde hun kledd seg seksuelt og « hoerete» om jeg kan si det sånn fordi exen skulle på besøk. 

så trist rett og slett. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet

Finner hele dama så innmari ironisk, men samtidig så trist eksempel på hvordan man ender opp når man går den retningen.. ler av ting som liksom er så "pick me" for å heve seg selv over andre jenter når det like så godt kunne vært bare bilde av henne under definisjonen på "pick me girl", dama opererer seg jo for fader utifra hvem hun er sammen med! Finnes det egentlig noe mer pick me enn det? Hun prøver jo å endre image sitt også helt utifra hvem hun er sammen med eller singel, det er liksom ingen hjemme der..? Identiteten hennes er situasjonsavhengig. Hun prøver å spille så mye på dette imaget om å være så intellektuell med lesing og "sterke" meninger, men samtidig eier null selvinnsikt, det er altså så sinnsykt ironisk. Triste er jo at da denne kollaterale skaden, altså sønnen. Hun prøver så hardt å rettferdiggjøre hele det stive opplegget med sønnen på så mange måter, prøver å pakke det inn i en slik "jeg er en bedre og mer moderne mamma, dere forstår det bare ikke", det er vi andre som er dumme og bare forstår det ikke.. jeg blir absolutt ikke overrasket om sønnen dukker opp i artikler/dokumentarer i voksen alder for å fortelle om en uvanlig og sår barndom. Det er så tydelig noe rart med tilknytningen der og SE virker veldig tilknytningsskadet som burde jo være på hennes første punkt på prioritetslisten i stedet for adhd..  hun liker å gjemme seg bak dette med at hun liksom setter sønnen først i alt, men alt handler jo om ting som koster penger? Natt Nanny og alt som følger med er jo liksom for sønnen, er det det Sophie? Eller er det bare mer tid til å ta deg en tur ut for byens beste kaffe latté eller byens beste Pilatessted (alene)? Nei, jeg mener ut på "veldig viktige møter" så klart.. alt er bare skalkeskjul på skalkeskjul, dronninga av skalkeskjul den dama der. Gjør hva du vil (noe hun gjør uavhengig), men det er faktisk et lite barn i miksen her som er høyt sensitiv og det er som å se et togkræsj i slow motion, det gjør oppriktig vondt å følge med på (de få gangene jeg titter innom) som en som vokste opp med tilknytningsskade og brukte mange år i terapi for å fikse meg selv. Det er virkelig så ødeleggende psykisk, man gjør mye rart, finner seg i mye rart akkurat som sophie også.. Hun viderefører egentlig bare sin egen traume her.

Jeg har også en sønn på 6mnd og det gjør skikkelig vondt bare tanken på at jeg skulle gjort det samme som Sophie. Nå er jeg hyper fokusert på å ikke videreføre denne generasjons traumen videre. Jeg tror hun aldri har innsett hva hun egentlig sliter med og er mer fokusert på diagnoser som gir klikk og som egentlig ikke treffer så hardt for det ville ho betydd at hun faktisk måtte tatt stilling til det og vise at hun vil bli bedre, noe jeg ikke tror hun har selvtillit (av mangel på bedre ord) nok til å gjøre? Jeg vet ikke.. 

Hele dama er bare så selvmotsigende at jeg blir helt sliten. Vær litt mer konsistent vær så snill. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 30
Skrevet
Blomsterjente92 skrev (4 timer siden):

Finner hele dama så innmari ironisk, men samtidig så trist eksempel på hvordan man ender opp når man går den retningen.. ler av ting som liksom er så "pick me" for å heve seg selv over andre jenter når det like så godt kunne vært bare bilde av henne under definisjonen på "pick me girl", dama opererer seg jo for fader utifra hvem hun er sammen med! Finnes det egentlig noe mer pick me enn det? Hun prøver jo å endre image sitt også helt utifra hvem hun er sammen med eller singel, det er liksom ingen hjemme der..? Identiteten hennes er situasjonsavhengig. Hun prøver å spille så mye på dette imaget om å være så intellektuell med lesing og "sterke" meninger, men samtidig eier null selvinnsikt, det er altså så sinnsykt ironisk. Triste er jo at da denne kollaterale skaden, altså sønnen. Hun prøver så hardt å rettferdiggjøre hele det stive opplegget med sønnen på så mange måter, prøver å pakke det inn i en slik "jeg er en bedre og mer moderne mamma, dere forstår det bare ikke", det er vi andre som er dumme og bare forstår det ikke.. jeg blir absolutt ikke overrasket om sønnen dukker opp i artikler/dokumentarer i voksen alder for å fortelle om en uvanlig og sår barndom. Det er så tydelig noe rart med tilknytningen der og SE virker veldig tilknytningsskadet som burde jo være på hennes første punkt på prioritetslisten i stedet for adhd..  hun liker å gjemme seg bak dette med at hun liksom setter sønnen først i alt, men alt handler jo om ting som koster penger? Natt Nanny og alt som følger med er jo liksom for sønnen, er det det Sophie? Eller er det bare mer tid til å ta deg en tur ut for byens beste kaffe latté eller byens beste Pilatessted (alene)? Nei, jeg mener ut på "veldig viktige møter" så klart.. alt er bare skalkeskjul på skalkeskjul, dronninga av skalkeskjul den dama der. Gjør hva du vil (noe hun gjør uavhengig), men det er faktisk et lite barn i miksen her som er høyt sensitiv og det er som å se et togkræsj i slow motion, det gjør oppriktig vondt å følge med på (de få gangene jeg titter innom) som en som vokste opp med tilknytningsskade og brukte mange år i terapi for å fikse meg selv. Det er virkelig så ødeleggende psykisk, man gjør mye rart, finner seg i mye rart akkurat som sophie også.. Hun viderefører egentlig bare sin egen traume her.

Jeg har også en sønn på 6mnd og det gjør skikkelig vondt bare tanken på at jeg skulle gjort det samme som Sophie. Nå er jeg hyper fokusert på å ikke videreføre denne generasjons traumen videre. Jeg tror hun aldri har innsett hva hun egentlig sliter med og er mer fokusert på diagnoser som gir klikk og som egentlig ikke treffer så hardt for det ville ho betydd at hun faktisk måtte tatt stilling til det og vise at hun vil bli bedre, noe jeg ikke tror hun har selvtillit (av mangel på bedre ord) nok til å gjøre? Jeg vet ikke.. 

Hele dama er bare så selvmotsigende at jeg blir helt sliten. Vær litt mer konsistent vær så snill. 

Hadde hun faktisk vært den smarte business kvinnen det påståes at hun er , så hadde hun hatt litt bedre kontroll over alle løgnene sine. Særlig med tanke på at alt er dokumentert på nett/tv/bøker 

• Liker 23
  • Nyttig 5
Skrevet
Blomsterjente92 skrev (På 16.1.2026 den 13.20):

Veldig bra innlegg, tror din analyse er helt korrekt. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Missy1 skrev (På 16.1.2026 den 19.01):

Hadde hun faktisk vært den smarte business kvinnen det påståes at hun er , så hadde hun hatt litt bedre kontroll over alle løgnene sine. Særlig med tanke på at alt er dokumentert på nett/tv/bøker 

Har du vurdert at det er meningen at hun skal oppfattes som en «unreliable narrator»? For meg så fremstår det som at hun bevisst lyver, holder igjen informasjon og liksom-glipper som en form for rage bait. Hun vet at folk elsker å kunne «ta henne» og utnyttet det til sin fordel. Og «unreliable narrator» er tross alt et velkjent virkemiddel for å holde på lesernes oppmerksomhet så det hadde ikke overrasket meg at hun bruker det bevisst i sine kanaler. Av engasjementet her i tråden virker det jo som at det virker, folk elsker jo å sammenligne hva hun har sagt og hva hun nå sier osv

• Liker 7
  • Nyttig 3
Gjest Xstrella
Skrevet
Cami9 skrev (På 14.1.2026 den 14.18):

Nei, hun har ikke implantater i ræva😂 CBE altså, hun vi snakker om nå - du tenker kanskje på SE? Hun vet vi jo har det😂 

Trodde det var SE, siden dette er tråden om SE. Nei CBE har nok ikke operert inn silikon i baken, enda. Hun tyr til rumpepute av og til. 🫣

Skrevet
Xstrella skrev (27 minutter siden):

Trodde det var SE, siden dette er tråden om SE. Nei CBE har nok ikke operert inn silikon i baken, enda. Hun tyr til rumpepute av og til. 🫣

😂 Fort gjort - rumpepute faktisk, særr? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Xstrella
Skrevet
Cami9 skrev (2 timer siden):

Ja, legger det inn i tightsen. Flere influencere gjør det for å skryte av kroppen sin. 

Skrevet
Xstrella skrev (2 timer siden):

Ja, legger det inn i tightsen. Flere influencere gjør det for å skryte av kroppen sin. 

Tragisk… Men CBE har rumpe altså, de fleste som trener rumpe riktig får jo det

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Cami9 skrev (På 18.1.2026 den 14.55):

Truser med innlegg som gir inntrykk av større rumpe er faktisk like vanlig som BH-er med padding i mange land. Jeg bruker det ikke selv, men stusser over at de samme kvinnene som sannsynligvis går med paddet BH, ler av kvinner som bruker truser med padding.

Det henger rett og slett ikke på greip.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

SSI mener oppriktig at ho har kommet i siste rekke i 2025, og at ho skal slutte å nedprioritere seg selv, og gjøre sitt beste for å være sexy og føle seg bra.

Delulu much eller?! 🫨

Screenshot_20260121_111750_Snapchat.thumb.jpg.fb5606bf340241a722db5286052009e1.jpg

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Stjertmeis skrev (4 minutter siden):

SSI mener oppriktig at ho har kommet i siste rekke i 2025, og at ho skal slutte å nedprioritere seg selv, og gjøre sitt beste for å være sexy og føle seg bra.

Delulu much eller?! 🫨

Screenshot_20260121_111750_Snapchat.thumb.jpg.fb5606bf340241a722db5286052009e1.jpg

Tenkte akkurat på det samme! Snakk om å bite seg selv i ræva. 

Btw, noen som kan gape høyere? IMG_2342.thumb.png.c89955474a4364c3bb8873f9f9068da1.png

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Cami9 skrev (22 minutter siden):

Btw, noen som kan gape høyere? IMG_2342.thumb.png.c89955474a4364c3bb8873f9f9068da1.png

Er dette de samme puppene hun er så flau over?

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Livet ville blitt ca. en milliard ganger morsommere, bare man ikke hadde gitt faen den gangen …

IMG_0979.jpeg

• Liker 5
Skrevet
Cami9 skrev (56 minutter siden):

Btw, noen som kan gape høyereIMG_2342.thumb.png.c89955474a4364c3bb8873f9f9068da1.png

Jeg er ganske så sikker på at alle som har lagt turen innom tannlegen har gapt høyere.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Den dama er så ekstremt avhengig av oppmerksomhet fra menn at hun aner ikke hvem hun er uten den oppmerksomheten. 

Det er jo helt sprøtt at hun ikke ser det selv, at hun rett og slett går i kjelleren av å ikke få konstant bekreftelse fra en mann på at hun er sexy og fin. 

Hun kommer aldri til å stoppe å operere seg og jage etter et sexy utseende hele livet sitt, for så lenge hun ikke tar tak i den avhengigheten hun har av menn (og jobber med den, får selvtillit på at hun er god nok i seg selv uten en mann), så stopper det jo ikke opp!

Dess eldre hun blir, dess mer desperat vil hun bli i dette jaget når utseendet og kroppen etterhvert blir preget av alder - hva skal hun da gjøre?

Virker som hun har store problemer med å klare å innse at nå er hun en mamma og at i minst 10 år fremover nå så vil dette barnet kreve sitt før det begynner å bli litt selvstendig - hun sliter jo etter 1 år, hvordan skal det gå? 

Endret av Hatsumomo
  • Liker 11
  • Nyttig 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...