Tradegy Skrevet 11. februar #49141 Skrevet 11. februar (endret) Virker som om hun prøver desperat å se ut som assistenten sin...(no way, hun er faktisk nydelig!) Farge hår og skal deige seg så til, at det er til å få eksem av. Hun virker hèlt deformert. Om gullbarbien kan vinnes flere ganger, så er det på høy tid med ny runde nominasjon.... Endret 11. februar av Tradegy 8 4
Lille harepus Skrevet 11. februar #49142 Skrevet 11. februar Tradegy skrev (1 time siden): Virker som om hun prøver desperat å se ut som assistenten sin...(no way, hun er faktisk nydelig!) Farge hår og skal deige seg så til, at det er til å få eksem av. Hun virker hèlt deformert. Om gullbarbien kan vinnes flere ganger, så er det på høy tid med ny runde nominasjon.... Det kan godt hende hun vil det. Men assistenten syns jeg tar mye etter Sophie. Hun har begynt med Botox, fillers og nå leter hun etter en god kirurg som kan operere nesa hennes. Og hvis man har sett litt på hvordan hun snakker og hva slags synspunkter og interesser hun har, så er det også veldig «Sophie». 9
baremeg007 Skrevet 12. februar #49143 Skrevet 12. februar Lille harepus skrev (5 timer siden): Det kan godt hende hun vil det. Men assistenten syns jeg tar mye etter Sophie. Hun har begynt med Botox, fillers og nå leter hun etter en god kirurg som kan operere nesa hennes. Og hvis man har sett litt på hvordan hun snakker og hva slags synspunkter og interesser hun har, så er det også veldig «Sophie». Alle ser jo hva denne «assistenten» driver med - at hun er en fullblods groupie som gjør hva som helst for å «bli som» SE. De ble jo til og med kjent på det viset, nemlig at hun stalket SE på hotell og tilbød seg som assistenten hennes. Sier jo en god del om typen person. Det kommer en tid hvor de to også ryker uklar, som SE jo gjør med alle hun er nær, lurer på hvordan groupien vil takle det. Blir sikkert innlagt. 6 7
Vampyrina Skrevet 12. februar #49144 Skrevet 12. februar Lille harepus skrev (9 timer siden): Det kan godt hende hun vil det. Men assistenten syns jeg tar mye etter Sophie. Hun har begynt med Botox, fillers og nå leter hun etter en god kirurg som kan operere nesa hennes. Og hvis man har sett litt på hvordan hun snakker og hva slags synspunkter og interesser hun har, så er det også veldig «Sophie». Jeg måtte se innom snap’en hennes, og jeg ser hva du mener. Ikke bra 😳 for øvrig så ser ikke SE bra ut på de siste bildene… 2 3
Lorieen Skrevet 12. februar #49145 Skrevet 12. februar Vampyrina skrev (12 timer siden): Jeg måtte se innom snap’en hennes, og jeg ser hva du mener. Ikke bra 😳 for øvrig så ser ikke SE bra ut på de siste bildene… Oi, her så hun skikkelig gammel og herja ut. Ikke bra! 5 1
Sarah93 Skrevet 12. februar #49146 Skrevet 12. februar Lorieen skrev (2 timer siden): Oi, her så hun skikkelig gammel og herja ut. Ikke bra! Hva mener dere egentlig? Jeg synes hun så bra ut. Dere legger lista høyt når man ser «gammel og herja» ut på bilder som dette. Egentlig er det vel bare drittslenging om en kvinnes utseende, som verden virkelig ikke trenger mer av. Her kan det ikke gjemmes bak «samfunnskritikk» heller, for her kritiserer dere ikke operasjonene engang. 10 4
Hatsumomo Skrevet 13. februar #49147 Skrevet 13. februar Jeg må være helt ærlig, det første bildet der syntes jeg ser spor av Angelina Jolie. Og AJ er jo pen så det er jo ikke noe nedtur å ligne litt på henne - men så er det jo en vesentlig aldersforskjell mellom de to - og om målet til S er å se så ung ut som mulig, så bommer hun jo på det. 2 1
Hedy Lamarr Skrevet 13. februar #49148 Skrevet 13. februar Da jeg så bilde nummer to skvatt jeg litt, for jeg trodde oppriktig talt det var av en kollega som har sett seg helt blind på egen bruk av kosmetisk kirurgi, botox og fillers. Kollegaen min er 52, og jeg overdriver ikke, hun og SE er faktisk ganske like, akkurat som mange andre som har drevet dette for langt. 7 2
Palmemor Skrevet 13. februar #49149 Skrevet 13. februar Sarah93 skrev (15 timer siden): Hva mener dere egentlig? Jeg synes hun så bra ut. Dere legger lista høyt når man ser «gammel og herja» ut på bilder som dette. Egentlig er det vel bare drittslenging om en kvinnes utseende, som verden virkelig ikke trenger mer av. Her kan det ikke gjemmes bak «samfunnskritikk» heller, for her kritiserer dere ikke operasjonene engang. Enig! Man kan si mye og mangt om SE og hennes ødeleggelse av ett vakkert utseende, men disse bildene syns jeg var av det finere slaget 5 2 1
Harnoejegvilsi Skrevet 13. februar #49150 Skrevet 13. februar Lorieen skrev (17 timer siden): Oi, her så hun skikkelig gammel og herja ut. Ikke bra! Her ser hun ut som egen alder. Hvis det der ser gammelt ut, da må majoriteten her være mellom 15-20 år. Hun ser definitivt ikke gammel ut. Hvorfor ikke diskutere «sak» influenceren fronter, fremfor gå på hvordan hun ser ut? 7 4
Barbiebabe Skrevet 13. februar #49151 Skrevet 13. februar Lillyvally skrev (På 4.2.2026 den 13.53): Det er helt tydelig å se at hun har operert øyelokkene, men nå når jeg ser på ansiktet hennes tror jeg faktisk hun har tatt en facelift..hun er utrolig strekt i ansiktet. Og da lurer jeg på hvilke plastikkirurg opererer facelift på en 30 åring….tror dette må være gjort i utlandet Nei hun har ikke tatt ansiktsløft
J.. Skrevet 13. februar #49152 Skrevet 13. februar Harnoejegvilsi skrev (2 timer siden): Her ser hun ut som egen alder. Hvis det der ser gammelt ut, da må majoriteten her være mellom 15-20 år. Hun ser definitivt ikke gammel ut. Hvorfor ikke diskutere «sak» influenceren fronter, fremfor gå på hvordan hun ser ut? Lettere med low hanging fruit..
Tough cookie Skrevet 14. februar #49153 Skrevet 14. februar Lorieen skrev (På 12.2.2026 den 20.06): Oi, her så hun skikkelig gammel og herja ut. Ikke bra! Hun ser ikke skikkelig gammel og herja ut. Tror du ikke SE er her inne og leser om seg selv? 1
Frisk Frosk Skrevet 14. februar #49154 Skrevet 14. februar Ang. det å se gammel ut, så tror jeg hovedårsaken til at flere synes det, er fordi den typen kosmetisk kirurgi og injeksjoner som bedriftseier SSI har holdt på med siden hun var 18 år, det er utseendeendringer som kvinner langt eldre enn henne har gjort tradisjonelt. Så er det det faktum at selv innen kosmetisk kirurgi er det "moter" (det mest kjente nå om dagen er vel Mar-a-Lago-face), men det finnes flere lignende retninger. I flere år har visse trekk vært foretrukket av både kirurger og de som kjøper slike utseendeendringer. Arbeidet til noen kirurger, som har fått store navn for "gode resultater" (les resultater som passer med motetrendene for kosmetisk utseende), blir ofte etterlignet av andre, teknikker blir lært bort og kopiert. Disse kunstige endringene som søker helt bestemte ansikts- eller kroppstrekk, gjør at "alle" som bruker kosmetisk kirurgi/injeksjoner/implantater over tid får veldig like trekk. Før var det eldre (hovedsakelig) kvinner som fikk gjort slike utseendeendringer via såkalt kosmetisk kirurgi. Så har de som velger slik kirurgi/injeksjoner/implantater dessverre bare blitt yngre og yngre, noe som gjør at disse yngre mer og mer ligner på de eldre som har tatt samme operasjoner. Og som bedriftseier SSI er et eksempel på, så føler ofte de som starter tidlig med slike selvskadende utseendeendringer ofte mer avhengige av å få stadig større endringer gjort. Nå fremstår avataren Sophie Elise mer enn annet en av de utallige opererte plastic-fantastic-damene som det nå går omtrent 22 av på dusinet... Og ja, hun ligner mer og mer på de som startet med slike unødvendige kosmetiske operasjoner/injeksjoner da de var langt eldre enn hva SSI var da hun starte denne selvskadingen med slik risikofylt utseendeendring. Når man ser hvordan bedriftseier fremstilles i annonser o.l., så er det tydelig at hun ønsker å fremstå som en ung Lolita, heller enn en kvinne og mor på over 30 år. Der lykkes hun tildels med å fremstå som yngre via mye sminke, redigering og filter, men også der mer og mer som en parodi på en wannabe-Lolita. Og problemet oppstår så når hun "bare" er "normalt" sminket, for da kommer de opererte trekkene mer og mer frem, og alle overdrivelsene som nå ser mer og mer unaturlige ut, som igjen gjør at hun begynner å få et utseende som mer og mer ligner de "eldre" kvinnene som begynte å oprere seg slik i en langt høyere alder enn hva SSI gjorde. Så mange operasjoner som SSI nå har brukt som innhold på sine kommersielle kanaler, det er gjerne samme antall operasjoner som et fåtall virkelig eldre kvinner har, eldre kvinner som også har et avhengighetsforhold til slik selvdestruktiv utseendeendring. Det finnes pr. i dag ingen gode eksempler på noen som er så overopererte. SSI er fremdeles ung nok til at hvis hun slutter med denne selvskadingen nå, så kan hun hindre at hun får en mer skadet utseende. Men hun tåler ikke flere slike operasjoner og injeksjoner som hun har holdt på med. Så neida, SSI ser ikke "skikkelig gammel" ut. Men det er dessverre ingen tvil om at hun begynner å få samme kunstige trekk etter utallige unødvendige kosmetiske operasjoner/injeksjoner, som vi fremdeles asossierer med kvinner som er langt eldre enn henne, fordi man ødelegger så mye i ansiktet med slike operasjoner, og man fjerner det som gjør hver enkelt unikt vakker, og forsøker å presse alle inn i en "en form passer alle"-utseendemal. Jeg håper SSI velger å slutte med all denne selvskadingen, søker terapi for årsakene til at hun holder på slik. Og snakker man om moter så vet man at det dermed trolig bare er et tidsspørsmål før det faktisk naturlige vil være foretrukken mote igjen. 16 8
massi Skrevet 15. februar #49155 Skrevet 15. februar Barbiebabe skrev (På 13.2.2026 den 14.05): Nei hun har ikke tatt ansiktsløft kødder du? wow, lurer på hvordan det føles å gå rundt i verden å være så blåøyd 12 5
Sinccis Skrevet 15. februar #49156 Skrevet 15. februar (endret) Ny operasjon i morgen igjen da. Er det tredje operasjon nå etter at barnet ble født? Helsemessige årsaker, selvfølgelig!! edit: trodde det var kjeven hun skulle operere i morgen, men det blir visst litt senere i år. Puppene igjen i morgen da. Endret 15. februar av Sinccis 8 6
massi Skrevet 15. februar #49157 Skrevet 15. februar Sinccis skrev (53 minutter siden): Ny operasjon i morgen igjen da. Er det tredje operasjon nå etter at barnet ble født? Helsemessige årsaker, selvfølgelig!! edit: trodde det var kjeven hun skulle operere i morgen, men det blir visst litt senere i år. Puppene igjen i morgen da. fjerde skjønnhetsoperasjon, men femte operasjon hvis man regner med keisersnittet (de fleste normale folk ville tatt med den i beregningen, hvis man nå skulle reflektere over om det har blitt litt mange operasjoner i det siste) Altså hver femte måned har hun vært ute av spill ifht å løfte eller ha normal bevegelse. Mens hun har hatt et barn på rundt 6, 13, 18 og nå 21 måneder. Jeg vet ikke om jeg skal tenke at hun er tidenes egoist, narsissist eller bare så syk at hun ikke klarer prioritere andre når det står på. 7 11
velociraptor Skrevet 16. februar #49158 Skrevet 16. februar Harnoejegvilsi skrev (På 13.2.2026 den 13.54): Her ser hun ut som egen alder. Hvis det der ser gammelt ut, da må majoriteten her være mellom 15-20 år. Hun ser definitivt ikke gammel ut. Hvorfor ikke diskutere «sak» influenceren fronter, fremfor gå på hvordan hun ser ut? Alle som er så fulle av botox og fillers ser mye eldre ut enn de er, og her er det mye mer også. Ser ut som en overoperert 55-åring. Og det er snakk om å diskutere resultatet av selvskadelig/inngrep i ansikt, ikke det medfødte utseende hennes. 11 6
Sinccis Skrevet 16. februar #49159 Skrevet 16. februar (endret) massi skrev (12 timer siden): fjerde skjønnhetsoperasjon, men femte operasjon hvis man regner med keisersnittet (de fleste normale folk ville tatt med den i beregningen, hvis man nå skulle reflektere over om det har blitt litt mange operasjoner i det siste) Altså hver femte måned har hun vært ute av spill ifht å løfte eller ha normal bevegelse. Mens hun har hatt et barn på rundt 6, 13, 18 og nå 21 måneder. Jeg vet ikke om jeg skal tenke at hun er tidenes egoist, narsissist eller bare så syk at hun ikke klarer prioritere andre når det står på. Og hun elsker hvordan de ser ut nå og er egentlig fornøyd, men skal operere fordi det er irriterende at de ikke kjennes så naturlige ut som hun hadde ønsket. Hun jager altså etter perfeksjon. Et perfekt, fake utseende som likevel skal se og føles naturlig ut. Det er ikke normalt å operere noe man egentlig er fornøyd med. Ikke normalt engang å operere noe man er litt misfornøyd med, INGEN har utseende og kropp man er 100% fornøyd med og der man synes alt ser og kjennes perfekt ut. Hvis det er det hun higer etter, så kommer det alltid til å være flere og flere ting å operere. Endret 16. februar av Sinccis Kilde snapstory 7 1 5
Sjømystikk Skrevet 16. februar #49160 Skrevet 16. februar Nei, Sophie Elise - vi aner ikke hvor irriterende det er å kjenne implantatet sitt hele tiden... vi som ikke har bryst å kjenne på etter at kreften har gjort sitt. Men stakkar Sophie Elise, selvsagt skal du få vår dypeste medfølelse, du som har det så vanskelig i livet ditt!!! 10 3 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå