Populært innlegg Missy1 Skrevet 21. januar Populært innlegg #49061 Skrevet 21. januar 1. Barnet er planlagt 2. Barnet har helt fra spebarnstiden vært kjempe grei å ha med å gjøre. Gråter aldri. 3. Hun har hatt nanny på natt for å lære barnet å sove gjennom natten. Barnet har sovet gjennom natten siden før han ble 1 år gammel. 4. Hun har vaskehjelp hjemme 5. Hun har kokk hjemme 6. Hun har en fleksibel jobb, mye kan gjøres hjemmefra 7. Barnet går i barnehage 8. Hun har dagmamma til barnet utenom barnehagens åpningstider 9. barnet er på samvær hos far 1 uke per mnd. Dagmamma flyr barnet til og fra Harstad 10. Hun har et friskt og velskapt barn som ikke krever mer enn normalen. Jeg sier ikke at det ikke er tungt å ha småbarn, men her er det tydelig at SE har store hotellputer sydd innunder armene sine. Sitte på snap og grine over å ikke ha tid til seksualiteten sin og dating? Det er bare flaut. Hvordan tror hun vanlige folk klarer seg? Burde kanskje tenkt litt lengre enn nesetippen før hun planla å sette et uskyldig nytt liv til verden. 34 1 46
Populært innlegg Supernelle Skrevet 21. januar Populært innlegg #49062 Skrevet 21. januar Stjertmeis skrev (2 timer siden): SSI mener oppriktig at ho har kommet i siste rekke i 2025, og at ho skal slutte å nedprioritere seg selv, og gjøre sitt beste for å være sexy og føle seg bra. Delulu much eller?! 🫨 Jeg tror ikke det er tilfeldig at; 1. Vegard kom på besøk nylig, og for å ta han imot kledde hun på seg en tettsittende, gjennomsiktig playsuit (som hun forsåvidt selv kalte nattklær, men altså valgte å bruke som vanlig bekledning akkurat i møte med eksen selv om hun ellers mente det ville vært upassende å ha på seg) 2. Noen dager senere har hun havnet i kjelleren og sverger på at hun nå skal oppføre seg singel og være sexy 3. Begrunnelsen er "jeg setter meg selv sist", "jeg følte meg ikke singel" og en plutselig "wake up call" - som endrer planen hennes for året fra selvutvikling til seksualisering Tør nesten å vedde på at det som har skjedd er at hun ikke fikk den seksuelle oppmerksomheten hun ønsket fra eksen sin. Wake up callen tror jeg er at hun til sin overraskelse fant ut at han har gått videre og ikke er interessert i henne seksuelt lenger, mens hun ikke er der selv. Det er nok ubehagelig for noen som har vært så opptatt av å være attraktiv, og en eventuell avvisning er aldri lett. Derav forkaster hun idéen om selvutvikling og at hun skal holde seg singel mens hun jobber med seg selv, til fordel for å søke seksuell oppmerksomhet og bekreftelse fra andre menn. Jeg tror ikke hennes selvbilde er stabilt nok til å takle å være singel og jobbe med seg selv samtidig som hun føler seg avvist av en mann. Det gikk nok fint så lenge narrativet var at hun velger bort menn. Nå må hun få oppmerksomhet igjen for å stabilisere selvfølelsen, på den måten hun ellers er vant til å føle seg bra. Det er min teori! 18 39
Hatsumomo Skrevet 21. januar #49063 Skrevet 21. januar Supernelle skrev (5 minutter siden): Jeg tror ikke det er tilfeldig at; 1. Vegard kom på besøk nylig, og for å ta han imot kledde hun på seg en tettsittende, gjennomsiktig playsuit (som hun forsåvidt selv kalte nattklær, men altså valgte å bruke som vanlig bekledning akkurat i møte med eksen selv om hun ellers mente det ville vært upassende å ha på seg) 2. Noen dager senere har hun havnet i kjelleren og sverger på at hun nå skal oppføre seg singel og være sexy 3. Begrunnelsen er "jeg setter meg selv sist", "jeg følte meg ikke singel" og en plutselig "wake up call" - som endrer planen hennes for året fra selvutvikling til seksualisering Tør nesten å vedde på at det som har skjedd er at hun ikke fikk den seksuelle oppmerksomheten hun ønsket fra eksen sin. Wake up callen tror jeg er at hun til sin overraskelse fant ut at han har gått videre og ikke er interessert i henne seksuelt lenger, mens hun ikke er der selv. Det er nok ubehagelig for noen som har vært så opptatt av å være attraktiv, og en eventuell avvisning er aldri lett. Derav forkaster hun idéen om selvutvikling og at hun skal holde seg singel mens hun jobber med seg selv, til fordel for å søke seksuell oppmerksomhet og bekreftelse fra andre menn. Jeg tror ikke hennes selvbilde er stabilt nok til å takle å være singel og jobbe med seg selv samtidig som hun føler seg avvist av en mann. Det gikk nok fint så lenge narrativet var at hun velger bort menn. Nå må hun få oppmerksomhet igjen for å stabilisere selvfølelsen, på den måten hun ellers er vant til å føle seg bra. Det er min teori! Think you nailed it! 8 2
kittykaat Skrevet 21. januar #49064 Skrevet 21. januar Problemet med å være en «pick me» er at vi alle eldes, og hun vil ikke alltid kunne opereres for å bli den personen menn ønsker seg. Det vil alltid være noen yngre, noen mer attraktiv som SE må konkurrere med. Så ser jeg personlig at hele hun har blitt desperat, og oppfatter henne som veldig slitsom og lite attraktiv. Men det er min mening. 22 1
Stjertmeis Skrevet 21. januar #49065 Skrevet 21. januar Supernelle skrev (12 minutter siden): Jeg tror ikke det er tilfeldig at; 1. Vegard kom på besøk nylig, og for å ta han imot kledde hun på seg en tettsittende, gjennomsiktig playsuit (som hun forsåvidt selv kalte nattklær, men altså valgte å bruke som vanlig bekledning akkurat i møte med eksen selv om hun ellers mente det ville vært upassende å ha på seg) 2. Noen dager senere har hun havnet i kjelleren og sverger på at hun nå skal oppføre seg singel og være sexy 3. Begrunnelsen er "jeg setter meg selv sist", "jeg følte meg ikke singel" og en plutselig "wake up call" - som endrer planen hennes for året fra selvutvikling til seksualisering Tør nesten å vedde på at det som har skjedd er at hun ikke fikk den seksuelle oppmerksomheten hun ønsket fra eksen sin. Wake up callen tror jeg er at hun til sin overraskelse fant ut at han har gått videre og ikke er interessert i henne seksuelt lenger, mens hun ikke er der selv. Det er nok ubehagelig for noen som har vært så opptatt av å være attraktiv, og en eventuell avvisning er aldri lett. Derav forkaster hun idéen om selvutvikling og at hun skal holde seg singel mens hun jobber med seg selv, til fordel for å søke seksuell oppmerksomhet og bekreftelse fra andre menn. Jeg tror ikke hennes selvbilde er stabilt nok til å takle å være singel og jobbe med seg selv samtidig som hun føler seg avvist av en mann. Det gikk nok fint så lenge narrativet var at hun velger bort menn. Nå må hun få oppmerksomhet igjen for å stabilisere selvfølelsen, på den måten hun ellers er vant til å føle seg bra. Det er min teori! 🎯🎯🎯 7 1
Sinccis Skrevet 21. januar #49066 Skrevet 21. januar Missy1 skrev (4 timer siden): 1. Barnet er planlagt 2. Barnet har helt fra spebarnstiden vært kjempe grei å ha med å gjøre. Gråter aldri. 3. Hun har hatt nanny på natt for å lære barnet å sove gjennom natten. Barnet har sovet gjennom natten siden før han ble 1 år gammel. 4. Hun har vaskehjelp hjemme 5. Hun har kokk hjemme 6. Hun har en fleksibel jobb, mye kan gjøres hjemmefra 7. Barnet går i barnehage 8. Hun har dagmamma til barnet utenom barnehagens åpningstider 9. barnet er på samvær hos far 1 uke per mnd. Dagmamma flyr barnet til og fra Harstad 10. Hun har et friskt og velskapt barn som ikke krever mer enn normalen. Jeg sier ikke at det ikke er tungt å ha småbarn, men her er det tydelig at SE har store hotellputer sydd innunder armene sine. Sitte på snap og grine over å ikke ha tid til seksualiteten sin og dating? Det er bare flaut. Hvordan tror hun vanlige folk klarer seg? Burde kanskje tenkt litt lengre enn nesetippen før hun planla å sette et uskyldig nytt liv til verden. I tillegg til at hun allerede har operert seg 3 ganger etter at barnet kom til verden for under 2 år siden. Så det at hun «ikke har prioritert seg selv, bare prioritert det å være mamma»… lurer på hvordan hun tenker at hun skal kunne prioritere seg noe mer egentlig 😅 Vel, dette var jo åpenbart rage bait fra henne, som det meste hun sier og gjør er. Siden det tydeligvis er eneste måten hun klarer å holde seg relevant. 18 13
Missy1 Skrevet 21. januar #49067 Skrevet 21. januar Supernelle skrev (3 timer siden): Jeg tror ikke det er tilfeldig at; 1. Vegard kom på besøk nylig, og for å ta han imot kledde hun på seg en tettsittende, gjennomsiktig playsuit (som hun forsåvidt selv kalte nattklær, men altså valgte å bruke som vanlig bekledning akkurat i møte med eksen selv om hun ellers mente det ville vært upassende å ha på seg) 2. Noen dager senere har hun havnet i kjelleren og sverger på at hun nå skal oppføre seg singel og være sexy 3. Begrunnelsen er "jeg setter meg selv sist", "jeg følte meg ikke singel" og en plutselig "wake up call" - som endrer planen hennes for året fra selvutvikling til seksualisering Tør nesten å vedde på at det som har skjedd er at hun ikke fikk den seksuelle oppmerksomheten hun ønsket fra eksen sin. Wake up callen tror jeg er at hun til sin overraskelse fant ut at han har gått videre og ikke er interessert i henne seksuelt lenger, mens hun ikke er der selv. Det er nok ubehagelig for noen som har vært så opptatt av å være attraktiv, og en eventuell avvisning er aldri lett. Derav forkaster hun idéen om selvutvikling og at hun skal holde seg singel mens hun jobber med seg selv, til fordel for å søke seksuell oppmerksomhet og bekreftelse fra andre menn. Jeg tror ikke hennes selvbilde er stabilt nok til å takle å være singel og jobbe med seg selv samtidig som hun føler seg avvist av en mann. Det gikk nok fint så lenge narrativet var at hun velger bort menn. Nå må hun få oppmerksomhet igjen for å stabilisere selvfølelsen, på den måten hun ellers er vant til å føle seg bra. Det er min teori! Spot on 🏆 7
Missy1 Skrevet 21. januar #49068 Skrevet 21. januar Igår gråt hun på snap om hvor tøft livet hennes er, hun får jo aldri oppleve noen ting. Sitter bare hjemme alene og er mamma (hun som akkurat var på Maldivene) I dag på snap ramser hun opp flere turer og eventer hun skal på nå i nærmeste fremtid. I tillegg til at hun skal ha fem dager barnefri nå til uka for da skal hun sende H til foreldrene sine så de får knyttet sterkere bånd. Topper det med å late som hun gråter foran speilet for å reklamere for at guasha greia hennes er så bra for å fikse et hovent ansikt. Og selvfølgelig en ekstrem posering foran bokhylle, fordi bøker er så viktig for henne Ja det er veldig synd på SE. Er tøft når man må være noen timer alene med barnet sitt som var planlagt(!). Vil hun oppleve å leve et isolert liv med barn så prøv å få et barn med autisme. Jeg er også alenemor, til et barn med autisme. Samvær hos far annenhver helg. Mitt barn er 15år og jeg er låst hjemme på kveldene, fortsatt! I tillegg til et forferdelig vanskelig foreldresamarbeid med far som motarbeider. Uten familie som kan stille opp. Jeg jobber 100%. Mitt barn var ikke planlagt og det ble absolutt ikke som forventet. Men man tilpasser seg, man har valgt å bringe det lille mennesket inn i denne verden så følger man opp barnet og setter sine egne egoistiske behov til sides for den tiden barnet har stort omsorgsbehov. Det er åpenlyst at hun fikk barn for å prøve å redde sitt eget image og ikke fordi hun ønsket seg barn. All samhandling mellom henne og barnet virker kunstig. Hun er også alltid deppa og lei seg de ukene hu har barnet sitt (selv med hjelp fra dagmamma) og alltid veldig glad når hun har barnefri 15 10 22
Arwen89 Skrevet 21. januar #49069 Skrevet 21. januar Hun skal betale flere tusen for å få adhd diagnose, så hun kan få medisiner for bedre søvn - men munnteipen hun selger har gitt henne dypere søvn og færre oppvåkninger... Make it make sense. Money talks. 24 11
Missy1 Skrevet 21. januar #49070 Skrevet 21. januar Arwen89 skrev (19 minutter siden): Hun skal betale flere tusen for å få adhd diagnose, så hun kan få medisiner for bedre søvn - men munnteipen hun selger har gitt henne dypere søvn og færre oppvåkninger... Make it make sense. Money talks. Burde utredes for personlighetsforstyrrelser heller. Og når det gjelder søvnen hennes så burde hun utredes for det problemet, ikke adhd. En mulig årsak til dårlig søvn kan være at hun sliter med å puste og med å lukke øynene. Er ikke rart man sliter med innsovning når det er anstrengende å holde øynene lukket og nesa såvidt kan pustes gjennom. Medisiner fikser ingenting. De kamuflerer symptomer. Hun må jobbe med seg selv, diagnose eller ei 19 15
Frisk Frosk Skrevet 21. januar #49071 Skrevet 21. januar Arwen89 skrev (7 minutter siden): Hun skal betale flere tusen for å få adhd diagnose, så hun kan få medisiner for bedre søvn - men munnteipen hun selger har gitt henne dypere søvn og færre oppvåkninger... Make it make sense. Money talks. Hun gir inntrykk av å være helt ute å kjøre nå med alt hun har lagt ut lenge. Hun greier ikke en gang å holde styr på sine egne narrativer lenger. Hun fremstår nå mer og mer som et skrekkeksempel på hva som skjer når barn og unge kommer altfor tidlig på sosiale medier. Sårbare som ikke har særlig liv utenom blir ekstra sårbare. Selvfølelsen går ned, de sammenligner seg med andre konstant, de blir avhengige av hele tiden sjekke om det er noe de går glipp av, fokuset blir på å få "likes" og oppmerksomhet. Pluss på div. psykiske problemer og dårlig forhold til egen kropp, med deravfølgende selvskading med unødvendige kosmetiske operasjoner, rusavhengighet, utsvevende sexliv, manglende fokus og utholdenhet i det virkelige livet. Hun gjør mer på få måneder enn mange andre gjør på år, og likevel klager hun på at hun ikke har nok innhold i livet. Men det er innholdet, opplevelsene, gleden og meningen i og med livet som glipper når man velger å se verden med fokus på hvordan fremstille seg selv best mulig for å få oppmerksomhet på sosiale medier. Når man lever slik er man ikke tilstede i eget liv, man er tilstede i sitt eget sosiale-medie-image som man har skapt seg, og man distanserer seg fra det virkelige liv, virkelige opplevelser, virkelige følelser. For "dopet" sosiale medier utgjør for slike, ikke minst oppmerksomheten de der får, det betyr etterhvert mer for slike enn hva det ekte livet og gode relasjoner gjør. Gjennom årene har hun selv forsøkt å tjene penger på sine ulike avhengigheter - komme med nye påstander om nye diagnoser, utstrakt selvskading gjennom kosmetisk kirurgi/injeksjoner, rusmisbruk, oppmerksomhetsavhengig m.m. Om ikke eier av Sophie Elise AS snart logger seg helt av sosiale medier og går i langvarig behandling, så tror jeg dessverre at det vi er vitne til er det berømmelige togkrasjet. Og toget har nå tydeligvis satt opp farten enda mer, så krasjet vil bli verre jo lenger tid det ikke settes på alle bremser. 13 18
Allo Skrevet 21. januar #49072 Skrevet 21. januar mao1 skrev (8 timer siden): Livet ville blitt ca. en milliard ganger morsommere, bare man ikke hadde gitt faen den gangen … Hun er virkelig en karikatur av seg selv. Det er bekymringsfullt hvordan hun som en voksen mor holder på. Det er mere fjortis enn voksent. 9 5
Allo Skrevet 21. januar #49073 Skrevet 21. januar Missy1 skrev (7 timer siden): 1. Barnet er planlagt 2. Barnet har helt fra spebarnstiden vært kjempe grei å ha med å gjøre. Gråter aldri. 3. Hun har hatt nanny på natt for å lære barnet å sove gjennom natten. Barnet har sovet gjennom natten siden før han ble 1 år gammel. 4. Hun har vaskehjelp hjemme 5. Hun har kokk hjemme 6. Hun har en fleksibel jobb, mye kan gjøres hjemmefra 7. Barnet går i barnehage 8. Hun har dagmamma til barnet utenom barnehagens åpningstider 9. barnet er på samvær hos far 1 uke per mnd. Dagmamma flyr barnet til og fra Harstad 10. Hun har et friskt og velskapt barn som ikke krever mer enn normalen. Jeg sier ikke at det ikke er tungt å ha småbarn, men her er det tydelig at SE har store hotellputer sydd innunder armene sine. Sitte på snap og grine over å ikke ha tid til seksualiteten sin og dating? Det er bare flaut. Hvordan tror hun vanlige folk klarer seg? Burde kanskje tenkt litt lengre enn nesetippen før hun planla å sette et uskyldig nytt liv til verden. Veldig bra oppsummert! Man kan lure på om hun ikke er helt inntakt mentalt. 5 4
Allo Skrevet 21. januar #49074 Skrevet 21. januar kittykaat skrev (5 timer siden): Problemet med å være en «pick me» er at vi alle eldes, og hun vil ikke alltid kunne opereres for å bli den personen menn ønsker seg. Det vil alltid være noen yngre, noen mer attraktiv som SE må konkurrere med. Så ser jeg personlig at hele hun har blitt desperat, og oppfatter henne som veldig slitsom og lite attraktiv. Men det er min mening. Voksne menn ønsker seg ikke pin ups. Hun tror jo fortsatt at hun er fjortis, og hvem i alle dager vil ha et forhold til en fjortis når man er over tretti. 4 4
AnnaLovise Skrevet 21. januar #49075 Skrevet 21. januar Hatsumomo skrev (7 timer siden): Den dama er så ekstremt avhengig av oppmerksomhet fra menn at hun aner ikke hvem hun er uten den oppmerksomheten. Det er jo helt sprøtt at hun ikke ser det selv, at hun rett og slett går i kjelleren av å ikke få konstant bekreftelse fra en mann på at hun er sexy og fin. Hun kommer aldri til å stoppe å operere seg og jage etter et sexy utseende hele livet sitt, for så lenge hun ikke tar tak i den avhengigheten hun har av menn (og jobber med den, får selvtillit på at hun er god nok i seg selv uten en mann), så stopper det jo ikke opp! Dess eldre hun blir, dess mer desperat vil hun bli i dette jaget når utseendet og kroppen etterhvert blir preget av alder - hva skal hun da gjøre? Virker som hun har store problemer med å klare å innse at nå er hun en mamma og at i minst 10 år fremover nå så vil dette barnet kreve sitt før det begynner å bli litt selvstendig - hun sliter jo etter 1 år, hvordan skal det gå? Leste et intervju med sønnem tiø Charter-Svein her om dagen. Han fortalte om et kick, når han ble kjent på paradise. Tenkter det er mange influensere som sliter med det samme. Sophie og Isabel Raad veldig. Evig jakt etter det første rushet/kicket. Begge blir jo mer og mer desperate, og jakter mer og mer bekteftelse utenfra, men ikke f om de skal jobbe med selv. Det er så flaut å stå på utsiden å se på. Har måttet blokkere begge to. 5 5
Allo Skrevet 21. januar #49076 Skrevet 21. januar (endret) Bare en head ups! Sjekk Fb til han kjemikeren fra Bergen som uttaler seg seriøst og gjennomtenkt på det han poster. Alexander Sandhov. I dag har han et innlegg om influensere, og det er utrolig bra skrevet. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0WWv9nJGsT3szvSS2C3W3Uwxk7bhr5oHxv8TmvkfEkF9JZyfVjAXsHLpXRph7TRNZl&id=515205276 Endret 21. januar av Allo Legge til bilde. 13 6
loveanimals Skrevet 21. januar #49077 Skrevet 21. januar Missy1 skrev (4 timer siden): Igår gråt hun på snap om hvor tøft livet hennes er, hun får jo aldri oppleve noen ting. Sitter bare hjemme alene og er mamma (hun som akkurat var på Maldivene) I dag på snap ramser hun opp flere turer og eventer hun skal på nå i nærmeste fremtid. I tillegg til at hun skal ha fem dager barnefri nå til uka for da skal hun sende H til foreldrene sine så de får knyttet sterkere bånd. Topper det med å late som hun gråter foran speilet for å reklamere for at guasha greia hennes er så bra for å fikse et hovent ansikt. Og selvfølgelig en ekstrem posering foran bokhylle, fordi bøker er så viktig for henne Ja det er veldig synd på SE. Er tøft når man må være noen timer alene med barnet sitt som var planlagt(!). Vil hun oppleve å leve et isolert liv med barn så prøv å få et barn med autisme. Jeg er også alenemor, til et barn med autisme. Samvær hos far annenhver helg. Mitt barn er 15år og jeg er låst hjemme på kveldene, fortsatt! I tillegg til et forferdelig vanskelig foreldresamarbeid med far som motarbeider. Uten familie som kan stille opp. Jeg jobber 100%. Mitt barn var ikke planlagt og det ble absolutt ikke som forventet. Men man tilpasser seg, man har valgt å bringe det lille mennesket inn i denne verden så følger man opp barnet og setter sine egne egoistiske behov til sides for den tiden barnet har stort omsorgsbehov. Det er åpenlyst at hun fikk barn for å prøve å redde sitt eget image og ikke fordi hun ønsket seg barn. All samhandling mellom henne og barnet virker kunstig. Hun er også alltid deppa og lei seg de ukene hu har barnet sitt (selv med hjelp fra dagmamma) og alltid veldig glad når hun har barnefri Sitter bare hjemme alene og er mamma....Mamma? At hun ikke skjemmes 10 8
kittykaat Skrevet 22. januar #49078 Skrevet 22. januar Allo skrev (10 timer siden): Voksne menn ønsker seg ikke pin ups. Hun tror jo fortsatt at hun er fjortis, og hvem i alle dager vil ha et forhold til en fjortis når man er over tretti. Sant, men SE skjønner ikke det. 4 2
Zenhouse Skrevet 22. januar #49079 Skrevet 22. januar Har tenkt for det meste at alt hun legger ut er kalkulert og beregnede…. Men dette virker jo bare…sykt. 5 5
plomman Skrevet 22. januar #49080 Skrevet 22. januar Synes hun virkelig at den "gråtinga" (uten tårer ser det ut til) i speilet var bra skuespill? 😶 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå