LastSummer Skrevet 14. januar #49021 Skrevet 14. januar (endret) Dette er noe av det tristeste jeg har sett, snappene fra i går. Søte lille barnet som prøver å si at mammaen har på kjole, og hun forstår ingenting 🤯 Da jeg hadde småbarn var jeg den eneste som forstod absolutt alt barna mine sa, fordi jeg kjente mine barn og var rundt dem hele tiden. Da forstår man det søte rare språket dems, til og med når de sier noe nytt. Her er det en tredjeperson som må være tolk mellom mor og barn 😭 Når han snakker så ser hun på ham slik en ungdom ville gjort. En som blir ukomfortabel når et ukjent barn tar kontakt, fordi man ikke vet hva man skal si eller gjøre (naturlig om man ikke er vandt med barn), men bare blir flau, fniser og himler nesten med øynene. Hun holder armene som om hun viser at hun ikke vil ha fysisk kontakt, og når han ber om å få bli løftet opp, så gir hun bare en kald klem. Litt som man vil gjøre når man ikke vil ødelegge antrekk eller sminke. Så ubehagelig å se på. Endret 14. januar av LastSummer 10 39
Cami9 Skrevet 14. januar #49022 Skrevet 14. januar Durancell skrev (53 minutter siden): Hun har silikon. Det har hun nok! Trodde man mente i ræva, for det har hun ikke.
BaHare Skrevet 14. januar #49023 Skrevet 14. januar De kan likesågodt tildele henne gullbarbie hvert år ser jeg. 😄 6 1
Zenhouse Skrevet 14. januar #49024 Skrevet 14. januar LastSummer skrev (1 time siden): Dette er noe av det tristeste jeg har sett, snappene fra i går. Søte lille barnet som prøver å si at mammaen har på kjole, og hun forstår ingenting 🤯 Da jeg hadde småbarn var jeg den eneste som forstod absolutt alt barna mine sa, fordi jeg kjente mine barn og var rundt dem hele tiden. Da forstår man det søte rare språket dems, til og med når de sier noe nytt. Her er det en tredjeperson som må være tolk mellom mor og barn 😭 Når han snakker så ser hun på ham slik en ungdom ville gjort. En som blir ukomfortabel når et ukjent barn tar kontakt, fordi man ikke vet hva man skal si eller gjøre (naturlig om man ikke er vandt med barn), men bare blir flau, fniser og himler nesten med øynene. Hun holder armene som om hun viser at hun ikke vil ha fysisk kontakt, og når han ber om å få bli løftet opp, så gir hun bare en kald klem. Litt som man vil gjøre når man ikke vil ødelegge antrekk eller sminke. Så ubehagelig å se på. Avslørende. Og trist. 12 1
Durancell Skrevet 14. januar #49025 Skrevet 14. januar Cami9 skrev (1 time siden): Det har hun nok! Trodde man mente i ræva, for det har hun ikke. Nei, var plastikkpuppene jeg mente. 1 1
Cami9 Skrevet 14. januar #49026 Skrevet 14. januar Durancell skrev (2 minutter siden): Nei, var plastikkpuppene jeg mente. Helt enig med deg😉
Xstrella Skrevet 14. januar #49027 Skrevet 14. januar Cami9 skrev (2 timer siden): Det har hun nok! Trodde man mente i ræva, for det har hun ikke. Er du så naiv? Greit å beskytte sin store helt og forbilde, men man må ikke bli blind. Hun har implantater både i brystene og rumpa. 7 3
Palmemor Skrevet 14. januar #49028 Skrevet 14. januar Baby see, baby do. Hun fronter "ingen skjerm er lov", bare litt når jeg trenger det. Legger ut drøssevis av selfies hvor hun digger seg selv, samtidig som hun legger ut historier om hvor misfornøyd hun er med eget utseende. Hva slags signaler sender dette til sønnen? Han lærer at skjerm er fy-fy, men samtidig er det det mamma lever av. Mamma er ikke fornøyd med eget utseende, hvorfor skal han? Skal hun støtte oppunder titalls operasjoner når han blir 18 år? Hva er det hun tenker med...? Noen ganger mistenker jeg at hun er smartere enn hun utgir seg for å være, og at dersom hun ikke hadde vært så sinnsykt usikker på seg selv så hadde hun hatt ett mye sterkere varemerke enn det hun har nå. Lolita funker ikke når man er voksen altså. Kanskje på tide å bytte kurs 7 7
Cami9 Skrevet 14. januar #49029 Skrevet 14. januar (endret) Xstrella skrev (1 time siden): Er du så naiv? Greit å beskytte sin store helt og forbilde, men man må ikke bli blind. Hun har implantater både i brystene og rumpa. Nei, hun har ikke implantater i ræva😂 CBE altså, hun vi snakker om nå - du tenker kanskje på SE? Hun vet vi jo har det😂 Endret 14. januar av Cami9 1
Justlooking Skrevet 14. januar #49030 Skrevet 14. januar Cami9 skrev (18 timer siden): Vanlig måte å vise at man har små ben på denne måten? 😂 Hva i alle dager er dette for et bilde?? Er hun desperat etter oppmerksomhet igjen? 5 5
Allo Skrevet 14. januar #49031 Skrevet 14. januar LastSummer skrev (9 timer siden): Dette er noe av det tristeste jeg har sett, snappene fra i går. Søte lille barnet som prøver å si at mammaen har på kjole, og hun forstår ingenting 🤯 Da jeg hadde småbarn var jeg den eneste som forstod absolutt alt barna mine sa, fordi jeg kjente mine barn og var rundt dem hele tiden. Da forstår man det søte rare språket dems, til og med når de sier noe nytt. Her er det en tredjeperson som må være tolk mellom mor og barn 😭 Når han snakker så ser hun på ham slik en ungdom ville gjort. En som blir ukomfortabel når et ukjent barn tar kontakt, fordi man ikke vet hva man skal si eller gjøre (naturlig om man ikke er vandt med barn), men bare blir flau, fniser og himler nesten med øynene. Hun holder armene som om hun viser at hun ikke vil ha fysisk kontakt, og når han ber om å få bli løftet opp, så gir hun bare en kald klem. Litt som man vil gjøre når man ikke vil ødelegge antrekk eller sminke. Så ubehagelig å se på. Helt enig. Jeg så nøyaktig det samme, fikk helt vondt av sønnen. Det blir ikke lenge før hun gir Vegard hovedomsorgen for sønnen. Sann mine ord. 13 7
Sol Rampelyset Skrevet 14. januar #49032 Skrevet 14. januar Tråden er ryddet for persondebatt og krenkelser. Sol, admin. 1
Arwen89 Skrevet 14. januar #49033 Skrevet 14. januar Er så lei av at hun skal snakke om kjeven i sammenheng med den munnteipen hun nå skal selge. En ting er at hun sier teipen har gitt henne definert kjeve, som ikke er sant mtp at hun har operert kjeven sin. En annen ting er at hun skal banke inn i hodet på folk at en definert kjeve er det samme som skjønnhet. Husker en episode fra Sophies verden, at hun sa rett ut "en udefinert kjeve e ikkje fint, let's be real". Helt greit at hun selv synes det, men fader så lei jeg er av at hun skal sette en standard for hva som er vakkert, og samtidig lyve om hvordan man oppnår det. Gleder meg til leger skal avkrefte myten hennes om munnteipen. Håper det ikke skjer, men jeg er redd noen kan bli kvelt på ekte av produktet hennes og hun faktisk får et dødsfall på nakken. Men det løser hun vel med å si at hun bare er et menneske, og det er vanskelig å være både firma og privatperson. 12 1 9
icv Skrevet 14. januar #49034 Skrevet 14. januar LastSummer skrev (9 timer siden): Dette er noe av det tristeste jeg har sett, snappene fra i går. Søte lille barnet som prøver å si at mammaen har på kjole, og hun forstår ingenting 🤯 Da jeg hadde småbarn var jeg den eneste som forstod absolutt alt barna mine sa, fordi jeg kjente mine barn og var rundt dem hele tiden. Da forstår man det søte rare språket dems, til og med når de sier noe nytt. Her er det en tredjeperson som må være tolk mellom mor og barn 😭 Når han snakker så ser hun på ham slik en ungdom ville gjort. En som blir ukomfortabel når et ukjent barn tar kontakt, fordi man ikke vet hva man skal si eller gjøre (naturlig om man ikke er vandt med barn), men bare blir flau, fniser og himler nesten med øynene. Hun holder armene som om hun viser at hun ikke vil ha fysisk kontakt, og når han ber om å få bli løftet opp, så gir hun bare en kald klem. Litt som man vil gjøre når man ikke vil ødelegge antrekk eller sminke. Så ubehagelig å se på. Kunne ikke vært mere enig. Spot on. Utrolig ubehagelig å se på samspillet som faller henne så unaturlig og fravikende. Hvor attpåtil det sikkert er dagmamma som forklarer hva han sier. Har en sønn som er litt yngre enn SE sin og får helt vondt inni meg. Det hun har vært borte fra han i løpet av noen få dager på frisør, hudbehandlinger, kirurgi, ballett, pilates, venner etc har jeg fortsatt ikke vært borte fra sønnen min på 16 mnd. Greit nok at alle lever forskjellige liv og får gjøre sin egen greie, men dette er jo ikke normalt selv for kjendiser/influencere en gang. Bare utrolig trist.. 17 12
Palmemor Skrevet 14. januar #49035 Skrevet 14. januar icv skrev (12 minutter siden): Kunne ikke vært mere enig. Spot on. Utrolig ubehagelig å se på samspillet som faller henne så unaturlig og fravikende. Hvor attpåtil det sikkert er dagmamma som forklarer hva han sier. Har en sønn som er litt yngre enn SE sin og får helt vondt inni meg. Det hun har vært borte fra han i løpet av noen få dager på frisør, hudbehandlinger, kirurgi, ballett, pilates, venner etc har jeg fortsatt ikke vært borte fra sønnen min på 16 mnd. Greit nok at alle lever forskjellige liv og får gjøre sin egen greie, men dette er jo ikke normalt selv for kjendiser/influencere en gang. Bare utrolig trist.. det er mer enn jeg har vært borte fra 12åringen min, og jeg er ikke fremmed for å dra bort 9 2
Zenhouse Skrevet 14. januar #49036 Skrevet 14. januar En rekke litt «oppsiktsvekkende» snapper om silikon, ispedd en dæsj manglende samspill med avkommet- det synes hun nok var en passende innledning til lansering av nytt produkt hos Laley. Fin måte å øke trafikken på. Hilsen spontan-Sophie som aldri har en baktanke med noe som helst. 7 6
icv Skrevet 14. januar #49037 Skrevet 14. januar Palmemor skrev (15 minutter siden): det er mer enn jeg har vært borte fra 12åringen min, og jeg er ikke fremmed for å dra bort Sant nok. (13 åring her). Det er bare trist å se.. Og opp i det hele så skal hun fremstille det som hun har fokus på de «viktige og riktige» tinga i barnets oppvekst. Enten det er skjerm eller montessori osv.. Bare logg av SoMe og bruk tida di på å skape tilknytning med sønnen din så vil det meste gå fint. Finner det faktisk litt merkelig når hun virker så søkende og leser mye. Skulle tro hun hadde fått med seg basicen i tilknytningsteori. Men behovet for å leve som man vil trumfer vel det meste, selv om hun kanskje vet bedre.. ? 8 1
Palmemor Skrevet 14. januar #49038 Skrevet 14. januar icv skrev (1 minutt siden): Sant nok. (13 åring her). Det er bare trist å se.. Og opp i det hele så skal hun fremstille det som hun har fokus på de «viktige og riktige» tinga i barnets oppvekst. Enten det er skjerm eller montessori osv.. Bare logg av SoMe og bruk tida di på å skape tilknytning med sønnen din så vil det meste gå fint. Finner det faktisk litt merkelig når hun virker så søkende og leser mye. Skulle tro hun hadde fått med seg basicen i tilknytningsteori. Men behovet for å leve som man vil trumfer vel det meste, selv om hun kanskje vet bedre.. ? Ja det er ganske utrolig å se. Hun bruker så vanvittig mye tid på egentid. Og bortforklarer med at mange jobber og har karriere. Hun ser jo helt malplassert ut i mammarollen, og må ha folk rundt seg for å klare å ta seg av barnet. Nå er jo eksen der så hun kan få orden på søvnen… vet ikke om noen som tilbringer så lite tid med eget barn som hun gjør. 8 3
solsikke90 Skrevet 14. januar #49039 Skrevet 14. januar LastSummer skrev (11 timer siden): Dette er noe av det tristeste jeg har sett, snappene fra i går. Søte lille barnet som prøver å si at mammaen har på kjole, og hun forstår ingenting 🤯 Da jeg hadde småbarn var jeg den eneste som forstod absolutt alt barna mine sa, fordi jeg kjente mine barn og var rundt dem hele tiden. Da forstår man det søte rare språket dems, til og med når de sier noe nytt. Her er det en tredjeperson som må være tolk mellom mor og barn 😭 Når han snakker så ser hun på ham slik en ungdom ville gjort. En som blir ukomfortabel når et ukjent barn tar kontakt, fordi man ikke vet hva man skal si eller gjøre (naturlig om man ikke er vandt med barn), men bare blir flau, fniser og himler nesten med øynene. Hun holder armene som om hun viser at hun ikke vil ha fysisk kontakt, og når han ber om å få bli løftet opp, så gir hun bare en kald klem. Litt som man vil gjøre når man ikke vil ødelegge antrekk eller sminke. Så ubehagelig å se på. Kunne ikke vært mer enig, så det samme og ble lei meg. 8 1 1
icv Skrevet 14. januar #49040 Skrevet 14. januar Palmemor skrev (7 minutter siden): Ja det er ganske utrolig å se. Hun bruker så vanvittig mye tid på egentid. Og bortforklarer med at mange jobber og har karriere. Hun ser jo helt malplassert ut i mammarollen, og må ha folk rundt seg for å klare å ta seg av barnet. Nå er jo eksen der så hun kan få orden på søvnen… vet ikke om noen som tilbringer så lite tid med eget barn som hun gjør. Ja, det er virkelig bekymringsverdig. Måtte inn å se igjen. Står å «deier» seg i en gjennomsiktig drakt mens man drikker en smoothie og en annen person er med barnet ditt. Og det er jo heller ikke vanskelig å høre det han sier hverken første eller andre gangen, og da er hun hans egen mor 🥺 Huff.. 6 2 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå