JessicaL Skrevet 13. januar #49001 Skrevet 13. januar Kosemose skrev (På 11.1.2026 den 21.21): Veldig «in» med adhd om dagen, så hun tenker sikkert det blir bra content med masse engasjement osv. sto sikkert mellom det eller å lage ny unge. Litt mindre jobb med en utredning… Fri tilgang på speed også. Win win. Alle som gjør private utredninger får jo diagnosen og i det offentlige er det dessverre lett å lyve seg til en diagnose. Det vet vi hun er flink til, så utredningen er bare en formalitet nå som hun har bestemt seg for å ha ADHD. Hun fremstår nesten som en parodi på hva en influenser er. 7 6
velociraptor Skrevet 13. januar #49002 Skrevet 13. januar JessicaL skrev (11 minutter siden): Fri tilgang på speed også. Win win. Alle som gjør private utredninger får jo diagnosen og i det offentlige er det dessverre lett å lyve seg til en diagnose. Det vet vi hun er flink til, så utredningen er bare en formalitet nå som hun har bestemt seg for å ha ADHD. Hun fremstår nesten som en parodi på hva en influenser er. Dessverre litt sannhet i dette. De som «kjøper seg» diagnosen privat ødelegger veldig for andre som faktisk har ADHD og trenger medisiner 🙁 10 2
kittykaat Skrevet 13. januar #49003 Skrevet 13. januar Allo skrev (23 timer siden): Hun har vel ikke noe igjen på kroppen som er naturlig. Hun vil føle det naturlig når hun skal ha sex sånn at ikke partneren skal kjenne at det er implantater. Alle på hennes alder vet at alt med henne er unaturlig. Så lykke til med den. Jeg hadde en koselig dag helt til jeg forestilte meg at Sophie Elise hadde sex 🤢 3
Sarah93 Skrevet 13. januar #49004 Skrevet 13. januar kittykaat skrev (53 minutter siden): Jeg hadde en koselig dag helt til jeg forestilte meg at Sophie Elise hadde sex 🤢 Hva er problemet? Hun kan vel ha sex som alle andre. Hvis du begynner å se for deg alle på bussen, bestemoren din, alle influensere osv ha sex, blir du sikkert litt forstyrra, men den kommentaren der var dritekkel. 4 1
blåtimen Skrevet 13. januar #49006 Skrevet 13. januar BBB12345 skrev (Akkurat nå): Er hun med på A-laget neste sesong? Hun var med på sesong 2 episode 2 som kom i oktober
BBB12345 Skrevet 13. januar #49007 Skrevet 13. januar blåtimen skrev (Akkurat nå): Hun var med på sesong 2 episode 2 som kom i oktober Du tok an ikke 3 2
blåtimen Skrevet 13. januar #49008 Skrevet 13. januar BBB12345 skrev (1 minutt siden): Du tok an ikke Nei, pleier vanligvis ikke automatisk å anta at folk er såpass ekle 🙃 usaklig kommentar 2 2 3
Sol Rampelyset Skrevet 13. januar #49009 Skrevet 13. januar Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 1
Cami9 Skrevet 13. januar #49010 Skrevet 13. januar Vanlig måte å vise at man har små ben på denne måten? 😂 7 1
Missy1 Skrevet 13. januar #49011 Skrevet 13. januar Cami9 skrev (32 minutter siden): Vanlig måte å vise at man har små ben på denne måten? 😂 Skal hun operere seg hver gang vekten har variert eller hva tenker hun? Blitt kantete fordi hun har gått ned i vekt? 🤦🏼♀️ Selv gikk jeg ned 16kilo noen år etter min operasjon og de ble ikke kantete (jeg var ikke overvektig fra før). Hun gir de jo ikke god nok tid til å «sette seg». Et år er ingenting, det tar minst to år før man ser endelig resultat. hun sier hun ikke orker at noen tar på dem… hvem skulle tatt på dem? Hun sier jo også at hun ikke er på utkikk etter noen og at hun ikke er med noen. Så hvorfor så hastverk med å legge seg under kniven? Hva med å vente til sønnen hennes er litt større og ikke like avhengig av så mye hjelp fra mamma. hun vil aldri bli fornøyd og hun forstår ikke at hver operasjon setter sine spor. Hun ramser opp de gangene hun har gjort noe med brystene på snap story, men jeg er sikker på at hun har utelatt like mange som hun har inkludert i den lista. Hun er totalt blind på hvor mange operasjoner hun har utsatt kroppen sin for. den «kom og ta meg» poseringen der er bare flau. Voksen dame, mamma til en liten gutt. Ligger på gulvet og gaper med benet i været for hele verden å se 🫣Verste er at hun vil se tilbake på dette med beundring om noen år. Hun liker å fremstille seg selv som ei lita jente, ja mentalt er hun faktisk det. Det er null utvikling. 15 14
baremeg007 Skrevet 13. januar #49012 Skrevet 13. januar Tror ikke et sekund på at SE har adhd. Men dessverre får hun nok diagnosen, som alle de andre kjendiskjerringene som skaffer seg det på bestilling. Skammelig «trend», og et hån mot dem som på ekte sliter og er udiagnostiserte! Og den tafatte unnskyldningen hennes om at «jeg må gjøre dette for å få orden på søvnen min!!» - da skaffer man seg en søvnutredelse! Ikke en hele-jævla-katalogen-utredelse. 16 7
Allo Skrevet 13. januar #49013 Skrevet 13. januar Cami9 skrev (2 timer siden): Vanlig måte å vise at man har små ben på denne måten? 😂 Det er sykt! Hun er så oppmerksomhetssugen at det er vondt å se på. Hun sexualiserer alt hun gjør for å få oppmerksomhet. Er dette fra snap? 14 1
Gjest Xstrella Skrevet 13. januar #49014 Skrevet 13. januar Jeg synes synd på følgerene hennes. De tror de må være slik som henne for å ha verdi. Unge jenter er sårbare. S.E virker meget forstyrret og psyk. For et shitshow hun leverer.
Cami9 Skrevet 13. januar #49015 Skrevet 13. januar Allo skrev (55 minutter siden): Det er sykt! Hun er så oppmerksomhetssugen at det er vondt å se på. Hun sexualiserer alt hun gjør for å få oppmerksomhet. Er dette fra snap? Ja fra snap i kveld 3
MzMe Skrevet 14. januar #49016 Skrevet 14. januar Jadaomatte skrev (På 12.1.2026 den 21.48): Hun opererte de vel på 18 års dagen sin så det en stund siden ja.. Første gangen, ja.. Men hvor mange operasjoner har hun hatt etter det? 4 1
Zenhouse Skrevet 14. januar #49017 Skrevet 14. januar Missy1 skrev (9 timer siden): Skal hun operere seg hver gang vekten har variert eller hva tenker hun? Blitt kantete fordi hun har gått ned i vekt? 🤦🏼♀️ Selv gikk jeg ned 16kilo noen år etter min operasjon og de ble ikke kantete (jeg var ikke overvektig fra før). Hun gir de jo ikke god nok tid til å «sette seg». Et år er ingenting, det tar minst to år før man ser endelig resultat. hun sier hun ikke orker at noen tar på dem… hvem skulle tatt på dem? Hun sier jo også at hun ikke er på utkikk etter noen og at hun ikke er med noen. Så hvorfor så hastverk med å legge seg under kniven? Hva med å vente til sønnen hennes er litt større og ikke like avhengig av så mye hjelp fra mamma. hun vil aldri bli fornøyd og hun forstår ikke at hver operasjon setter sine spor. Hun ramser opp de gangene hun har gjort noe med brystene på snap story, men jeg er sikker på at hun har utelatt like mange som hun har inkludert i den lista. Hun er totalt blind på hvor mange operasjoner hun har utsatt kroppen sin for. den «kom og ta meg» poseringen der er bare flau. Voksen dame, mamma til en liten gutt. Ligger på gulvet og gaper med benet i været for hele verden å se 🫣Verste er at hun vil se tilbake på dette med beundring om noen år. Hun liker å fremstille seg selv som ei lita jente, ja mentalt er hun faktisk det. Det er null utvikling. Nei hun blir nok aldri fornøyd. Hun er god på å snakke for seg, jeg tror nok at kirurger og andre behandlere hun treffer lar seg farge av det. De hører og ser en velformulert, reflektert ung kvinne «som er i ferd med å finne seg selv». Hun har jo ikke endret seg en cm. Samme jag etter diagnoser, samme jag etter å gjøre fysiske endringer. Samme utalelser om at NÅ har hun landet mer i seg selv. 9 5
Durancell Skrevet 14. januar #49018 Skrevet 14. januar Sinccis skrev (På 11.1.2026 den 19.34): Okei hvis denne rumpa er uten implantater, så skal jeg spise hatten min. Screenshots fra video fra snapstory i dag. I tillegg forteller hun om planlagt ny operasjon av puppene, da hun ikke er fornøyd med implantatene nå likevel. Så det tok jo ikke lang tid med litt mindre pupper allikevel. Den rumpa der minner meg om implantatene til CBE. Prøver å stikke av i hver sin retning. 6
Cami9 Skrevet 14. januar #49019 Skrevet 14. januar Durancell skrev (7 minutter siden): Den rumpa der minner meg om implantatene til CBE. Prøver å stikke av i hver sin retning. CBE har ikke implantater😂 Hun beveger seg mye derimot - løping og styrke gjør rumpa fastere. Ikke alle med sprettrumpe har det. Jeg har også naturlig sprettrumpe, og det er faktisk mulig. 1 1
Durancell Skrevet 14. januar #49020 Skrevet 14. januar Cami9 skrev (1 time siden): CBE har ikke implantater😂 Hun beveger seg mye derimot - løping og styrke gjør rumpa fastere. Ikke alle med sprettrumpe har det. Jeg har også naturlig sprettrumpe, og det er faktisk mulig. Hun har silikon. 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå