Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Weiland skrev (2 timer siden):

Hvordan vet du at hun har folk som gjør ALT for henne? 

Hun står vel opp som alle andre, tar opp barnet sitt, dusjer, steller og kler selv og barnet? Så lager hun frokost, før hun setter tallerkener osv i oppvaskmaskin, og hun vasker vel klærne sine selv? Jeg regner med at det har vært henne som har stått opp hver natt barnet har vekket henne. Hun har ikke døgnbemannet assistanse? 

Dette barnet går vel i barnehage, og da bringer og henter hun der? Og når hun kommer hjem er det vel hun som setter på bordet og mater barnet sitt. Og leker, leser, er med barnet til det er tid for kveldsstell med bad, dusj, før legging. 

Hva mener du forresten med at hun feiler i morsrollen? Hva har hun gjort som er så fryktelig feil? 

Du vet at 99 prosent av alle mødre har andre folk som passer barna deres fra de er 9-12 måneder gamle? Du er klar over at ingen tar seg av barn slik barn burde bli tatt hånd om? Hva er det hun gjør som er så fryktelig mye verre enn det du og alle andre gjør? Er du hjemme med dine barn? 

Sofie Elise har sikker mer enn en assistent. Men de er vel knyttet opp mot bedriften hun driver? De er ikke ansatt for nattevåk eller skifting av bleier. Det eneste jeg kan tenke meg hun har hjelp til i hjemmet, er til rengjøring. Og det er virkelig heller ikke unikt. Hvor mange er det ikke som betaler andre for å slippe å gjøre reint i hus eller leilighet i dag? 

Fordi hun sier og dokumenterer det selv vel. Kokken lager måltidene og nannyen er tilgjengelig 24/7. 

• Liker 16
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Weiland skrev (2 timer siden):

Er du virkelig så ignorant eller gjør du deg dumt bare for å argumentere? 

Sofie Elise sin karriere på nett er da ikke myntet på barn! Ja, hun lever av andres skjermtid -tenåringer og voksne! Hun har da aldri laget noe som er i nærheten av å være av interesse for barn!

Også utnytter hun sønnen sin på det groveste. Alvorlig talt. Hva er det du er redd skal skje med ham? Legger ikke 90 prosent av alle foreldre ut barna sine på nett? Deler ikke folk alt? 

Er du imot monarkiet, også?                   De barna blir i aller høyeste grad grovt utnyttet, hvis vi virkelig skal finne et eksempel på eksponering! 

Hva du og dine venner og familie gjør (som antageligvis ligger bak 90-prosenten som du tar ut av løse lufta), er lite interessant for meg.

Eksponering av barn på Internett er en uting i seg selv. Det er også potensielt skadelig for det enkelte barnet. Ikke bare ved at det blir fratatt retten til privatliv, og men også ved at det potensielt kan innebære en sikkerhetsrisiko eller andre skadelige og ubehagelige opplevelser/overgrep nå eller i fremtiden. Du må gjerne være uenig, men da er du også uenig i Datatilsynet og politiet. 

Det SE gjør er enda verre. Der "vanlige" foreldre i beste fall er naive og uvitende når de deler bilder, driver SE butikk på eksponering av sønnen. Hennes levevei - på godt og vondt, er eksponering. Ho veit nøyaktig hva det innebærer. Og ho velger likevel aktivt å ta det valget for ham - for egen kortsiktig vinning. 

Det er kynisk. 

Endret av Stjertmeis
Rettet skrivefeil
  • Liker 18
  • Nyttig 5
Skrevet

Hun skulle jo nylig ha fått plater i kjeven, for å unngå at hun gaper hele tiden.. Ser ut som det har fått motsatt effekt…. Eller bare enda en løgn? 😂 Hun ser jo gal ut når hun gaper

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

På noen av de siste trenings-snappene hun har lagt ut er det veldig tydelig at hun fortsatt har implantater i rumpa, og ikke bare hoftene. Hun har altså løyet igjen. 

• Liker 15
  • Nyttig 6
Skrevet

Er noe alvorlig galt med øynene, hva har hun gjort, og hvorfor henger bryna nesten i hårfestet?

IMG_7978.jpeg

• Liker 8
Skrevet
baremeg007 skrev (15 timer siden):

Er noe alvorlig galt med øynene, hva har hun gjort, og hvorfor henger bryna nesten i hårfestet?

IMG_7978.jpeg

Ansiktsløft og noe cateye opplegg? Syns øynene bare blir mindre og mindre, samtidig som det ser ut som hun sperrer de opp hele tiden

• Liker 17
  • Nyttig 1
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Cami9 skrev (7 minutter siden):

Ansiktsløft og noe cateye opplegg? Syns øynene bare blir mindre og mindre, samtidig som det ser ut som hun sperrer de opp hele tiden

Tror huden er strukket så stramt at hun ikke klarer å lukke øynene skikkelig eller ha normalt, avslappet ansikt. Det siste inngrepet rundt øynene gjorde at øynene ser ut som de forsvinner inn i skallen, rett og slett. 

Skrevet

Siste operasjonen rundt øynene var da det gikk for langt for Sofie :( Hun hadde fortsatt en ganske naturlig look da hun var på Farmen, og det var vel rett etter dette at hun tok cateye-operasjon, ponytail-lift eller hva det er hun har gjort. Det forandret hele utrykket hennes, og det ser bare stramt og veldig merkelig ut. Man ser nå at hun har vært gjennom massiv kirurgi. 

Jeg håper hun er fornøyd selv med resultatet, slik at hun ikke allerede planlegger noe nytt i øyeområdet - ser ikke for meg at det er så mye som en milimeter å gå på der desverre, og jeg tror etthvert forsøk på å gjøre noe mer vil gjøre det værre og værre. 

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Isild skrev (20 minutter siden):

Siste operasjonen rundt øynene var da det gikk for langt for Sofie :( Hun hadde fortsatt en ganske naturlig look da hun var på Farmen, og det var vel rett etter dette at hun tok cateye-operasjon, ponytail-lift eller hva det er hun har gjort. Det forandret hele utrykket hennes, og det ser bare stramt og veldig merkelig ut. Man ser nå at hun har vært gjennom massiv kirurgi. 

Jeg håper hun er fornøyd selv med resultatet, slik at hun ikke allerede planlegger noe nytt i øyeområdet - ser ikke for meg at det er så mye som en milimeter å gå på der desverre, og jeg tror etthvert forsøk på å gjøre noe mer vil gjøre det værre og værre. 

Dessverre blir hun nok aldri fornøyd, og når en har begynt med så heftig plastisk kirurgi i så ung alder, krever det livsvarig vedlikehold og «tuning». Sannsynligheten for at hun blir den neste Wittgenstein (menerjeg hun heter) er temmelig stor. 

Gjest Xstrella
Skrevet

Hvorfor opererer leger facelift på damer 30 år uten rynker og hengehud? Her er det legene som er syke i hodet sitt også. Kan ikke leger si nei og heller anbefale psykolog?

Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Xstrella skrev (13 minutter siden):

Hvorfor opererer leger facelift på damer 30 år uten rynker og hengehud? Her er det legene som er syke i hodet sitt også. Kan ikke leger si nei og heller anbefale psykolog?

Hun reiser jo utenlands for disse inngrepene, og der er det vel for det meste penga som rår. 

Skrevet
Era Vulgaris skrev (4 timer siden):

Tror huden er strukket så stramt at hun ikke klarer å lukke øynene skikkelig eller ha normalt, avslappet ansikt. Det siste inngrepet rundt øynene gjorde at øynene ser ut som de forsvinner inn i skallen, rett og slett. 

Samtidig som hun drar den guashaen over hele trynet, altså - jeg tror ikke det mulig å bli strammere akkurat nå, så hvorfor hun skal absolutt slepe guashuaen over ansiktet i tillegg er beyond me. Jeg får fysisk vondt av å se på den stakkars huden der hun drar den når hun allerede er strammere enn strammest der.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Hatsumomo skrev (3 minutter siden):

Samtidig som hun drar den guashaen over hele trynet, altså - jeg tror ikke det mulig å bli strammere akkurat nå, så hvorfor hun skal absolutt slepe guashuaen over ansiktet i tillegg er beyond me. Jeg får fysisk vondt av å se på den stakkars huden der hun drar den når hun allerede er strammere enn strammest der.

Unnskyld min uvitenhet, men hva er guashua?

Skrevet
Era Vulgaris skrev (1 minutt siden):

Unnskyld min uvitenhet, men hva er guashua?

Lagerhaus-make-up-face-guasha.JPG

• Nyttig 1
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Hatsumomo skrev (6 minutter siden):

Lagerhaus-make-up-face-guasha.JPG

Takk. Kanskje hun må stimulere sirkulasjonen i huden, siden den er så stram 😁

Skrevet
Era Vulgaris skrev (1 minutt siden):

Takk. Kanskje hun må stimulere sirkulasjonen i huden, siden den er så stram 😁

mulig, men hun holdt på med det før dette.

• Liker 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (16 timer siden):

mulig, men hun holdt på med det før dette.

Selvfølgelig. Hun har jo prøvd å si flere ganger at huden hennes er stram på grunn av gua sha 😂 som vanlig tenker hun at følgere er stokk dumme. 

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet

Synes ikke det ser ut til at hun har kvittet seg med noe  som helst av implantater jeg, av det man kunne se av bikinibonanzaen på Snap. Merkelig å kringkaste at man skal fjerne de, og så er det åpenbart silikon i bryster, hofte, rompe. 🤷‍♀️🤪

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet
solsikke90 skrev (7 minutter siden):

Selvfølgelig. Hun har jo prøvd å si flere ganger at huden hennes er stram på grunn av gua sha 😂 som vanlig tenker hun at følgere er stokk dumme. 

Ja, det er det vel ingen som tror på 🤓 

• Liker 4
Skrevet

Takk gud for at jeg aldri har gjort noe med hofter eller ræv, for dette er ILLE?!! 😲

IMG_2121.png

IMG_2119.png

• Liker 16
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...