Sarah93 Skrevet 29. desember 2025 #48881 Skrevet 29. desember 2025 snurk skrev (1 time siden): Hoftene ser fortsatt helt sinnsyke ut, hun kan umulig ha tatt ut implantatene. Var det ikke rumpe-implantatene hun skulle ta ut, er ikke det to forskjellige ting? Kanskje dumt spørsmål, men sikkert bra å være litt noob på dette 1
snurk Skrevet 29. desember 2025 #48882 Skrevet 29. desember 2025 Sarah93 skrev (29 minutter siden): Var det ikke rumpe-implantatene hun skulle ta ut, er ikke det to forskjellige ting? Kanskje dumt spørsmål, men sikkert bra å være litt noob på dette Ja, det er to forskjellige ting og det er nok med viten og vilje at hun legger vekt på at implantatene i RUMPA er fjernet. Men hun snakker jo som om hun har tatt ut absolutt alt og legger derfor selv opp til at hun nå er "naturlig" fra navelen og ned - noe hun selvfølgelig ikke er. Hun sier jo at det er hennes naturlige former, at det ble slik etter å ha fått barn. Realiteten er at hun har implantater. 19 5
Allo Skrevet 29. desember 2025 #48883 Skrevet 29. desember 2025 AntiBullshit skrev (3 timer siden): Enn å operere seg til et så merkelig og iøyenfallende resultat. Ser jo helt anatomisk feil ut Helt enig, og pent er det IKKE. Men nå har ikke hun noen gang forstått hva som er pent og ikke? Hun eier ikke god stil hverken på utseende eller klærne hun bruker. Det har vært flere ganger jeg har tenkt på om hun virkelig ikke ser det selv så mye som hun står og sitter foran speil. Det blir bare usexy og vulgært. 12 6
Allo Skrevet 29. desember 2025 #48884 Skrevet 29. desember 2025 snurk skrev (1 time siden): Ja, det er to forskjellige ting og det er nok med viten og vilje at hun legger vekt på at implantatene i RUMPA er fjernet. Men hun snakker jo som om hun har tatt ut absolutt alt og legger derfor selv opp til at hun nå er "naturlig" fra navelen og ned - noe hun selvfølgelig ikke er. Hun sier jo at det er hennes naturlige former, at det ble slik etter å ha fått barn. Realiteten er at hun har implantater. Helt enig! Aldri i livet om hun har en naturlig rumpe. Tidligere har hun beskrevet den som skinnflat og stygg. Hun tror hun lurer folk, men den som er dum er SE selv. 8 1
kittykaat Skrevet 29. desember 2025 #48885 Skrevet 29. desember 2025 Hun har så mange stygge arr på kroppen nå etter så mange operasjoner. Det hun håller på med er selvskading på flere nivåer 😕 8 1
Frisk Frosk Skrevet 29. desember 2025 #48886 Skrevet 29. desember 2025 kittykaat skrev (26 minutter siden): Hun har så mange stygge arr på kroppen nå etter så mange operasjoner. Det hun håller på med er selvskading på flere nivåer 😕 Ingen tvil om at det er selvskading hun har holdt på med de siste 13 årene med disse unødvendige og risikofylte operasjonene. Det verste av alt er vel det at statskanalen NRK, og den statsstøttede kanalen Tv2, begge velger å sponse Sofie Steen Isachsens, aka Sophise Elises, selvskading, og at de gjør det med det norske folks skattekroner... 19 1
Hermines Skrevet 29. desember 2025 #48887 Skrevet 29. desember 2025 Cami9 skrev (På 28.12.2025 den 12.20): Og hvem i alle dager drar sååå langt for FEM dager…. Det er ganske normalt å Ha 5-7 dager på Maldivene. Selv har jeg vært der flere ganger. Alt fra 6-13 dager. J.. skrev (På 28.12.2025 den 14.49): Det er kollegaen hennes i Laley.. Det er jo åpenbart en buisness reise,hvis man ser på SC story.. Hun har vel lært av Raad? 3
LilleSnupp Skrevet 29. desember 2025 #48888 Skrevet 29. desember 2025 (endret) Altså.. er det mulig å være over 30 og være såååå sykt pick-me girl?!? 😂 Endret 29. desember 2025 av LilleSnupp 24 1
massi Skrevet 29. desember 2025 #48889 Skrevet 29. desember 2025 snurk skrev (4 timer siden): Ja, det er to forskjellige ting og det er nok med viten og vilje at hun legger vekt på at implantatene i RUMPA er fjernet. Men hun snakker jo som om hun har tatt ut absolutt alt og legger derfor selv opp til at hun nå er "naturlig" fra navelen og ned - noe hun selvfølgelig ikke er. Hun sier jo at det er hennes naturlige former, at det ble slik etter å ha fått barn. Realiteten er at hun har implantater. hun har sagt på story at implantatene i hoftene også ble fjernet! (jeg tror henne ikke) og jeg tror henne heller ikke på at det har vært overlatt til tilfeldighetene hvordan rumpa ble. 14 1
AntiBullshit Skrevet 29. desember 2025 #48890 Skrevet 29. desember 2025 massi skrev (34 minutter siden): hun har sagt på story at implantatene i hoftene også ble fjernet! (jeg tror henne ikke) og jeg tror henne heller ikke på at det har vært overlatt til tilfeldighetene hvordan rumpa ble. Man går jo ikke fra hofter som hun hadde til venstre i bildet til å se helt anatomisk feil ut bare fordi man har født. Det er åpenbart at det man ser av bildene på snap fra de siste dagene er gjenværende implantater som hun hadde da hun var åpen om det som man ser til høyre i bildet 19 3
massi Skrevet 29. desember 2025 #48891 Skrevet 29. desember 2025 AntiBullshit skrev (32 minutter siden): Man går jo ikke fra hofter som hun hadde til venstre i bildet til å se helt anatomisk feil ut bare fordi man har født. Det er åpenbart at det man ser av bildene på snap fra de siste dagene er gjenværende implantater som hun hadde da hun var åpen om det som man ser til høyre i bildet som sagt helt enig. tenker at enten har hun latt implantatene bli, eller så har hun kompensert med mengder fillers eller fett - samme som med rumpa 6 1
mao1 Skrevet 29. desember 2025 #48892 Skrevet 29. desember 2025 Man ser i julekula at det er en mann, men er garantert ingen heterofil mann/ny flørt. Da hadde hun vært enda mer tilgjort på bildene. 1
baremeg007 Skrevet 30. desember 2025 #48893 Skrevet 30. desember 2025 Hvorfor lyger hun så jævlig? Er hun på ekte lystløgner? Hun har påstått å «være avhengig» av den tingen der LENGE før Vegard ble sæddonoren hennes. 5 6
Lorieen Skrevet 30. desember 2025 #48894 Skrevet 30. desember 2025 snurk skrev (12 timer siden): Hoftene ser fortsatt helt sinnsyke ut, hun kan umulig ha tatt ut implantatene. Selv Stevie Wonder kan se at hun fortsatt har implantater. 😂 20 6
Bokslukern Skrevet 30. desember 2025 #48895 Skrevet 30. desember 2025 Lorieen skrev (14 timer siden): Selv Stevie Wonder kan se at hun fortsatt har implantater. 😂 Hun sa i en snapstory her om dagen at hun fortsatt har fett i hoftene som hun fikk fylt inn for mange år siden eller noe sånt. Ser veldig unaturlig ut i hvertfall. 7 1
oss-to Skrevet 30. desember 2025 #48896 Skrevet 30. desember 2025 Nyttårsønske: Avfølg dei som gjer barna sine til underhaldning. Tenk kritisk på kven du gir merksemd. Kvifor støttar du nokon som overvaker, pratar om eller eksponerer born for likes og følgjarar?Barn er ikkje content. Du er ikkje nøytral. 9 1 7
Orly Skrevet 30. desember 2025 #48897 Skrevet 30. desember 2025 Hermines skrev (På 29.12.2025 den 19.13): Det er ganske normalt å Ha 5-7 dager på Maldivene. Selv har jeg vært der flere ganger. Alt fra 6-13 dager. Hun har vel lært av Raad? Jaha? Jeg kjenner ingen som reiser kun for 5-7 dager, så veldig vanlig vil jeg altså ikke si det er 14
Stay Skrevet 30. desember 2025 #48898 Skrevet 30. desember 2025 snurk skrev (På 29.12.2025 den 16.04): Ja, det er to forskjellige ting og det er nok med viten og vilje at hun legger vekt på at implantatene i RUMPA er fjernet. Men hun snakker jo som om hun har tatt ut absolutt alt og legger derfor selv opp til at hun nå er "naturlig" fra navelen og ned - noe hun selvfølgelig ikke er. Hun sier jo at det er hennes naturlige former, at det ble slik etter å ha fått barn. Realiteten er at hun har implantater. massi skrev (På 29.12.2025 den 20.19): hun har sagt på story at implantatene i hoftene også ble fjernet! (jeg tror henne ikke) og jeg tror henne heller ikke på at det har vært overlatt til tilfeldighetene hvordan rumpa ble. Hun fortalte rett etter operasjonen at hun kun tok ut rumpeimplantatene, men beholdt det hun hadde i hoftene. Om det er fett eller kunstige implantat er jeg usikker på, men hun har aldri sagt at alt er ute.... 3 1
Zenhouse Skrevet 30. desember 2025 #48899 Skrevet 30. desember 2025 Bokslukern skrev (3 timer siden): Hun sa i en snapstory her om dagen at hun fortsatt har fett i hoftene som hun fikk fylt inn for mange år siden eller noe sånt. Ser veldig unaturlig ut i hvertfall. Løyet på et tidspunkt har hun hvertfall. I 2019- i forbindelse med at hun byttet implantat i rumpa, så nektet hun for å ha lagt inn fett i hofte og rumpe. ( men kom jo hjem med tydelig bredere hofter) Nå sier hun at hun la inn fett for lenge siden. 10
Era Vulgaris Skrevet 30. desember 2025 #48900 Skrevet 30. desember 2025 Zenhouse skrev (26 minutter siden): Løyet på et tidspunkt har hun hvertfall. I 2019- i forbindelse med at hun byttet implantat i rumpa, så nektet hun for å ha lagt inn fett i hofte og rumpe. ( men kom jo hjem med tydelig bredere hofter) Nå sier hun at hun la inn fett for lenge siden. Hun lyver jo om absolutt alt. 15 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå