Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
solsikke90 skrev (59 minutter siden):

Veldig enig med deg. Spesielt nå som hun avslører at hun har vært med på maskorama, og har tilbrakt "opp til 9 timer her hver lørdag" (hennes egne ord). Det sier jo seg selv at hun tilbringer veldig lite av tiden på sønnen. Hun nevnte i egen snap at hun hadde sagt ja til Maskorama før hun engang hadde snakket med Vegard, som hun var sammen med den gang. Snakk om å kjøre sitt eget løp, og prioritere seg selv først uansett hva.

Hun tilbringer vanvittig mye tid uten barnet sitt, og det får hun bare gjøre som hun vil med. Men da kan hun ikke si at hun er mye tilstedeværende, når det er rett ut løgn. Eller så kan det hende det er hennes definisjon av å være tilstede da, å levere han i barnehagen og synge en nattasang for han på kvelden

• Liker 14
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Sol, admin. 

Gjest Lofilteret
Skrevet

Angående deltagelsen i Maskorama ... hvem møter opp og sier de er altfor syk til å delta?? Veldig rart situasjon spør du meg. Og måtte hun virkelig trekke seg fordi hun akkurat denne dagen var syk? Hun kan jo være i god form neste lørdag.

Det var jo litt samme greia i Skal vi danse. Hun har kanskje problemer med å stå i noe løpet ut?

Når det er sagt vil jeg si at jeg synes hun synger overraskende bra!

Skrevet
Lofilteret skrev (8 minutter siden):

Angående deltagelsen i Maskorama ... hvem møter opp og sier de er altfor syk til å delta?? Veldig rart situasjon spør du meg. Og måtte hun virkelig trekke seg fordi hun akkurat denne dagen var syk? Hun kan jo være i god form neste lørdag.

Det var jo litt samme greia i Skal vi danse. Hun har kanskje problemer med å stå i noe løpet ut?

Ja, og stå så nærme Silje da. Hostet litt også sånn for sikkerhets skyld. Risikerer jo at Silje må ha vikar neste lørdag pga sykdom. 
Ja jeg synes også hun sang bra- til ikke å være en sangartist. Ikke en sterk stemme, men holdt tonene bra. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Lofilteret skrev (1 time siden):

Har ikke sett maskorama men fikk med at hun trakk seg pga sykdom, samme som i skal vi danse. Mulig hun ikke klarer stå løpet ut ja, når hun har bindende avtaler.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Justlooking skrev (3 timer siden):

Har ikke sett maskorama men fikk med at hun trakk seg pga sykdom, samme som i skal vi danse. Mulig hun ikke klarer stå løpet ut ja, når hun har bindende avtaler.

I Skal vi danse, var det både fysisk og psykisk sykdom som gjorde at hu trakk seg.. Denne gangen var det visst bronkitt.. Men hu var jo med i Forræder helt til hu (endelig) ble stemt ut.. Kanskje det var fordi hu kunne vinne penger, at hu ikke trakk seg?

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
MzMe skrev (7 minutter siden):

I Skal vi danse, var det både fysisk og psykisk sykdom som gjorde at hu trakk seg.. Denne gangen var det visst bronkitt.. Men hu var jo med i Forræder helt til hu (endelig) ble stemt ut.. Kanskje det var fordi hu kunne vinne penger, at hu ikke trakk seg?

Mulig, jeg ser ikke på forræder heller så vet ikke hvordan det fungerer. 

• Liker 1
Skrevet
MzMe skrev (7 timer siden):

Forræder er jo spilt inn for lenge siden, da hadde hun jo ikke bronkitt. Hu har vel hangla i ukesvis nå, utfra snappen å dømme

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
MzMe skrev (7 timer siden):

Forræder spilles nok inn i løpet av få dager, kort og intens innspilling. Mens SVD og Maskorama går over flere uker, med mye øving hele uka. Er nok vanskeligere å «holde ut» der, enten det er psyken eller fysisk sykdom som tar på en. Ingen tvil om at SE har hanglet en stund, men jeg syntes det er rart å stille opp live der syk, og i tillegg vise mye aktivitet i sosiale medier rett etter. Hun har nok gjort alt i samråd med lege og produksjon og så tror jeg som alltid så ille om henne at jeg tror hun elsker spekulasjoner i ettertid om hvorvidt dette er reell sykdom eller ikke. 

• Liker 6
  • Nyttig 10
Skrevet
Zenhouse skrev (32 minutter siden):

Forræder spilles nok inn i løpet av få dager, kort og intens innspilling. Mens SVD og Maskorama går over flere uker, med mye øving hele uka. Er nok vanskeligere å «holde ut» der, enten det er psyken eller fysisk sykdom som tar på en. Ingen tvil om at SE har hanglet en stund, men jeg syntes det er rart å stille opp live der syk, og i tillegg vise mye aktivitet i sosiale medier rett etter. Hun har nok gjort alt i samråd med lege og produksjon og så tror jeg som alltid så ille om henne at jeg tror hun elsker spekulasjoner i ettertid om hvorvidt dette er reell sykdom eller ikke. 

Syns og det var litt rart å troppe opp i kostyme og så trekke seg. Når det er sagt har hun jo hosta og harka i lange tider på snap, sagt hun har feber av og på osv, så at hun er syk er nok reelt. At hun troppa opp for å avsløre seg og så trekke seg var nok for litt PR

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

De blir vel honorert for hver episode de stiller. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (16 timer siden):

Forræder er jo spilt inn for lenge siden, da hadde hun jo ikke bronkitt. Hu har vel hangla i ukesvis nå, utfra snappen å dømme

Vet det.. Men nå var det snakk om at hu ikke klarer å holde seg til bindende avtaler.

• Liker 7
Skrevet

Hun trakk seg vel fra farmen kjendis også

• Liker 4
Skrevet
MzMe skrev (8 timer siden):

Vet det.. Men nå var det snakk om at hu ikke klarer å holde seg til bindende avtaler.

Nei, det kan jo fort være en utfordring for mennesker som styrer sin egen hverdag etter dagsformen 😝

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Tusvik og Tønne hadde en liten passasje i poden om at det kanskje ble litt mye jobb ifht hvor lite egeneksponering det var 🤭🫣

Jeg følger henne ikke så vet ikke hvor syk hun er (eller om), men om hun faktisk har bronkitt så skjønner jeg at det er litt utfordrende å være inni der og synge. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (12 minutter siden):

Tusvik og Tønne hadde en liten passasje i poden om at det kanskje ble litt mye jobb ifht hvor lite egeneksponering det var 🤭🫣

Jeg følger henne ikke så vet ikke hvor syk hun er (eller om), men om hun faktisk har bronkitt så skjønner jeg at det er litt utfordrende å være inni der og synge. 

Man hørte det jo på henne at hun var dårlig da hun snakka på scena, så akkurat her skjønner jeg ikke hvorfor folk går amok 😂

• Liker 11
Skrevet
Romilo skrev (8 minutter siden):

Man hørte det jo på henne at hun var dårlig da hun snakka på scena, så akkurat her skjønner jeg ikke hvorfor folk går amok 😂

Og hun har vist på snap en stund at hun er dårlig, så akkurat den avgjørelsen om å droppe maskorama skjønner jeg. Må jo være grusomt å være stille som mus bak ei gardin og så synge i ett svett kostyme med bronkitt

• Liker 6
Skrevet
Palmemor skrev (22 minutter siden):

Og hun har vist på snap en stund at hun er dårlig, så akkurat den avgjørelsen om å droppe maskorama skjønner jeg. Må jo være grusomt å være stille som mus bak ei gardin og så synge i ett svett kostyme med bronkitt

Ja det føles nok klaustrofobisk nok når man ikke er tett nedover i systemet og. 

• Liker 3
Skrevet
Zenhouse skrev (På 24.11.2025 den 21.11):

Ja, og stå så nærme Silje da. Hostet litt også sånn for sikkerhets skyld. Risikerer jo at Silje må ha vikar neste lørdag pga sykdom. 
Ja jeg synes også hun sang bra- til ikke å være en sangartist. Ikke en sterk stemme, men holdt tonene bra. 

Ang sangstemme så er jeg litt uenig faktisk. Synes hun har en helt grei stemme til å ikke være proff, men fint er det ikke. Og hun er jo faktisk artist. Gitt ut mange låter og har planer om å fortsette med det høres det ut som. Og ja hun holder tonene, men hun klarer ikke overganger eller vocal runs i det hele tatt. Personlig synes jeg det er skikkelig teit at noen blir artister bare fordi de er kjent fra før av. Sophie sa jo selv at hun ville vinne Maskorama, på samme måte hun har uttalt i etterkant at hun tror hun hadde vunnet om hun ikke hadde trekt seg i Skal vi danse. Personlig mener jeg at hun har alt for høye tanker om seg selv.. 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Skrevet
plomman skrev (46 minutter siden):

Ang sangstemme så er jeg litt uenig faktisk. Synes hun har en helt grei stemme til å ikke være proff, men fint er det ikke. Og hun er jo faktisk artist. Gitt ut mange låter og har planer om å fortsette med det høres det ut som. Og ja hun holder tonene, men hun klarer ikke overganger eller vocal runs i det hele tatt. Personlig synes jeg det er skikkelig teit at noen blir artister bare fordi de er kjent fra før av. Sophie sa jo selv at hun ville vinne Maskorama, på samme måte hun har uttalt i etterkant at hun tror hun hadde vunnet om hun ikke hadde trekt seg i Skal vi danse. Personlig mener jeg at hun har alt for høye tanker om seg selv.. 

Syns i grunnen vi var ganske enige. ☺️ bortsett fra  at hun er en artist. Hun gav ut noen få låter med masse autotune, det var vel midt i diskjockey- perioden hennes også. Da hun var pop-Sophie. 
Moderer meg dog til å si at hun sang greit, og ikke bra. Men mye bedre enn meg foråsidetsånn 😆

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...