velociraptor Skrevet 8. november 2025 #48661 Skrevet 8. november 2025 J.. skrev (6 timer siden): "Petite" handler om høyde,ikke bredde/former. Finnes lave kvinner med brede hofter og høye kvinner med smale hofter.. petite er liten og nett og spinkel, ikke lav og bred. 16 16
Anemoi Skrevet 9. november 2025 #48662 Skrevet 9. november 2025 (endret) SE utvider sin barneeksponering ved å la sønnen på være modell og reklamere (direkte/indirekte) for ulike produkter. Og hun pakker det inn i fine ord, det gjør det hele bare enda mer forkastelig… Når skal det komme en lov her til lands som beskytter barna?! Endret 9. november 2025 av Anemoi 15 1 7
Zenhouse Skrevet 10. november 2025 #48663 Skrevet 10. november 2025 Satt på toget i noen timer i går og tenkte jeg skulle ha meg litt lektyre. Det ble «Ting jeg har lært» på BookBites. Jeg tror nå på at operasjonen av underlivet var den mest «desperate» hun har hatt og ikke bare en «fiks idé». Selv om hun nok håpet den skulle fikse opp i en hel del. Boken endret ikke mitt syn på SE generelt og jeg har alltid trodd at hun aller mest er en posør , også vedrørende sex. Men det var trist å lese om. Det hadde jeg syntes uavhengig av hvem det gjaldt- et sunt og godt sexliv og «connection» med egen kropp unner jeg alle å ha. 9 1 1
Isild Skrevet 10. november 2025 #48664 Skrevet 10. november 2025 Anemoi skrev (23 timer siden): SE utvider sin barneeksponering ved å la sønnen på være modell og reklamere (direkte/indirekte) for ulike produkter. Og hun pakker det inn i fine ord, det gjør det hele bare enda mer forkastelig… Når skal det komme en lov her til lands som beskytter barna?! Lurer på hvor lang tid det går før hun viser ansiktet også. Vi ser jo andre influencere først velge full skjerming, så vise kun bakfra - så full eksponering. De klarer bare ikke å la være. Jeg tror ærlig talt at de er så "ødelagte" selv av å leve av og på internett, at de ikke forstår farene ved å eksponere barn, og de forstår heller ikke at det er helt forkastelig å frata barn retten til privatliv, og retten til å begynne på sine liv med så blanke googlesøk som mulig. Tror rett og slett man blir litt kørka av å være influencer jeg. 17 6
Linazer Skrevet 10. november 2025 #48665 Skrevet 10. november 2025 Isild skrev (2 timer siden): Lurer på hvor lang tid det går før hun viser ansiktet også. Vi ser jo andre influencere først velge full skjerming, så vise kun bakfra - så full eksponering. De klarer bare ikke å la være. Jeg tror ærlig talt at de er så "ødelagte" selv av å leve av og på internett, at de ikke forstår farene ved å eksponere barn, og de forstår heller ikke at det er helt forkastelig å frata barn retten til privatliv, og retten til å begynne på sine liv med så blanke googlesøk som mulig. Tror rett og slett man blir litt kørka av å være influencer jeg. Hun har da vist ansiktet hans mange ganger allerede. 16 5
Isild Skrevet 10. november 2025 #48666 Skrevet 10. november 2025 Linazer skrev (38 minutter siden): Hun har da vist ansiktet hans mange ganger allerede. Ja, har hørt at hun har det, jeg følger henne ikke. Men hun ser ut til å unngå å vise ansiktet hans endel også, i disse reklamene iallefall. Men det er nok bare et tidsspørsmål før han vises for alt det er verdt. 1 6
Gjest lepetitmerdeux Skrevet 10. november 2025 #48667 Skrevet 10. november 2025 Hvis dere bare slutter å bry dere om henne, så hadde hun uansett mistet levebrødet sitt. La dama være…
Cami9 Skrevet 10. november 2025 #48668 Skrevet 10. november 2025 (endret) Isild skrev (5 timer siden): Lurer på hvor lang tid det går før hun viser ansiktet også. Vi ser jo andre influencere først velge full skjerming, så vise kun bakfra - så full eksponering. De klarer bare ikke å la være. Jeg tror ærlig talt at de er så "ødelagte" selv av å leve av og på internett, at de ikke forstår farene ved å eksponere barn, og de forstår heller ikke at det er helt forkastelig å frata barn retten til privatliv, og retten til å begynne på sine liv med så blanke googlesøk som mulig. Tror rett og slett man blir litt kørka av å være influencer jeg. Sikkert ikke så lenge til, hun har allerede vist ansiktet hans nok på SoMe til at folk kan kjenne han igjen, noe hun sa hun aldri skulle…. Endret 10. november 2025 av Cami9 6 4
Gjest Era Vulgaris Skrevet 10. november 2025 #48669 Skrevet 10. november 2025 lepetitmerdeux skrev (2 timer siden): Hvis dere bare slutter å bry dere om henne, så hadde hun uansett mistet levebrødet sitt. La dama være… Det stemmer i hvert fall ikke. Hun er jo på tv og i aviser hele tiden, det er media som holder henne relevant.
Gjest lepetitmerdeux Skrevet 10. november 2025 #48670 Skrevet 10. november 2025 Era Vulgaris skrev (3 minutter siden): Det stemmer i hvert fall ikke. Hun er jo på tv og i aviser hele tiden, det er media som holder henne relevant. Mediene dekker henne fordi du bryr deg om henne
Allo Skrevet 10. november 2025 #48671 Skrevet 10. november 2025 Anemoi skrev (På 9.11.2025 den 13.08): SE utvider sin barneeksponering ved å la sønnen på være modell og reklamere (direkte/indirekte) for ulike produkter. Og hun pakker det inn i fine ord, det gjør det hele bare enda mer forkastelig… Når skal det komme en lov her til lands som beskytter barna?! Det er sykt hvis hun tror at sønnen ser hva som er stilig eller ikke. Han er blitt innprentet «wow» av moren. For et virkelig forkvalket sinn hun har. 10 8
Gjest Era Vulgaris Skrevet 10. november 2025 #48672 Skrevet 10. november 2025 lepetitmerdeux skrev (2 timer siden): Mediene dekker henne fordi du bryr deg om henne Herregud… En skal lese mye tull her inne.
Zenhouse Skrevet 11. november 2025 #48673 Skrevet 11. november 2025 https://www.nettavisen.no/kjendis/sophie-elise-hylles-ellevilt/s/5-95-2718871 Hylles for skuespiller-evnen sin i Forræder… altså… uten mimikk og den overspillingen hun hadde et par ganger i plenum der, så er jeg ikke helt enig der Men jeg tror på det Rasmus Wold sier- at medspillerne ble litt starstrucked og fascinert av henne, og dermed ikke hevet øyebryn ( over evnt mistenkelig oppførsel?) 23
Gjest Era Vulgaris Skrevet 11. november 2025 #48675 Skrevet 11. november 2025 m00na skrev (58 minutter siden): Mulig hun har skuespillertalent, noe jeg synes virker merkelig, for som programleder er hun stiv som en stokk, usikker og helt uengasjert. Jeg har ikke sett Forræder, så mulig hun var god der.
Turkis Sau Skrevet 11. november 2025 #48676 Skrevet 11. november 2025 m00na skrev (4 timer siden): Sorry, men det eneste jeg har tenkt hver gang hun er på skjermen i Forræder er: 13 8
Sol Rampelyset Skrevet 11. november 2025 #48677 Skrevet 11. november 2025 Tråden er ryddet for persondebatt. sol, admin. 1
Jadaomatte Skrevet 11. november 2025 #48678 Skrevet 11. november 2025 Merkelig at hun får skryt, hun er jo mimikkløs. Det er kanskje en fordel i forræder? 18 1
J.. Skrevet 12. november 2025 #48679 Skrevet 12. november 2025 Jadaomatte skrev (9 timer siden): Merkelig at hun får skryt, hun er jo mimikkløs. Det er kanskje en fordel i forræder? Er nok lettere for folk som faktisk er rundt henne mye,å vite hvor mye/lite mimikk hun faktisk har. 3 1
Gjest Hakkespett1 Skrevet 12. november 2025 #48680 Skrevet 12. november 2025 Era Vulgaris skrev (På 10.11.2025 den 21.54): Herregud… En skal lese mye tull her inne. Dersom samtlige artikler om Sophie Elise hadde fått NULL klikk, så ville alle nettavisene etter hvert sluttet å skrive om henne. Burde jo være temmelig åpenbart altså.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå