Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
J.. skrev (6 timer siden):

"Petite" handler om høyde,ikke bredde/former.

Finnes lave kvinner med brede hofter og høye kvinner med smale hofter..

petite er liten og nett og spinkel, ikke lav og bred.

• Liker 16
  • Nyttig 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

SE utvider sin barneeksponering ved å la sønnen på være modell og reklamere (direkte/indirekte) for ulike produkter. Og hun pakker det inn i fine ord, det gjør det hele bare enda mer forkastelig…
Når skal det komme en lov her til lands som beskytter barna?! 

IMG_4748.jpeg

Endret av Anemoi
  • Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Satt på toget i noen timer i går og tenkte jeg skulle ha meg litt lektyre. Det ble «Ting jeg har lært» på BookBites. Jeg tror nå på at operasjonen av underlivet var den mest «desperate» hun har hatt og ikke bare en «fiks idé». Selv om hun nok håpet den skulle fikse opp i en hel del. Boken endret ikke mitt syn på SE generelt og jeg har alltid trodd at hun aller mest er en posør , også vedrørende sex.   Men det var trist å lese om. Det hadde jeg syntes uavhengig av hvem det gjaldt- et sunt og godt sexliv og «connection» med egen kropp unner jeg alle å ha. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Anemoi skrev (23 timer siden):

SE utvider sin barneeksponering ved å la sønnen på være modell og reklamere (direkte/indirekte) for ulike produkter. Og hun pakker det inn i fine ord, det gjør det hele bare enda mer forkastelig…

IMG_4748.jpeg

Lurer på hvor lang tid det går før hun viser ansiktet også. Vi ser jo andre influencere først velge full skjerming, så vise kun bakfra - så full eksponering. 

De klarer bare ikke å la være. Jeg tror ærlig talt at de er så "ødelagte" selv av å leve av og på internett, at de ikke forstår farene ved å eksponere barn, og de forstår heller ikke at det er helt forkastelig å frata barn retten til privatliv, og retten til å begynne på sine liv med så blanke googlesøk som mulig.  

Tror rett og slett man blir litt kørka av å være influencer jeg. 

• Liker 17
  • Nyttig 6
Skrevet
Isild skrev (2 timer siden):

Lurer på hvor lang tid det går før hun viser ansiktet også. Vi ser jo andre influencere først velge full skjerming, så vise kun bakfra - så full eksponering. 

De klarer bare ikke å la være. Jeg tror ærlig talt at de er så "ødelagte" selv av å leve av og på internett, at de ikke forstår farene ved å eksponere barn, og de forstår heller ikke at det er helt forkastelig å frata barn retten til privatliv, og retten til å begynne på sine liv med så blanke googlesøk som mulig.  

Hun har da vist ansiktet hans mange ganger allerede. 

• Liker 16
  • Nyttig 5
Skrevet
Linazer skrev (38 minutter siden):

Hun har da vist ansiktet hans mange ganger allerede. 

Ja, har hørt at hun har det, jeg følger henne ikke. Men hun ser ut til å unngå å vise ansiktet hans endel også, i disse reklamene iallefall. 

Men det er nok bare et tidsspørsmål før han vises for alt det er verdt. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Gjest lepetitmerdeux
Skrevet

Hvis dere bare slutter å bry dere om henne, så hadde hun uansett mistet levebrødet sitt. La dama være…

Skrevet (endret)
Isild skrev (5 timer siden):

Sikkert ikke så lenge til, hun har allerede vist ansiktet hans nok på SoMe til at folk kan kjenne han igjen, noe hun sa hun aldri skulle…. 

Endret av Cami9
  • Liker 6
  • Nyttig 4
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
lepetitmerdeux skrev (2 timer siden):

Hvis dere bare slutter å bry dere om henne, så hadde hun uansett mistet levebrødet sitt. La dama være…

Det stemmer i hvert fall ikke. Hun er jo på tv og i aviser hele tiden, det er media som holder henne relevant. 

Gjest lepetitmerdeux
Skrevet
Era Vulgaris skrev (3 minutter siden):

Det stemmer i hvert fall ikke. Hun er jo på tv og i aviser hele tiden, det er media som holder henne relevant. 

Mediene dekker henne fordi du bryr deg om henne

Skrevet
Anemoi skrev (På 9.11.2025 den 13.08):

IMG_4748.jpeg

Det er sykt hvis hun tror at sønnen ser hva som er stilig eller ikke. Han er blitt innprentet «wow» av moren. For et virkelig forkvalket sinn hun har. 

• Liker 10
  • Nyttig 8
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
lepetitmerdeux skrev (2 timer siden):

Mediene dekker henne fordi du bryr deg om henne

Herregud…

En skal lese mye tull her inne. 

Skrevet

https://www.nettavisen.no/kjendis/sophie-elise-hylles-ellevilt/s/5-95-2718871 

Hylles for skuespiller-evnen sin i Forræder… altså… uten mimikk og den overspillingen hun hadde et par ganger i plenum der, så er jeg ikke helt enig der  

Men jeg tror på det Rasmus Wold sier- at medspillerne ble litt starstrucked og fascinert av henne, og dermed ikke hevet øyebryn ( over evnt mistenkelig oppførsel?) 

• Liker 23
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
m00na skrev (58 minutter siden):

Screenshot_20251111_130150_Chrome.jpg

Mulig hun har skuespillertalent, noe jeg synes virker merkelig, for som programleder er hun stiv som en stokk, usikker og helt uengasjert. Jeg har ikke sett Forræder, så mulig hun var god der. 

Skrevet
m00na skrev (4 timer siden):

Screenshot_20251111_130150_Chrome.jpg

Sorry, men det eneste jeg har tenkt hver gang hun er på skjermen i Forræder er:

Screenshot_20251111_172816_Chrome.jpg

• Liker 13
  • Nyttig 8
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

sol, admin. 

• Liker 1
Skrevet

Merkelig at hun får skryt, hun er jo mimikkløs. Det er kanskje en fordel i forræder?

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet
Jadaomatte skrev (9 timer siden):

Merkelig at hun får skryt, hun er jo mimikkløs. Det er kanskje en fordel i forræder?

Er nok lettere for folk som faktisk er rundt henne mye,å vite hvor mye/lite mimikk hun faktisk har.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Hakkespett1
Skrevet
Era Vulgaris skrev (På 10.11.2025 den 21.54):

Herregud…

En skal lese mye tull her inne. 

Dersom samtlige artikler om Sophie Elise hadde fått NULL klikk, så ville alle nettavisene etter hvert sluttet å skrive om henne. Burde jo være temmelig åpenbart altså.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...