Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Clearpath skrev (15 minutter siden):

Du kledde på deg for å ta de første bildene når baby akkurat var født? 

Jeg gikk ikke ut av senga før etter 3 timer tror jeg. 

Er jo forskjell på å evt ta bilder som private minner/sende til familie, enn det man legger ut på en kanal med flere hundre tusen følgere og som man vet kommer til å bli brukt i media.

Endret av Sinccis
  • Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amatariel skrev (24 minutter siden):

Syns det var veldig fine bilder hun hadde lagt ut ❤️ Flott at hun vil dele med oss! Jeg tror hun sa noe slikt som at nyfødtbilde kom hun til å legge ut, men ikke ansiktet hans etter hvert som han vokser opp (og blir gjenkjenbar).

Må innrømme at jeg er litt nysgjerrig på om det ble keisersnitt eller vaginalt. Vil egentlig overraske meg hvis det ikke var keisersnitt. Hun har virket så sikker på at han skulle komme i disse dager (aldri snakket om overtid), og annonseringen i teksten syns jeg også var vinklet litt slik. Men jeg kan jo ta feil.

Det er en flott prestasjon å føde et barn - uavhengig av om det er med keisersnitt eller vaginalt! Om hun har født med keisersnitt, så er det nok gode grunner til det

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere- magen var hvertfall godt gjemt nå!  🤭 sånn bare for å flytte fokus vekk fra pupper  litt her. 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (5 minutter siden):

Her ble det bare bilde av baby som første bilde. Hadde ingen interesse av å se hvor forjævlig jeg må ha sett ut etter en fødsel :paff:

Jeg la selv baby på brystet mitt. La ikke fra meg baby igjen før jeg skulle på toalettet.  

Så her er baby på meg på alle bilder og jeg er naturligvis naken. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clearpath skrev (8 minutter siden):

Du kledde på deg for å ta de første bildene når baby akkurat var født? 

Jeg gikk ikke ut av senga før etter 3 timer tror jeg. 

Jeg hadde evne til å dra opp flikene på sykehuskjortelen.  

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clearpath skrev (2 minutter siden):

Jeg la selv baby på brystet mitt. La ikke fra meg baby igjen før jeg skulle på toalettet.  

Så her er baby på meg på alle bilder og jeg er naturligvis naken. 

Baby var på meg og,men tok nærbilde av bare baby 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nordblomst skrev (23 minutter siden):

NRK tar opp dette med barns rett til privatliv på en fin måte i samme sak som de skriver om SE.

https://www.nrk.no/trondelag/sophie-elise-har-blitt-mamma-1.16858884

 

Flere store medier lager clickbait om at Sophie Elise deler bilder av babyen. Får virkelig håpe at dette er nylig-født-rusen og at barnet blir skjermet i fremtiden. Barnet er allerede en clickbait! 

 

Endret av K_mb
  • Liker 15
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt. Første bilde er sexy puppebilde, men hun kan så klart fritas fra kritikk fordi mammashaming og alt det der. Det er så forutsigbart. 😂

  • Liker 25
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clearpath skrev (11 minutter siden):

Jeg la selv baby på brystet mitt. La ikke fra meg baby igjen før jeg skulle på toalettet.  

Så her er baby på meg på alle bilder og jeg er naturligvis naken. 

Jeg er helt med der, var sånn selv.
. Jeg hadde bare ikke latt over 600.000 se det på Instagram liksom. 

  • Liker 12
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

parmanoia skrev (5 minutter siden):

Genialt. Første bilde er sexy puppebilde, men hun kan så klart fritas fra kritikk fordi mammashaming og alt det der. Det er så forutsigbart. 😂

Ja det er jo så naturlig...🙄   Spar meg!

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clearpath skrev (14 minutter siden):

Jeg la selv baby på brystet mitt. La ikke fra meg baby igjen før jeg skulle på toalettet.  

Så her er baby på meg på alle bilder og jeg er naturligvis naken. 

Men ligger det bilder av det på nettet for alltid??

  • Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (41 minutter siden):

Syns det var veldig fine bilder hun hadde lagt ut ❤️ Flott at hun vil dele med oss! Jeg tror hun sa noe slikt som at nyfødtbilde kom hun til å legge ut, men ikke ansiktet hans etter hvert som han vokser opp (og blir gjenkjenbar).

Må innrømme at jeg er litt nysgjerrig på om det ble keisersnitt eller vaginalt. Vil egentlig overraske meg hvis det ikke var keisersnitt. Hun har virket så sikker på at han skulle komme i disse dager (aldri snakket om overtid), og annonseringen i teksten syns jeg også var vinklet litt slik. Men jeg kan jo ta feil.

Hvorfor er det flott at hun vil dele med oss? 
Gratulerer til de nybakte foreldrene. Nå håper jeg baby skjermes fra sosiale medier her etter, noe jeg tviler sterkt på. 
#fødtmedsponsipanna

  • Liker 14
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nyfødt bilde med han på brystet er det MINST seksualiserte jeg har sett fra den kanten på lenge, lenge! 

  • Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun fortsetter trenden med seksualisering så langt det lar seg gjøre, til og med på de første bildene med baby, med halvåpen munn og sexy blikk…

  • Liker 19
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (11 minutter siden):

Hvorfor er det flott at hun vil dele med oss? 
Gratulerer til de nybakte foreldrene. Nå håper jeg baby skjermes fra sosiale medier her etter, noe jeg tviler sterkt på. 
#fødtmedsponsipanna

Enig. Hvorfor må det deles? Når til og med utseendet til babyen blir et tema…

Ny inntektskilde for influenceren, dette, skal bite i meg spådommen om det ikke skjer. 

  • Liker 7
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere gi dere! Sexy bilder? Pupper i fokus?  Jeg ser en nybakt mamma som ser på sønnen sin med kjærlighet. At den nyfødte ligger på sin mammas nakne bryst er rett og slett fordi det er det den skal! Hud mot hud er essensielt for en nyfødt, melkeproduksjon, tilknytning osv. 

Hvis du ser pupper og sexy i fokus er det fordi det er deg selv som har fokus på dette. 
 

  • Liker 31
  • Hjerte 2
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

K_mb skrev (25 minutter siden):

Flere store medier lager clickbait om at Sophie Elise deler bilder av babyen. Får virkelig håpe at dette er nylig-født-rusen og at barnet blir skjermet i fremtiden. Barnet er allerede en clickbait! 

 

Barnet har vært clickbait siden hun annonserte graviditeten

  • Liker 5
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei uff stakkars baby :( delte ikke sånne bilder med familien min engang 😅😅 

  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (6 minutter siden):

Enig. Hvorfor må det deles? Når til og med utseendet til babyen blir et tema…

Ny inntektskilde for influenceren, dette, skal bite i meg spådommen om det ikke skjer. 

Jeg har veldig liten tro på at dette barnet blir skjermet, dessverre. SE får nå muligheten til å endre image fullstendig, og baby blir rekvisitten for å oppnå det. 
At enkelte her virker aldeles overlykkelig for at hun deler, viser hvor lite folk forstår omkring eksponering av barn i sosiale medier. Bekymringsfullt. 

  • Liker 16
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj også med de ekle neglene sine, der avføringen hennes vil samle seg 😅😅 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...