Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

winterchild skrev (1 minutt siden):

Here we go again med crazy avspåring.. 

Lag en eget innlegg om klær på treningssenter...

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tydeligvis mange gravide og mødre også som følger henne og støtter henne ved å kjøpe Glöd-produkter. Jeg er gravid selv nå og med på en termingruppe på Snapchat, der folk stadig viser frem hvilke Glöd-produkter de har kjøpt, snakker om hvilke SE selv bruker som gravid og anbefaler osv. Aldri vært noen som har sagt noe negativt om å støtte SE sitt merke, selv om det ellers kam være ganske hard diskusjon og dømming av folk som kjøper ting fra f. eks. Temu, Tommeliten osv. 

Så virker for meg nå som at folk flest utenom denne tråden liker å følge SE og ikke ser noe galt i hvordan hun holder på, til og med andre gravide og mødre 🤷🏼‍♀️

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (22 minutter siden):

Er tydeligvis mange gravide og mødre også som følger henne og støtter henne ved å kjøpe Glöd-produkter. Jeg er gravid selv nå og med på en termingruppe på Snapchat, der folk stadig viser frem hvilke Glöd-produkter de har kjøpt, snakker om hvilke SE selv bruker som gravid og anbefaler osv. Aldri vært noen som har sagt noe negativt om å støtte SE sitt merke, selv om det ellers kam være ganske hard diskusjon og dømming av folk som kjøper ting fra f. eks. Temu, Tommeliten osv. 

Så virker for meg nå som at folk flest utenom denne tråden liker å følge SE og ikke ser noe galt i hvordan hun holder på, til og med andre gravide og mødre 🤷🏼‍♀️

nja vil ikke si at du får et veldig representativt tverrsnitt av befolkningen ved å se på hva folk legger ut på some. Det er mange som er skeptiske til SE og influencere generalt, og jeg vil tippe at en god del av disse ikke er de som legger ut mest på some selv. De som derimot ikke ser noe i veien med å selv brette ut om eget liv på feks snap vil nok naturligvis også være de som lar seg inspirere av "de på toppen"

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den lille gutten født! Så nydelig han så ut💙

  • Liker 4
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lik nese som SE (sin opprinnelige nese) og hennes mammas nese ser det ut til

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt&Komplisert skrev (2 minutter siden):

Lik nese som SE (sin opprinnelige nese) og hennes mammas nese ser det ut til

Jepp!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BlåSwix skrev (12 minutter siden):

Da er han ute :)

 

https://ww

Jepp akkurat den samme nesen, men tror nok hun synes nesen ser fin ut på sønnen.

Da er det bare å gratulere👶🎉🎈

Endret av Tough cookie
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nydelig liten gutt 🤩 Jeg er skikkelig misunnelig på henne akkurat nå, den første tiden med nyfødt er noe helt for seg selv.  

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hivju skrev (3 minutter siden):

Alle babyer har en sånn type nese! Jises people

Jeg mente det hyggelig! Kult med sånn nese, og nei, alle babyer har ikke det. Elsker oppstopperneser, jeg 🙂

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer til den lille familien. Ingen overraskelse at det deles hele 3 bilder av barnet, og at det hemmelige navnet på H må melkes litt lengre 🤭

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer gratulerer. Hvor ble det av lovnaden om å kanskje bare legge ut ett bilde av hånda? Hun var jo så klar på det 🙃

  • Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelinn skrev (7 minutter siden):

Så nydelig liten gutt 🤩 Jeg er skikkelig misunnelig på henne akkurat nå, den første tiden med nyfødt er noe helt for seg selv.  

Og jeg misunner de som har det sånn den første tida. For meg var det så slitsomt den ene gangen jeg hadde baby at jeg omtrent har fortrengt alt som er 💔 Men jeg husker hvor søt han var, hvor enorm kjærligheten min til ham var/er og at det var det som fikk meg i gjennom de første månedene. Så alle klarer det på en eller annen måte, selv om det er beinhardt arbeid ☺️

  • Liker 5
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerka skrev (5 minutter siden):

Og jeg misunner de som har det sånn den første tida. For meg var det så slitsomt den ene gangen jeg hadde baby at jeg omtrent har fortrengt alt som er 💔 Men jeg husker hvor søt han var, hvor enorm kjærligheten min til ham var/er og at det var det som fikk meg i gjennom de første månedene. Så alle klarer det på en eller annen måte, selv om det er beinhardt arbeid ☺️

Min første fødsel og tiden etter var ufattelig slitsom, baby som måtte dras ut og jeg måtte i narkose en drøy halvtime etter fødsel fordi jeg blødde så mye. Mistet så mye blod at jeg var helt ubrukelig første to ukene. Men som du skriver, en klarer å fortrenge det, rart hvordan vi er skrudd sammen 🩷

  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...