Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Personligen hade jag aldrig förlåtit min mamma om hon hade sexualiserat sin graviditet med mig. Så äckligt att jag nästan spyr faktiskt. Det är ett BARN i magen förhelvete Sophie. 

  • Liker 20
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sinccis skrev (3 timer siden):

Tror den ideelle målgruppen er unge kvinner/tenåringer som bruker Glöd-produkter for å oppnå samme utseende som SE, og som ikke selv enda har vært gravide/har barn selv, som ser for seg at de også skal være like sexy til og med som gravide når den tid kommer 🤷🏼‍♀️

Huttetu. Norges farligste forbilde skal nå være forbilde for gravide. Fantastisk. 

  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, en gravid struttende mage i en nydelig fin tettsittende kjole er noe av det fineste jeg vet, og en tid en virkelig kan slappe av uten å føle en må trekke inn magen, og gjøre noe for å føle seg fin. Men den seksualiseringa, og "kom å ta meg-" blikket. Det er så kvalmt. Det er så stor forskjell å vise den fram fordi en er stolt og en kan slappe av i musklene for en gangs skyld, og å strutte frem med sexblikk. Synes det rett og slett er kvalmt, og hun tar jo på den konstant samtidig. Vil hun ha sex med den holdt jeg på å si? Hva er greia? Koselig å kose magen hjemme i senga med kjæresten for å "kose" baby. Men ute blant folk, på trening, forann kameraet? Nei takk 😬

Og som noen skriver. Utslitt og får ikke sove, så må på sykehuset for å sove. Og får til å trene? Jeg er ikke av de her som mener det er feil å legges inn på sykehus for sovemedisin en gang på slutten, men da bør hun kanskje hjem og slappe av etterpå også da. Ikke skryte seg selv opp i skyene for å vise hvor flink hun er til å trene. Det blir falskt.

Kjenner det er mye som provoserer meg med henne. Og håper virkelig at inntrykket hun har gitt meg på hvilken mor hun blir, er totalt feil, ellers håper jeg noen kommer inn for å hjelpe/veilede der raskt. For slik som det fremstilles av hun, er helt sinnsykt. Forhåpentligvis er det blir klikk og oppmerksomhet, men merker jeg tviler 😬

  • Liker 16
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopeful skrev (1 time siden):

Helt ærlig, en gravid struttende mage i en nydelig fin tettsittende kjole er noe av det fineste jeg vet, og en tid en virkelig kan slappe av uten å føle en må trekke inn magen, og gjøre noe for å føle seg fin. Men den seksualiseringa, og "kom å ta meg-" blikket. Det er så kvalmt. Det er så stor forskjell å vise den fram fordi en er stolt og en kan slappe av i musklene for en gangs skyld, og å strutte frem med sexblikk. Synes det rett og slett er kvalmt, og hun tar jo på den konstant samtidig. Vil hun ha sex med den holdt jeg på å si? Hva er greia? Koselig å kose magen hjemme i senga med kjæresten for å "kose" baby. Men ute blant folk, på trening, forann kameraet? Nei takk 😬

Og som noen skriver. Utslitt og får ikke sove, så må på sykehuset for å sove. Og får til å trene? Jeg er ikke av de her som mener det er feil å legges inn på sykehus for sovemedisin en gang på slutten, men da bør hun kanskje hjem og slappe av etterpå også da. Ikke skryte seg selv opp i skyene for å vise hvor flink hun er til å trene. Det blir falskt.

Kjenner det er mye som provoserer meg med henne. Og håper virkelig at inntrykket hun har gitt meg på hvilken mor hun blir, er totalt feil, ellers håper jeg noen kommer inn for å hjelpe/veilede der raskt. For slik som det fremstilles av hun, er helt sinnsykt. Forhåpentligvis er det blir klikk og oppmerksomhet, men merker jeg tviler 😬

Denne tida før fødsel må melkast for alt det er verdt. Heilt ok det. Men, trur kvardagen med baby kjem til å treffe ho midt i fleisen ganske så hardt. Fra styling av hud, hår og negler, til å knapt få tid til å dusje. Ønsker ho uansett masse lykke til. Ein er alltid usikker med første baby. Har ikkje snøring på kva ein driv med 😅 men det går seg til. Alle finn sin måte, og er sikker på ho blir ei omsorgsfull og god mor. Og dersom ho skal ansette barnepleier, så blir det sikkert tid til alt dette overfladiske også. 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mokica skrev (1 time siden):

Denne tida før fødsel må melkast for alt det er verdt. Heilt ok det. Men, trur kvardagen med baby kjem til å treffe ho midt i fleisen ganske så hardt. Fra styling av hud, hår og negler, til å knapt få tid til å dusje. Ønsker ho uansett masse lykke til. Ein er alltid usikker med første baby. Har ikkje snøring på kva ein driv med 😅 men det går seg til. Alle finn sin måte, og er sikker på ho blir ei omsorgsfull og god mor. Og dersom ho skal ansette barnepleier, så blir det sikkert tid til alt dette overfladiske også. 

«Baby H har faktisk en far…!» + ansatt nanny. Livet skal tilbake til normalen for SE, frem til kua igjen skal melkes fra ny positiv test om ikke lenge. Frykt ikke. Hun er jo godt forberedt! 

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mokica skrev (1 time siden):

er sikker på ho blir ei omsorgsfull og god mor. 

Hva er det som gjør deg så sikker på det? 

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen her kan sitte å dømme hvordan hun blir som mor. Uansett fortid. Man kan få fødselsdepresjon enten man er psykolog eller butikkmedabeider. Jeg tror hun blir en god mor. 

  • Liker 10
  • Hjerte 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (8 timer siden):

Ingen her kan sitte å dømme hvordan hun blir som mor. Uansett fortid. Man kan få fødselsdepresjon enten man er psykolog eller butikkmedabeider. Jeg tror hun blir en god mor. 

Nei, ingen som vet hvordan hun blir....men statistisk sett så er desverre sjansen stor for at problemer dukker opp når man har hatt depresjoner, psykose og store søvnvansker tidligere. Derfor håper jeg hun har en støttende partner og gode folk rundt seg. At de har et godt nettverk i Trondheim som kan stille opp å hjelpe ved behov.

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper egentlig for barnets skyld at hun ansetter en nanny som kan ta seg av babyen. Hun selv har vist mange ganger at hun ikke engang evner å ta ansvar for en hund eller katt. 

Stygt redd hun etter fødsel går hardt inn for å skrive om hormonelle svingninger/fødselsdepresjoner osv. Håper hun mener alvor ift å ikke eksponere barnet, men da blir det nok voldsomt med post-gravid-opplevelser som skal deles, deles og deles. 

Det har vært veldig spesiellt å se en gravid dame gå med magen bar i 9 mnd, med bedroom-blikk og sexy poseringer, mens hun gnir og gnir på den - med halvåpen munn. Det har virket helt forstyrret, ekkelt og veldig uvanlig. 

  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

Jeg håper egentlig for barnets skyld at hun ansetter en nanny som kan ta seg av babyen. Hun selv har vist mange ganger at hun ikke engang evner å ta ansvar for en hund eller katt. 

Stygt redd hun etter fødsel går hardt inn for å skrive om hormonelle svingninger/fødselsdepresjoner osv. Håper hun mener alvor ift å ikke eksponere barnet, men da blir det nok voldsomt med post-gravid-opplevelser som skal deles, deles og deles. 

Det har vært veldig spesiellt å se en gravid dame gå med magen bar i 9 mnd, med bedroom-blikk og sexy poseringer, mens hun gnir og gnir på den - med halvåpen munn. Det har virket helt forstyrret, ekkelt og veldig uvanlig. 

Lurer på om hun skal forsette å gå med naken mage og gni på den etter fødsel? Hun er jo så glad i det. Hadde vært bedre hadde hun gjortdet fra før. Men å gå med magen mage midt på vinter er helt hensidigt, og hadde jeg sett henne på mitt treningsstudio i bare bh ,hadde jeg blitt uvel ,er ikke lov her jeg bor å gå i  bh på treningstudioet. 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLOMSTERKVAST skrev (6 minutter siden):

er ikke lov her jeg bor å gå i  bh på treningstudioet.

Er neppe lov der SE går heller, hun har jo fått tilsnakk flere ganger. Men hun bryr seg ikke om det. Senteret kunne nok sikkert håndhevet det med utestengelse av henne etter x antall advarsler, men de er nok helt sikkert redd for mediadekningen det vil komme til å få... lettere å la henne styre på (dessverre).

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLOMSTERKVAST skrev (50 minutter siden):

Lurer på om hun skal forsette å gå med naken mage og gni på den etter fødsel? Hun er jo så glad i det. Hadde vært bedre hadde hun gjortdet fra før. Men å gå med magen mage midt på vinter er helt hensidigt, og hadde jeg sett henne på mitt treningsstudio i bare bh ,hadde jeg blitt uvel ,er ikke lov her jeg bor å gå i  bh på treningstudioet. 

Det har vært helt bizzart å se henne på helsestudio med kun bh og tights.  Lurer på hva de andre der tenker....og det at hun MÅ filme hver gang hun er der. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var ulovlig å filme inne på et treningssenter jeg, burde vært strenge regler på det og total mobilforbud. Ekkelt å trene et sted hvor folk filmer og legger ut...ikke alle som føler seg vel med det. Å ta hensyn til andre som også betaler for å trene der og alles trivsel, bør veie tyngere enn at Sofie skal filme seg selv halvnaken med kåte blikk i full offentlighet. 

Endret av Carabilla
  • Liker 16
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De aller fleste treningssentere har regler ift påkledning. Mange har tidligere vært sure for det, men dette er regler for å ivareta de som evt føler seg nettopp støtt av at andre trener halvnakne. Treningssentere er for alle, og det er for trening. Posere sexy,  "gå rundt i BH, filme -  er ikke greit, det kan hun (og andre) gjøre hjemme! 

 

  • Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spent på om hun har fått møte lille prinsen sin nå🩵 var ikke termin ganske snart også?

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilja82 skrev (46 minutter siden):

Så spent på om hun har fått møte lille prinsen sin nå🩵 var ikke termin ganske snart også?

Terminen er vel 3. mai. Husk at man kan gå intill to uker over termin før man settes i gang. Så teoretisk sett kan lille baby H bli et 17. mai barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Isild skrev (13 timer siden):

De aller fleste treningssentere har regler ift påkledning. Mange har tidligere vært sure for det, men dette er regler for å ivareta de som evt føler seg nettopp støtt av at andre trener halvnakne. Treningssentere er for alle, og det er for trening. Posere sexy,  "gå rundt i BH, filme -  er ikke greit, det kan hun (og andre) gjøre hjemme! 

Og for å legge til:

Akkurat på treningssenter har jo bekledning faktisk flere funksjoner enn at folk ikke skal føle seg støtt:
Det er også et hygiene-aspekt her, altså jeg mener f. eks. kroppsvæsker utover... La også merke til at hun gikk barbeint der, og man har jo hørt sitt x antall ganger om fothygiene og smitte av diverse (med tilhørende vemmelse for min del ved observasjon av hennes bare føtter, mage, rygg etc i fri utfoldelse og på andres bekostning). Man vil jo ikke ligge og vake i andres svette. Reker i lake får iallefall dø før de må ligge slik, og de skal iallefall ikke forsøke å bli trent eller unngå å bli snikfilmet eller å få fotsopp midt oppi det hele.

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 10
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (2 timer siden):

Og for å legge til:

Akkurat på treningssenter har jo bekledning faktisk flere funksjoner enn at folk ikke skal føle seg støtt:
Det er også et hygiene-aspekt her, altså jeg mener f. eks. kroppsvæsker utover... La også merke til at hun gikk barbeint der, og man har jo hørt sitt x antall ganger om fothygiene og smitte av diverse (med tilhørende vemmelse for min del ved observasjon av hennes bare føtter, mage, rygg etc i fri utfoldelse og på andres bekostning). Man vil jo ikke ligge og vake i andres svette. Reker i lake får iallefall dø før de må ligge slik, og de skal iallefall ikke forsøke å bli trent eller unngå å bli snikfilmet eller å få fotsopp midt oppi det hele.

Det er ikke sånn at klær filtrerer svette og gjør den mer hygienisk, tvert i mot. Den eneste grunnen til regler for bekledning på treningsstudio er for at ingen skal bli støtt, det handler ikke om hygiene i det hele tatt.

På The Well f.eks. Må man enten være naken eller bruke deres badetøy, ikke eget badetøy - av hygieniske årsaker.

At enkelte har fotsopp betyr ikke at det generelt er uhygienisk å hå barbeint heller. Enkelte har sopp på neglene på fingrene, eller andre smittsomme infeksjoner, så kanskje det ikke skal være lov å bruke hendene sine uten hansker på trening? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

velociraptor skrev (11 minutter siden):

Det er ikke sånn at klær filtrerer svette og gjør den mer hygienisk, tvert i mot. Den eneste grunnen til regler for bekledning på treningsstudio er for at ingen skal bli støtt, det handler ikke om hygiene i det hele tatt.

På The Well f.eks. Må man enten være naken eller bruke deres badetøy, ikke eget badetøy - av hygieniske årsaker.

At enkelte har fotsopp betyr ikke at det generelt er uhygienisk å hå barbeint heller. Enkelte har sopp på neglene på fingrene, eller andre smittsomme infeksjoner, så kanskje det ikke skal være lov å bruke hendene sine uten hansker på trening? 

Sier det ikke seg selv at dersom man blir svett og sitter inntil en treningsbenk så blir den benken mer våt og ekkel om man sitter med bar rygg enn om man har på tskjorte? De færreste svetter en tskjorte helt gjennomblaut, og tskjorter klarer dermed å forhindre at apparater og matter blir våte av svette. Hva gjelder nakne føtter synes jeg det er helt hinsides at du forsvarer det på et treningssenter - et sted hvor mange tar pushups og andre øvelser hvor man direkte kontakt med gulvet, der skal man slippe at folk har gått med svette, fotsopp og vorte-infiserte føttene sine. De fleste sentre har krav om at man går med innesko, og det med god grunn, men SE har jo vist gang på gang at regler det gjelder ikke for henne. Hun drikker i badeland, tar seg ei stripe i ny og ne, merker ikke reklamene sine, lyver om alt fra boligkjøp til rumpeoperasjoner og gir da selvfølgwlig blanke faen i å vise hensyn til andre på trening - enten det er å kle på seg sokker eller legge vekk kameraet når andre trener i bakgrunnen

  • Liker 5
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

velociraptor skrev (56 minutter siden):

Det er ikke sånn at klær filtrerer svette og gjør den mer hygienisk, tvert i mot. Den eneste grunnen til regler for bekledning på treningsstudio er for at ingen skal bli støtt, det handler ikke om hygiene i det hele tatt.

På The Well f.eks. Må man enten være naken eller bruke deres badetøy, ikke eget badetøy - av hygieniske årsaker.

At enkelte har fotsopp betyr ikke at det generelt er uhygienisk å hå barbeint heller. Enkelte har sopp på neglene på fingrene, eller andre smittsomme infeksjoner, så kanskje det ikke skal være lov å bruke hendene sine uten hansker på trening? 

Altså, for meg blir dette så vilt at det er faktisk vanskelig å svare på.

Eh, er du i bakvendtland...
Jo, det er jo nettopp nesten det det er: Et slags filter, eller en barriere, om du vil. Det er selvfølgelig, åpenbart, opplagt, selvsagt at å ligge direkte med bar hud og svette på noe er betydelig eklere enn å svette på innsiden av tøy. Selv hvis du så svetter SÅ forbanna mye at det går gjennom, så må det jo nettopp det: Gjennom den barrieren tøyet er. Jeg vet ikke hva slags tøy du bruker, men det er kanskje tøyet det er noe feil med hvis du får akkurat samme resultat om du går med eller uten... Er du sikker på du har tøy på i så tilfelle..?..

Og nei, det er absolutt ikke den eneste regelen nei. Både der jeg trener nå er regel om bekledning i hovedsak pga kroppvæske (vær så snill altså, jeg leste faktisk arket jeg fikk da jeg meldte meg inn før jeg skrev om det her nå, det ligger 5 cm fra meg og overskriften er: "XXX - Regler og retningslinjer for bekledning", hvorpå det følger et helt avsnitt om hvorfor man skal bruke treningsklær, der hovedgrunnen står i uthevet at er med tanke på kroppsvæsker), men også før når jeg trente på Sats opplevde jeg flere ganger å overhøre at folk fikk tilsnakk for for lite bekledning på flere sentre, flere ganger, og at kroppsvæsker ble nevnt. Så der tar du jo rett og slett feil. Spesielt å i det hele tatt påberope seg den type påståelighet på vegne av alle landets treningssentre, særlig for meg som sitter her med skriftlig dokumentasjon på det motsatte. 

Å sammenligne hender uten hansker med å gå barføtt på et treningssenter er jo i beste fall vilt, det også.

På samme måte som det er sånne "fotbad" overalt der man går barføtt har du kanskje hørt om konseptene håndvask, håndsåpe, vask etc...? Håper jeg...

Dette også til tross for at man ikke tråkker rundt på gulv, har hendene inne i sokker oppi sko man kanskje har brukt i flere år, kanskje også trakket på gulv der det går hunder som ikke bruker sokker eller sko ute og dermed drar med seg rusk og rask inn eller what not... Og attpåtil snakker vi om det ene stedet typisk folk faktisk også iblant har hendene på gulvet ifbm. nettopp det folk flest er på treningssenter for: Å trene (f. eks. ta pushups)!

Og hva angår The Well aner jeg ikke hva du fabler om det for i denne sammenheng faktisk. Er det et treningssenter SE bruker for tiden? (Nei, vil jeg tro..?)

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...