Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Hammerhai skrev (Akkurat nå):

I mine øyne er det du som seksualiserer bilde og den nyfødte. Ikke SE.

Helt enig. Skjønner ikke hvordan det bilde kan oppfattes seksualisert. Det er et helt vanlig bilde fra fødestuen. Sett massevis av sånne. Ser virkelig ikke problemet med dette bilde. 

  • Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Djungelvrål skrev (14 minutter siden):

Jeg har aldri sett noen som har lagt ut slike bilder fra fødestua.  Hvorfor skal man på død og liv vise brystene sine?  Å seksualisere et nyfødt individ? 

Det er du som seksualiserer å amme. Når puppene brukes til amming av baby, er det det å være mor, ikke det å være seksuell.

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CatPerson123 skrev (Akkurat nå):

Det er du som seksualiserer å amme. Når puppene brukes til amming av baby, er det det å være mor, ikke det å være seksuell.

Hun ammer ikke på bildene.

  • Liker 11
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (Akkurat nå):

Hun ammer ikke på bildene.

Du skjønner hva jeg mener. Er jo helt naturlig at babyen ligger der, for å si det sånn

 

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (Akkurat nå):

Hun ammer ikke på bildene.

Herregud for ei rotte du er. Hun er sikkert akk ferdig. Om du i det hele tatt har ammet en nyfødt så vet du godt den vil ha melk 24/7. 

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg koser meg med diskusjonen her :popcorn: Ironisk nok mens babyen min dier og sover 

  • Liker 3
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det var veldig fine bilder hun hadde lagt ut ❤️ Flott at hun vil dele med oss! Jeg tror hun sa noe slikt som at nyfødtbilde kom hun til å legge ut, men ikke ansiktet hans etter hvert som han vokser opp (og blir gjenkjenbar).

Må innrømme at jeg er litt nysgjerrig på om det ble keisersnitt eller vaginalt. Vil egentlig overraske meg hvis det ikke var keisersnitt. Hun har virket så sikker på at han skulle komme i disse dager (aldri snakket om overtid), og annonseringen i teksten syns jeg også var vinklet litt slik. Men jeg kan jo ta feil.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (5 minutter siden):

Hun klarer det helt fint selv. Hvis hun ikke hadde vært ute etter det hadde hun jo vært påkledd.

Ja for alle som viser litt hud vil seksualiseres. Er du en av de som seksualiserer yngre jenter fordi de går med shorts og tank-top om sommeren og eller? 😃 Hvor går grensa egentlig? 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (6 minutter siden):

Syns det var veldig fine bilder hun hadde lagt ut ❤️ Flott at hun vil dele med oss! Jeg tror hun sa noe slikt som at nyfødtbilde kom hun til å legge ut, men ikke ansiktet hans etter hvert som han vokser opp (og blir gjenkjenbar).

Må innrømme at jeg er litt nysgjerrig på om det ble keisersnitt eller vaginalt. Vil egentlig overraske meg hvis det ikke var keisersnitt. Hun har virket så sikker på at han skulle komme i disse dager (aldri snakket om overtid), og annonseringen i teksten syns jeg også var vinklet litt slik. Men jeg kan jo ta feil.

Nei, hun sa at hun ikke kom til å legge ut noen bilder av ansiktet noen gang (sa det i podcasten i episoden med kjæresten). Men hun ville gjerne legge ut en fot. Han var skeptisk til og med til det og skjønte ikke vitsen. Så her viser hun hvem som er sjefen i forholdet og får nok som alltid viljen sin. Som andre sier: det er aldri noen god grunn til å legge ut bilder av babyer. (Og hvertfall ikke når man ser de småstygge kommentarene om utseende hans som kom her før han var to dager gammel...)

Endret av Pidla
  • Liker 5
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (17 minutter siden):

Ganske sykt at hovedsaken på tv2.no er at Sophie Elise har fått barn og at gratulasjonene fra andre uviktige B-kjendiser strømmer inn.

I noen notiser langt nede på siden kan man finne saker om siste nytt i Ukraina eller Gaza. For de som gidder å følge med på det, da. Det viktigste er jo tross alt at Sophie Elise har fått barn- noe millioner av kvinner verden over gjør hver eneste dag.

Hvordan skal hun nå få vasket håret fremover? (forslag til nyhetsoppslag)

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke bildet hun har lagt ut var seksualisert. Det er snakk om dama som hele svangerskapet har gått med magen bar, tatt sensuelt på seg selv og magen med «kom og ta meg» blikk inn i kameraet… bildet hun har lagt ut med babyen på brystet er et koselig bilde av den nyfødte og den nybakte moren og en setting det absolutt ikke er unormalt å ha skjorta åpen. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (20 minutter siden):

Ganske sykt at hovedsaken på tv2.no er at Sophie Elise har fått barn og at gratulasjonene fra andre uviktige B-kjendiser strømmer inn.

I noen notiser langt nede på siden kan man finne saker om siste nytt i Ukraina eller Gaza. For de som gidder å følge med på det, da. Det viktigste er jo tross alt at Sophie Elise har fått barn- noe millioner av kvinner verden over gjør hver eneste dag.

Det kan også være greit med en og annen positiv sak i nyhetsbildet innimellom. Det ene utelukker ikke det andre. 

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tyren56 skrev (16 minutter siden):

Herregud for ei rotte du er. Hun er sikkert akk ferdig. Om du i det hele tatt har ammet en nyfødt så vet du godt den vil ha melk 24/7. 

Jeg ammet men jeg pleide å kle på meg når jeg ble tatt bilde av. 

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (16 minutter siden):

Må innrømme at jeg er litt nysgjerrig på om det ble keisersnitt eller vaginalt. Vil egentlig overraske meg hvis det ikke var keisersnitt. Hun har virket så sikker på at han skulle komme i disse dager (aldri snakket om overtid), og annonseringen i teksten syns jeg også var vinklet litt slik. 

Hva var i annonseringen i teksten som tydet på keisersnitt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (1 minutt siden):

Jeg ammet men jeg pleide å kle på meg når jeg ble tatt bilde av. 

Du kledde på deg for å ta de første bildene når baby akkurat var født? 

Jeg gikk ikke ut av senga før etter 3 timer tror jeg. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pidla skrev (12 minutter siden):

Nei, hun sa at hun ikke kom til å legge ut noen bilder av ansiktet noen gang (sa det i podcasten i episoden med kjæresten). Men hun ville gjerne legge ut en fot. Han var skeptisk til og med til det og skjønte ikke vitsen. Så her viser hun hvem som er sjefen i forholdet og får nok som alltid viljen sin. Som andre sier: det er aldri noen god grunn til å legge ut bilder av babyer. (Og hvertfall ikke når man ser de småstygge kommentarene om utseende hans som kom her før han var to dager gammel...)

Såklart hon är chefen. Han har ju runt och håller hennes väska, hade aldrig min käraste gått med på 😅 han är hundra procent en simp som hon styr. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clearpath skrev (3 minutter siden):

Du kledde på deg for å ta de første bildene når baby akkurat var født? 

Jeg gikk ikke ut av senga før etter 3 timer tror jeg. 

Her ble det bare bilde av baby som første bilde. Hadde ingen interesse av å se hvor forjævlig jeg må ha sett ut etter en fødsel :paff:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (6 minutter siden):

Jeg ammet men jeg pleide å kle på meg når jeg ble tatt bilde av. 

Og passe på å ikke vise areolaen kanskje...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...