Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
Drizzt skrev (Akkurat nå):

Folk er ikke slemme bare fordi folk ikke vil ha feil person i denne jobben.

Det er bare et PR-spill. Hun og venninna ler jo i podcasten av det hele, så det virker ikke som om hun har det spesielt dårlig for tiden.

Jeg sa ikke folk er slemme. Jeg sa jeg tror det er slik hun oppfatter det fordi hun ikke klarer ta selvkritikk angående podden. Om hun har det dårlig eller ikke aner ikke jeg. Kommer vel også an på om hun doper seg på antidepressiva igjen, eller kokain.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
MyMichelle skrev (6 minutter siden):

Jeg sa ikke folk er slemme. Jeg sa jeg tror det er slik hun oppfatter det fordi hun ikke klarer ta selvkritikk angående podden. Om hun har det dårlig eller ikke aner ikke jeg. Kommer vel også an på om hun doper seg på antidepressiva igjen, eller kokain.

Jeg sa ikke at du sa at folk er slemme. Jeg skjønte at du mente at hun mener folk er slemme. :)

De få sekundene med podcast jeg hørte, så hørtes hun ut veldig sløv og giddaløs med et par skjeer ''jeg er i godt humør nå''. Jeg vet ikke om det er slik hun pleier å snakke eller om det var noe annet?:vetikke:

Endret av Drizzt
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Det å høres sløv ut er nok for å bli oppfattet som sexy. Det samme når hun ler. Hun har lagt seg til en latter som så tydelig skal være sexy og forførende. Det er så oppkonstruert at man hører det med et halvt øre. I podcasten er Fetisha happy go lucky på steroider, mens Sofie skal være den sløve, (les sexy). Meget mulig de er påvirket av diverse droger under innspillingene også. 🙃

Endret av BellaSwan
  • Liker 13
Gjest Era Vulgaris
Skrevet
Drizzt skrev (57 minutter siden):

Offerkortet er et velkjent og godt brukt PR-triks som SE har brukt mange ganger før for å slippe unna å svare på kritikk mot seg.

Også denne gangen nekter hun å stille opp til intervju eller Debatten hvor hun blir stilt spørsmål og svarer.

Hun velger istedet å spille på samme gamle offerkort hvor alle andre er slemme og kansellerer henne.

Ingen kjøper dette. 

Dessverre er det en del som kjøper dette. Og da helst folk som ikke har innsikt nok til å forstå bakgrunnen for at veldig mange kritiserer og klager nå. 

Skrevet
MyMichelle skrev (1 time siden):

Ok. Jeg har ikke FB-venner som liker henne.

Det har ikke jeg heller. Det er i kommentarfeltene på avisenes fb-sider.

• Liker 11
Skrevet
49 minutter siden, Drizzt said:

Det er bare et PR-spill. Hun og venninna ler jo i podcasten av det hele, så det virker ikke som om hun har det spesielt dårlig for tiden.

Latter sier ikke nødvendigvis noe om hvordan en person egentlig har det. Jeg har ledd på jobb og virket kjempeglad midt i en livskrise. Det kan være en fasade man tar på seg. 

• Liker 5
Skrevet
Drizzt skrev (38 minutter siden):

Jeg sa ikke at du sa at folk er slemme. Jeg skjønte at du mente at hun mener folk er slemme. :)

De få sekundene med podcast jeg hørte, så hørtes hun ut veldig sløv og giddaløs med et par skjeer ''jeg er i godt humør nå''. Jeg vet ikke om det er slik hun pleier å snakke eller om det var noe annet?:vetikke:

Jeg har ikke sett henne på TV, aner ikke hvordan hun høres ut der. Men jeg har hørt de første episodene av podcasten. Der var hun ikke slik, mens Fetisha gikk på høygir og gapskrattet av nesten hele tiden. SE sa noe om at livet var enklere før, for da kunne hun bare ta piller, mens hun nå måtte hanskes med problemer, noe hun ikke var vant til. Og at hun noen ganger hadde vansker mellom å skille SE fra privatpersonen. Så hørte jeg littegrann av episoden før jul. Da holdt Fetisha tilbake den grufulle latteren, det ble mer knising og hvesing slik at SE skulle høres bedre. Ifølge noen her så blir episodene verre og verre, mer og mer sexprat. Det du sier kan tyde på at hun doper seg igjen, tenker nå jeg.

• Liker 6
Skrevet

SE har alltid vært problematisk, men etter hun var utro på tv og det ble slutt med Kasper føler jeg virkelig det bare har gått skikkelig nedover. 

Jeg brukte å følge henne for noen år siden, da hun og K var sammen og hun vlogget. Jeg likte når hun anbefalte bøker osv., men jeg fatter ikke hva som har skjedd med henne de siste par årene. Det er som å være vitne til et togkrasj.

• Liker 24
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
MyMichelle skrev (1 time siden):

Så du det hvor de sitter i studio og Fetisha snakker om hvorfor det er så mye presse utenfor, om det kan være fordi noen kjendiser lager podcast? Hun snur mobilen så vi også får et glimt av SE som gliser. Jeg så det i går, men fant det ikke nå.

Ja! OK tusen takk ☺️

Endret av Handful
  • Liker 3
Skrevet
Carrie_S skrev (8 minutter siden):

Latter sier ikke nødvendigvis noe om hvordan en person egentlig har det. Jeg har ledd på jobb og virket kjempeglad midt i en livskrise. Det kan være en fasade man tar på seg. 

Jeg også. Å oppholde fasaden var viktig for meg. Andre mente jeg alltid var den som var glad, og gjorde at de også følte seg bedre. Hjemme var jeg utslitt. Til jeg møtte veggen. Nå bruker jeg antidepressiva og driter i hva folk måtte mene om meg. Men hvordan SE har/hadde det aner ikke jeg.

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet
IreneV skrev (1 time siden):

Veldig mange såkalte "boomers" støtter henne, og kaller kritikken for "mobbing".  

Jeg føler meg som en olding, for jeg aner ikke hva «boomers» betyr :S

• Liker 7
Skrevet
Bloom13 skrev (10 minutter siden):

SE har alltid vært problematisk, men etter hun var utro på tv og det ble slutt med Kasper føler jeg virkelig det bare har gått skikkelig nedover. 

Jeg brukte å følge henne for noen år siden, da hun og K var sammen og hun vlogget. Jeg likte når hun anbefalte bøker osv., men jeg fatter ikke hva som har skjedd med henne de siste par årene. Det er som å være vitne til et togkrasj.

Kanskje «togkrasjet» er skyldes dop/rus?  Jeg har aldri fulgt henne (eller andre influensere). Aner ikke om hun har sagt noe om når hun ble avhengig. Hun tok jo større og større doser antidepressiva. Tydeligvis en av de typene som ikke gjør en feit.

• Liker 3
Gjest IreneV
Skrevet
MyMichelle skrev (4 minutter siden):

Jeg føler meg som en olding, for jeg aner ikke hva «boomers» betyr :S

68-ere :)  Altså de født 1946-1964 etter hva jeg har forstått. 

Skrevet
IreneV skrev (Akkurat nå):

Takk, da skjønner jeg. Jeg chattet i går med en eldre dame som trodde SE var trans. Den hadde jeg ikke hørt før.

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
IreneV skrev (3 minutter siden):

Boomers er født helt opp til 1979.

1980 - 1999 er gen X.

2000-2019 er gen Z.

• Nyttig 2
Skrevet
J.. skrev (2 minutter siden):

1980 - 1999 er gen X.

2000-2019 er gen Z.

1965 til 1980 er gen x. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Mamajune11 skrev (4 minutter siden):

1965 til 1980 er gen x. 

Jepp, og gen y, bedre kjent som millenials er 1981 - 1996.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (3 minutter siden):

1980 - 1999 er gen X.

2000-2019 er gen Z.

Uææææh da er jeg boomers :haar: Trodde de fleste i 40-årene enten var sakelig imot SE, eller syntes hun er idiot, eller ikke har hørt om henne før NRK-saken kom i media. Samboeren ante ikke hvem hun var, nå er han dritsur på NRK for de ansatte henne. Kanskje det har noe å si hvor man bor eller hvilket miljø man ferdes i, om man er for eller imot henne. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
anonymBbruker skrev (7 minutter siden):

Jepp, og gen y, bedre kjent som millenials er 1981 - 1996.

Er det Z som er «woke-generasjonen»?

Uff, nå er jeg utenfor SE tråden.

Endret av MyMichelle
  • Liker 1
Skrevet
J.. skrev (15 minutter siden):

1980 - 1999 er gen X.

2000-2019 er gen Z.

Dette er feil..

• Liker 7
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...