Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest tullerikke
Skrevet
Jentegutt skrev (8 timer siden):

Hun har tatt tak i problemet sitt, gjort noe med det, det er en voksen og klok avgjørelse 

Kaller det å være kynisk og kalkulerende jeg da.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sunfl0wer
Skrevet (endret)
tullerikke skrev (6 timer siden):

Ja,hun har sikkert blitt avhengig av piller for PR🤦‍♀️🤦‍♀️ (Ironi) 

Endret av Sunfl0wer
Skrevet

Henger ikke SE med Nora Haukeland? Da er det vel ikke lenge før hun har innpass på Skaugum....🙈

For min del er SE samme ulla som Durek, sorry!

• Liker 26
  • Nyttig 2
Skrevet
Jentegutt skrev (9 timer siden):

Hun har tatt tak i problemet sitt, gjort noe med det, det er en voksen og klok avgjørelse 

Hun kommer aldri til å ta tak i sine virkelige problemer, hun har jo hatt problemer i all tid hun har vært "influenser".

Dette er bare enda en ting hun skal ha oppmerksomhet for.

• Liker 25
  • Nyttig 5
Skrevet
Sprite skrev (16 timer siden):

Sønnen til et ganske godt profilert kjendispar som jeg ikke husker hvem er nå… 😆 så svaret mitt hjalp lite 

Aha da trodde jeg riktig, V Blunck. Detektiver høhø takk

Skrevet

Har null empati med rike mennesker som likevel greier å ødelegge livet sitt. Man kan være ulykkelig og rik, men det er et tegn mener jeg i så fall. Noen har bedre grunner og backstories for sine problemer uten at de har midler til å fikse det. SE er ikke slik. Det kommer til å gå bra med henne.

• Liker 6
Skrevet

Så jeg har ikke tenkt på denne dama på lenge, men på butikken igår var hun på en avisforside med stort bilde, så jeg må bare inn å spørre. 

Hva i alle dager har skjedd med nesa hennes?? Det er jo nesten ikke noe nese igjen, Michael Jackson-tilstander på gang?! 😱 Hvor mange operasjoner har hun tatt og hvordan er det mulig at en kirurg lar henne gjøre sånt mot seg selv??? Ble det gjort i utlandet? 😱

• Liker 16
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg undrer meg over besøket på Lindmo, særlig når hun nå er knyttet til NRK gjennom avtale. Hun kommer ganske sent i programmet. Det er jo som regel fordi de største "kommer sist" og det stilles spørsmål som ikke utfordrer noe særlig i det hele tatt.  Det fremstår som hun har lest seg godt opp på abstinenser, og jeg skjønner at dette har vært vanskelig for henne, men det fremstår noe rart på måten hun forklarer det på. Jeg ønsker henne selvsagt lykke til videre i livet.

Så tok hun jo en Kendall "jeg har bilde av meg selv som lita på speilet" i podcasten. Og henviser til ulike kjendisers samme avhengighet av samme medisin. Derfor får jeg inntrykk av at det er vel så viktig å være en del av de kuleste i verden, samtidig som man står frem med egen avhengighet - som det kun trengtes 5 uker å få kontroll på. 

• Liker 43
  • Nyttig 4
Gjest Sunfl0wer
Skrevet
athene24 skrev (49 minutter siden):

Jeg undrer meg over besøket på Lindmo, særlig når hun nå er knyttet til NRK gjennom avtale. Hun kommer ganske sent i programmet. Det er jo som regel fordi de største "kommer sist" og det stilles spørsmål som ikke utfordrer noe særlig i det hele tatt.  Det fremstår som hun har lest seg godt opp på abstinenser, og jeg skjønner at dette har vært vanskelig for henne, men det fremstår noe rart på måten hun forklarer det på. Jeg ønsker henne selvsagt lykke til videre i livet.

Så tok hun jo en Kendall "jeg har bilde av meg selv som lita på speilet" i podcasten. Og henviser til ulike kjendisers samme avhengighet av samme medisin. Derfor får jeg inntrykk av at det er vel så viktig å være en del av de kuleste i verden, samtidig som man står frem med egen avhengighet - som det kun trengtes 5 uker å få kontroll på. 

Hvor har hun sagt at hun er ferdig med behandling? Hun har nok garantert videre oppfølgning uten å måtte være innlagt. 

Skrevet (endret)
Sunfl0wer skrev (53 minutter siden):

Hvor har hun sagt at hun er ferdig med behandling? Hun har nok garantert videre oppfølgning uten å måtte være innlagt. 

Det påstås ingen plass at hun er ferdig med behandlingen. Står " 5 uker å få kontroll på". For meg virker det veldig lite, uansett oppfølging i ettertid. 

Endret av Rnathe
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Akvarium85 skrev (1 time siden):

Så jeg har ikke tenkt på denne dama på lenge, men på butikken igår var hun på en avisforside med stort bilde, så jeg må bare inn å spørre. 

Hva i alle dager har skjedd med nesa hennes?? Det er jo nesten ikke noe nese igjen, Michael Jackson-tilstander på gang?! 😱 Hvor mange operasjoner har hun tatt og hvordan er det mulig at en kirurg lar henne gjøre sånt mot seg selv??? Ble det gjort i utlandet? 😱

I følge SE selv, så har hun tatt 11 operasjoner. Det sier hun i en videsnutt på Tiktok.

• Liker 2
Skrevet
tullerikke skrev (3 timer siden):

Deg om det, syns hun er helt topp jeg❤️

Skrevet
Lenelarsen skrev (2 timer siden):

Hun kommer aldri til å ta tak i sine virkelige problemer, hun har jo hatt problemer i all tid hun har vært "influenser".

Dette er bare enda en ting hun skal ha oppmerksomhet for.

Er ikke enig med deg, hun lever det livet hun liker, problemer har vi alle i større eller mindre grad, er ikke en dårlig person av den grunn

Skrevet (endret)

Synes det er litt rart at hun skylder på at hun har fått for stor dose medisiner mtp høyden hennes, og at dette har vært medvirkende til situasjonen hun kom i. Medisinering generelt vurderes ikke utifra høyde, men alder og vekt. Bare det utsagnet hennes, sier mer om henne enn noen andre, dessverre.

Det er fritt frem å stoppe å spise pillene når medisineringsperioden er over. Her har hun fortsatt fordi, mest sannsynlig, sitter det mer problemer mellom ørene enn hun vil innse. Dermed havner hun på kjøret. Å skylde på andre/annet blir feil.

Endret av Krutthøna
Trykkleif
  • Liker 38
  • Nyttig 10
Gjest Sunfl0wer
Skrevet
Rnathe skrev (20 minutter siden):

Det påstås ingen plass at hun er ferdig med behandlingen. Står " 5 uker å få kontroll på". For meg virker det veldig lite, uansett oppfølging i ettertid. 

Å få kontroll på å ikke ta mange piller hver dag kan sikkert gjøres på 5 uker før man kan slippe å være innlagt så lenge man får tett oppfølgning etterpå. Tror ikke vi her inne på KG skal leke hobby leger eller noe,for regner med de legene osv som har noe med henne og dette å gjøre selv klarer å vurdere måten å gå fram på. 

Skrevet
Hulderen skrev (1 time siden):

I følge SE selv, så har hun tatt 11 operasjoner. Det sier hun i en videsnutt på Tiktok.

Herregud. 😰 Hun er jo helt ødelagt nå. Burde vært beskyttet fra seg selv for lenge siden. 😭

• Liker 9
Skrevet
J.. skrev (På 28.9.2022 den 21.12):

Når hun sier hun kjøpte "på gata" mener hun ikke at hun fysisk reket rundt i enkelte gater å scoret,det er helt unødvendig idag.

Det er apper de aller fleste her allerede bruker..

Og hvilke apper er det ? 🤔

Skrevet

Ble ikke intervjuet på Lindmo planlagt i god tid før den innleggelsen? Sorry men det lukter show for meg. Hun har alltid vært kalkulert og vet hva som selger. Man bruker ikke sykehusskjorte og shapingtruse på rehab heller, men vanlige klær. 

Hvis hun har klart å holde misbruket skjult for vennene sine hun drikker alkohol med i to år så kan det ikke ha vært omfattende misbruk heller. Alkohol og xanax er katastrofeoppskrift, også om du tok xanax dagen før og ikke engang samme dag du drikker. 

Syns det er mer sannsynlig som en annen her skriver at hun har likt benzorus litt for godt. Mener hun har skrevet før at hun får det mot flyskrekk og det er ikke sjeldent hun flyr, da får man ikke én pille på resept men en pakke som sikkert holder til neste gang hun skal fly og får ny pakke. Så alt smertestillende utenlandske leger ukritisk gir dem de opererer, litt påvirkning fra hollywood og musikk om at xanax er kult og vipps så sitter man i det. 

Blir for dumt å skylde på en uutholdelig kjendistilværelse som får kritikk for hun velger selv å utprege seg på måter hun vet er kritikkverdig og har hatt nok penger i årevis til å kunne trekke seg tilbake fra rampelyset. 

Om hun har et alvorlig rusproblem er det selvsagt kjempebra hun tar tak i det, men noen sa hun var ute å drakk igjen allerede? 

• Liker 40
  • Nyttig 8
Skrevet
Entern skrev (14 timer siden):

Ja 😞

Nå er det folket som har gitt henne den stemmen og makten. Fritt valg å følge henne så når nesten 600 000 mennesker velger selv å følge henne, engasjere seg og gi henne mer synlighet så har folket talt på et vis. NRK er for folket og hennes POD når garantert ut til mange. Ergo egentlig er det "vi" som har gitt henne plass i NRK. Satt på spissen men ja

• Liker 3
Skrevet
Littlewoman skrev (5 minutter siden):

Nå er det folket som har gitt henne den stemmen og makten. Fritt valg å følge henne så når nesten 600 000 mennesker velger selv å følge henne, engasjere seg og gi henne mer synlighet så har folket talt på et vis. NRK er for folket og hennes POD når garantert ut til mange. Ergo egentlig er det "vi" som har gitt henne plass i NRK. Satt på spissen men ja

Forstår hva du mener, du har jo på en måte rett i det.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...