Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Jeg hørte på podcasten til SE for flere år siden, på Spotify. Da hun og Fetisha var der. Så tok det jo slutt. Har ikke helt fått med meg hvorfor SE og forsåvidt Fetisha er kommet over på NRK. Har jeg gått glipp av en tidligere post hvor noen har skrevet det? Jeg leser det som blir skrevet at "vi" folket har gitt henne plass i NRK, men... hvorfor NRK og ikke en annen kanal, f.eks VG der mange "influensere" er?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akvarium85 skrev (52 minutter siden):

Herregud. 😰 Hun er jo helt ødelagt nå. Burde vært beskyttet fra seg selv for lenge siden. 😭

Hun lyver og har tatt mange flere enn det. Heller nærmere 20.  4 på pupper og 4 på nese alene. 

Endret av Djungelvrål
  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentegutt skrev (2 timer siden):

Deg om det, syns hun er helt topp jeg❤️

 

Jentegutt skrev (2 timer siden):

Er ikke enig med deg, hun lever det livet hun liker, problemer har vi alle i større eller mindre grad, er ikke en dårlig person av den grunn

Det er jo veldig logisk at det er akkurat du som forsvarer alle operasjonene hennes.

  • Liker 11
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (5 minutter siden):

Hun lyver og har tatt mange flere enn det. Heller nærmere 20.  4 på pupper og 4 på nese alene. 

selvfølgelig lyver hun.. as usual..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anya66 skrev (1 time siden):

Og hvilke apper er det ? 🤔

Det kan man tenke seg til selv eller finne ut av selv.

Hvis man ikke vet det,trenger man vel ikke å finne det heller.

Men er bl.a en app hun nevner ofte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Silkedyne said:

Ble ikke intervjuet på Lindmo planlagt i god tid før den innleggelsen? Sorry men det lukter show for meg. Hun har alltid vært kalkulert og vet hva som selger. Man bruker ikke sykehusskjorte og shapingtruse på rehab heller, men vanlige klær. 

Hvis hun har klart å holde misbruket skjult for vennene sine hun drikker alkohol med i to år så kan det ikke ha vært omfattende misbruk heller. Alkohol og xanax er katastrofeoppskrift, også om du tok xanax dagen før og ikke engang samme dag du drikker. 

Syns det er mer sannsynlig som en annen her skriver at hun har likt benzorus litt for godt. Mener hun har skrevet før at hun får det mot flyskrekk og det er ikke sjeldent hun flyr, da får man ikke én pille på resept men en pakke som sikkert holder til neste gang hun skal fly og får ny pakke. Så alt smertestillende utenlandske leger ukritisk gir dem de opererer, litt påvirkning fra hollywood og musikk om at xanax er kult og vipps så sitter man i det. 

Blir for dumt å skylde på en uutholdelig kjendistilværelse som får kritikk for hun velger selv å utprege seg på måter hun vet er kritikkverdig og har hatt nok penger i årevis til å kunne trekke seg tilbake fra rampelyset. 

Om hun har et alvorlig rusproblem er det selvsagt kjempebra hun tar tak i det, men noen sa hun var ute å drakk igjen allerede? 

Når man har misbrukt piller eller alkohol, og vært på avvenning, kan man da fortsette med den andre typen sentralstimulerende som man IKKE har vært innlagt for? Altså, som i hennes tilfelle er alkohol? Hjernen greier vel ikke å skille alkoavhengighet fra benzoavhengighet, da det virker på de samme områdene i hjernen?

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
Lenelarsen skrev (På 28.9.2022 den 14.34):

Tenk at media gir dette mennesket plass, helt utrolig. Et så dysfunksjonellt menneske.

Det som er verst er at media gir folk det de vil ha. Tenk at det sitter tusenvis av mennesker og tørster etter slik svada.

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (3 timer siden):

Synes det er litt rart at hun skylder på at hun har fått for stor dose medisiner mtp høyden hennes, og at dette har vært medvirkende til situasjonen hun kom i. Medisinering generelt vurderer ikke utifra høyde, men alder og vekt. Bare det utsagnet hennes, sier mer om henne enn noen andre, dessverre.

Det er fritt frem å stoppe å spise pillene når medisineringsperioden er over. Her har hun fortsatt fordi, mest sannsynlig, sitter det mer problemer mellom ørene enn hun vil innse. Dermed havner hun på kjøret. Å skylde på andre/annet blir feil.

Pillene er ikke forskrevet av en lege heller, men kjøpt ulovlig. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal lille frøken Sophie sitte på Lindmo å fortelle hvor vanskelig livet og kjendistilværelsen er.  Er spent på hvem som får skylden når det gjelder pille og alkoholmisbruket. Hun hevder å ha fått for store doser utlevert mtp høyden sin. Vel bare der beviser hun null peiling. Men igjen ~ hun er flink til å legge skylden på andre. Det er jo alle andre sin feil at hun har operert seg til en plastikkdukke også.

  • Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke se Lindmo i kveld. Boikotter alt som har med Sofie Elise å gjøre, har gjort det i mange år. Årsaken er at hun etter min mening er en tanketom hønsehjerne som ikke trenger oppmerksomhet.

  • Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jentegutt skrev (4 timer siden):

Er ikke enig med deg, hun lever det livet hun liker, problemer har vi alle i større eller mindre grad, er ikke en dårlig person av den grunn

Hun er en profesjonell påvirker og det hun legger ut på sine åpne kontoer, er beregnet til å påvirke andre. Når hun nå blander privatliv og kommers gjør hun det for å sanke sympati, slik at flere får en positiv holdning til det som skal selges/annonseres for via kontoene hennes. Jeg tenker det er vanskelig for folk flest å se hva som er Sofie og hva som er Sophie Elise, noe hun bevisst benytter seg av.. Det samme gjør forresten de fleste andre influenserne. Hvordan hun er som person kommer ikke fram i slike sammenhenger, hun spiller rollen som Sophie Elise. Personlig får jeg mer og mer avsmak for influensere som ikke kan ta ansvar for egne handlinger, men legger ansvar (skyld) hos andre. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (53 minutter siden):

 Er spent på hvem som får skylden når det gjelder pille og alkoholmisbruket.

Alkoholmisbruket ble overhodet ikke nevnt i Lindmo.

Tvert imot fortalte hun i podcasten at alkohol IKKE var noe problem for henne. Så hun kommer åpenbart fortsette å ruse seg på alkohol. Tror ikke hun ser på den daglige drikkingen hun har frontet det siste året som misbruk. 

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (58 minutter siden):

Leste akkurat en artikkel i nettavisen om henne. Hun har jo alltid vært kjent for å lyve om det meste og jeg er litt enig med denne kommentaren til artikkelen …

1F7DE938-BB99-47BC-990E-647AAB3B435A.jpeg

mektigste sku vert bytta ut med farligste......å alle mediahus lar henne holde på,feige folk🤮

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

J.. skrev (2 timer siden):

Det kan man tenke seg til selv eller finne ut av selv.

Hvis man ikke vet det,trenger man vel ikke å finne det heller.

Men er bl.a en app hun nevner ofte..

Takk til deg 🤡

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (På 29.9.2022 den 10.59):

Det kritikkverdige er ikke at hun er åpen om rus og påfølgende behandling. Det er flott at hun er det. Det kritikkverdige er at hun setter åpenheten i en kommersiell kontekst. Det er ikke troverdig (for meg, gitt hennes tidligere modus operandi) at hun er åpen for åpenhetens skyld. Hun er deler fordi hun (og NRK) ønsker maks pressedekning rundt den nye podcasten. Det er spekulativt, manipulerende og undergravdende for tilliten vi burde ha til mediene. 

Enig! Forundrer meg ikke om det snart kommer en ny bok fra den kanten også, kynisk!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (3 timer siden):

selvfølgelig lyver hun.. as usual..

At hun sitter på NRK i beste sendetid og sier at hun alltid har vært ærlig, og det ikke kommer et kritisk spørsmål fra Lindmo, det skuffer meg stort. 

  • Liker 41
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...