Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Littlewoman skrev (3 minutter siden):

Hvem er denne Ludvik det skrives om på konvolutten? Er jeg treig her? Bare nysgjerrig hehe

1521121774_Skjermbilde2022-09-29kl_16_07_06.png

Sønnen til et ganske godt profilert kjendispar som jeg ikke husker hvem er nå… 😆 så svaret mitt hjalp lite 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Littlewoman skrev (12 minutter siden):

Hvem er denne Ludvik det skrives om på konvolutten? Er jeg treig her? Bare nysgjerrig hehe

1521121774_Skjermbilde2022-09-29kl_16_07_06.png

Sønnen til Øyvind Blunck. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Littlewoman skrev (58 minutter siden):

Hvem er denne Ludvik det skrives om på konvolutten? Er jeg treig her? Bare nysgjerrig hehe

1521121774_Skjermbilde2022-09-29kl_16_07_06.png

Jeg registrer at SE både i podcast og på instagram henviser noe kryptisk til at hun opplever at enkelte venner bare er der når hun kan spandere og gjøre gøye ting med dem. Samtidig så er Victoria W. helt fraværende i både kommentarfelt og benevnelser når SE snakker om hvem som har vært der for henne. Victoria og Maria er derimot gode venner som har kjente hverandre i mange år, så det kan virke som det har skjedd noe mellom SE og V, ettersom Maria både nevnes som en god støttespiller og er med på nylige bilder. Uansett synes jeg det er merkelig å se hvordan SE har dette umettelige behovet for å være i offerrollen både offentlig og privat, fraskrive seg ansvar både personlig og på et samfunnsplan, skylde på kritikere for hennes manglende evne til å takle tilbakemeldinger og svartmale tidligere "bestevenner"/festevenner når festen er over.

Gitt at V forsøkte å selge en brukt bikini til over 2000,- i fjor "fordi hun trenger pengene" er det rimelig å anta at hun er en av vennene som SE har spandert på og som kanskje hintes til. V har jo blant annet vært med SE på diverse turer til Henningsvær (bare å reise dit er dritdyrt), dyre restauranter og utesteder.

 

Skjermbilde 2022-09-29 kl. 17.06.34.png

Endret av AntiBullshit
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun kunne ha godt av en lang pause fra media og jobb. 

Hun bør kvitte seg med partyvenner og et dårlig miljø! Lykke til SE, håper hun blir kvitt alkohol og rusproblemer😊 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

h/k skrev (58 minutter siden):

Hun har vært ute av media i 5 uker som hun har tilbrakt på sykehus/avrusning. I løpet av denne tiden har hun fått jobb i NRK, planlagt (og spilt inn?) podcast, tatt kontakt med Lindmo + + 

 

Det er jo dette man reagerer på, ikke at hun er åpen om rusproblemene. Det er også timingen som virker underlig. Sett utenfra ser det ut som det er timet og tilrettelagt. 

Endret av Lill :)
  • Liker 45
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

h/k skrev (1 time siden):

Hun har vært ute av media i 5 uker som hun har tilbrakt på sykehus/avrusning. I løpet av denne tiden har hun fått jobb i NRK, planlagt (og spilt inn?) podcast, tatt kontakt med Lindmo + + 

Bare jeg som ikke synes dette henger på greip hvis hun var så avhengig som hun sier? Ikke mye tid til selvransakelse i hvertfall. 

Det nevnes i podcasten, den ble utsatt pga hennes opphold på avrusning. Avtalen var gjort før noen fikk vite at hun hadde et problem. Podden skulle egentlig starte tidligere og planen var å forhåndsinnspille noen episoder og ikke fortelle om oppholdet. 

NRK har sikkert automatisk satt podcast launch sammen med opptreden hos Lindmo, det er jo samme kanal. 

Endret av *blueberry*
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poppeloppane skrev (1 time siden):

Tror hun kunne ha godt av en lang pause fra media og jobb. 

Hun bør kvitte seg med partyvenner og et dårlig miljø! Lykke til SE, håper hun blir kvitt alkohol og rusproblemer😊 

Folk må slutte å ansette henne over en lav sko. Vær varsom plakaten om å beskytte intervju-objektet mot seg selv.

-

Endret av totti_1
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (På 28.9.2022 den 17.56):

Regner med det er denne du referer til https://vm.tiktok.com/ZMF8wSrb2/

 

Sykehusskjorte og sykehus truse er så vidt jeg er bekjent ikke vanlig å få på avrusningsklinkker, så her lukter det nyoperert

 

1E12D18C-6D3D-4AFE-9987-DC4B2501EFEB.jpeg

Jeg syns også det var utrolig rart. Sykehus nattskjorte og nettingtruse???  Merkelig.  Man går da i vanlige klær. 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (3 minutter siden):

Jeg syns også det var utrolig rart. Sykehus nattskjorte og nettingtruse???  Merkelig.  Man går da i vanlige klær. 

Kanskje fra sykehusoppholdet.

 

Ellers kunne historien ha stoppa da jeg ett år senere, nesten fikk hjertestans på rehabilitering og måtte akuttinnlegges på sykehus, og bli værende en hel uke på overvåkning. Dette var da for noen uker siden.

https://www.seher.no/kjendis/var-innlagt-pa-rehab/77291854

Endret av Kratt_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kratt_ skrev (11 minutter siden):

Kanskje fra sykehusoppholdet.

 

Ellers kunne historien ha stoppa da jeg ett år senere, nesten fikk hjertestans på rehabilitering og måtte akuttinnlegges på sykehus, og bli værende en hel uke på overvåkning. Dette var da for noen uker siden.

https://www.seher.no/kjendis/var-innlagt-pa-rehab/77291854

Ja seher.no går for å være en svært seriøs kilde. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (4 timer siden):

Betaler vi lisens for en gjennom-operert mangemillionær som kjører rusa i trafikken?

Velkommen til 2022, folkens.

Ja 😞

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lorieen skrev (12 timer siden):

Ja, for SE er jo virkelig en person å være misunnelig på… Livet hennes er et togkræsj og hun må ruse seg for å i det hele tatt takle å eksistere…

Syns hun har gjort det som riktig er, alle kan få problemer, hun har vært voksen og tatt tak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentegutt skrev (36 minutter siden):

Syns hun har gjort det som riktig er, alle kan få problemer, hun har vært voksen og tatt tak.

Hva har hun gjort som er riktig, hvordan har hun tatt tak og hvordan er hun voksen?

  • Liker 14
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Hva har hun gjort som er riktig, hvordan har hun tatt tak og hvordan er hun voksen?

Hun har tatt tak i problemet sitt, gjort noe med det, det er en voksen og klok avgjørelse 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...