Djungelvrål Skrevet 28. september 2022 #29561 Skrevet 28. september 2022 (endret) Ska vedde på hun nå kommer med ny bok om misbruket. Endret 28. september 2022 av Djungelvrål 27 3
gretchenlowell Skrevet 28. september 2022 #29562 Skrevet 28. september 2022 Djungelvrål skrev (2 minutter siden): Ska vedde på hun nå kommer med ny bok om misbruket. Jupp, full av feilinformasjon, selvmedlidenhet og ekspertise 🤷🏼♀️😂 21
Smurfii Skrevet 28. september 2022 #29563 Skrevet 28. september 2022 Birdsson skrev (9 minutter siden): Hun ser ut som hun er rundt 1,55 cm det er jo ikke noen unormal høyde til å være kvinne.. og hvis hun sliter sånn med at hun bare er "ei lita jente" så får hun kontakte hjelpemiddelsentralen så kan de sikkert bidra med en krakk og tilpasning av hjemmet da, ikke drive og klage til media... Hva gjør hun den dagen spotlighten dimmes ned og man ikke er relevant lenger, hva slags problem skal hun da skaffe seg? Det er ikke unormalt, men det er mye lavere enn gjennomsnittshøyden til jenter/kvinner idag…😋 6
Velinda Skrevet 28. september 2022 #29564 Skrevet 28. september 2022 Tripptrapp1 skrev (12 minutter siden): Hun fremstår (mellom annet) som veldig manipulativ. Hun bytter på å være «bare en liten jente» og «mektig businesskvinne» alt etter hva som er mest gunstig for henne i den spesifikke situasjonen. Helt utrolig at det ikke påpekes av den såkalt fjerde statsmakt - altså media. Eller jeg er jo egentlig ikke overrasket over det i forhold til det lave faglige nivået på det media leverer i dag. Det finnes knapt en avis eller et mediehus som trykker noe annet en click-bait og overfladisk sladder lengre. Dette🙏 9
Baktus2024 Skrevet 28. september 2022 #29565 Skrevet 28. september 2022 Lykke til Sophie Elise vedr innlegget ditt på Instagram. Modig og sterkt.
kraftwerk Skrevet 28. september 2022 #29566 Skrevet 28. september 2022 Isild skrev (27 minutter siden): Nå skal vi nok en gang hylle Sophie Elise for at hun har overvunnet noe? Denne gangen "tung" rus. Ærlig talt. Vi er mange som vet at alvorlig rus ikke tar 4-5 uker å behandle. Tenker hun har betalt seg inn et sted for å bli edru etter fyllekalaset hun har vært på i lang tid nå, og for å komme seg over kjærlighetssorgen ift Isak osv. Hun takler rett og slett ikke livet. Men nå skal vi trøste, støtte og hylle? For at hun nok en gang har stått i noe ? Det er å håne mennesker som virkelig har krabbet seg opp og vekk fra rus. Sofie har vært på fylla, driti seg ut og har sikkert tidenes fylleangst. Det er noe annet. Medikamentbruken hennes forøvrig tror jeg er sterkt overdrevet. Men, nå skal vi alle lære om rus og rehabilitering antageligvis da. Av selveste Sophie Elise. På en influencerpodcast uten hverken fagfolk eller sider av saker. Supert NRK! Flott at hun også sitter og forteller hva hun har tatt og hvor mye osv. Det er nyttig info til unge som også vil bli "kule på rehab". Enig i alt dette. Kjenner jeg blir skikkelig provosert, dette er et nytt lavmål . Selvfølgelig tar det ikke 4-5 uker å behandle avhengighet, men er hun "frisk" - så har hun aldri vært avhengig. Blir sint, har selv slitt med rusavhengighet og har måttet være i rusbehandling to ganger som varte i 3 år til sammen. Det er ikke bare bare, og jeg sliter veldig med å komme tilbake i samfunnet (jobb, har ingen venner lengre f.eks). Nei, bare kutt ut 🤮. 26 16
Birdsson Skrevet 28. september 2022 #29567 Skrevet 28. september 2022 5 minutter siden, kraftwerk said: Enig i alt dette. Kjenner jeg blir skikkelig provosert, dette er et nytt lavmål . Selvfølgelig tar det ikke 4-5 uker å behandle avhengighet, men er hun "frisk" - så har hun aldri vært avhengig. Blir sint, har selv slitt med rusavhengighet og har måttet være i rusbehandling to ganger som varte i 3 år til sammen. Det er ikke bare bare, og jeg sliter veldig med å komme tilbake i samfunnet (jobb, har ingen venner lengre f.eks). Nei, bare kutt ut 🤮. Dette kjenner jeg meg godt igjen i, blir fortsatt møtt med stigma og fordommer fra leger helsevesen psykologer etc.. Og hvis du trenger en venn som har opplevd det samme som deg så er jeg her 🙂. Sophie har nok slitt litt med pillemisbruk men dette er en ikke sak, Sophie kan ta seg en tur ned i brugata og se med egne øyne hva et ekte rusproblem er 23 2
Miss perfect Skrevet 28. september 2022 #29568 Skrevet 28. september 2022 Ok, for det første..hvor har hun fått tak i så mye valium? De sier jo i podcasten at dette ikke liksom har vært gatekjøp? Og hun er frisk etter 4- 5 uker på rehab? Eller ihvertfall så frisk at hun fungerer greit i dagliglivet? Hun er ikke den rette til å snakke om dette føler jeg. Sikkert betalt seg inn på rehab og. 12
Birdsson Skrevet 28. september 2022 #29569 Skrevet 28. september 2022 (endret) 5 minutter siden, Miss perfect said: Ok, for det første..hvor har hun fått tak i så mye valium? De sier jo i podcasten at dette ikke liksom har vært gatekjøp? Og hun er frisk etter 4- 5 uker på rehab? Eller ihvertfall så frisk at hun fungerer greit i dagliglivet? Hun er ikke den rette til å snakke om dette føler jeg. Sikkert betalt seg inn på rehab og. Enten så har legen vært slapp og skrevet ut for mange. eller så har hun kjøpt de gjennom bekjente hun har ikke kjøpt disse på gata, hadde sophie blitt observert i brugata hadde det vært en ganske stor spiker i kista, kjenner jeg S.E rett så hadde hun dratt "men æ e bare ei lita jente" kortet dersom hun hadde blitt konfrontert med oppholdet i brugata. Synes oppholdet på rehab var noe kort en avrusning varer alt fra 1-mange uker avhngig av hvor stor misbruket har vært så kommer stabilisering som iallefall er en måned så starter rehabiliteringen Endret 28. september 2022 av Birdsson 6
lurker Skrevet 28. september 2022 #29570 Skrevet 28. september 2022 (endret) NRK har blitt late synes jeg. I desperasjonen etter å nå de unge, gir de henne en stor plattform. Det samme gjelder den nye podkasten om hvordan man kan bli rik, som om det ikke er nok fokus på det og press på unge folk ... De burde jobbe på med talentutvikling og konsepter som faktisk har noe innhold. Menigsløst influencer-stoff finnes det nok av i nesten alle andre flater der unge er. Hehe, nå høres jeg 80 år ut, men det er jo sant da! Endret 28. september 2022 av lurker 37 4
Miss perfect Skrevet 28. september 2022 #29571 Skrevet 28. september 2022 Birdsson skrev (1 minutt siden): Enten så har legen vært slapp og skrevet ut for mange. eller så har hun kjøpt de gjennom bekjente hun har ikke kjøpt disse på gata, hadde sophie blitt observert i brugata hadde det vært en ganske stor spiker i kista, kjenner jeg S.E rett så hadde hun dratt "men æ e bare ei lita jente" kortet dersom hun hadde blitt konfrontert med oppholdet i brugata Da må legen i så tilfelle ha vært jævlig så slapp.. syke mengder hun oppgir. Selvfølgelig dras stakkars lille mæ kortet hver eneste jævla gang. 12 1
lurker Skrevet 28. september 2022 #29572 Skrevet 28. september 2022 8 minutter siden, Miss perfect said: Ok, for det første..hvor har hun fått tak i så mye valium? De sier jo i podcasten at dette ikke liksom har vært gatekjøp? Og hun er frisk etter 4- 5 uker på rehab? Eller ihvertfall så frisk at hun fungerer greit i dagliglivet? Hun er ikke den rette til å snakke om dette føler jeg. Sikkert betalt seg inn på rehab og. Hun sa at hun hadde kjøpt Xanax på gata. Mest sannsynlig når legen ikke ville gi henne mer. Det Fetisha mente, var at det ikke begynte med noe hun kjøpte på gata. 1
Miss perfect Skrevet 28. september 2022 #29573 Skrevet 28. september 2022 lurker skrev (Akkurat nå): Hun sa at hun hadde kjøpt Xanax på gata. Mest sannsynlig når legen ikke ville gi henne mer. Det Fetisha mente, var at det ikke begynte med noe hun kjøpte på gata. Ok, greit..
lurker Skrevet 28. september 2022 #29574 Skrevet 28. september 2022 Det er ikke tvil om at hun burde gi seg som influencer. Så lenge hun insisterer på å hele tiden være i rampelyset, og forsøkene på å holde seg relevant blir mer og mer desperate, kommer hun vel aldri til å få det bra. 20 1
kraftwerk Skrevet 28. september 2022 #29575 Skrevet 28. september 2022 Miss perfect skrev (9 minutter siden): Ok, for det første..hvor har hun fått tak i så mye valium? De sier jo i podcasten at dette ikke liksom har vært gatekjøp? Og hun er frisk etter 4- 5 uker på rehab? Eller ihvertfall så frisk at hun fungerer greit i dagliglivet? Hun er ikke den rette til å snakke om dette føler jeg. Sikkert betalt seg inn på rehab og. 4-5 uker pleier som regel å innebære avrusning. Da bor man på lukket avdeling og får fred og ro, samt nedtrapping. Det er som regel ikke noe behandlingsopplegg på en slik enhet. Muligens har hun vært privat, det vet jeg ikke - men et behandlingsopphold varer fra 6 måneder til 2 år. Det kommer an på hvilke avtale institusjonen har, men 3-5 uker er selve avrusning (før man reiser videre til behandlingen). Birdsson skrev (14 minutter siden): Dette kjenner jeg meg godt igjen i, blir fortsatt møtt med stigma og fordommer fra leger helsevesen psykologer etc.. Og hvis du trenger en venn som har opplevd det samme som deg så er jeg her 🙂. Sophie har nok slitt litt med pillemisbruk men dette er en ikke sak, Sophie kan ta seg en tur ned i brugata og se med egne øyne hva et ekte rusproblem er Det var litt fint å høre (ikke misforstå) - føler meg mye alene. Har heldigvis en flott samboer. Tusen takk ❤️ Ja, var nettopp det jeg også tenkte. Hvis hun nå skal bli et talsapparat i NRK for rusmisbruk så lurer jeg sterkt på hva som skjer med dette samfunnet. Det finnes så mange andre mennesker som kunne snakket om sånt. 🥺 23 2
Isild Skrevet 28. september 2022 #29576 Skrevet 28. september 2022 kraftwerk skrev (17 minutter siden): Enig i alt dette. Kjenner jeg blir skikkelig provosert, dette er et nytt lavmål . Selvfølgelig tar det ikke 4-5 uker å behandle avhengighet, men er hun "frisk" - så har hun aldri vært avhengig. Blir sint, har selv slitt med rusavhengighet og har måttet være i rusbehandling to ganger som varte i 3 år til sammen. Det er ikke bare bare, og jeg sliter veldig med å komme tilbake i samfunnet (jobb, har ingen venner lengre f.eks). Nei, bare kutt ut 🤮. Det begynner å holde fra henne nå kjenner jeg. Hun har vært en runde med "rusavhengig" før også (festet litt vel mye som andre vil kalle det) I tillegg til dette så har hun jo overvunnet både bipolar lidelse (som den eneste i verden) og andre tunge psykiske problemer - nesten uten hjelp (for hun er smartere enn psykologen har hun uttalt) Mest av alt så har hun et vedvarende ekstrembehov for å være "viktig" og å bli beundret. Hun prøver overalt og hva som helst -for å bli tatt alvorlig. Funker det ikke å operere noe nytt, og å kle av seg, så finner hun på noe å få trøst eller støtte på. Nå også dette. Hun kan jo ikke ha "handlet dop på gata" så innmari lenge, det er jo kun kort tid siden f.eks farmen. Masse lykke til til deg! ❤️ Det er en kjempejobb du har gjort for DEG! Jeg håper livet åpner seg og gir deg nye gode relasjoner, mestringsfølelse og en jobb du vil like. 31
lurker Skrevet 28. september 2022 #29577 Skrevet 28. september 2022 Just now, kraftwerk said: 4-5 uker pleier som regel å innebære avrusning. Da bor man på lukket avdeling og får fred og ro, samt nedtrapping. Det er som regel ikke noe behandlingsopplegg på en slik enhet. Muligens har hun vært privat, det vet jeg ikke - men et behandlingsopphold varer fra 6 måneder til 2 år. Det kommer an på hvilke avtale institusjonen har, men 3-5 uker er selve avrusning (før man reiser videre til behandlingen). Det var litt fint å høre (ikke misforstå) - føler meg mye alene. Har heldigvis en flott samboer. Tusen takk ❤️ Ja, var nettopp det jeg også tenkte. Hvis hun nå skal bli et talsapparat i NRK for rusmisbruk så lurer jeg sterkt på hva som skjer med dette samfunnet. Det finnes så mange andre mennesker som kunne snakket om sånt. 🥺 Skjønner godt at du reagerer sånn! ❤️ Blir provosert selv. Skal hun kaste et rosa slør over dette også nå, som hun gjør over alt annet ... 🤮 18
kraftwerk Skrevet 28. september 2022 #29578 Skrevet 28. september 2022 lurker skrev (8 minutter siden): NRK har blitt late synes jeg. I desperasjonen etter å nå de unge, gir de henne en stor plattform. Det samme gjelder den nye podkasten om hvordan man kan bli rik, som om det ikke er nok fokus på det og press på unge folk ... De burde jobbe på med talentutvikling og konsepter som faktisk har noe innhold. Menigsløst influencer-stoff finnes det nok av i nesten alle andre flater der unge er. Hehe, nå høres jeg 80 år ut, men det er jo sant da! Det virker som at NRK henger veldig etter, som du sier så er det nok press og stress for unge (kvinner). Det er så mange kronikker, artikler, og virale videoer på TikTok om nettopp hvordan unge har det idag - også er dette deres nye satsninger. Ærlig talt, hvem er det som egentlig styrer den sjappa der?! 18
lurker Skrevet 28. september 2022 #29579 Skrevet 28. september 2022 Just now, kraftwerk said: Det virker som at NRK henger veldig etter, som du sier så er det nok press og stress for unge (kvinner). Det er så mange kronikker, artikler, og virale videoer på TikTok om nettopp hvordan unge har det idag - også er dette deres nye satsninger. Ærlig talt, hvem er det som egentlig styrer den sjappa der?! Ja, de trenger å bytte ut endel av de som jobber frem nye talenter og konsepter ... 10 1
norw Skrevet 28. september 2022 #29580 Skrevet 28. september 2022 Hvorfor følger dere fortsatt med på henne og bidrar til at dette er en kjempebusiness? 2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå