Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Bulletproofhoware said:

Hun skylder hovedsaklig på gullbarbietittelen og andre for at hun har blitt avhengig av Xanax. Det er enormt store doser hun har gått på, og hun har kjøpt de på gata. 

Tviler sterkt på at dette er kjøpt på gata, klarer ikke se for meg S.E fly rundt i brugata på jakt etter tabletter disse tablettene har hun nok fått levert på døra...
Har hun ikke fått et par gullbarbier før dette uten at pillemisbruk ble noe problem den gangen..
Av en eller annen grunnen så tror jeg ikke på en dritt av det som kommer ut av henne ..

  • Liker 37
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Birdsson skrev (2 minutter siden):

Tviler sterkt på at dette er kjøpt på gata, klarer ikke se for meg S.E fly rundt i brugata på jakt etter tabletter disse tablettene har hun nok fått levert på døra...
Har hun ikke fått et par gullbarbier før dette uten at pillemisbruk ble noe problem den gangen..
Av en eller annen grunnen så tror jeg ikke på en dritt av det som kommer ut av henne ..

Det florerte screenshots av SE som DMet noen ang kjøp av xanax på jodel leeeeenge så det tror jeg absolutt på..

Og hun har vært nominert (og vunnet..) 1 gullbarbie,som var vel fortjent.

Endret av J..
  • Liker 21
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (3 minutter siden):

Hun har tatt Xanax som tilsvarer 120 mg. Valium, altså 24 tabletter Valium om dagen, og hun har kjørt rundt i bil….. 

også har hun festet daglig. Herregud 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart hun såg for jævlig ut på den hagefesten. Men men. Håper hun er clean nå. Og endeilig har funnet seg selv. IGJEN. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, J.. said:

Det florerte screenshots av SE som DMet noen ang kjøp av xanax på jodel leeeeenge så det tror jeg absolutt på..

Og hun har vært nominert (og vunnet..) 1 gullbarbie,som var vel fortjent.

Tviler ikke på pillemisbruket i det hele tatt men 5 uker på rehabilitering er litt kort selv om man har et lettere rusproblem. snakker av egen erfaring (var tung rusmisbruker i 15 år) har vært rusfri i snart 5 år og må fortsatt gå til behandling...
Kan jeg få komme på lindmo også? Nei forresten jeg har ombestemt meg, vil ikke kaste integriteten min ut av vinduet...

  • Liker 42
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdsson skrev (2 minutter siden):

Tviler ikke på pillemisbruket i det hele tatt men 5 uker på rehabilitering er litt kort selv om man har et lettere rusproblem.

Absolutt enig i dette.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Honey Dew skrev (1 time siden):

Jeg forstår ikke hvorfor et glass med f eks vann kan bryte alkoholloven.

Det vil gjerne bero på konteksten om det er egnet til å bryte med lovgivningen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (36 minutter siden):

Hun skylder hovedsaklig på gullbarbietittelen og andre for at hun har blitt avhengig av Xanax. Det er enormt store doser hun har gått på, og hun har kjøpt de på gata. 

Kjære vene. Skylde på alt og alle andre. Det må være story of her life. 

NRK vil satse på SE for å nå ut "bredt og ungt" så vidt jeg forsto. Vel, her starter de samarbeidet med å la henne kneble de unge (det var tross alt de unge som stemte henne frem som vinner) 

Stopp verden jeg vil av! 

Endret av Isild
  • Liker 41
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (32 minutter siden):

Hun skylder hovedsaklig på gullbarbietittelen og andre for at hun har blitt avhengig av Xanax. Det er enormt store doser hun har gått på, og hun har kjøpt de på gata. 

Enda en ansvarsfraskrivelse.... what a surprise... NOT!

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lenelarsen said:

Tenk at media gir dette mennesket plass, helt utrolig. Et så dysfunksjonellt menneske.

Ikke bare media men statskanalen.. Nå har jeg boycottet nrk for mange år siden, nyhetsavdelingen der har aldri stilt ett eneste kritisk spørsmål og debattene hadde en liten oppsving i starten med fredrik solvang men desverre så gikk det fort over.. Husker p3 som var et friskt pust musikkmessig med rene musikkprogrammer harald are lund,dj friendly etc.
I dag så virker det som p3 er styrt av folk som nettopp har kommet ut fra høgskulen i Volda og skal spille musikk for "kidza" les nrk artister som  se f,eks nettsidene til p3...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når hun skal fortelle hvor mye hun tok nevner hun høyden sin og sier "bare ei lta jente..".

Altså,så pinlig.

Hun er ikke en storvokst person,men dette stakkarslige greiene er så flaut og igrunn litt ubehagelig..

  • Liker 44
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdsson skrev (1 minutt siden):

Ikke bare media men statskanalen.. Nå har jeg boycottet nrk for mange år siden, nyhetsavdelingen der har aldri stilt ett eneste kritisk spørsmål og debattene hadde en liten oppsving i starten med fredrik solvang men desverre så gikk det fort over.. Husker p3 som var et friskt pust musikkmessig med rene musikkprogrammer harald are lund,dj friendly etc.
I dag så virker det som p3 er styrt av folk som nettopp har kommet ut fra høgskulen i Volda og skal spille musikk for "kidza" les nrk artister som  se f,eks nettsidene til p3...

Helt forferdelig at media kan la dette mennesket få bre om seg med sine mentale problemer. For alt handler om et alvorlig sykt menneske som skulle vært innlagt på lukket avdeling for mange år siden.

Eneste bra som har kommet ut av NRK er vel Dj Friendly, filmmusikk med WEE og National Rap Show :) 90 tallet hadde jo åpen post, xl tv osv...var også litt gøy :) 

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, J.. said:

Når hun skal fortelle hvor mye hun tok nevner hun høyden sin og sier "bare ei lta jente..".

Altså,så pinlig.

Hun er ikke en storvokst person,men dette stakkarslige greiene er så flaut og igrunn litt ubehagelig..

Hun ser ut som hun er rundt 1,55 cm det er jo ikke noen unormal høyde til å være kvinne..
og hvis hun sliter sånn med at hun bare er "ei lita jente" så får hun kontakte hjelpemiddelsentralen så kan de sikkert bidra med en krakk og tilpasning av hjemmet da, ikke drive og klage til media...
Hva gjør hun den dagen spotlighten dimmes ned og man ikke er relevant lenger, hva slags problem skal hun da skaffe seg?

  • Liker 27
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lenelarsen skrev (12 minutter siden):

Tenk at media gir dette mennesket plass, helt utrolig. Et så dysfunksjonellt menneske.

Det er helt fasinerende at norske medier er så lite seriøse,trodde Nrk var litt oppegående men nei,Se styrer å steller.....pjuk

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 minutter siden):

Når hun skal fortelle hvor mye hun tok nevner hun høyden sin og sier "bare ei lta jente..".

Altså,så pinlig.

Hun er ikke en storvokst person,men dette stakkarslige greiene er så flaut og igrunn litt ubehagelig..

Hun fremstår (mellom annet) som veldig manipulativ. Hun bytter på å være «bare en liten jente» og «mektig businesskvinne» alt etter hva som er mest gunstig for henne i den spesifikke situasjonen. Helt utrolig at det ikke påpekes av den såkalt fjerde statsmakt - altså media. Eller jeg er jo egentlig ikke overrasket over det i forhold til det lave faglige nivået på det media leverer i dag. Det finnes knapt en avis eller et mediehus som trykker noe annet en click-bait og overfladisk sladder lengre.

  • Liker 44
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...