Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Hæ? I don’t even… Jeg er glad i NRK, og har faktisk viket unna Tv2 de siste årene pga deres promotering av påvirkere. Kjenner jeg er dypt, dypt skuffet over statskanalen nå. "Ungt og bredt" - altså, Sophie Elise er (straks) 30-år gammel, hun når ikke like bredt ut i samfunnet som for 10 år siden. Tror det er relativt mange under&over 20 år, som ikke aner hvem hun er - eller som gir blaffen, for hun er gammelt-nytt og promoterer noe som ikke samfunnet for øvrig står for om dagen. Hadde vært kjempe gøy hvis NRK heller satset på en påvirker, som er et friskt pust med gode samfunnsverdier og holdninger. (kan tenke meg et par).
Kjenner jeg er drit-skuffet 🥺🥺..

Er det mange unge som følger med på påvirkere på Tv2? Det må jo være pga tv2 sin satsning på påvirkere, at NRK "følger etter".

Endret av kraftwerk
  • Liker 31
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nimbus skrev (11 minutter siden):

NRK ønsker å nå de unge…. De fleste unge vet vel snaut hvem hun er?

Men det ønsker NRK å gjøre noe med!!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hva hun skal snakke om på Lindmo.🤓 Syns det ser litt skummelt ut hos Lindmo😅 sitte rett opp og ned i en stol så tett på både programlederen og publikum🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er overfladisk pjatt om mental helse, at hun ikke går ut med noe spesielt men at hun har hatt en tung periode og at hun skriver bok. Ut i fra snap ser hun hakket mer oppblåst ut i ansiktet, og en anelse glattere, om det ikke er et filter da. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Smurfii said:

Spent på hva hun skal snakke om på Lindmo.🤓 Syns det ser litt skummelt ut hos Lindmo😅 sitte rett opp og ned i en stol så tett på både programlederen og publikum🙈

https://youtu.be/WpVj8K_sxLE

Parodi på lindmo, et koseprogram blottet for kritiske spørsmål hvor programleder bare jatter med...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Nimbus said:

NRK ønsker å nå de unge…. De fleste unge vet vel snaut hvem hun er?

Tror nrk skyter seg selv i foten ved og ansette vedkommende..
Ikke appelerer hun til de yngre og folk over 30 synes hele vesenet er påtatt og man kan omtrent se desperasjonen etter å holde seg relevant gjennom fjernsynet...

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig "satsning" av NRK. Sophie Elise er ikke lenger "yngre" eller når frem til spesiellt unge. Hun er snart 30 år, og er mest av alt kjent for å ikke ha taklet ungdomstid og tidlig voksenliv særlig bra. Svært få unge vil kjenne seg igjen i den massive kirurgien, mangelen på å velge utdanning og et yrke, det utsvevende festlivet - og den stadige berg-og dalbanen i å "finne seg selv". 

Men for all del NRK, lykke til med dette. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 minutter siden):

https://www.tv2.no/underholdning/sophie-elises-nye-selskap-far-refs-for-brudd-pa-loven-na-er-flere-bilder-slettet/15095418/

 

Flott å se at de reagerte på tipsene!

Men hva hjelper det,når det ikke får konsekvenser,i det hele tatt..

Nettopp, det får jo ingen konsekvenser (antageligvis) 

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (55 minutter siden):

Nettopp, det får jo ingen konsekvenser (antageligvis) 

 

Slapp konsekvenser fordi de slettet bildene..

Men de er jo enda på SE sin ig med reklametag.

Så jeg sendte inn alt sammen med tråden fra svaret jeg fikk i juli når jeg meldte det inn,så får vi se..

Endret av J..
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er utrolig vakker :) menneske som mener godt, men bommer litt innimellom som vi alle gjør, liker henne godt jeg, hun gjør det hun trives med 😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentegutt skrev (54 minutter siden):

Jeg synes hun er utrolig vakker

Deg om det, I beg to differ, for det å operere seg til skjønnhet er ikke skjønnhet i mine øyne

Jentegutt skrev (55 minutter siden):

menneske som mener godt

Hun mener noe godt, eeeehhhh......det hun mener gjør hun for penger, verken mer eller mindre

Jentegutt skrev (56 minutter siden):

bommer litt innimellom som vi alle gjør

Hun har nok bomma litt vel mer enn hva alle andre gjør spør du meg

Jentegutt skrev (57 minutter siden):

hun gjør det hun trives med

Hun gjør det hun tjener penger på, ikke hva hun trives med

  • Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (På 26.9.2022 den 13.48):

Ja, det er skammelig! 

En annen influencer satt i sofaen på GMN for noen år siden for å reklamere for sin nye bok og ha en dyp samtale om netthat. At boken var full av svada og løgn og at damen sto helt på kanten av stupet før hun rotet seg helt og fullstendig bort - det var de tilsynelatende helt uvitende om - selv om "alle" andre visste det. 

Media fremstår rett og slett litt lite opplyst om hva deres kjære påvirkere egentlig driver med. 

 

Hvilken influenser var dette?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 timer siden):

https://www.tv2.no/underholdning/sophie-elises-nye-selskap-far-refs-for-brudd-pa-loven-na-er-flere-bilder-slettet/15095418/

 

Flott å se at de reagerte på tipsene!

Men hva hjelper det,når det ikke får konsekvenser,i det hele tatt..

Det som var bra var at TV2.no i det hele tatt skrev en kritisk sak om Sophie Elise. Nå er hun ute av deres lune vrå, så nå er de kanskje litt mer på jakt etter det negative.

  • Liker 11
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Havnefogden skrev (6 timer siden):

Det som var bra var at TV2.no i det hele tatt skrev en kritisk sak om Sophie Elise. Nå er hun ute av deres lune vrå, så nå er de kanskje litt mer på jakt etter det negative.

Det er sant. TV2 har smigret og "smurt" SE i årevis. Nå vil de kanskje ha et mer nyansert blikk fremover. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (14 timer siden):

https://www.tv2.no/underholdning/sophie-elises-nye-selskap-far-refs-for-brudd-pa-loven-na-er-flere-bilder-slettet/15095418/

 

Flott å se at de reagerte på tipsene!

Men hva hjelper det,når det ikke får konsekvenser,i det hele tatt..

Dette er litt flisespikkeri fra min side, men et vinglass med væske i, trenger ikke å bety at det er alkohol i glasset. Det kan til og med være kun vann.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (39 minutter siden):

Dette er litt flisespikkeri fra min side, men et vinglass med væske i, trenger ikke å bety at det er alkohol i glasset. Det kan til og med være kun vann.

Det spiller ingen rolle, så lenge budskapets mottaker tolker det som alkoholholdig drikk. For å sette det på spissen: Rød saft i melkeglass er ok, rød saft i vinglass er ikke ok, fordi mottakeren vil anta det er rødvin.

https://www.helsedirektoratet.no/tema/alkohol/forbud-mot-alkoholreklame:

I henhold til alkoholloven § 9-2 første ledd (lovdata.no) er det forbudt å:

reklamere for alkoholholdig drikk

 reklamere for varer med samme merke eller kjennetegn som alkoholholdig drikk

 la alkoholholdig drikk inngå i markedsføring av andre varer eller tjenester

  • Liker 31
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...