Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Elfy skrev (6 timer siden):

Litt lei av henne i media og på skjermen, og synes Kompani Lauritzen er kjempegøy, så vil helst unngå å se henne der. 

Når det er sagt så tror jeg at Sofie, personlig, kunne hatt godt av det. Lært seg selv og kjenne, styrke de indre sidene av seg selv. I en sånn setting vil utseende være ubetydelig da andre egenskaper vil være det viktigste.

For underholdnngens del vil jeg ikke at hun skal være med, men for hennes del så tror jeg hun hadde hatt godt av det.

Håper uansett at det går bra med henne.

Vet ikke hvor mye hun eventuelt hadde "lært". Ettersom hvordan jeg observerer hun, så er det ganske vanskelig for hun å endre på ting ved seg selv - personlighetsmessig. Hun blir jo dyrket for det "offeret" hun ikke er, av b.la foreldre og nære venner. Hvis hun får motstand av noen, så er hun nok relativt rask med å kutte dem ut eller gi de en kald skulder. På Kompani lærer man for det meste å "stå i det" uavhengig tanker og følelser, men har sett nok av kjendiser som nekter det også - og heller gir opp. 

Ergo; jeg tror ikke SE har selvinnsikten  som trengs for å grunnleggende forandre seg på den måten. Da må hun isåfall gå i terapi hvor hun lærer seg samtlige ferdigheter og egenskaper. 

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde faktisk hun skulle delta i Kompani en gang. Det var mens hun bodde i rekkehuset med Kasper, og hun plutselig ble så glad i å gå i marka med tung sekk. Det var SÅ god trening det!

Denne gangen tviler jeg sterkt. Hva slags oppladning har hun hatt til en så krevende innspilling? Drinker og sigaretter med jentegjengen fra morgen til kveld 6-7 dager i uka, og noe som kunne se ut som hennes livs dårligste form på Aschehougs hagefest, før hun ble borte.

Tenker SE ville gått all in hvis hun skulle deltatt, og forberedt seg på en helt annen måte. Noe hun forsåvidt gjorde før Farmen, der hun hadde en klar strategi på hvordan hun skulle framstå. Supersøt og snill, gjøre et godt inntrykk. Noe hun også klarte.

(De fleste seerne visste jo ikke at hun var utro der inne. Neppe alle de andre deltagerne heller.)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (58 minutter siden):

Trodde faktisk hun skulle delta i Kompani en gang. Det var mens hun bodde i rekkehuset med Kasper, og hun plutselig ble så glad i å gå i marka med tung sekk. Det var SÅ god trening det!

Denne gangen tviler jeg sterkt. Hva slags oppladning har hun hatt til en så krevende innspilling? Drinker og sigaretter med jentegjengen fra morgen til kveld 6-7 dager i uka, og noe som kunne se ut som hennes livs dårligste form på Aschehougs hagefest, før hun ble borte.

Tenker SE ville gått all in hvis hun skulle deltatt, og forberedt seg på en helt annen måte. Noe hun forsåvidt gjorde før Farmen, der hun hadde en klar strategi på hvordan hun skulle framstå. Supersøt og snill, gjøre et godt inntrykk. Noe hun også klarte.

(De fleste seerne visste jo ikke at hun var utro der inne. Neppe alle de andre deltagerne heller.)

 

Hun så ikke helt i form ut på hagefesten nei. Håper for hennes egen skyld at hun har en "hvit måned", og at hun gjør noe bra for kropp og sjel (noe annet enn operasjoner) 

Og den flaue nominasjonen til "årets romanse" burde jo bare fjernes. 

 

  • Liker 11
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LullaSkrulla skrev (Akkurat nå):

Maskorama er jo i høst, men det er kanskje for tidlig å være borte for det nå. 

Håper hun ikke blir med i Maskorama altså ☹️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

blåbærpai skrev (3 minutter siden):

Rehab? Hun virka jo helt ute å kjøre på hagefesten.. 

Det tenkte jeg også på. Syns igrunnen synd i henne. Hun har jo på en måte alle muligheter i verden, men samtidig ikke. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (44 minutter siden):

Hva skjedde på den hagefesten?

Først og fremst så så hun ikke helt i form ut på bildene TV2 delte av henne. Hun delte også at hun ville bli borte fra some i en periode, for å jobbe med seg selv.

https://www.tv2.no/underholdning/sophie-elise-tar-pause-fra-sosiale-medier-skal-jobbe-med-meg-selv/15044929/

Ingen skandaler eller noe spesiellt som skjedde, bortsett fra å kline med sønnen til Øyvind Blunck og Guri Schanke. Men de dater visst. 

Håper hun faktisk tar vare på seg selv denne måneden,  får en pause fra fest og fyll, og at det ikke viser seg at hun er avgårde for en operasjon til. For hvis hun fortsetter i dette sporet så er veien kort fra "søt og flink ung jente" til "forfylla kirurgisk katastrofe i 30-årene" 

 

Endret av Isild
  • Liker 17
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (16 timer siden):

Først og fremst så så hun ikke helt i form ut på bildene TV2 delte av henne. Hun delte også at hun ville bli borte fra some i en periode, for å jobbe med seg selv.

https://www.tv2.no/underholdning/sophie-elise-tar-pause-fra-sosiale-medier-skal-jobbe-med-meg-selv/15044929/

Ingen skandaler eller noe spesiellt som skjedde, bortsett fra å kline med sønnen til Øyvind Blunck og Guri Schanke. Men de dater visst. 

Håper hun faktisk tar vare på seg selv denne måneden,  får en pause fra fest og fyll, og at det ikke viser seg at hun er avgårde for en operasjon til. For hvis hun fortsetter i dette sporet så er veien kort fra "søt og flink ung jente" til "forfylla kirurgisk katastrofe i 30-årene" 

 

Jeg synes hun så ut som hun pleier på bildene? Og ganske "bra" ut etter sine egne parametre. Kan godt være hun drikker for mye (det har hun jo innrømmet selv tidligere også), men jeg synes hun så helt normal ut, og det kan for øvrig være mange grunner til at man ser sliten ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah93 skrev (2 minutter siden):

Jeg synes hun så ut som hun pleier på bildene? Og ganske "bra" ut etter sine egne parametre. Kan godt være hun drikker for mye (det har hun jo innrømmet selv tidligere også), men jeg synes hun så helt normal ut, og det kan for øvrig være mange grunner til at man ser sliten ut.

Jeg syns ikke bildene var heldige, men det er selvsagt mange grunner til at man kan se sliten ut - enig i det. 

Sammenlignet med bilder hun selv legger ut, så var det enorm forskjell. Men, det kan jo hende at det er slik hun egentlig ser ut for tiden, og at det er det hun selv legger ut som  er sterkt posert/redigert/filtrert. 

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lotti__s skrev (8 timer siden):

hva gjorde hun der?

Gidd å lese tråden, da! Står om det f.eks i siste innlegg på forrige side.

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har i alle fall liket ting på insta 01.09 og i dag så helt pause fra sosiale medier har hun ikke. Skulle det være Kompani Lauritzen ble det en kort visitt i alle fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjetter desverre på ny operasjon. Det er vel stort sett det hun tyr til etter de vanskelige periodene i livet der hun "mister seg selv". 

Tidligere har hun vist at hun er på tur til Tyrkia og LA når hun opererer, men kamuflert det som "ferie" og retreat osv. Det har vel laget mer spekulasjoner enn å ta en timeout fra å legge ut noe som helst sikkert. 

Håper jeg tar feil, men er stygt redd jeg har rett. 

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

https://www.seher.no/kjendis/stem-pa-dine-favoritter/77022520

Det blir for dumt hvis Isak og Sophie vinner "årets romanse" - pris. Forøvrig nok et bilde fra hagefesten. Jeg syns fortsatt ikke disse bildene var særlig heldige. Mulig det er fordi de er "ekte" (uten filter, lys, skygge og redigering) Trist at hun tok den siste operasjonen, ansiktet hennes ser ubehagellig stramt ut. Tegne leppene større forsterker bare inntrykket av at huden har blitt "for liten". 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at INGEN, hverken på KG eller Jodel tror at hun gjør det hun faktisk SA hun skulle gjøre:

"Reise rundt i Norge, lese og skrive - finne tilbake til de tingene der."

Så mye har hun altså bløffet og løyet gjennom årene, folk bare vet at hun ikke snakker sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg søker henne opp på google og går inn på bilder, så føler jeg at jeg  ser en helt annen jente på nesten hvert eneste bilde som ligger ute av henne. Hun har gjort så mange inngrep bare i ansiktet de siste årene at det er helt sinnsykt. 

Bildene er hentet fra 

https://www.dagbladet.no/kjendis/om-framtida-ingen-hemmelighet/76049957

https://www.klikk.no/mote/detnye/skjonnhet/hele-livet-mitt-handlet-om-operasjoner-2864423

https://www.seher.no/kjendis/deler-avslorende-bilder/72369351

yor5z4v6-640.jpeg

2766775.jpeg

76050444.jpeg

  • Liker 17
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missmischief skrev (39 minutter siden):

Når jeg søker henne opp på google og går inn på bilder, så føler jeg at jeg  ser en helt annen jente på nesten hvert eneste bilde som ligger ute av henne. Hun har gjort så mange inngrep bare i ansiktet de siste årene at det er helt sinnsykt. 

Bildene er hentet fra 

https://www.dagbladet.no/kjendis/om-framtida-ingen-hemmelighet/76049957

https://www.klikk.no/mote/detnye/skjonnhet/hele-livet-mitt-handlet-om-operasjoner-2864423

https://www.seher.no/kjendis/deler-avslorende-bilder/72369351

yor5z4v6-640.jpeg

2766775.jpeg

76050444.jpeg

Det er ganske oppsiktsvekkende hva hun har utført av kirugi, og selv om hun helst ikke vil at man skal snakke om det, så er det viktig å nettopp snakke om det - hun er Norges best betalte og største påvirker

For det påvirker andre at Sophie Elise opererer og opererer, lyver og lyver om det - og poserer og poserer med resultatene. Hadde det ikke påvirket, så hadde ingen snakket om det. Mulig det er der hun mangler litt forståelse for eget yrke. 

 

  • Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...