Gå til innhold

Sophie Elise


Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Jeg er så LEI av at hun skal trykke seg inn på skjermen hele tiden, og like møkklei av alle tv-kanalaene våre som gir henne mikrofontid!

Vi er så mange som misliker det hun driver med sterkt, og jeg ser sjelden noen som er begeistret og ønsker å se henne henne enda, bortsett fra i hennes eget kommentarfelt der fansen holder bolig. Likevel, der er hun på skjermen i beste sendetid igjen og igjen, og I.G.J.E.N.

Spar meg!

  • Liker 21
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (6 minutter siden):

Æhhh...litt usikker på om jeg ville sagt Tix har talent...men men...

SE har pupper og rompe og masse venner og bekjente...

😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (1 time siden):

Bombesikker men Tix kan synge og har et talent,hva har SE???

Han må ha rotet bort talentet sitt for jeg klarer ikke å se det.

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (2 timer siden):

Han må ha rotet bort talentet sitt for jeg klarer ikke å se det.

Da er det på tide med en tur til Specsavers. Selv om du (og jeg) ikke har sansen for han, så er han åpenbart både talentfull og suksessfull innenfor det han driver med. 

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masle skrev (19 timer siden):

Bare meg som tenkte at dette var et stikk fra Isak til SE? 😅 Hun eier kanskje ikke en kaffetrakter en gang 🙈

5ECD45AF-D039-412C-85F3-DB944CB0783E.jpeg

I så fall et helt meningsløst «stikk» - hvorfor tror du det? 
Jeg eier for øvrig heller ingen kaffetrakter, uten at jeg føler det er 🙈
😅

Det er så mye som er merkelig med SE og verden rundt, men forsøker du vel å finne en sammenheng som sannsynligvis er ikke-eksisterende og ikke engang morsom.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at SE og Fetisha skal starte podcast i podcastflaten til NRK. Godt mulig det er hovedgrunnen til at hun (kanskje de) skal på Lindmo. Ikke noe mer hokuspokus enn det. Skal sikker i tillegg snakke om det å være kvinnelig skjønnhets-gründer med Glød, siden det er ett hett tema fortiden, det med skjønnhetsbusiness. Noe mer juicy tror jeg neppe.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (22 timer siden):

Er SE med på maskorama??

 

elskermenn skrev (1 time siden):

Hun er med hvert år…

Jeg lo faktisk høyt...!😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

diam0nd skrev (9 timer siden):

Jeg vet at SE og Fetisha skal starte podcast i podcastflaten til NRK. Godt mulig det er hovedgrunnen til at hun (kanskje de) skal på Lindmo. Ikke noe mer hokuspokus enn det. Skal sikker i tillegg snakke om det å være kvinnelig skjønnhets-gründer med Glød, siden det er ett hett tema fortiden, det med skjønnhetsbusiness. Noe mer juicy tror jeg neppe.  

Oi, så hun går til NRK nå? Spent på hvordan NRK vil regulere dette. Det er jo ikke fritt frem for podcaster lenger, og reklame skal vel merkes der også. NRK har jo også et særskilt samfunnsansvar, og det må de også forvalte gjennom å holde oppsyn med de som også lager podcaster. Får i hvert fall håpe at de er det ansvaret bevisst når de inviterer SE inn i varmen. 

 

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE skal til NRK? 

Jeg ser ikke nevneverdig mye på NRK, men har hele tiden tenkt at det er særlig TV2 som har blitt influencer-TV, ikke NRK! 

Vi drukner i influencere her i landet. Det kan virke som om det er "tomt" for vanlige kjendiser. Kjendiser som har blitt kjent fordi de presterer noe, har et talent. Det er side opp og side ned med influencere og reality-deltagere som gjør det slutt og blir sammen, eller noe annet "Shocking news" 

Det er så sabla flaut å være vitne til. 

SE har sittet i sofaene på GKN og GMN og snakket om hvor vanskelig det er å være seg, og nå er det Lindmo som skal ta over det tullet? 

Herregud. 

  • Liker 36
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fatter ikke hvorfor hun får skjermtid! Sånn virkelig ikke! Det er en skam. Helt greit at hun opererer seg til vrak, ruser seg og er generelt i tåkeheimen, men må hun få fronte det i media hele tida? 

  • Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pop up bruker skrev (12 timer siden):

Oi, så hun går til NRK nå? Spent på hvordan NRK vil regulere dette. Det er jo ikke fritt frem for podcaster lenger, og reklame skal vel merkes der også. NRK har jo også et særskilt samfunnsansvar, og det må de også forvalte gjennom å holde oppsyn med de som også lager podcaster. Får i hvert fall håpe at de er det ansvaret bevisst når de inviterer SE inn i varmen. 

 

Nå er jo hennes eks Isak og han kompisen også på podcastflaten til NRK med podcasten "shitprat" så veldig sensur tror jeg ikke NRK har på sine podcaster. Reklame kan de bare glemme ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (40 minutter siden):

SE skal til NRK? 

Jeg ser ikke nevneverdig mye på NRK, men har hele tiden tenkt at det er særlig TV2 som har blitt influencer-TV, ikke NRK! 

Vi drukner i influencere her i landet. Det kan virke som om det er "tomt" for vanlige kjendiser. Kjendiser som har blitt kjent fordi de presterer noe, har et talent. Det er side opp og side ned med influencere og reality-deltagere som gjør det slutt og blir sammen, eller noe annet "Shocking news" 

Det er så sabla flaut å være vitne til. 

SE har sittet i sofaene på GKN og GMN og snakket om hvor vanskelig det er å være seg, og nå er det Lindmo som skal ta over det tullet? 

Herregud. 

Helt enig!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Isild skrev (1 time siden):

SE skal til NRK? 

Jeg ser ikke nevneverdig mye på NRK, men har hele tiden tenkt at det er særlig TV2 som har blitt influencer-TV, ikke NRK! 

Vi drukner i influencere her i landet. Det kan virke som om det er "tomt" for vanlige kjendiser. Kjendiser som har blitt kjent fordi de presterer noe, har et talent. Det er side opp og side ned med influencere og reality-deltagere som gjør det slutt og blir sammen, eller noe annet "Shocking news" 

Det er så sabla flaut å være vitne til. 

SE har sittet i sofaene på GKN og GMN og snakket om hvor vanskelig det er å være seg, og nå er det Lindmo som skal ta over det tullet? 

Herregud. 

Dette!!

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (1 time siden):

Jeg fatter ikke hvorfor hun får skjermtid! Sånn virkelig ikke! Det er en skam. Helt greit at hun opererer seg til vrak, ruser seg og er generelt i tåkeheimen, men må hun få fronte det i media hele tida? 

Det du nevner der ser ut til å gå fullstendig over hodet på media. De omtaler henne som forfatter, samfunnsdebattant, forretningskvinne og gründer. Om de virkelig mener det hadde vært interessant å vite. 

Først av alle som samles for å hylle den flotte drakten til keiseren som sprader rundt uten klær er nettopp media. 

 

  • Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NRK er en klubb for kamerater. Og nå er det noen i klubben som mener at SE er så interessant at hun må på skjermen / noen i lindmoredaksjonen som mener at hun er verdt skattebetalernes penger. 
Sorry. Not sorry, men kan ikke i det minste NRK ligge unna de verste influenserne? Jeg sier bare: Gullbarbie, oppskriften på hvordan man sanker sympati (passe på å legge ut noe om dyr eller miljø innimellom), normalisering av plastisk kirurgi på friske mennesker, seksualisering av alt fra bøker til språkskole og kongefamiliens mindreårige …

😡

  • Liker 29
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...